Obtížnost Artefakt Challenge

  Artefakt    Patch 7.2    Broken Shore   

 

Jak jste na tom se získáváním nového vzhledu pro vaše zbraně? Už se vám podařilo dokončit úkolovou kampaň a zabít bosse, za kterého získáte vzhled pro artefakt? Zatím dle všeho není moc hráčů, kteří nový vzhled zbraně získali.

Nový vzhled Guardian druida. Zdroj: WoWhead.com

 

Samozřejmě se již objevilo několik hráčů, kteří by rádi, kdyby náročný úkol, který získání nového vzhledu předchází, byl upraven a zlehčen. To se ovšem nelíbí Blizzardu, a tak bylo vydáno krátké prohlášení, kde je vysvětleno, proč je obtížnost taková, jaká je, a co se bude dít dál.

 

Blizzard zdroj

Chápu, že nové vzhledy jsou skvělé a všichni by je rádi, což způsobuje určitou frustraci. Nicméně musím zmínit, že tyto úkoly pro jednotlivce, které odemykají nový vzhled, jsou hlavně výzvou. Neočekáváme, že drtivá většina hráčů získá nové vzhledy během první postavené Mage Tower.

 

Naším cílem je směřovat tyto výzvy tak, aby se daly srovnávat například s úkolovou linií pro zelený oheň, která se objevila pro warlocky v Mists of Pandaria. Pouze několik vyvolených warlocků mohlo ihned po vydání zabít Kanrethda, avšak v průběhu času se objevovalo takových hráčů čím dál tím více.

 

Postupem času se začne stávat vaše postava silnější (díky artefakt postupu, lepším předmětům atd.), což určitým způsobem ulehčí souboje, které musíte v těchto úkolech podstoupit. Je tedy dost možné, že se časem objeví více hráčů, kteří dokážou bosse v úkolu porazit, a komunita tak bude moci pracovat na radách a tipech pro ty, kteří stále takové štěstí neměli.

 

Nakonec musím poznamenat, že každý vzhled artefaktu má různý zdroj. Některé z nich reflektují oddanost určitému hernímu stylu, jako například raidování nebo PvP, ostatní se soustředí spíše na postup v určitých úkolových liniích. A co se týče vzhledů, o které nyní jde, jde opravdu o to, abyste ukázali, že víte, jak za svou postavu hrát a víte, co máte dělat.

 

Co si o tomto „problému“ myslíte vy? Je správné, že určité odměny jsou určeny pouze některým hráčům, nebo by měl být nový vzhled určen pro všechny bez rozdílu dovedností nebo třeba item levelu, který mají?


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

sw1tchCZ 10.04.2017 10:07

Z časových důvodů sem nestihl ani jeden pokus... Což mi dost štve... Ten vzhled na Icebringer & Frostreaper se mi dost líbí... Teda ne v základu, ta zelená mi nejde ke vzhledu, ale ta modrá z HC KJ je top
Nu, ale abych dal vědět, co se týče obtížnosti, čet sem, že to je hardcore, ale nejen, co se týče obtížnosti jako spíš, že to je víceméně legendary drop check - prý je to nemožný dát bez správných legendárek, či co... Nevím, nemůžu posoudit, ale v návodu na Frost DK bylo, že skoro nutnost je Prydaz, Sephuz, Anti Magis Shell Cloak a tuším, že legy na sindru, nebo helma na howling blast... Říkam nevím, co je na tom pravdy a když tu je Havoc DH co to dal s 897 tak se mi moc nechce věřit, že to je tak náročný na gear... Zas, ale s havocem je to snazší když může z těch rampouchů dát double jump a fel rush bez rizika IK... Hmm budu muset testnout až zas bude mage tower up...

Esperanta 10.04.2017 10:40

Mně tenhle vzhled na Icebringer a Frostreaper padnul úplnou náhodou, když jsem šla do ICC pro Invincible. A ot jsem ani nevěděla, že to tam má padat. Ten zelený je víc pro Unholy, což bohužel nejde, ale ten modrej, to je pecka, ale peklit se s tím, to bude teda něco. Ale stojí to za to.

ebolus 07.04.2017 18:50

Obtížnost mi nevadí, štve mě jen, že jsme stihl za celou dobu jen 2 pokusy. Doufám, že jednou bude mage tower postavená i přes víkend, ať si to taky udělám

godlike 07.04.2017 15:28

Je to těžký a je to dobře ale např pro assa rogunu je to prostě masakr a hlavně je to závislé na ilvl viděl jsem videa kde ten boss má různé hodnoty HP

Solanar 07.04.2017 18:20

A ta videa co si viděl, byli tam stejné classy? Jelikož se sice hp i dmg bosse mění podle dané classy. Pokud jde o item lvl, tak to si nemyslím ale můžu se mýlit.

godlike 08.04.2017 15:24

@Solanar byl to assa rogue hmm ale jak bude čas pořádně to prozkoumám

jawed 07.04.2017 13:46

mne osobne sa to náhodou páči a uvítal by som kludne podobných vecí aj viac

Caregorn 07.04.2017 12:09

Konečně něco, co nemá hned každý. Jenom doufám, že si hráči nezačnou stěžovat a že to nezlehčí na tolik, aby to byl schopný dát skoro každý jako je tomu u všeho poslední dobou. Málo věcí je o zručnosti a skillu, vše tlačí do toho, že člověku stačí nafarmit equip a traity a dá všechno.

Solanar 07.04.2017 11:21

Já naštěstí jsem ten challenge za dh (havoc) už udělal a upřimně mě se to líbilo. Je to jedna z mála věcí, kde si člověk může sám vyzkoušet vlastní schopnosti se svou classou . Pokud jde o item lvl já osobně jsem měl 897 a žádné def. legendárky (Prydaz atd.) a teď s mythicama+ a relinquish tokens se dá dogearovat docela snadno. Tak jako tak nakonec ten skin získají nakonec všichni, ale je to jen na lidech kdy ho získají

mirsi 07.04.2017 09:15

Pozrel som si par videi a nie je to med lizat aj pre hracov, s gearom 910+. Ze je to narocne mne osobne vyhovuje. Od wotlk sa to zacalo zlahcovat a hraci prichadzaju k setovkam a epikom coraz jednoduchsie. Drviva vacsina si neuvedomuje, ze nazbierat 910+ gear vyzaduje narocny progress a postupnost (pokial sa nenecha pretiahnut za peniaze). Takze hc raideri, ktori tento novy artefakt ziskali uz teraz, si to naozaj zasluzia. Ostatni by sa mali viac snazit naucit hrat svoju postavu na 110%, nie fnukat a ku vsetkemu prist jednoducho. Vacsina vsak nato jednoducho nema a aby Blizz o platiace lamky neprisiel, tak kazi hru snazivym hracom a obsah castokrat nerfuje. Raidujem od TBC a prijal by som take vyzvy viac. PEACE

kritik 07.04.2017 05:18

Nemam problem s tim ze je to tezky, taky jsem se hodne vyřádil na proving grounds a brawler guild, ale vadi mi ze je to gear check aby by jste vubec meli nejakou sanci musite mit 905 ilvl + takze nekdo to hned overgearne a a nekdo i kdyby hral sebe lip to nemuze dat dokud nenabere gear z Tomb of Sargeras (pokud neraiduje Mythic NH coz neraiduje 99% hracu) kdyby to bylo na me tak klidne necham obtiznost stejnou, ale tak aby to scalovalo s vasim ilvl pak by to bylo fer ke vsem, takhle jenom lidi pockaj nez to overgearnou, tomuhle ja challenge nerikam ....

Knoork 07.04.2017 07:16

Mne ta obtížnost taky nemile překvapila jenže kdyby se skaloval ilvl tak tam lidi přijdou bez gearu při rozhovoru nasadí gear a je hotovo

Lockdaar 07.04.2017 17:15

Mě přijde, že někteří lidi si dost protiřečí, tohle je jeden z těch (pve) oldschool aspektů hry, kdy to bylo nastavený tak, že jste prostě na takovýhle výzvy museli mít patřičný gear (a samozřejmě i schopnosti), aby jste mohli něco takovýho dát - viz. třeba vanilla (či BC) tam žádný scalování (který by takový proces v tomto případě určitým způsobem urychlilo a zjednodušilo) nebylo. A po něčem takovém přeci lidi volali ne? A to, že to pak s postupem času (resp. dalším tierem) získá logicky víc lidí v tom nevidím žádný problém, vždyť takhle to v PvE funguje už 12 let, ne?...
Jinak já tohle jako výzvu/challenge vidím a to plnohodnotnou, jelikož v opačným případě by raidy z vanilly/BC - např. Naxx 40 nebyly vůbec teda žádnou výzvou... :P

kritik 07.04.2017 21:10

@Lockdaar

Ano ale ve vanille ani TBC nebyli zadny solo challenge, ktery by vyzadovali mit nejlepsi gear z raidu, to prece nedava logiku nutnost mit Mythic raid gear aby jste mohli dat solo content, ono vubec v techto verzich hry nic jako solo hra neexistovalo, ja vimze je to tezky pro nekoho pochopit jak vypadalo skutecny mmorpg kdyz to sam nezazil, byl tam tezsi solo quest na priest/hunter zbran ale to stejne vyzdovalo mit kus z MC takze logicky na to lidi nejaky raid gear meli a to byl cely solo content jinak vsechno group nebo raid content.

Lockdaar 08.04.2017 08:27

@kritik
Tak tenhle solo content je spíš hlavně (a momentálně) pro lidi, kteří se zabývají HC/Mythic raidováním, čili mě tenhle solo obsah logiku v tomhle dává..
Stejnak to postupem času bude pravděpodobně ztrácet na obtížnosti s tím, jak se budou lidi gearovat, nebo až vyjdou další patche s novým tierem. Tohle s tou obtížností je řekl bych takový momentální kouzlo okamžiku, kdy tam ta výzva je.
Asi je to ale jen věc názoru, ve vanille taky hodně věcí nedávalo smysl - např. když byl někdo mág a dostával z některých (obtížných) questů equip, který mu je k ničemu, třeba mail/plate/mace/axe.., nebo přehození specializace a poplatku za to, který se s každým přehozením zvyšoval atd. atd.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet