Developer Q&A - První listopadový týden

http://wowfan.cz//pic/news/bluepost
Stručně, opravdu stručně jsem přeložil nové Q&A, které se dnes objevily na oficiálních stránkách. Vybral jsem ty nejzajímavější. Pokud chcete všechny otázky v angličtině, doporučuji navštívit oficiální stránky.
Blizzard zdroj

Q: Plánujete zvýšit staré maximum 50 tisíc goldů při transferu ze serveru na server? A: Ne. Opravdu málo hráčů má více než 50 tisíc goldů a myslíme si, že tato hranice pomáhá i ekonomice serverů. Q: Způsob, jak jste udělali kouzlo Zen Pilgrimage, je skvělý. Co třeba něco takového přidat i pro Death Knighty? A: Můžeme o tom pouvažovat. Mějte ale na paměti, že hlavním důvodem, proč Zen Pilgrimage portuje monky dvěma směry, je ten, aby nižší úrovně nezůstávaly zaseknuty na Pandarii. To ovšem neplatí o Death Knightech a Ebon Holdu, ze kterého se dá odletět do hlavních měst. Q: Nynější Pet Battle systém dovoluje soupeřit pouze s hráči ze stejné frakce. Bude možné jednou soupeřit proti jiné frakci? A: Zatím neplánujeme rozšířit souboje mezifrakčně. Momentálně není žádný problém s čekací dobou na zápasy. Q: Bylo dost nejasných odpovědí, jak je to vůbec s Blood Spirit. Někteří věří, že se dá získat pouze disenchantem raid zbraní, jiní věří, že stačí jakýkoliv item vyššího item levelu, než je v LFR, a někteří věří, že je úplně jedno, jaký item level item má a z jaké obtížnosti je. Můžete to uvést na pravou míru? A: Ano, komunita byla trochu zmatená. Abychom to vysvětlili – Blood Spirit se dá získat ze všech itemů, které padají v raidech (LFR, Normal, HC). Q: Hráči nejsou moc spokojení s umístněním PvP vendorů na hradbách kolem Pandarie. Uvědomují si, že chcete co nejvíce hráčů vyhnat ven z měst, avšak vypadá to spíše tak, že vendoři jsou uprostřed ničeho, daleko od jakéhokoliv boje. Jaký máte názor na umístění vy? Myslíte si, že je to opravdu problém nebo jste spokojeni? A: Jsme rádi, kde vendoři jsou. Přidali jsme novou ikonu na minimapu a hra posílá nyní in-game mail všem novým 90. levelům zprávu o tom, kde vendory najdou. Q: Hunteři se již teď těší na nové pety, které uvedete v Patchi 5.1. Jak na fórech, tak na sociálních sítích se objevilo mnoho otázek, zda nechcete zvýšit maximální počet ochočených petů. Nápadů bylo opravdu hodně – zvýšení počtu slotů u Stable Mastera nebo například udělání podobného seznamu, jako mají mounti. Plánujete zvednout onen počet petů? A: Momentálně ne. Chápeme vaše obavy a snažíme se přijít na možnosti, jak optimalizovat systém. Ovšem podstata hunterů nebyla navržena tak, aby splňovala pořekadlo „Chyť je všechny“. Q: Plánujete odstranit nepříjemnou hlášku „You have entered too many instances recently“ alespoň z Challenge Modů nebo se také jedná o součást? A: Limit zůstane stejný. Ovšem co se týče Challenge Mode, můžete využít možnost „Reset Instance“, která vás přesune na začátek instance. Instance tímto bude i resetována a znovu použitelná od pvního moba. Q: Hráči poukazují na to, že mounti z Challenge Mode nejsou Account-Wide. Je to tak správně? U ostatních mountů (například frakční mounti, mounti pro povolání nebo PvP mounti) jsme byli upozorněni. A: Naše filozofie je stejná jako u PvP mountů. Musíte opravdu tvrdě makat a být zkušení, abyste mohli osedlat takové mounty. Q: Guild Perk The Quick and the Dead byl opraven tak, že nyní dává pouze 10% bonus k rychlosti. Máme tuto změnu chápat jako nerf, který má odradit hráče od takzvaného zergování world bossů? Jsou nějaké šance, že tento Perk uděláte opět trochu lepší, než je teď? A: Opravu, kterou jsme provedli, jsme nedělali kvůli zergování world bossů. Perk nikdy nebyl zamýšlen jako 100% boost k rychlosti. Perk byl oproti ostatním perkům opravdu silný. Q: Jak to bude s mounty, kteří se objeví v Patchi 5.1? Nahradí staré létající mounty z dob TBC? A: Nynější mounti zůstanou zatím tak, jak jste zvyklí. I na ně přijde svůj čas. Nové modely mountů budou hráči získávat pomocí nových frakčních questů, které se objeví v Patchi 5.1. Q: Chystáte se dělat něco s Lesser Charms of Good Fortune? A: Lesser Charms of Good Fortune budou přesunuty v Patchi 5.1 do záložky Currency. Q: Předpokládám, že nemáte v plánu resetovat žebříčky Challenge Mode. Jsou zde ale nějaké okolnosti, které vás donutí žebříčky resetovat? A: Snažíme se, abychom se od takových věcí drželi co nejdále. Přeci jen se jedná o prestiž. Hlavní jsou ovšem data, která se objevují. Pokud se stane, že budou data poškozena následkem bugu, exploitu nebo hacku, budeme muset zvažovat, zda nebudeme muset žebříčky resetovat. Q: Systém LFR lootu je špatný. Lootování stejných itemů, lootování itemů, které nejsou určeny pro danou talentovou specializaci,… Alespoň to se řeší na fórech. Plánujete tyto věci měnit či opravit? A: Náhodnost itemů už ke hře patří. Část tohoto systému obsahuje i možnost, že dostanete stejný item víckrát. Pokud jste enchanter, můžete si tak vydělat pár zlatých navíc. Ovšem ne každý item je označen správně. Pokud se tak stane a najdete item, který nesedí k vašemu povolání, můžete to nahlásit pomocí ticketu. Q: V PvP blogu jste zmínili, že jste spokojeni, jak vypadá nyní Crowd Control. Bohužel CC kouzel je hře až moc. Mnoho z nich je instantních a znamená to, že odpadá mnohdy jakákoliv potřebnost zkušeností a stačí spamovat instantní CC kouzla na daný cíl. Hodláte s tím něco dělat? A: Jsme spokojeni s tím, jak CC fungují a za jakých okolností je musíte kouzlit (vysoká cena many, cooldowny, atd.). Momentálně nemáme v plánu nějak to měnit, avšak nejsme si jisti, zda byl dobře vysvětlen pojem „diminishing returns“. Q: Nechali jste se slyšet, že byste rádi, kdyby hráči více utráceli jejich Conquest a Honor body. Hráči by si představovali více kosmetických změn – itemů, vanity itemů – za PvP body. Uvažovali jste o něčem jako je Challenge Mode pro PvP? A: Souhlasíme, že PvP hráči by měli mít více možností, jak utrácet své body. Snažíme se o tom mluvit s týmem, jak se dá. Rádi bychom v budoucnu viděli více možností, za co utratit Conquest a Honor body. Q: Burst damage je v PvP opravdu velký. Hráči pustí své cooldowny hned na začátku, což je maximálně 15 sekund burstu a poté musí 3 až 5 minut čekat, než opět budou moci využít všechny cooldowny a znovu zavařit healerům. Jaký je váš plán odradit hráče ze stackování všech cooldownů najednou? A: Naším cílem je zanechat všechny kouzla tak, aby o nich mohli hráči rozhodovat sami. Pokud se hráč rozhodne vypustit všechny cooldowny najednou, hrozí, že bude držen v CC, jak dlouho to půjde a poté bude muset čekat určitý čas, aby mohl tyto cooldowny použít znovu. Momentálně se soustředíme na vyrovnanost burstu a healingu. Q: Rozhodli jste se vrátit systém získávání Valor Pointů v LFD ze „7 bonusů za týden“ na „1 bonus za den“. Nemyslíte, že je to špatné řešení například pro hráče, kteří mohou hrát pouze o víkendech? Proč jste se ke starému systému vraceli? A: Tento systém již nefunguje. Nyní můžete získat cap bodů také za jeden den. Hráč dostává bonus Valor bodů u prvního, ale i u dalších dungeonů. Jelikož je bonus Valor bodů za každý dokončený dungeon, nemyslíme si, že je potřeba zvyšovat bonus za první dokončený dungeon. Q: Je nějaký důvod, proč mounti, na které potřebujete reputace v Pandarii, nejdou používat na ostatních postavách? Proč tito mounti nejsou account-wide, jako tomu je u mountů, kteří jsou za starší reputace? A: Mounti z Pandarie by měli být account-wide. Mějte na paměti, že i když jsou mounti vedeni jako account-wide, mohou stále chtít schopnost je osedlat – například Cloud Serpent. Q: Je možné povolit bandážím (a dalším podobným itemům), aby se nestackovaly po dvaceti? A: Toto je jedna z věcí, které je stále v našich interních diskuzích. Chceme vylepšit inventář, jak nejlépe to půjde, a proto prosíme o zpětnou vazbu, jak a co udělat. Je to pro nás cenné a užitečné. Q: Co se stalo s možností „Disable Loading Screen Tips“? A: Budeme to muset s naším UI týmem zkontrolovat. Snažíme se Interface dělat co nejjednodušší a někdy odstraníme věci, které se používají zřídka. Q: Plánujete povolit dvěma hráčům vyhledat třetího, pokud jsou uprostřed nějakého Scenaria? Pokud nyní jeden hráč opustí skupinu, je téměř nemožné dokončit Scenario. A: Stejnou funkci, kterou již má Raid Finder a Dungeon Finder na hledání hráčů, přidáme v Patchi 5.1 i pro Scenaria. Q: Na internetu je mnoho článků o tom, jak chcete vylepšit interface a obecně Pet Battles v Patchi 5.1. Můžete nějaké vylepšení říct? A: Tak například jednu ze skvělých věcí, které chceme do hry přidat. Plánujeme upravit pety, které můžete získat ze starých bossů tak, aby po posbírání všech takových petů šel získat Mr. Bigglesworth z Naxxramasu. Abychom ho odlišili od ostatních koček, dáme mu krásné ledové vousy a bude za sebou nechávat mrazivou stopu. Přeci jen je to Undead!



Naposledy upravil/a Astra 07.11.2012 v 17:48:25.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Muradin 08.11.2012 15:15

No budou ho mít jen 90lvl

07.11.2012 21:41

sak to bude odmena za novy daily takze to beztak bude mit kazdej

Muradin 07.11.2012 20:50

Je to pěkné ,že udělali frakční questy ,ale bude divné když budou takový pěkní Gryphové a Wyverny a ostatní budou mít ty staré.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet