Před pár dny proběhl pravidelný earnings call, na kterém se rozebírá, jak se které hře Activision Blizzard daří. WoWfan sice má v hledáčku hlavně světy Warcraftu, ale podělíme se s vámi o zajímavá čísla nejen z tohoto univerza.
-
Od loňského startu Classicu je stabilní hráčská základna, měsíční čísla MAU (Monthly Active Users) se nemění.
-
Výnosy z WoW vzrostly o 4 %.
-
Výnosy z prodeje zboží spojeného s WoW dosáhly jedné miliardy dolarů.
-
Shadowlands mají nejvíce předobjednávek ze všech datadisků.
-
Hráči meziročně odehráli v Hearthstone více hodin. Obzvlášt Battlegrounds lidi baví.
-
Overwatch si zachovává velkou a silnou komunitu. Miliony fanoušků sledovaly Overwatch League.
-
Diablo Immortal brzy dostane regionální testování.
Situaci okolo nenadálého zájmu okomentoval Activision Blizzard CEO Bobby Kotick:
Byli jsme svědky bezprecedentních trendů v engagementu od startu Classicu, během kterého došlo k dvojnásobnému nárůstu předplatitelů. Předprodeje nadcházejícího datadisku Shadowlands jsou v této fázi před startem datadisku zatím nejvyšší, jaké jsme kdy viděli.
Shadowlands vycházejí u nás 24. listopadu, na 16leté výročí World of Warcraft.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Galifry 06.11.2020 12:16
A to jsem si myslel, že je vývoj Shadowlands problematický. Ještě, že Bobby přišel s prohlášením (které bude samozřejmě zaručeně pravdivé) a i bez jakýchkoliv reálných údajů vše vyřešil.
Už nevadí, že v době když už hra měla být původně venku se stále mění elementární záležitosti datadisku včetně Covenant abilit a Soulbinds. Nebo, že 4 ze 6 tankovacích speců jsou na hranici hratelnosti a spíš až za ní, protože tankům nefunguje threat jak má (což mimochodem trvá celou betu a Blizz se neobtěžoval to nejen řešit, ale ani nijak adresovat). To, že nefunguje hromada questů nebo, že obtížnost prakticky jedinýho novýho hratelnýho contentu, Torghastu se teprve bude testovat a ladit. Všechno je teď fajn.
Nerozumím proč se tu srovnává potenciální kvalita hry s počtem předobjednávek. Má na to vliv spousta věcí včetně classicu jak je i zmíněno výš. Ostatně vsadím boty, že v tý statistice budou i čísla z reklamních akcí jako třeba Shadowlands ke grafikám Nvidia apod.. Nehledě na to, že počet lidí, kteří měli možnost si hru vyzkoušet a ví do čeho jdou je dost malý. Přístup do bety má málo lidí a těch co ho využívají je ještě míň. Navíc třeba Torghast můžou testovat jen lidi, kteří mají přístup do určitýho data, takže ti poslední se nemůžou účastnit. Z nějakýho důvodu.
Nehodnotí se datadisk jak se píše v článku, ale hodnotí se současný stav hry a ten je strašidelnej. Vždy jsem se považoval za fanouška Warcraftu, ale fanatismus a nedostatek střízlivýho pohledu některých lidí mě udivuje.
Martins911 06.11.2020 13:37
Ten torghast bude hratelný v den vydání nebo až později?
Luco 06.11.2020 15:49
ty si múdrc to ze v bete to neopravili neznamena ze to neopravili do releasu a bude to okey, dúfam že sa im to všetko podarí a taký ako si ty budú zas plakať kvôli transmogu za subsription ktorý si aj tak musiš kupiť
Luco 06.11.2020 16:08
@Luco subscription*
Galifry 06.11.2020 23:41
@Martins911 Konkrétní datum jsem nenašel, asi bude záležet na testování. Původní plán byl takový, že by hráči měli jít do raidu už s první legendárkou, takže pokud to tak zůstalo, měl by být přístupný co nejdřív.
Lockdaar 06.11.2020 10:12
No na to, jak jsem četl, kolik těch mraky naštvaných lidí ruší předobjednávky protože ten SL nebude stát za nic, tak to asi tedy nebylo nakonec tak horké... :P
Martins911 06.11.2020 06:09
Výnosy jako prase a furt by jim to evidentně nestačilo
Bubákarabský 06.11.2020 01:40
To je super. A navíc super že snad skončí ti "odborníci" z řad hráčů co už teď vědí jak je datadisk špatný
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet