Počet předplatitelů opět klesl, až na 5,6 milionu

WoWToken
Nadpis vypovídá za vše. Při uvedení datadisku byl velký nárůst, hodně hráčů očekávalo od WoD velké změny k lepšímu. Bohužel, asi se jich většina nenaplnila, a tak i komunita na to reaguje. Po slibných 10 milionech při uvedení WoD, se další kvartál pohyboval počet předplatitelů na hodnotě 7,1 milionu. Nyní je to zase méně, tedy 5,6 milionu. To samozřejmě návěstí nic dobrého, a spoustu hráčů napadá i otázka, zda-li by mohl World of Warcraft skončit? Ne, Blizzard tento čin v plánu nemá, a zároveň tento pokles doplnil o několik informací.
  • Na vývoji hry pracuje nejvíce lidí od jejího vzniku.
  • Film World of Warcraft je jedinečnou příležitostí obohatit komunitu o nové hráče.
  • Patch 6.2. zpomalil volný pád předplatitelů, klesání se za posledních pár týdnů takřka zastavilo.
  • Blizzard se snaží naslouchat komunitě World of Warcraft, a myslí si, že tento víkend budou přejemně překvapeni.
A jaký je váš názor na datadisk? Dá se WoW spasit dalším datadiskem, nebo už je prostě staré? Vaše názory pište do komentářů.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Hromovapest 06.08.2015 17:34

Nejvíc ůsměvný je když někdo napíše že wowko je už nuda že to stopnul a bla bla bla.Takže dotyčný dosáhnul maxima nebo alespoň slušného finale v PVE či PVP a už nemá co ve wowku dělat ? Prosim vás lidi.Takovýhle lidi co tu brečeli a budou brečet.Těch bylo a bude

06.08.2015 16:38

DacMonald: 5 nebo 10 je uplne jedno v koreji japonsku cine to ma kazda druha onlajnovka mozna i blbej raganrok 1 ma i vetsi cisla kdyby si kazdej prosel privatni servry, kteri se do toho pocitat muzou protoze to neni jak ve wow ale jsou to uvolneny kody z realnyho servru ne zadny doma na koleni vyrobeny kopie.Muradin:plne souhlasim pandy bylo to nejlepsi co blizazrd udelal po contentovy strance toho nabidl nejvic od dungu po world pvp i pve krasarang byxla jedna pvp lokace isle of thunder questy pro pvp i pve varianty, timeless isle prvni pvp vs stejna frakce, pridali tam scenarka, pet batly, dungeon challenge, upgrady itemu a stale jeste uzitecny profese , podle me toho padny udelali celkem dost na to ze to bylo vsechno jeden rok, nez nastoupilo rocni soo,

DacMonald 06.08.2015 16:15

5,6 milionu... Trochu smutné, ale i tak furt nadluxus takové číslo

Muradin 06.08.2015 15:42

Myslím že každý kdo je aspoň trochu objektivní neřekne, že MoP byl nejhorší datadisk. Teď se vlastně o úplně všem novém tak mluví. Jediný důvod je stejně mnohokrát jen to, že se jim nelíbili pandy a nic jiného.Přitom se většině hráčů WoD na začátku moc líbilo.

Darkdjinn 06.08.2015 14:43

Pro mě je zas WoW nesmrtelné. Každý to máme jinak Přilákat hráče pro blizz není problém, ale udržet je to je jiná. Mě osobně zas tak nesere jesi to hraje 5 nebo 10 mega lidí. Pokud bude pvp zas zábava a hra trochu přitvrdí, tak budu spokojen. WoW tu bude eště dlouho. Jen warcraft film, pokud bude úspěšný, přiláká mraky lidí...

barrny 06.08.2015 14:01

A co čekat od hry, která ji dávno nemá co nabídnout a své nejlepší léta už má za sebou, teď už to bude jen zdlouhavý křečovitý proces klinické smrti a žádný další MEGA datadisk to již nemůže změnit, ano kvalitním hypem do hry opět přilákají pár nadšenců, kteří budou nostalgicky vzpomínat na staré dobr časy, ale po odeznění nostalgie a zjištění skutečnosti, že ve hře již dávno není co dělat, pouze neustálá stejná činnost určena pro sebemrskačské závisláky hry, tak poté propad hráčů bude ještě enormnější než teď. Po vydání datadisku MoP jsem si bláhově myslel, že nic horšího již nemohou vydat, bohužel opak je pravdou a WoD je defakto to nejhorší co kdy vyšlo, pro mě osobně je WoWko již mrtvá hra.

06.08.2015 13:00

Darkdjinn: ale to mas to stejny s tim magem budto jedes destro ala fire mage, nebo affli shadow dmg nebo prostredni strom peta , od toho blizzard pridal v lk dual kdyz se podvis treba na shadow tak podle talnetu se vicemene po tobe chce jet cely affli strom a pak nacpat neco do destra dostat se k shadowburnu pres imp shadow bolt a bane, drain life se taky hodi protoze tam je zas talent v affli co ti dava instantni shadow bolty popripade zksuit obetovat posledni dva talenty v affli a dostat se k demonic sacrifice na 15% shadow dmg ale vzhledem k tomu ze nevim jak moc u locka v ty dobe dochazela mana nebo jestli si clovek mohl dovolit vynechat shadowburn tak se to tezko posuzuje locka sem nikdy nijak moc nehral obvzlast na vanile a tbc

Darkdjinn 06.08.2015 12:21

Tak třeba talent tree 1.12.1 http://db.vanillagaming.org/?talent#IKdyž si pozorně prohlídneš,tak si můžes vybrat jesi pojedeš s petem nebo bez,jesi chceš dávat větší poškozeni fire nebo shadow spellama,nebo jesi se budeš specializovat na drain life atd. bez toho aniž by tě někdo nutil být pouze destro nebo affli apod. Samozřejmě si někdy musel naklikat co nechceš, ale i tak sis většinou mohl vybrat kterej passive chceš a co vyhovuje tobě osobně. Mohl sis udělat univerzal spec a nemusel měnit talenty pred každou arenou. Si pamatuju na cata jak všeci jeli affli a to jen použitelnej ve 3v3. Ja jel destro,naklikal jsem si co jsem chtěl,ne to co mi specializace vnucuje a když jsem měl trochu štěstí na proc instant soulfire,tak sem rozbil 2.2k hrače v duelu. To byla zábava!

Vanguardy.5782 06.08.2015 12:08

at ti curaci u blizzardu neco udelaji s pvpckem....

06.08.2015 12:07

corpsen:akorat ze hybrid je nahovno protoze nejdulezitejsi talenty byly vzdycky na spodku stromu co zvedali nejvic dmg a tam se clovek dostal vzdycky jen v jednom a pak vetsinou nacpal zbytek do toho co posilovaly dany skilly, celkem by me zajimalo co hybridniho tu chces treba u maga vymyslet fire strom useless molten core vsechno fire resist takze zbejva frost strom protoze arcane sou jen posilovaci skilly, tedka menis talenty na kazdym bosovy podle toho co potrebujes v lk u roguny to clovek vetsinou menil jednou za tier protoze tam nebylo co jinyho hodit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet