Další údajný leak - závěr BfA a nový datadisk

  nový datadisk    leak    n'zoth   

Některé tradice asi nikdy nevyhasnou. Jako třeba to, že jisté jedince nikdy neodnaučíte stát v ohni, nebo starý dobrý evergreen, který vám bude určitě povědomý: pomaličku se blíží BlizzCon nebo jiná podobná akce, na které se s určitou pravděpodobností bude představovat nový datadisk, a na internetu se pokaždé vynoří nějaký anonym, který údajně pracuje pro Blizzard a který je celý žhavý se podělit o to, co Blizzard plánuje jako nový herní obsah.

 

Snad žádný z těchto údajných leaků (a že jich za ta léta bylo) se nikdy nepotvrdil, ale obvykle bývá docela zábavné je číst. Mimojiné třeba i proto, že jsou občas poutavější než realita...

 

Jak bylo řečeno, tradice se opakuje. Asi před dvěma týdny se na 4chanu rozepsal kdosi, kdo o sobě tvrdí, že je vývojář Blizzardu. A rozpovídal se o patchi 8.3 a o údajně chystané nové expanzi.

Screeny původních příspěvků z 4chanu najdete zde. Popřípadě si můžete na Redditu projít shrnutí řečeného.

 

Upozorňujeme, že následující informace nejsou oficiálně potvrzené a pravděpodobně jde o výmysl některého hráče.

 

Patch 8.2

  • Azshara raid Eternal Palace přežila.

 

Patch 8.2.5

  • Worgeni a goblini dostanou Heritage armory. (Blizzardem bylo potvrzeno, že pro patch 8.2.5 chystají grafické updaty modelů worgenů a goblinů.)
  • Worgení Heritage armor bude v lidské podobě vypadat rytířsky, ve worgení podobě bude mít "cool nightmare-ish" vzhled.
  • Gobliní Heritage armor bude vypadat obchodnicky a bude plný zlatých ozdob.
  • Příběh – Tyrande se vzepře Alianci a svévolně zaútočí na Hordu.

Patch 8.3

  • Nové spojenecké rasy – vulpery a mechagnómové.
  • Příběh bude končit útokem na Ny'alothu (sídlo N'Zotha).
  • Ny'alotha se bude nacházet v nitru planety. Půjde o titánskou krajinu, kde se Starý bůh pokoušel zkazit duši Titánky-Azerothu.
  • Sylvanas se obětuje, abychom mohli porazit N'Zotha. Absorbuje do sebe N'Zothovu esenci a nechá se zabít, čímž pošle N'Zothovu esenci do Shadowlands a N'Zotha tak značně oslabí (ale nezničí).
  • Na konci Ny'alotha raidu se objeví Titánka-Azeroth v humanoidní podobě, aby nás zachránila z bortícího se města.

Další datadisk

  • Datadisk s tematikou Černé říše (Black Empire – původní království Starých bohů na prastarém Azerothu, které se snaží obnovit).
  • Všichni Staří bohové se vrátí, a to v plné síle.
  • Jeden z patchů se bude věnovat nemrtvým. Něco se bude dít v Northrendu.
  • Veškeré zóny budou updateované. Některé zóny se propojí. Na některých bude patrné zasažení Prázdnotou (Void).
  • Gilneas a Silverpine Forest se spojí do jedné lokace. Bude zde příběh obnovy Gilneasu.
  • Aliance a Horda se spojí do jedné frakce. (Pokud jste doteď pochybovali, že je tento "leak" jasný fake, teď už asi nemusíte.) Dvě frakce jsou údajně v současné době na překážku, pokud jde o vyprávění smysluplného příběhu.
  • Sylvanas sice zemře (viz patch 8.3), ale znovu se s ní potkáme v Shadowlands.
  • Nemrtvé povede Desolate Council.
  • Přidají se k nám ethereálové, aby zabránili, že bude Azeroth zničen jako jejich domovská planeta K'aresh. Podíváme se i na K'aresh.
  • Nová hero classa – tinker. Dostupná pro gnómy a gobliny.
  • Noční elfové po zničení Teldrassilu najdou nový domov v Eldre'thalasu (Dire Maul) a Feralasu.
  • Mnoho spojeneckých ras (allied races) teď budou customizační možnosti pro existující rasy – např. mechagnómové pro gnómy, vznešené elfové a void elfové pro krvavé elfy, gilblini pro gobliny... Jediné dvě rasy, které nebudou customizační možnosti pro existující rasu, budou vulpery a Nightborne.
  • Updaty guildovního systému: guild housing (další jasný ukazatel, že jde nejspíš jen o zbožná přání nějakého fanouška), nové achievementy, mounti, sociální prvky.
  • Zruší se Titanforging, ale zůstane Warforging. Žádný nový Artifact Power grind systém.
  • Update PvP systému. Bude integrován tak, aby příběhově dával smysl.
  • Level squish ze 120 na 60, pak levelování do 70.

Informace do budoucna

  • Plány na Azshařin návrat.
  • Ruiny Teldrassilu budou prozkoumatelná oblast.
  • Za záhadami kolem Vol'jina byl Bolvar.
  • Calia Menethil se vrátí v době, kdy bude v příběhu prominentní téma nemrtvých (viz výše).
  • Zvažuje se možnost nag a ogrů jako hratelných ras. Obtížné, ale ne nemožné.
  • Zvažují se pandareni DK.
  • Zvažuje se návrat Kel'thuzada.

 


 

Komentář: Jeden z nejodvážnějších a nejšílenějších "leaků", které jsem za existenci WoW kdy četla. Spojení Aliance a Hordy do jedné frakce je zajímavá myšlenka, ale dost ubírá na důvěryhodnosti celého "leaku". Na druhou stranu naprosto souhlasím s faktem, že systém dvou frakcí při současném stavu příběhu působí neskutečně směšně – pořád se jen spojujeme proti společnému nepříteli, abychom se vzápětí zase znepřátelili, následně spojili proti dalšímu společnému nepříteli a zase znepřátelili a tak pořád dokola... Dovolím si však pochybovat o tom, že se Blizzard opravdu odhodlá zrušit tento systém, který byl odjakživa základem WoW a jehož zahození by znamenalo nutnost překopat dost mechanik (jako třeba PvP, ale i další).

 

Stejně tak je velmi podezřelé zahrnutí těch nejprofláklejších hráčských přání ohledně budoucího obsahu, jako je tinker classa nebo guild housing. Ano, tinker i mechagnómové se vzhledem k Mechagonu velmi nabízí... na druhou stranu u vulper Blizzard poměrně radikálně trval na tom, že spojenecká rasa nebudou, a dokonce k tomuto tématu vydali i blue post, aby umlčeli hráče, kteří spekulovali o vulperách jako hratelné rase. Pokud by se tedy později rozhodli z vulper hratelnou rasu přece jen udělat, byla by to ostuda.

 

Avšak podobné rozuzlení příběhu Sylvanas, jaké je prezentované zde, by mě nepřekvapilo. A to, že další datadisk bude mít tematiku Starých bohů a že možná budeme svědky návratu Černé říše v určité podobě, je téměř jasná věc.

 

Šance, že je tento leak pravdivý – 0,5 %.

 

Co říkáte na tento "leak"? Našli jste v něm něco, co by se podle vás mělo/mohlo ve hře stát realitou? Co vám naopak připadá nepoužitelné?

Jaký osud podle vás čeká Sylvanas?

A dovedli byste si představit, že ze dvou herních frakcí vznikne jedna? Myslíte, že by se Blizzard k takto radikálnímu kroku odhodlal?


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

KleaCI5 26.07.2019 21:57

Možná bych měla poznamenat fakt, že se tento "leak" původně objevil na 4chanu, což opravdu není spolehlivý zdroj (je to server, kde se obvykle cca hodinu po vydání nového Iphonu objeví perfektně naoko oficiální informace, že se dá rychle nabít v mikrovlnce). Dost mě překvapilo už to Honzajovo video, ve kterém tento "leak" vážně řešil (naštěstí na konci poznamenal, že mu to připadá jako blbost). Ale skutečnost, že něco, co má na svědomí někdo z 4chanu se vážně řeší i tady, tak to mě šokovalo. Tímhle "leakem" si prostě někdo z 4chanu udělal z fanoušků wowka dobrej den.

Bellatrix 27.07.2019 13:28

Hlavně, že to je v článku několikrát zdůrazněno

Šéfredaktor WoWfan.cz

KleaCI5 27.07.2019 21:55

@Bellatrix Já vím, ten komentář je spíš pro ostatní komentující. Špatná formulace, sorry

Lethal 22.07.2019 20:44

Level squish už Blizzard riešil dávnejšie, je pravdepodobné, že k nemu v novej expanzií dojde.

Za ďalšie, zjednotenie frakcií by zmenilo Azeroth, ale v dnešnej dobe funguje veľa MMORPG bez protichodných frakcií, kde je aj veľmi dobre poriešené PVP. To spájanie a následné odcudzenie rás je už tak klišé, že radšej nech to spoja do jednej (samozrejme za podmienky, že to urobia logicky aj zhľadiska lore.)

Black Empire (Old Gods) je snáď každému jasný a aj to, že má byť o tom celý ďalší datadisk.

Blizzard už dávnejšie povedal, že sa Calia dostane dopopredia, takisto aj Bolvar. Vpodstate - okrem tých blbostí obsahuje tento leak všetko potvrdené Blizzardom..

Jikonekt 21.07.2019 22:18

Tedy já chápu, že zase schytám plno mínusů (jako posledně, když jsem jednu frakci zmínil), protože fanouškové prostě chtějí více frakcí. Jenže reálná ekonomika tvorby obsahu hry je neúprosná, platící hráči stále ubývají... tak si to spočítejte sami. Každému i bez kdovíjaké fantazie dojde, jak je velmi náročné dělat raidy pro dvě nepřátelské frakce zvlášť... náznak byl BoD a jinak je to neustále dokola "Spojíme se proti společnému bubákovi", a když už to vidím asi tak po čtyřicátédeváté (Eternal Palace) musím se smát a myslím že i vývojářům a lidem starajících se o lore hry, to už přijde blbé.
Navíc v cinematicu osvobození Baina kde má nakonci rozhovor Trall a Jaina je jasně naznačené to, že i podle nich frakce nefungují, že je to stále dokolečka (mají pravdu :_).
Takže za mě osobně s přihlédnutím především k tomu, že vývoj a podpora hry musí být ekonomicky co nerentabilnější, má jedna frakce nebo nějaké zrušení frakcí celkem logiku.

No a tři a více frakcí to je opravdu jen vlhký a nereálný sen skalních fanoušků.

Heakler 23.07.2019 02:05

"No a tři a více frakcí to je opravdu jen vlhký a nereálný sen skalních fanoušků."
Stejně nereálně nahlížím na ty, kteří předvídají jednotnou frakci ve hře, která se jmenuje Warcraft. Komunita téhle hry je z většiny založená na tom, že jsou hráči fanoušci pokřiku "FOR THE HORDE!" nebo "FOR THE ALLIANCE!". To že by frakce spojili a tohle rozdělení komunity na červenou a modrou by přestalo dávat smysl, by tuhle hru zabilo víc než vypuštění WoD na svět.

Jikonekt 23.07.2019 08:54

@Heakler Troufám si tvrdit, že nějaký frakční nacionalismus většinu lidí v týhle hře v podstatě dneska už nezajímá... Jedou primárně jen progress raidů, ranking v arénách nebo M+ pro co nejlepší gear a iO skore. Takže žádný For the Horde nebo Alliance sem ve hře nešlyšel měsíce, možná dýl.

Lockdaar 23.07.2019 12:51

@Jikonekt já jsem tedy jiného názoru. Celý Warcraft byl vždy o Hordě a Alianci, když by je teď spojili do jedné frakce, tak by zabili svoji předešlou 25ti letou herní filozofii a s ním i význam hesel/sloganů For the Horde a For the Aliance, které se stali v herním průmyslu dle mého již kultovními... naopak mě celkem udivuje, že se najde nemalá část lidí, který by byla pro spojení, což prostě nějak moc nechápu. Nadává se na změny, který Blizzard do hry přidává, ale pro takovouhle drastickou a radikální změnu, která změní defakto podstatu Warcraftu, by byli lidi pro, tak wtf Jsou řekl bych 2 typy změn - ty, který se mohou udělat ku prospěchu hry a pak ty, který by se dělat zkrátka neměli. To je asi podobný, jako když by chtěli v Pánovi prstenů spojit dohromady lidi, trpaslíky (hobity), elfy do jedný frakce spolu se skřetama... :P
Když už chtějí lidi být sluníčkáři, tak bych byl maximálně tak pro nějakou velkou mírovou dohodu nebo něco takovýho, ale vyloženě spojit Hordu a Alianci do jedný frakce by mě nenapadlo snad ani ve snu.

Heakler 23.07.2019 19:17

@Jikonekt Rozdělení na Hordu a Alianci má největší podporu u lidí, kteří se o lore zas tak moc nezajímají a spíš je baví hra jako taková. No a to je samozřejmě většina komunity, my co rádi lore trochu víc jsme v menšině, o tom myslím žádná..
I já mám plno přátel, kteří hrají Wowko, ale o lore se do hloubky nezajímají. ALE i přesto každý z nich o sobě hrdě prohlašuje, že je Alík nebo Horďák! A zatímco my nesnášíme druhou stranu za to, že Sylvanas bojuje nečestně nebo že Lidé z Aliance jsou rasisti(vůči orkům-internační tábory).. Oni se hádají o tom, jak druhá strana neumí PvP atd.. To že spojení frakcí dává smysl části hráčům, kteří se zajímají o lore(navíc jde o cca polovinu z nich..), to tu většinu nezajímá. Btw. i Azeroth Choppers byla akce založená na rozdělení komunity na Hordu a Alianci. Blizzard je na své červené a modré fanoušky hrdý a je vidět, že to rozdělení rád podporuje. Nevidím žádný důvod, proč by se měl Blizzard o něco tak symbolického dobrovolně připravovat. Z pohledu lore jsem též zastáncem velké mírové dohody a případného spojenectví. O nějaké Azerothské Unii si nechte zdát

Jikonekt 24.07.2019 23:31

@Heakler Já to naprosto chápu, jen argumentuji tím, že pro vývojáře mmorpg je daleko snadnější a tudíž i levnější mít ve hře jen jednu stranu než dvě a nebo dokonce tři, čtyři, atd... Taky si spíš myslím, že v nějaké podobě zůstane u stávajících dvou stran. Jen poukazuji na to, že když by se už měnil počet frakcí ve hře, pak určitě ne tím směrem, že nějakou Blizzard do hry přidá a tím si zvýší dobrovolně náklady na další podporu a vývoj hry.

Heakler 21.07.2019 21:19

Tinker jako nová classa, kolikrát to od těchto záhadných vývojářů ještě bude slíbeno? Už tu classu slibují snad potřetí
Ogr a Naga jsou dlouho jedny z nejžádanějších hratelných ras, v datadisku, který by se točil kolem Old Gods by teoreticky přidány být mohly.
Horda a Aliance do jedné frakce? Ani omylem. To by byl konec World of WARcraftu. Naopak vše nasvědčuje tomu, že se nemrtvý odloučí od Hordy a Nelfové od Aliance, čímž se obnoví původní počet frakcí z třetího Warcraftu, což se vzhledem k tomu, že brzy vznikne Warcraft 3: Reforged bude náramně hodit.

ebolus 21.07.2019 18:08

Mně to připadá taky jako "trolling". Ale abychom se ho nedotkli, tak o tom squish lvl jsem četl někde, před pár měsíci, v Q&A, že je to jedna z možností, nad kterou uvažují. Možná proto to napsal.

cerberos 20.07.2019 13:03

Nezapomínejte na alternativitu času,takže něktré z těch bodů bude asi skutkem,PVP ve WoW-ku neskončí a nikdy končit nebude,ale díky alternativě je možné spojení obou frakcí,takže konečně se Aliance s Hordou nadlouho sbratří možná nadobro,že Noční elfové pod vedení Tyrande opustí Alianci ?..stím jsem počital už dávno,pandy DK? ..v době Lich Kinga ,si žili v míru v Pandarií a o hrozbě krále lichů ani nevěděli,takže by to byla facka pro mě a jaká ...návrat Kelthuzada bych uvítal,je to možné,když za Voljinem byl našeptávačem sám Bolvar????.. jinak Sylva jako mučednice s tím počítam,ale doufám,že ji jako královnu undeadů pořád budeme mít,jinak ..delete wow a hraju radši tetrix…...návrat Čené říše??! na to je až moc brzy...

godlike 20.07.2019 02:05

Napadlo mě že datadisk s black empire být nemůže..protože Black empire se nacházel na povrchu Azerothu a byly to obří města stavěné kolem Old godů jejich posluhovači museli bychom prohrát a oni mít dost času aby to stihli vystavět.A co se týká Kareshe tam se nepodiváme určitě leda přes Cavern of time.Karesh stejně jako Nathreza už neexistuje.

Horm 21.07.2019 20:43

Co se týče času vystavby říše to jde zařídit celkem snadno. Třeba když budeme jako hraci plnit ukol neco nas zanese do budoucnosti. A sup. Cely Azerot je uuuuuplne novy a komplet predelany. No a my muzeme zacit s dlooouuuhym tazenim proti Černé risi. . . . Jak se dostat do jineho casu je dost moznosti. Chybou i úmyslně. Jen si myslim, ze tak obri predelavku Azerotu urcite neudelaji - moc prace.

godlike 26.07.2019 14:44

@Horm Jo to by šlo,ale to by znamenalo jeden datáč a ten další Black Empire

Walther 19.07.2019 21:42

Tohle je zatím největší zhovadilost, co jsem k budoucnosti WoWka četl.
1) Sylvanas že by se obětovala pro dobro Azerothu? To by neudělala ani při Mind Control. Navíc neoplývá takovou mocí, aby mohla pozřít esenci starého boha.
2) Datadisk na téma starých bohů by zničil veškerou logičnost lore, která už teď visí na nanovláknech. Po veškerých těch válkách v démony, nemrtvýmí, Deathwingem, zfanatizovanými přívrženci Garroshe, s Iron horde, znovu s démony a teď mezi frakcemi bych rád viděl, jak HR jednotlivých frakcí postaví armádu schopnou konkurovat jedněm z nejmocnějších bytostí obývajících Azeroth.
3) Za záhadami kolem Vol'Jina byl Bolvar...

Ještěže jsou všechny tyhle teorie doopravdy jen jeden velký výmysl.

tkrejc 19.07.2019 19:23

Leak zajimavy ale zase vymysl jako vzdy. Snizeni lvl blbost to by udelali spis jako vzdy snizenim ilvl to vzdy bohate stacilo. Co se tyce pribehu tak Sylv a Tyrande je docela mozny vyvoj dle aktualnich udalosti. Takze nechme se prekvapit jak blizko skutecnosti to bude

tkrejc 19.07.2019 19:26

Jo a ruseni frakci. Tezko rict, vyvoj udalosti a opetovna spoluprace Jainy a Thralla by k tomu vest mohlo, ale preci WoW je o Horde a Alianci takze tomu moc neverim ze by se k tomu Blizz odhodlal.

nEON 19.07.2019 19:45

Ehm, Blizzard má někde na stránkách nějaký customer názorovník a tam je:

jak se cítite po sražení levelů na 60?
najdu někde, kde přesně to bylo

nEON 19.07.2019 19:46

tady https://www.wowhead.com/news=292286/level-squish-for-future-expansions-blizzard-survey

nEON 19.07.2019 19:46

pro líné:
Are you aware that the maximum level of 120 will be reduced in the future (ie Level Squish)?
The "Level Squish" will reduce the total number of levels required to access the most current game content. The new level cap will be dramatically lower than the current level cap of 120. How much would you like or dislike a reduction in character levels?

tkrejc 19.07.2019 20:15

@nEON jo to jsem cetl, ale nemyslim si ze to udelaji. Kdyz jsem si cetl komenty pod tim tak me prijde ze spis jsou lidi proti

godlike 19.07.2019 17:30

Zrušit frakce je nesmysl to spíš bych viděl na nějakou mírovou dohodu nebo tak něco ale zrušit je blbost

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet