Shadowlands mají nejvíce předobjednávek ze všech expanzí

  shadowlands    předobjednávka    preorder   

Před pár dny proběhl pravidelný earnings call, na kterém se rozebírá, jak se které hře Activision Blizzard daří. WoWfan sice má v hledáčku hlavně světy Warcraftu, ale podělíme se s vámi o zajímavá čísla nejen z tohoto univerza.

  • Od loňského startu Classicu je stabilní hráčská základna, měsíční čísla MAU (Monthly Active Users) se nemění.

  • Výnosy z WoW vzrostly o 4 %.

  • Výnosy z prodeje zboží spojeného s WoW dosáhly jedné miliardy dolarů.

  • Shadowlands mají nejvíce předobjednávek ze všech datadisků.

  • Hráči meziročně odehráli v Hearthstone více hodin. Obzvlášt Battlegrounds lidi baví.

  • Overwatch si zachovává velkou a silnou komunitu. Miliony fanoušků sledovaly Overwatch League.

  • Diablo Immortal brzy dostane regionální testování.

 

Situaci okolo nenadálého zájmu okomentoval Activision Blizzard CEO Bobby Kotick:

Byli jsme svědky bezprecedentních trendů v engagementu od startu Classicu, během kterého došlo k dvojnásobnému nárůstu předplatitelů. Předprodeje nadcházejícího datadisku Shadowlands jsou v této fázi před startem datadisku zatím nejvyšší, jaké jsme kdy viděli.

 

Shadowlands vycházejí u nás 24. listopadu, na 16leté výročí World of Warcraft.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Galifry 06.11.2020 12:16

A to jsem si myslel, že je vývoj Shadowlands problematický. Ještě, že Bobby přišel s prohlášením (které bude samozřejmě zaručeně pravdivé) a i bez jakýchkoliv reálných údajů vše vyřešil.

Už nevadí, že v době když už hra měla být původně venku se stále mění elementární záležitosti datadisku včetně Covenant abilit a Soulbinds. Nebo, že 4 ze 6 tankovacích speců jsou na hranici hratelnosti a spíš až za ní, protože tankům nefunguje threat jak má (což mimochodem trvá celou betu a Blizz se neobtěžoval to nejen řešit, ale ani nijak adresovat). To, že nefunguje hromada questů nebo, že obtížnost prakticky jedinýho novýho hratelnýho contentu, Torghastu se teprve bude testovat a ladit. Všechno je teď fajn.

Nerozumím proč se tu srovnává potenciální kvalita hry s počtem předobjednávek. Má na to vliv spousta věcí včetně classicu jak je i zmíněno výš. Ostatně vsadím boty, že v tý statistice budou i čísla z reklamních akcí jako třeba Shadowlands ke grafikám Nvidia apod.. Nehledě na to, že počet lidí, kteří měli možnost si hru vyzkoušet a ví do čeho jdou je dost malý. Přístup do bety má málo lidí a těch co ho využívají je ještě míň. Navíc třeba Torghast můžou testovat jen lidi, kteří mají přístup do určitýho data, takže ti poslední se nemůžou účastnit. Z nějakýho důvodu.

Nehodnotí se datadisk jak se píše v článku, ale hodnotí se současný stav hry a ten je strašidelnej. Vždy jsem se považoval za fanouška Warcraftu, ale fanatismus a nedostatek střízlivýho pohledu některých lidí mě udivuje.

Martins911 06.11.2020 13:37

Ten torghast bude hratelný v den vydání nebo až později?

Luco 06.11.2020 15:49

ty si múdrc to ze v bete to neopravili neznamena ze to neopravili do releasu a bude to okey, dúfam že sa im to všetko podarí a taký ako si ty budú zas plakať kvôli transmogu za subsription ktorý si aj tak musiš kupiť

Luco 06.11.2020 16:08

@Luco subscription*

Galifry 06.11.2020 23:41

@Martins911 Konkrétní datum jsem nenašel, asi bude záležet na testování. Původní plán byl takový, že by hráči měli jít do raidu už s první legendárkou, takže pokud to tak zůstalo, měl by být přístupný co nejdřív.

Lockdaar 06.11.2020 10:12

No na to, jak jsem četl, kolik těch mraky naštvaných lidí ruší předobjednávky protože ten SL nebude stát za nic, tak to asi tedy nebylo nakonec tak horké... :P

Martins911 06.11.2020 06:09

Výnosy jako prase a furt by jim to evidentně nestačilo

Bubákarabský 06.11.2020 01:40

To je super. A navíc super že snad skončí ti "odborníci" z řad hráčů co už teď vědí jak je datadisk špatný

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet