Patch 8.1 - Tides of Vengeance: Co zatím víme?

  patch 8.1    tides of vengeance    siege of zuldazar   

Jak jsme avizovali dříve, dnes se konal livestream s game directorem Ionem Hazzikostasem, který odtajnil spoustu informací o nadcházejícím patchi 8.1, nazvaným Tides of Vengeance. A že se máme na co těšit. Čekají nás hned dva raidySiege of Zuldazar a Crucible of Storms –, dále nová Warfront Battle for Darkshore, nové Island Expeditions, Heritage armor pro trpaslíky a krvavé elfy, pokračování War Campaign a celá řada systémových úprav, které se týkají hlavně reputací. Také již víme, kdy se zpřístupní spojenecké rasy Kul Tiranů a Zandalari trollů a jaké na ně budou požadavky. Tak se na to pojďme podívat pěkně popořadě!

 

Rozcestník

pm6b0v3zzy_e46d42fe568fc9aa605441c6bda885da76b488d2_1537300759_0773.jpg

 

Patch 8.1 - Tides of Vengeance

Nastal čas, aby Aliance vrátila úder! V nadcházejícím patchi nás čeká posun v příběhu datadisku a ohně frakční války se rozhoří ještě divočeji.

  • Čeká nás pokračování War Campaign a nepřítele zasáhneme mnohem dramatičtěji než doteď.
  • Do hry přijdou Incursions (Invaze). Budou podobné invazím z Legion, jenom nebude útočit Legie, ale opačná frakce. Incursions se vám budou hodit k levelení altů.
  • Nové world questy.
  • Rozvoj příběhů některých hlavních postav: Saurfanga (kterého jsme naposledy viděli ve Stockades), Tyrande (po vypálení Teldrassilu) a Vol'jina (pokračování dějové linky The Fallen Chieftain).

bo9jnmiv0u_5a65a65ef8abc8bdf456fa8c566c6639098ff138_1537300754_5614.jpg

 

Nové raidy

Siege of Zuldazar

Název se ještě může v budoucnu změnit, ale lokalita je jasná: Zuldazar. Raid bude mít 9 bossů. A bude představovat něco, co jsme ve WoW dosud nezažili: unikátní, rozdílné zkušenosti pro obě frakce.

  • Aliance přistane v docích a probojuje se na vrchol pyramidy ke králi Rastakhanovi.
  • Horda začne na sever od pyramidy a bude se rovněž muset probít k Rastakhanovi, který představuje srdce raidu. Poté se však vydá do přístavu, kde se pustí do boje s aliančními námořními veliteli včetně Jainy Proudmoore!
  • Jakmile raid úspěšně dokončíte, můžete si promluvit se svými průzkumníky, od kterých získáte informace o pohybech nepřátelské frakce. To vám umožní přístup ke třem dalším unikátním bossům.

nj9tujszw6_61328e8b6b4bb8f9b485d9f49f24ed57808c2947_1537300741_4041.jpg

Crucible of Storms

Půjde o raid, který bude mít jen 2 bosse. Budete se pokoušet odhalit temná tajemství prodlévající ve Stormsong Valley. Tento raid přijde do hry až po Siege of Zuldazar a spolu s ním doprovodný content, který vám objasní, proč tam jste a co tam děláte – i pokud hrajete za Hordu a Stormsong Valley jste neprocházeli na žádné alianční postavě.

349fqx8hc1_ad4d758ae791cdefd077f6f040f18f8022f0ee22_1537300733_6066.jpg

 

Nová Warfront - Battle for Darkshore

Tato Warfront se bude soustředit na konflikt mezi nočními elfy a Opuštěnými (Forsaken).

  • Začne se Contribution fází pro Alianci.
  • Dojde k předělání Darkshore jakožto zóny. Prostředí bude updatováno, najdete zde max. level rare moby, nové questy a další obsah, který jste si už mohli vyzkoušet v Arathi.
  • Warfront mechanika získá nové budovy a upgrady jako např. balisty.
  • Otázka je, jak to bude s dalšími údajnými budoucními Warfronts...

cx13kqqtba_1810e90ed0efdedc455e8afab76b0f1ff7aae2fc_1537300750_0644.jpg

 

Spojenecké rasy - Kul Tirané a Zandalari trollové

Obě rasy se zpřístupní po raidu Siege of Zuldazar. Tehdy se totiž opravdu upevní vztahy mezi Hordou & Zandalari trolly a Aliancí & Kul Tirany. Také již víme, jaké budou požadavky pro jejich hraní. Na toto téma pro vás připravujeme samostatný článek, ale důležité je, že nebudete muset sbírat žádné nové reputace. Pokud už máte Exalted s Proudmoore Admiralty/Zandalari Empire, máte co se týče reputací vystaráno.

 

Heritage armory pro krvavé elfy a trpaslíky

Vypadá to, že Heritage armor nakonec nebude vyhrazen jeho spojeneckým rasám. Dostanou ho totiž i stávající rasy! Začne to trpaslíky a krvavými elfy. K získání Heritage armoru by vám měla stačit postava na max. levelu a splnění určité (nejspíš ne moc dlouhé) questové linie, která se bude vázat k historii vaší rasy.

vd6qr4fo7y_52fbe11b1addec2da96f3460684aedb971433b5b_1537300725_8176.jpg

 

Island Expeditions

Do hry přijdou dvě nové Island Expeditions: Jorundall a Havenswood. Spolu s nimi také nové eventy a nepřátelé. Mezi eventy patří třeba Azerite Extractions, které když si zřídíte, budou vám zajišťovat kontinuální přísun azeritu.

188j927z6a_0f518961eb4ff06978e11cb57b07288a82d9baf9_1537300729_3915.jpg

 

Systémové úpravy

Patch s sebou přinese celou řadu systémových úprav. Ty se týkají hlavně reputací.

  • Pokud jste si odemkli reputaci s Champions of Azeroth na jedné své postavě, odemkne se vám i pro ostatní.
  • Progress k "získejte X Exalted reputací" bude account-wide.
  • Budou odstraněny reputační zámky, které vám zamezují pořídit si transmogy od vendorů určitých frakcí.

uue95l00cz_9a29285ae14470ef5547147e7ed674d8a4cd1b8d_1537300745_2638.jpg

 Jak se vám overview nového patche prozatím zamlouvá? Čekali jste něco jiného?


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Gareth 24.09.2018 05:28

Datum pro patch ještě zveřejněn nebyl?

sw1tchCZ 19.09.2018 12:55

Doufam ze moc nerejpu ale na Heritage armor bude treba udelat quest linii. Ion to tam zminuje u Blood Elfu ze maloktery hrac vi o tom ze Dead Scar tam udelal Arthas a Scourge a tohle si prave budou moc hraci projit.

Jinak jak nekdo nize psal ze budou v novem raidu zacinat u Rastakhana tak ne, budete nekde nahore na severu a tam pobijete asi 3 bosse a pak teprv pudete k Rastakhanovi a od nej dolu k Jaine. Sakris lidi ctete...

Bellatrix 19.09.2018 12:57

Díky, doplním to tam s tou quest linkou.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Limfe 19.09.2018 12:51

Jsem spíš zvědav zda-li ashara bude v tom dvou bossovem raidu. Jestli jo tak za mě fail ze strany blizzardu

kastroll 19.09.2018 12:53

tam bude Geňa 2.0

Bellatrix 19.09.2018 12:55

Tím jsem si na 99 % jistá, že ne. Ale nějaký její nohsled nejspíš ano. Ale Azshara by se takhle do centra dění nevydávala, ta všechno řídí nejspíš z Nazjataru.

Šéfredaktor WoWfan.cz

sw1tchCZ 19.09.2018 12:57

Jako bejt tam muze jako nejaky guest nebo tak neco... Nebo neprimy ucastnik nebo cast bosse. Nicmene doufam ze ji tam nebudeme zabijet... To by byl fail... Klidne at tam je a rika neco a dal rozviji pribeh...

kastroll 19.09.2018 11:38

Do boje proti Jaine? To jako vážně? To přece nejde. Jednou abilitou přivolá 850x arcane lodí, který všechno zničí druhou.Druhou rukou zamrazí celej Azeroth. Hlavně její enrage bude, že zničí celej vesmír. Nemůžeme vyhrát!! Konec wowka prostě. Mažu to.

cerv255 19.09.2018 12:13

Prosím tě, hrál jsi vůbec za alianci? Tam máš všechno vysvětlený, co kdy kde a jak. Zjisti si prosím tě aspoň nějaké info než začneš psát tyhle nesmysly.

lamkadomaci 19.09.2018 11:26

Mám dotaz. Bude " Progress k "získejte X Exalted reputací" bude account-wide." i pro starší reputace z jiných datadisků? Díky za odpověď.... moc moc moc prosím ať je kladná

Bellatrix 19.09.2018 12:37

Blizzard k tomuto tématu vydal ujasňující bluepost, zrovna ho překládám. Dneska bude na webu, tak si to pak můžeš prostudovat.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Kaspo 19.09.2018 11:04

Najskôr som bol zhrozený z toho, čo chce Blizz. spraviť ohľadom Siege of Zuldazar, ale teraz mám z toho mierny hype
Horda začne na vrchole pyramídy, tj. ak chápem správne budeme obraňovať Rastakana. A budeme postupovať do prístavu k Jaine. Kde sa na mori spustí bitka, ktorá môže viesť až k Azshare.
Popravde začínam mať pocit, že end-game boss bude Azshara a N'zotha sa dočkáme v ďalšej expanzii.

Walther 19.09.2018 08:48

Začínám si myslet, že Zandalari trollové musí mít ze spojenectví s hordou ohromnou radost. Prvně se jejím dočiněním osvobodil místní šílenec → ten rozpoutal vzpouru → otevřel staré titánské vězení, dále se na březích jejich ostrova objevila Alliance a začala dobývat postupně tento mořský stát. A teď se bude odehrávat dokonce útok na jejich hlavní město... Jediná pozitivní věc, kterou pro Zandalari horda udělala, byla, když zachránila dceru jejich krále.

Zullis 19.09.2018 11:13

Nevím zda hraješ jen za Allianci a máš zkreslený pohled na věc, nebo hraješ za hordu, ale nerozumíš anglicky a nevíš pořádně okolnosti. Ale osvobození Zula a Talanji byl čin, který dohnal hordu diky tomu, že se dozvěděli, že Alliance hledá nové spojenectví proti hordě na Kul Tirasu, tím pádem neměla moc horda na výběr. A ani kdyby nebylo osvobození Zula, tak na Zuldazaru bylo plno věcí co místní vláda neřešila a Rastakhanovi jen našeptávala lži do uší. Z jedné strany útočili Mogu z pandarie, kteří se domáhali smlouvy, kterou Zandalari jim přislíbila a neplnila ji. Z další strany útoči krvaví trollové, kteří už mají dost nahrabané moci z mrtvol a jejich krve a armádu taky početnou+spojují se s magií smrti, s jejími posluhovači Lichama. Z Další z Vol'dunu rozšiřují poušt a svoji moc Sethrakové. No a ještě takový bonus, že plno trollů i se obrací proti trollským tradicím a dělají doslova to co v Zul'draku na Northrendu, obětovávají své Loa, aby získali moc pro sebe a své účely. A ještě bych mohl přidat bonus že útočí tam i nagy a kradou artefakty, loví k jídlu Tortollany, žáby Krag'wa a z těch sají moc. Takže v podstatě tolik toho horda má k řešení a s tolika věcma říši Zandalari pomáhá aby neupadla. Je pravda že alliance začíná na ně útočit, ale tohle je zlo alliance, zaútočí na stát který jim zatím neškodil vyloženě, ale měli si tohle radši přenést na své území a měli zaútočit radši na Orgrimmar, ne naplno na oslabenou Zandalarskou říši. Ale však jim se tohle vráti, karma je i ve wowku.

Walther 19.09.2018 12:17

@Zullis pořád to byly jen lokální nesnáze, za které si mohli Zandalari sami. Teď mají na krku mnohem větší problém. Proč Alliance útočí na Zuldazar? Jednak kvůli problémům se Zandalari v minulosti, kdy i sám Vol'jin přijel do Stormwindu škemrat o pomoc proti šílenému Zulovi; toho samému Zulovi, jenž byl tak velkoryse propuštěn ze žaláře. Dále záležitost okolo Isle of Thunder a teď ta ostuda s Uldirem. Ale máš pravdu, kdo seje vítr, sklízí bouři. Všechny ty špatnosti, jenž horda od začátku datadisku udělala, se jí začínají vracet v plné míře.

Zullis 19.09.2018 13:06

Alliance pořád žije v pohledu takovém, že vše může být v pořádku a nic nemá dalekosáhlé a hlubší důsledky. Chápal to trošku Wrynn, který se přel s tím, že Anduin jen vše chce řešit mírem, který neuměl rozlišit kdy je na místě. Illidian třeba měl odvahu konat, postavit se věcem co bylo potřeba řešit, což ted už i začíná chápat trošku Velen, ale ostatní z alliance jen chtějí odvracet hrozby a být stále jen v obraném postavení. K činům se Alliance odhodlává až jsou zahnáni do kouta, tak dělají údery a nepromyšleně, jako tenkrát útok na BT, kdy horda vlastně ani pořádně nevěděla kdo Illidian je a co chce, ale aliance věřila že je zrádce. Horda chce mít své místo na Azerothu, tak se vrhá do věcí, které Alliance nechápe plně. Až si uvědomí, že opomíjela velkou hrozbu na Kul Tirasu a radši se vrhla na Zuldazar, kde jen sjednotí Zandalarskou říši či ne i ostatní trollí kmeny pod hordu bude pozdě. Stejně tak hordu jen odsuzuje co provedla Sylvanas, ale neuvědomují si, že Sylvanas propadá sile smrti a jediné co celý čas vždy chtěla bylo vzdorovat ji, ale třeba v takovém legion jí to bylo odepřené, ač by sice spoutala valkýru do svých služeb, ale neučinila by nic horšího než Odyn učinil s Helyí. Pokud někdy alianční horlivý vlk dostane taky svůj cinematic, věřím že v něm bude litovat že tohle udělal, stejně tak jako alianci nabulíkoval že horda je tenkrát na Broken Shore zradila, protože všechny tyhle jeho činy vedly k vypálení Teldrassilu a válce opět proti hordě, kdy nakonec alliance zjistí, že horda zlo na Azerothu opravdu není, ale už bude pozdě. No a proto se nedivím, že píšeš že to jsou jen lokálné nesnáse na Zuldazaru, za které si můžou Zandalari sami. Tohle vše je dlouhodobý promyšlený plán většího zla, většího problému než jakým děláš allianční vpád na jejich město. A dřívější činy Zula z pohledu Zandalaru taky nebyly vždy temné, varoval před Cataclysmem, kdy chtěl sjednotit opět velkou trollí říši, kdy chtěl prostě nebýt jen utlačovaný a žit v obavách před tím co přichází. Isle of Thunder byl krok bych řekl spíš obrany, kdy hledali naději proti nepřátelům co v cataclysmu tak vše překazili. Nakonec z toho všeho Zul tedy nejspíš ale propadl v šílenství a dal se ke krvavé magii a už neměl od té doby nic společného se Zuldazarem, jen to, že tam kul zradu, kterou nikdo nečekal. Klidně at si myslí Alliance že má horda pikat a vrhne se na hordu, ale vše se jim jen odrazí zpět v jejich nerozvážnosti.

Walther 19.09.2018 16:40

@Zullis Nerad napadám cizí názory, ale ty jsi to úplně celé pomotal. Většina z těch, co kdy stavěli dobývání nad diplomacií skončili špatně a jejich říše ještě hůře. Alliance se nežene do vojenských konfliktů, protože ty stojí životy jejích lidí. horda si své místo postupem času na Azerothu získala a začala být i pomalu přijímana Alliancí. To všechno sama opět během pár chvil zahodila. Illidan postupem času zešílel. Stal se z něj něco jako Walter E. Kurtz. Vedl válku proti všem, musel být odstraněn. U mnoha hráčů se ovšem projevil Stockholmský syndrom a mermomocí ho chtěli zpět. Proto Blizzard udělal další retcon a oživil jej jako mučedníka v Legionu. Nemohu tvrdit, že vyvolání dvojcestně usměrného portálu mezi Azerothem a Argusem nebyla ve finále správná volba, ale Illidan zde vsadil naprosto vše na jednu kartu. Je to jako hrát ruletu s plně naládovaným revolverem a doufat, že se v tvém kole zasekne. Na relevantnost hrozby Azshary a N'Zotha se nesmíš dívat z našeho hráčského nadhledu, v lore postavy jen pomalu poodkrývají závoj obrovskému nebezpečí a v momentální době je pro ně stále největší problém na Zandalaru. Cílem Sylvanas a jejich nemrtvých bylo pomstit se Lich Kingovi za jejich temný osud. Po jeho pádu ovšem Sylvanas mírně převzala jeho místo a teď znetvořuje všechny, kteří ji stojí v cestě. Ve chvíli, kdy Genn Greymane napadl Sylvanas v Stormheimu, měl velmi solidní šanci ji zabít, zároveň mohl také zemřít v té chvíli. On se místo toho zaměřil na jediný cíl, vzal Sylvanas lucerničku a zničil ji, aby ji ztížil její zločiny proti životu. V té nešťastné chvíli na Broken Shore skutečně nebylo v té chvíli poznat, zdali horda zradila nebo ne. Nemýlím-li se, tento žalostný omyl si v poslední knize od Christie Golden Sylvanas s Anduinem vyříkala. horda není zlo, ale chová se tak. Až na Sylvanas, ta je prostě jenom zlá. Jak už jsem psal před tím, s lokálním a globálním zlem zase uplatňuješ pohled hráče a ne z pohledu aktuální lore. Útok na město v tu chvíli bude mnohem větší problém, než potyčky s Blood Trolly či Sethrak... A Zul lačnil po moci a všechno co dělal předtím, i teď je jenom z jeho touhy být mocný.

Zullis 19.09.2018 19:35

@Walther Nevnímám to jako napadání názoru, jen jako výměnu pohledu Alliance a hordy. A Horda jako taková byla dobyvateli, což převážně né ze své vůle, ale nakonec pod vedením Thralla začly i roky diplomacie, jen horda víc se vrhá po hlavě řešit problémy, které po větším čase se můžou stát většíma a stát víc životů svých lidí. Kdyby dřív i Alliance se víc spojila a zakročila proti pohromě, nedopadlo by to sní jak dopadlo, jenže každý si jen bránil své, což pak naštěstí zvládla společně s hordou odvrátit. A Illidian bych neřekl že zešílel, nebo ti ve W3 přišel jako šílený? Vždy chtěl jen chránit Azeroth, ale k tomu potřeboval moc, a i když kolikrát šel přes mrtvoly, myslel to ve vyšším dobru, aby vůbec někdo mohl na Azerothu přežít. A prohlásil se sice vládcem Outlandu, ale nebylo řečeno že by utlačoval někoho nebo tak, jen Akama nejspíš chtěl žit po tom všem čím prošli už v klidu, zatímco Illidian si z Outlandu dělal svoji základnu proti Legii. Čehož i využili démoni a začali tam otvírat portály a útočit na Azeroth s tím, že to svedou na Illidiana, což jim vyšlo. On proti Azerothu a všem válku nevedl. A to že se bránil v BT? Maiev na něj vedla šílený hon a nedala by si říct nikdy. A na Argusu by opět viděla Alliance světlo a Naaru jako něco čistého a správného a nerozvážně by jim sloužila jako Turalyon. Vzpoměl jsem si ted na to, jak Tyrande chtěla osvobodit Illidiana a Malfurion ji řekl že dobrá, ale dávám od toho ruce pryč. Což Alliance dělá často a po všem sama i odmítla nemrtvé do svých řad, přes to že to byli jejich lidé, což se děje často a horda se musí vypořádávat s tím, s čím Alliance nechce. Jestli si myslíš že Sylvanas je proste jenom zlá, tak prostě vidím jasného alliačního pěšáka. Já v ní vidím něco s čím se pere, čemu vzdoruje už hodně dlouho a působí to na její duši jako jed. Prostě jsem názoru, že sice se mění v něco jako byl LK, ale ne tak rychle a snad to jde odvrátit, myslím že nejsem jediný z hordy, kdo by ji chtěl zachránit, ne jen ji zakopat pod drn a nechat minulost minulostí. I nemrtví mají své právo na tom být v Azerothu a ukázali za dlouhý čas že jim není lhostejný. To co způsobil Genn s tou lucernou jen zažehl 'plamínek' toho všeho co se děje, jak už jsem zmínil. A pokud si vyříkal Broken Shore Anduin se Sylvanas tak dobře, ale to nemění nic na tom jak zarputile Genn proti forsakenům jde, i když ho chápu, ale kdo by chtěl v sousedním království nezkrotitelné šelmy, kterými při útoku na Gilneas ještě byli. Že se to pak zvrtlo a dovedli je ovládat už je věc druhá. A napsal jsem sice co z mého pohledu nás čeká, ale jakožto hráč vidím celky a jistě je problém pro Zuldazar Alliance, ale horda se snaží i co se na Zuldazaru událo zvládnout, což se nechme překvapit, co na Kul Tiras Alliance opomenula kvůli Horde a zatím tam bují. A ten Zul at dělal co dělal, stál prostě za trollskou říší, ale zradil, což i u alliance spoustu se našlo zrádců, nebo někoho kdo se napůl stal zlem jako forsakeni a nikomu nedali v podstatě nikdy šanci. Snad jen Worgenům(A to asi jen kvůli pocitu zodpovědnosti ze strany Nigh Elfů), a ted void elfům. To že Zul šance nevyužil ho stálo samotný život a i když jsem se zatím nedostal k jeho konci, doufám že zkončil u Bwonsamdiho, který si to snim vyřídí.

Reeki 19.09.2018 07:41

Nejlepší novinka pro mě osobně je account-wide na reputace, pro alty neskutečná pecka, teda doufám, že tomu rozumím dobře

Cracky 19.09.2018 07:55

Ano a ne. Není to že budou celé repky acc-wide, ale že pokud máš na mainovy třeba 17 z 20 v achievu. Tak tohle číslo je acc-wide. Ne, že tu repku budeš mít hotovou na všech postavách. Což je škoda 😀radši bych komplet acc-wide

Reeki 19.09.2018 08:03

@Cracky hmm tak to je na nic, fakt jsem si chvíli myslel, že to bude na všech postavách...

Lockdaar 19.09.2018 10:56

@Reeki řekl bych, že tímhle by akorát definitivně pohřbili unikátnost vaší postavy, kterou díky všem těm nafarměným reputacím na exalted ještě má. Už takhle s tímhle zrušením reputačního zámku na transmog věcí od frakcí to bude opět hodně vstřícný krok/kompromis. Dělám na svojí postavě skoro přes 11 let a mám na ní přes 90 frakcí na exalted a to z ní dělá ten unikát oproti těm ostatním postavám které ještě mám - sice by člověk defakto o nic nepřišel, když by to bylo stále vázaný na acc, tak by měl s těma desítkama nafarměných reputací na exalted v podstatě unikátní acc, ale už ne tu postavu, za kterou jste na tom všem přes dekádu dřeli (v mém případě). Chápu, že kdo má x postav, který neustále střídá a nemá vyloženě nějakou hlavní, za kterou hraje nejdéle několik let, tak to asi tak vnímat nebude jako třeba ti, kteří za jednu a tu samou postavu hrají třeba už od vanilly...
Tohle s těmi transmog věcmi od frakcí ať třeba udělají, budiž, ale aby byly všechny reputace account-wide, to by bylo už fakt hodně přehnaný a hlavně by už ty postavy neměly žádnou unikátnost...

Cracky 19.09.2018 11:38

@Lockdaar máš pravdu, ale baví tě ta postava pořád ? Já osobně hraju paladina už přes 8 let, sice ne celý čas na offi, ale taky jsem si dal tu práci, udělal repky apod. a teď bych rád vyzkoušel něco nového, protože mě ten paladin už prostě nebaví, ale jsem puntičkář a vadí mi, že na té druhé postavě nebudu mít u těch frakcí napsáno Exalted . Přitom mi příjde že ve finále o nic nejde. Jen o tu blbost, že máš u té postavy napsáno Exalted. Proč tu exalted repku děláš ? na achievy, které jsou acc-wide ? na mounty / pety který jsou acc-wide ? A teď už aj skiny, takže už by to mohli dát jako komplet. To, že je to nějaká výjmečnost, že mám na té postavě Exalted by bylo, kdybych na ni měl aj mounty / tituly / achievy, které na jiné už získat nejdou, ale když je tohle všechno acc-wide....tak už je tam výjmečné jen to, že na armory to je Exalted tyrkysové.

Zullis 19.09.2018 11:44

Souhlas, udělat to pro všechny reputace by byl dost špatný krok. Já to vidím zas z hlediska toho, jak už ted třeba upravili, zjednodušili profese a hodně lidí může se pustit do farmení na altech něčeho čim chtějí vydělávat. A tím pádem klesají ceny a s čim se člověk nadřel aby to mohl mít unikátní a vydělat tím, ted ztratilo na unikátnosti a sám vidím jak se min v aukci něco prodá. A udělat tohle ještě s reputacema, za které jsou často plánky na mounty apod. To by zas udělalo razantní krok k tomu aby se to ještě zhoršilo a unikátnost postav upadla.

Reeki 19.09.2018 12:31

@Zullis- jenomže mi jde hlavně o to, že mám rád vymazlené altíky, ale jaksi již nemám tolik času neustále farmit reputace, doby, kdy jsem u hry seděl x hodin jsou již dávno pryč, takže mi by acc-wide reputace určitě dosti ulehčilo, třeba v tom, že bych dostal možnost si nakoupit reputační věci atd. Bavím se teď o cca 2 altících, jelikož všechny mé tři postavy považují za hlavní, což prakticky nejde.

Lockdaar 19.09.2018 14:06

@Cracky za mága mě baví hrát furt i po těch 11 letech - samozřejmě pokud dostanu chuť hrát třeba chvíli něco jinýho, tak se lognu na tanka nebo healera, ale tak 70-80% trávím na mainovi. A baví mě za něj hrát právě i z toho důvodu, že na něm mám skoro všechny reputace na exalted, mám na něm skoro ve všech zónách splněný každý dostupný questy který tam jsou atd. A právě ty reputace jsou teďka to poslední, co dělá vaší postavu unikátní - všechno ostatní jako byly achievy, mounti, tituly, transmig/skiny atd. jsou už součástí acc-wide systému. Jak jsem řekl, zrušení zámku na transmog věci z frakcí je dle mého opět více než štědrý krok pro ty jedince, kteří by chtěli věci na transmog od různých frakcí ale nechce se jim znova farmit reputace kvůli tomu na altech - když by byly celý reputace acc-wide tak tím prostě pohřbí tu unikátnost na postavách, kterou ješte aspoň těmi reputacemi mají...

godlike 19.09.2018 07:29

Tohle mi nedává moc smysl,ale co uvidíme jak se lore nakonec vyvine.Všichni útočej na Zandalar a přitom má Aliance Aszaru za dveřma

Akari 19.09.2018 03:22

Takže to nakonec je tak, jak to předpovídali před několika měsíci, kdy zveřejnili nějaký mini článek na wowheadu, kde byla i mapa té instance.
https://www.wowhead.com/news=284001/possible-battle-for-azeroth-8-1-raid-zuldazar-raid

Moc dobře jsem teda nepochopil ty bosse, to jako bude 6 základních bossů pro všechny a pak 3 pro každou frakci unikátní? Nebo, že je celkem 9 bossů, takže 3 základní, 3 pro Allianci a 3 pro Hordu? Ale stejně to bude zajímavé, já jsem si to už nějak myslel, že udělají pro každou frakci i unikátní boss fight, ale tím pádem to dost ovlivní závod o world first.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet