The Battle for Gilneas

Lokace: Gilneas Min. level: 75 Max. hráčů: 10 Podmínka výhry: Nasbírat 2000 bodů

Krátký úvod do Lore Battlegroundu

Jakmile se po Druhé válce oddělil Král Greymane od Alliance, králoství Gilneas se stalo nezávislým vůči ostatním národům. I přes Greymanskou zeď chránící Gilneas vůči vnějším hrozbám, worgenská kletba a občanská válka ochromily království zevnitř. Když udeřil Cataclysm a Greymanská zeď byla narušena, ne-li zničena, museli se lidé Gilneasu vypořádat nejen s častými zemětřeseními, záplavami, ale i s invazí Forsaken do jejich kraje. Jakmile si Horda uvědomila strategické postavení Gilneasu se všemi zdroji, které by jí pomohly s poražením Alliance, zaměřila se na tuto krajinu, snažíc se dobýt město a okolí. Pro ochranu své země proti Hordě, jednou izolovaní, musí nyní obyvatelé Gilneasu spolupracovat s Alliancí.
Loading Screen

Typ Battlegroundu

Klasický 10 vs. 10 battleground soustředěný na sběr bodů. Získávání bodů je striktně vázáno na počtu obsazených bází. Resp.: - 1 báze – 100% získaných bodů - 2 báze – 110% bodů získaných oproti 1 bázi - 3 báze - Ještě více bodů V celém battlegroundu jsou zpřístupněny tři báze a to: Mines (Doly), Lighthouse (Maják) a Waterworks (Vodní mlýn), ze kterých pak jedna z frakcí čerpá body tzv. Resources.

Prostředí

Týmy startují na opačných stranách lokace, blízko svých základních hřbitovů. Jakmile zápas začne, týmy čelí sobě navzájem, aby mohly zabrat kontrolní body (výše zmíněné), každý bod přidá danému týmu resources (skóre) a nový hřbitov. Hráče hodně mate nový systém hřbitovů, když totiž hráč umře v bázi, kterou jeho tým ovládá, neobjeví se na hřbitově u dané báze, ale u další nejbližší a to z očividného důvodu – masivního spawnu.

Taktika

Klasická strategie – 1+ 9 Nejklasičtější taktika v Battle for Gilneas je zabrání domovské báze (Horda = Mines, Alliance = Lighthouse), ponechání jednoho člověka na dané bázi (nejlépe kombinace classy/specializace s největším survialibity – např. Holy Paladin). Tato taktika patří k nejjednodušším právě kvůli reakční době, kdy osamocený člověk může reportovat nájezdy opačné frakce a zbytek týmu může okamžitě reagovat. Riskantní strategie – 2+8 Další klasickou taktikou bývá tzv. 2+ 8, kdy se všichni hráči přemístí na Waterworks, kromě dvou neviditelných jednotek. Ty zaútočí na domovskou bázi protivníka (Ligthouse nebo Mine). Vy sami na své domovské bázi neponecháte nikoho, obranu vaší domovské báze obstarávají výše zmiňované dvě neviditelné jednotky. Samozřejmě toto fungovat nebude, pokud váš protivník použije stejnou taktiku. Rogue, Mage, Druid jsou asi nejlepšími kandidáty, protože mají množství CC, které se dají v případě nutnosti použít.
Vrátit se zpět na Battlegroundy


Naposledy upravil/a Mexertus 15.03.2013 v 21:19:09.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

sardras 16.03.2013 19:56

Přesně, jenom idiot brečí že mu ubližujou, když si dobrovolně vybral PvP realm. Ono se jich domluvilo pět a otravujou při questění, komu co brání, aby povolal třeba celou guildu?

Gustafa 16.03.2013 13:09

Mě by zajímalo na co si tady hrajete, když očekáváte ve wowku nějaké fer jednání při world PVP. A kecy typu žadny hordak(alik) nikdy nikoho nezabil v 1v1 jsou taky docela vtipné .

cerberos 16.03.2013 11:52

jojo,jednou se mi stalo v zurubashi areně jsem dělal quest,a najednou koukám jsem zelenej!!!..a jejej automaticky se mi otevřel na tom místě pvp flag,a než se můj mág stačil vzpamatovat,přiřítilo se na mě jak jsem počítal běhěm ressu 9 alíků v čele protect.paladinem,jako bych byl nějaký boss v raidu,ke ctí musím říct,že i když na mého mága se jich přiřítilo tolik,stačil během té bitky aspon jednoho sundat.. fury warriora...

Zakys 16.03.2013 09:15

prehistory
Nightwarku rači mlč my horda sme udělali dobře že sme na tebe vyběhli 9 na 1 aspon sme vám ukázali jaké to je protože vy alliance to děláte pořád nikdy nedáte hordáka ve 1v1
No to je fakt teda...!

prehistory 16.03.2013 08:58

Nightward
No Wolrd PvP by urcite trebalo ozivit. Ono bohuzial je to aj tak o tom poctu. Minule na mna nebehlo 9 hordakov v Mouth Hyjalu a asi pol hodiny ma reskillovali. Respawn som mal okolo 5 minut . Takze aj ked sa nejake to World PvP objavi tak je to proste nehratelne. Ale to uz asi ine nebude. A s tym ostatnym si dovolim nesuhlasit pretoze mi pride PvP za tie roky stale rovnake a stale rovnako nevybalancovane. ALe tento patch sa este len zacal tak uvidime ako to s PvP bude. Ale tak snad sa blizzard polepsil a poucil. Nemyslel som to tak ze koli Llku ci dote. Skor som to myslel stylom ze pvp bolo dost dlhu dobu strasne nevybalancovane tudiz prakticky skoro nehratelne az na par svetlych chviliek. Ale ako hovorim. Trebars sa uz blizi doba ked PvP zacne byt znovu o niecom
Nightwarku rači mlč my horda sme udělali dobře že sme na tebe vyběhli 9 na 1 aspon sme vám ukázali jaké to je protože vy alliance to děláte pořád nikdy nedáte hordáka ve 1v1

Zakys 16.03.2013 06:48

Nightward
No Wolrd PvP by urcite trebalo ozivit. Ono bohuzial je to aj tak o tom poctu. Minule na mna nebehlo 9 hordakov v Mouth Hyjalu a asi pol hodiny ma reskillovali. Respawn som mal okolo 5 minut . Takze aj ked sa nejake to World PvP objavi tak je to proste nehratelne. Ale to uz asi ine nebude. A s tym ostatnym si dovolim nesuhlasit pretoze mi pride PvP za tie roky stale rovnake a stale rovnako nevybalancovane. ALe tento patch sa este len zacal tak uvidime ako to s PvP bude. Ale tak snad sa blizzard polepsil a poucil. Nemyslel som to tak ze koli Llku ci dote. Skor som to myslel stylom ze pvp bolo dost dlhu dobu strasne nevybalancovane tudiz prakticky skoro nehratelne az na par svetlych chviliek. Ale ako hovorim. Trebars sa uz blizi doba ked PvP zacne byt znovu o niecom
V tom případě když na tebe zaútočí více targetu...Já osobně bych v tom udělal takový system pokud by na mě šlo více lidi tak bych dostal určitý bonus Attribut (třeba)k vyrovnání sil mezi více soupeři. A protivníci by byli v mínusu Ale jen po dobu souboje ve world pvp jinak samozřejmě ne. Nebyl by to špatný nápad Bohužel je jednoduché to napsat horší to udělat Tolik námětu co jsem jim naposílal a nebyly vůbec špatné Mě se aktuální změny v pvp zalíbily Aspoň už se neřeší pořád to PVE...

bulljoker 16.03.2013 00:30

neřeště world pvp.. to nastane leda když zrušej flymounty

Nightward 15.03.2013 22:46

Zakys
Já si myslím že to vůbc není pravda. Lolko a podobné žánry tu jsou více jak 2 roky a že by se kvůli nim nějak zhoršilo pvp nevidím. Právě naopak, po nahození aktuálního patche na WoW se pvp zlepšilo. Dá se říct že s tím pvpčkem konečně něco udělali. A taky záleží jaké pvp myslíš. Ono od dob Wotlku PVP world nebyl nejak funkční a na cataclysmu už vůbec ne a ted když to změnili tak nikdo nevidí žádné změny a strašně malé množství lidi to provozuje. Takže byt mnou tak bych udělal spíše neco s tím world pvp protože na tom se prakticky každý a to jak pve tak pvp hrác dobře vyřádí
No Wolrd PvP by urcite trebalo ozivit. Ono bohuzial je to aj tak o tom poctu. Minule na mna nebehlo 9 hordakov v Mouth Hyjalu a asi pol hodiny ma reskillovali. Respawn som mal okolo 5 minut . Takze aj ked sa nejake to World PvP objavi tak je to proste nehratelne. Ale to uz asi ine nebude. A s tym ostatnym si dovolim nesuhlasit pretoze mi pride PvP za tie roky stale rovnake a stale rovnako nevybalancovane. ALe tento patch sa este len zacal tak uvidime ako to s PvP bude. Ale tak snad sa blizzard polepsil a poucil. Nemyslel som to tak ze koli Llku ci dote. Skor som to myslel stylom ze pvp bolo dost dlhu dobu strasne nevybalancovane tudiz prakticky skoro nehratelne az na par svetlych chviliek. Ale ako hovorim. Trebars sa uz blizi doba ked PvP zacne byt znovu o niecom

Zakys 15.03.2013 22:15

Nightward
Prijemne ozivenie PvP sekcie... aj slusne napisany clanok takze urcite +... len je trosku skoda ze PvP v MMORPG hrach uz pomaly upada a hraci sa radsej stahuju na ine PvP hry ( eague of legends, DOTA 2 a pod. ) a co sa tyka konkretne WoW tak PvE je urcite co sa tyka end contentu tou najlepsiou moznou hrou. Takze by som sa radsej sustredil na PvE nez PvP. Ale kazdy podla vlastnej chute.
Já si myslím že to vůbc není pravda. Lolko a podobné žánry tu jsou více jak 2 roky a že by se kvůli nim nějak zhoršilo pvp nevidím. Právě naopak, po nahození aktuálního patche na WoW se pvp zlepšilo. Dá se říct že s tím pvpčkem konečně něco udělali. A taky záleží jaké pvp myslíš. Ono od dob Wotlku PVP world nebyl nejak funkční a na cataclysmu už vůbec ne a ted když to změnili tak nikdo nevidí žádné změny a strašně malé množství lidi to provozuje. Takže byt mnou tak bych udělal spíše neco s tím world pvp protože na tom se prakticky každý a to jak pve tak pvp hrác dobře vyřádí

Nightward 15.03.2013 21:36

Prijemne ozivenie PvP sekcie... aj slusne napisany clanok takze urcite +... len je trosku skoda ze PvP v MMORPG hrach uz pomaly upada a hraci sa radsej stahuju na ine PvP hry ( eague of legends, DOTA 2 a pod. ) a co sa tyka konkretne WoW tak PvE je urcite co sa tyka end contentu tou najlepsiou moznou hrou. Takze by som sa radsej sustredil na PvE nez PvP. Ale kazdy podla vlastnej chute.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet