Guide: Holy Paladin (PvE)

Změny v datadisku Legion

Byla odstraněna Holy Power, paladin má tedy k dispozici pouze manu. Byly odstraněny Sealy. Byla odstraněna kouzla jako Holy Radiance a Denounce. se teď specializuje na výběr pozice při healování. (Čím blíže targetu, tím větší heal). Z paladina se tedy stává healer do první linie. Paladin disponuje novým kouzlem , které healuje cíl za určitý počet zdraví a 50% z tohoto healu je hráči (paladinovi) naúčtováno jako poškození.

STATY

Žebříček priorit pro Holy paladina
  • Intelect je vaší prioritou. Dává vám Spell Power, která zvětšuje efektivitu vašich healů. Pokud ovšem máte k dispozici dva itemy, jeden s ilvl 850 s bonusem Critical Strike a druhý s ilvl 855 s bonusem Haste, je dobré nedat na malé zvýšení Intelectu a ponechat si větší bonus ke Critical Striku.
  • Critical Strike zvyšuje šanci na kritický zásah, ve vašem případě razantní zvýšení healu.
  • Versatility zvyšuje všechen heal a dmg, který udílíte.
  • Mastery () vám zvyšuje healing, čím blíže jste ke svému cíly. Jelikož má Paladin Mastery založenou na pozici, její efektivita záleží na tom, jak moc blízko svého cíle jste. Jste-li blízko skupině, je Mastery důležitější než Versatility a naopak. Volba těchto tvou statů tedy záleží na tom, jakým stylem hodláte hrát.
  • Haste snižuje global cooldowny a cast time.

KOUZLA A ROTACE

Healování jednoho cíle

Dohlédnětě na to, aby měl cíl (většinou tank) na sobě . Používejte pokaždé, kdy víte, že nebo nebude stačit. Používejte pokaždé, kdy můžete. A v neposlední řadě se snažte používat , kdykoliv je to možné, jelikož při raidování je mana důležitý aspekt bitvy. radím používat v situacích, kdy cíl dostává velké množství dmg. Je jasné, že nebudute healovat pouze tanka, takže nezapomínejte na ostatní členy skupiny. I když máte špatný den a DPSka vám neustále stojí ve svinstvech. V Mythic+ to znamená neustále nahozená křídla (). Když je nedostupný a vy nutně potřebujete healnout například tanka a celý osud pullu visí na vlásku, použijte , je to konstatní a celkem silný heal a použít ho párkrát vás nezabije + se můžete dohealovat už naběhlým Holy Shockem.

Healování v Raidu

HealPodobné healování, jako v Mythic+ dungeonech, jen máte na starosti více lidí, takže budete muset sáhnout po trochu jiných kouzlech a talentech. Základ je stejný, na tankovi neustále nahozený . Používat . Snažit se zasáhnout co nejvíce hráčů kouzlem . Popřípadě používat vhodně , což znamená, že pokud dostává tank poškození a zbytek melee party je v celku v suchu, je dobré použít Holy Prism jako single target heal a pokud vidíte, že dmg dostávají všichni v okolí bosse (99% případů) pak požít dané kouzlo jako dmg abilitu. Když je dmg slabý, používejte , mana je drahá sranda. Zonovu platí, že když je nedostupný a vy nutně potřebujete healnout například tanka a celý osud pullu visí na vlásku, použijte , je to konstatní a celkem silný heal a použít ho párkrát vás nezabije + se můžete dohealovat už naběhlým Holy Shockem. Také nezapomínejte na vaši Mastery, proto se pohybujte tak, abyste co nejvíce využili jeho výhod. To znamená, že pokud dostává největší dmg skupina opodál stojících rangetek, běžte k ní a to samé platí pro skupinu melee hráčů.

Cooldowny

Paladin má opravdu obrovský Burst Heal a s vhodnou kombinací trinketů může zachránit situaci hned několikrát. Osobně, jako základní kombinaci trinketů, používám ideálně Titanforged a , jenž se aktivuje velmi často, ale musíte mít Alchemy a vylepšit ho sedmi .
zvyšuje váš healing o 35% na 20 sekund a zvyšuje Critical Strike. Používání Holy Shocku po tuto dobu z vás činí mašinu na healování. Doporučuji talent jenže zvýší čas, po který máte Avenging Wrath o 50% a sníží cooldown Holy Shocku rovněž o 50%. je kouzlo, které doplní cíli všechny jednotky zdraví a má poměrně nízký cooldown, jenž je dosažen pomocí Artifact Traits. na pár sekund zlepší efekt vaší zvolené aury. je šikovné HoT (heal over time) kouzlo a doporučuji ho používat v situacích, kdy víte, že skupina bude dostávat těžké poškození. Dalšími užitečnými kouzly jsou například a .

TALENTY

http://media.wowfan.cz/uploaded/redemptionP

Tier 1

1. je abilita s 12. sekundovým cooldownem. Na váš cíl umístí buff, který ho po pěti sekundách vyhealuje. 2. je abilita s cooldownem o jedné minutě. Umístí na zem kladivo, které healuje vaší partu poblíž a uděluje poškození všem nepřátelům v dosahu. 3. způsobí, že snižuje cooldown a o 1,5 sekundy.
Pro Dungeony a Raidy se doporučuje zvolit . se dá použít v situacích, kdy velká část party bude dostávat konstantní poškození. Když je parta rozdělena, nemá takový požadovaný účinek. je v porovnání s výše uvedenými abilitami spíše chudší volba.

Tier 2

1. umožňuje použít dvakrát za sebou. 2. redukuje cooldown , a o 30%. 3. je abilita, která zvyšuje dosah vaší Mastery a celkový dosah vašich healů o 50% na 10 sekund.
Do Raidů je jasná volba, která může partu zachránit v mnoha situacích, kdy jste daleko od svého cíle a ten je v nouzi a navíc zvyšuje váš healing. je vhodné zvolit, když máte problém s přežitím.

Tier 3

1. redukuje cooldown o 10 sekund. 2. uspí váš cíl na 1 minutu a dává až 25% HP cíle jako DOT (damage over time). Jakýkoliv jiný dmg zruší tento efekt. Dá použít na Démony, Draky, Obry, Humanoidy a Nemrtvé. 3. dezorientuje všechny nepřátele v dosahu 10. yardů a uděluje dmg.
Do Raidů se doporučuje , sloužící i jako interrupt nebo kvůli kontrole monster.

Tier 4

1. redukuje dmg, který dostávají vaši parťáci v dosahu 10. yardů o 20%. Tento bonus se rozděluje mezi vaše spolubojovníky. To znamená, že pokud je vás v partě 5, každý z vás má jenom čtyř procentní bonus. Při použití se bonus nerozděluje a každý člen má 20% bonus. 2. je aura, která 10% dmge, který dostávají parťáci v dosahu 10. yardů, přenáší na Paladina, pokud je váš Health Bar nad 75%. Při použití se 15% vašich healů přenese i na zbytek party, která je v dosahu Aury. 3. healuje 3 zraněné parťáky v dosahu 10. yardů a to každou sekundu. Při použití se efekt zdvojnásobí a rozšíří na všechny zraněné hráče v dosahu aury.
Zde je trochu těžší se rozhodnout mezi stálým healingem a redukcí, kterou poskytuje . Doporučuji si zkusit oba dva talenty a rozhodnout se podle dosažených výsledků. je v porovnání s výše uvedenými chudší volbou.

Tier 5

1. poskytuje šanci, že a nespustí své cooldowny a budou při dalším použití zdarma. 2. má 90. sekundový cooldown. Na 20 sekund zvýší vaši Haste a porci healingu vašeho o 30%. 3. healuje váš cíl a uděluje dmg až pěti nepřátelům okolo cíle. Když ho použijete na nepřátele, tak healuje 5 parťáků kolem cíle.
Pro burst healing v bezvýchodných situacích je jasná volba. Pro Raidy se doporučuje použít , který healuje až pět lidí kolem Bose. se hodí, pokud máte problémy s manou a v delších soubojích mohou mít i větší užitek než . Jelikož je ale tento efekt založený na náhodě, příliš se nedoporučuje.

Tier 6

1. způsobí, že váš a má šanci redukovat cenu o 50%. Platí pouze pro cíl s . 2. prodlužuje dobu o 50% a snižuje cooldown o 50% pokud je aktivní. 3. způsobí, že aplikuje na cíl debuff a když je daný cíl napaden, všichni kdo tento útok provádí, jsou healováni.
V tomto Tieru spolu soupeří a . vybírejte, pokud máte rádi stabilní healování. z vás ovšem na danou dobu učiní opravdu nezastavitelného healera, který může zachránit den.

Tier 7

1. je abilita s tří sekundovým cooldownem. Dovolí vám použít na druhý cíl. Druhý cíl obdrží stejný healing, jako první cíl, ale bude o 20% slabší. 2. vylepší vaši Mastery tím způsobem, že čím blíže je váš cíl vám, nebo hráči s , tím větší bude dostávat heal. Navíc zvětšuje dosah o 30%. 3. nahrazuje . Má 15 sekund cooldown a trvá 8 sekund. Umožní vám umístit na cíl, jehož healováním uzdravujete 3 zraněné spolubojovníky v dosahu 30. yardů.
Pro raidování bych vybíral . Pokud oba dva tanci dostávají sodu, je možné přejít na . je velice silný talent, ale bohužel je velice náročný na manu. Doporučuji ho do Dungeonů, kde mana většinou nechybí.

ARTIFACT

popis
Nejlepší cesta je popsána na obrázku. Ze začátku volte Relicy, které dávají nejvíce ilvl a na daný bonus neberte ohled, leda byste měli dva Relicy o stejném ilvl. V tomto případě je priorita následující. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.

GEMY A ENCHANTY

Gemy

Pokud si to můžete dovolit, pořiďte si , jehož cena je aktuálně závratná a do zbylých dírek nastrkejte .

Enchanty

Neck: Back: Ring:

Potiony a Flasky

je pro raidování nutnost. Dále je dobré mít v zásobě pár nebo . Pokud chcete dále investovat, sáhněte po .
http://media.wowfan.cz/uploaded/atr2


Naposledy upravil/a Faenor 01.10.2016 v 11:22:51.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Faenor 07.10.2016 21:05

Děkuji. Další povolání se snad chystají, nechci psát o něčem co nemainím. Ale možná mi nic jiného nezbyde.

tomulkabambulka 07.10.2016 00:33

Moc krásné, hlavně pro nás starší, kteří tolik nevládneme jazykem anglickým. Na Holynu se již chystám a o to více se těším. Klidně bych nepohrdl dalšími takovými články, třeba retri paladinem, disco priestem atd.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet