Významná část našich tržeb [pochází z] relativně malého počtu populárních sérií a tyto produkty jsou zodpovědné za disproporcionálně velkou část našich zisků. Kvůli této závislosti na omezeném množství her může neschopnost dosáhnout očekávaných výsledků v těchto herních sériích vést k negativnímu ovlivnění i celé firemní finanční stability.Tento stav byl ale realitou v minulých letech. Společnosti se totiž čím dál lépe daří diverzifikovat své portfolio a nabízí hned několik velice úspěšných a ziskových sérií. Např. Hearthstone nebo Destiny jsou už mezi hráči velice oblíbené a Heroes of the Storm a Call of Duty online k tomu rychle směřují. Díky úspěchu těchto her by v roce 2015 WoW mělo podle plánu být zodpovědné za méně než 50 % tržeb Blizzardu. To je opravdu velky rozdíl, v roce 2011 bylo totiž zdrojem více než 90 % tržeb. To navíc není vše. Už tento a další rok se očekává vydání dalších velice nahypovaných titulů: Overwatch, Diablo, Guitar Hero, Hearthstone i Starcraft. Activision Blizzard se tak o svou budoucnost nemusí bát. Co si z toho můžeme odnést my? Musíme počítat s tím, že Warcraft franchise už není pro Blizzard tak podstatný a že do něj bohužel může postupem času soustředit méně a méně zdrojů... A také bychom si měli uvědomit, že třímilionový pokles předplatitelů není žádný velký problém.
Naposledy upravil/a Bellatrix 10.07.2015 v 00:52:04.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
kritik 09.07.2015 03:04
Jeffis 08.07.2015 16:42
Draculla 08.07.2015 16:31
kritik 08.07.2015 15:14
08.07.2015 13:32
Muradin:hlavne je vtipny ze pandarii delalo 100 lidi +- a mela content patch kazdy dva mesice blizazrd na blizzconu machroval jak pribral dalsich 100 a ve wow se pomalu nic nedeje
Muradin 08.07.2015 12:19
Přijde mi, že tím Blizzard trochu zabíjí potenciál WoW. Samotné WoD přilákalo zpět spoustu hráčů a recenze byly dobré a co jsem koukal i hráčům se líbilo. Problém pak nastal s patchem 6.1 který to zabil. Hráči byly déle bez contentu a tak se zavrhlo i celé WoD, ale kdyby se Blizz o WoD staral tolik jako o MoP tak by přilákal ještě víc hráčů a nemuselo by to tolik kolísat.Jako to že WoW upadá mi přijde moc kritické spíš mi přijde, že WoW neroste.
Vždycky jsem si myslel, že víc patchů dá právě i víc času na vývoj datadisku... Někteří lidé by makali na datadisku a někteří na patchi. Přijde mi divné, že by třeba i menší patch jako 5.1 nebo 5.3 zaměstnal celý tým a dal tolik práce...Já nevím co lidé furt mají proti Apexis daily questům. Vždyť je jedno jestli budu mít 3 questy Zabij deset orků, přines deset zbraní a zabij tamtoho kapitána a nebo jeden quest ve kterém to udělám všechno najednou... Takhle to je pak volnější a mám větší kontakt se světem. Je fakt, že lidé mají hold rádi strukturu i když v tom není moc rozdíl. Ve WoD třeba repky... Většina repek byla na zabíjení mobů, ale lidem se moc nechtěla dělat. Když ale dostanou quest za kde někoho zabiji a za to bude 200 repky udělají to mnohem radši než aby se sami vydali a zabili je.Draculla 08.07.2015 11:36
Jeffis 08.07.2015 10:01
V poslední době WoW dosti upadá.. Je pravda že Blizzard se teď převážně soustředí na ostatní hry jako je Hearthstone nebo Heroes of the Storm. A pokud jim tam hráči platí za postavy, mounty, decky atd. tak potom pro ně takovýto pokles není ztrátový. Raději kdyby zrušili předplatné úplně a ponechali třeba jen boosty na lvly a mounty. Když to funguje na ostatních hrách tak proč by to nemělo fungovat i na WoW?
barrny 08.07.2015 07:11
Jistě že to není problém, vždyť jde jen o 1/3 platících hráčů, takže se nic neděje, milionů mají ještě dost … zatím !Osobně si myslím, že tyto čísla jsou staré cca 2-3 měsíců a součastný stav platících hráčů je ještě daleko nižší a patch 6.2 tato čísla ještě podstatně navýší (zdárný příklad úpadku je server BB a DT za alianci), taková bída a rozklad guild nebyl nikdy, ani při nenáviděném a dlouhotrvajícím SoO patchi, defakto se dá napsat, že alianční BB-DT je prakticky mrtvý server, zůstaly na něm cca 2 guildy schopné mythic progresu a zbytek je odpad, který nestojí za řeč a pokud přeci jen chcete hrát PvP for fun, tak čekací doby nejen do BG přesahují 40 min standardně., vlastně čekací doby na všechno ve hře se protáhly na 30-40min + … takže tohle je další z důvodu proč hru na těchto serverech nehrát. Takže pokud na slavném blizconu neohlásí další MegaUltraTotalSuper datadisk pro WoW, tak to s hrou bude hodně špatné.
Draculla 08.07.2015 00:15
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet