
Je zde nový týden a na fórech se objevilo pár bluepostů týkajících se změn v Cataclysmu, především class.
První je o vyrovnání crit ratingu na platových věcech, tak aby se rovnal critu z agility na mailových a leathrových věci.
Ghostcrawler (Zdroj)Warrirové nemusí mít stejnou šanci na crit, jako roguni, aby dávali stejné nebo dokonce větší zranění. Jediný problém je, že rogue, kteří nastejno zvyšují AP a crit z agility dávají větší damage až s výborným equipem, i když většinou máme opačný problém. V každém případě čím je lepší equip tím je crit méně a méně důležiý.
Také jsme vyváželi nošení plátové zbroje u warriorů, tak aby měli stejné dps jako ostatní classy, ale nezabráníme jim nosit leathrovou zbroj a zvýšit tak ještě více svoje damage (za což je nikdo nemůže obviňovat), což většinou přináší problém a jediným řešením je jejich damage nerfnout, to většinou urazí chlapíky, kteří opravdu nosí plátovou zbroj. Do budoucna budeme muset tuto vadu opravit a to lze udělat dvěma způsoby. Buď předělat leather stejně, jako jsme předělali plate. Tudíž tak, aby byla na věcech spíše agilita než agilita a AP nebo dát warrům více výhod za nošení plátové zbroje. *Pro příklad talent Armored to the Teeth.
Ghostcrawler (Zdroj)Je pravda, že bychom nemohli nerfnout MS, kdybychom také nenerfnuli healování, takže MS zůstane tak, jak je nyní, až na onen 20% nerfnutí redukce healingu.
Třetí blue post je o tom, proč paladinové nemohou nosit dýky.
Ghostcrawler (Zdroj)Je to složitější, než se zdá. Holy paladinové se nemohou srovnávat s druidy a priesty, protože mají štít. Stejně tak si mohou nandat casterský meč. Další varianta je vytvoření casterských seker, ale to by bylo velmi neobvyklé.
Ghostcrawler (Zdroj)Ještě o tom nechceme moc mluvit, ale je možné, že Dual Wield talent bude posunut v Enchantment stromu tak, aby byl co nejdříve využitelný při expení, ale dostatečně hluboko na to, aby jste ho neviděli na Elemental nebo Restoration buildu. Také plánujeme udělat enchanty unikátní *nebude možno mít vice enchantů najednou, což nám dovolí snížit cooldown na WF tak, aby bylo používání rychlejších zbraní výhodnější.
Naposledy upravil/a Hanzik 28.06.2010 v 23:41:06.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
Diskuze
Nekros 30.06.2010 18:42
Promiň, ale špatně sis to přečetl nebo pochopil, Ghostcrawler prváže píše, že nemá v úmyslu paladinům přidat dýky a to stejné platí pro sekyry.Coxxík 30.06.2010 10:39
Normálně bych tě označil nějakým silně urážlivým jménem, ale budu se snažit být milý a budu se snažit ti to vysvětlit normálně ... MS je asik jedna z nej vlastností, co Arms warr má a jeho zkrouhnutí děsí i mě ... Ale jak sis určitě dobře všiml, tak tam psali, že i celkové healování bude sníženo a to neni žádná novinka; Takže se dá říct, že to bude mít stejný efekt, jak ted! ... A k těm dýkám a sekerám ... taky se mi to nezdá, no ... ale ty si tam snad četl, že je to potvrzené, že to bude?! A jen ze zvědavosti; Kde hraješ?Thommie 30.06.2010 10:23
pánové, to se mi snad zdá? Jako MS s 30% redukce healingu? to je podle vás MS? Nebo paladin s healovací sekerou nebo daggerou? To je fakt výsměch už... všem dejte klidně všechno!
Kunnik 29.06.2010 15:26
Uf ... jsem si oddechlEllendway 29.06.2010 14:57
Aha, špatně jsem citoval. Cituje je to jen odpověď. ofc to nebylo na tebe, ale na Thommieho.Kunnik 29.06.2010 14:38
no ... tak to bychbyl rad .... jen ze to vypada jinak ...bash 29.06.2010 13:57
Ellendway reagoaval asi skor na Thommieho
Coxxík 29.06.2010 13:56
Má na tohle cenu vůbec reagovat? ...Kunnik 29.06.2010 13:54
Ne ... nechapes me .... ja jen chci vedet co se mu na tom nelibi ... protoze me to prijde celkem normalni ... jsem proste zvedavej ...Ellendway 29.06.2010 13:38
Opět to jen člověk, který vyvolává flame a chce být něčím zajímavý.Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet