
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
Blizzard zdroj
Death Knight
- Death Siphon nyní léčí za 150% uděleného poškození (původně 100%).
 - Conversion nyní stojí 5 Runic Power plus 5 za každou sekundu proměny (cena byla 10 runic power pro použití a 10 za každou sekundu).
 - Bloodworm vyvolaný pomocí Blood Parasite má nyní o 200% více životů.
 - Unholy
- Reaping nyní aplikuje i Ice Touch.
 - Summon Gargoyle už nestojí žádnou Runic Power.
 - Ebon Plaguebringer nyní funguje tak, že Plague Strike nyní způsobí i Frost Fever.
 
 
Druid
- Cyclone má nyní 30 sekund cooldown pro feral druidy. Dále pak bude sdílet dismishing returns s Banish, Seduction, Bind Elemental, Hex, Freezing Trap, Wyvern Sting, Gouge, Sap, Hibernate, Paralysis, Polymorph, Ring of Frost, Repentance a Quaking Palm.
 - Shattering Blow poskytovaný ze Symbiosis má nyní 1.5 sekundový cast time.
 - Displacer Beast byl přepracován. Po použití aktivuje Cat Form a dá 50% zrychlení pohybu na dobu 4 sekund po teleportu. Už neaktivuje Prowl.
 - Cenarion Ward nyní přidá 100% zvýšení healingu.
 - Frenzied Regeneration využívá o 10% víc attack power.
 - Tooth and Claw využívá o 10% víc attack power.
 - Mastery: Nature's Guardian nyní poskytuje o 20% více armor za každý Mastery rating.
 - Rejuvenation nyní stojí přibližně o 9% méně many.
 - Revive and Mark of the Wild stojí o 55% méně many.
 - Faerie Swarm už může polapit (snare) více cílů zároveň.
 - Mass Entanglement má 30 sekund cooldown (původně dvě minuty).
 - Typhoon má 30 sekund cooldown (původně 20 sekund).
 - Treants vyvolaní pomocí Force of Nature mají větší damage a healing. Tooltip Force of Nature nyní ukáže, jaké schopnosti Treanti ovládají.
 - Soul of Forest
- Balance: Nyní generuje 40 Lunar nebo Solar energy po skončení Eclipse.
 - Guardian: Generuje další 3 rage za Mangle.
 - Restoration: Nyní přidává 70% haste pro další vyvolaný spell po použití Swiftmend.
 
 
- Nature's Vigil má nyní 90 sekundový cooldown (původně 3 minuty) a také zvyšuje damage a heal o 10% (původně 20%).
 
Hunter
- Bestial Wrath může být aktivován jedině v případě, že mezi petem a hunterem nestojí žádná line of sight překážka.
 - Silencing Shot má nyní 24 sekundový cooldown (původně 20 sekund).
 - Binding Shot nestojí žádný focus.
 - Wyvern Sting nestojí žádný focus a jeho cooldown je 45 sekund (původně 90 sekund).
 - Glyph of Market for Death byl odstraněn. Tento efekt je nyní v základu spellu.
 - Nový glyph: Glyph of Liberation. Tento glyph způsobuje, že Disengage vyhealuje huntera za 5% maximálních životů po jeho použití.
 
Mage
- Ivocation nyní odstraňuje cooldown Evocation a zkracuje channeling a trvání o 50%. Dokončený Evocation nyní přidá 15% víc damage (původně 25%) na 1 minutu (původně 40 sekund). Pasivní regenerace many je snížena o 50% pouze v případě, pokud je aktivní Invoker's Energy.
 - Greater invisibility má nyní 90 sekund cooldown (původně 2.5 minuty).
 - Frostbolt používaný Mirror Image má nyní o 50% více damage.
 - Improved Counterspell byl odstraněn.
 - Glyph of Fire Blast byl nahrazen Glyph of Inferno Blast. Tento glyph způsobuje, že damage-over-time efekty se roznesou na jeden další cíl.
 - Blazing Speed můžete nyní spustit dle vaší vůle.
 - Cold Snap vyléčí mága za 15% maximálních životů (původně 30%).
 - Ice Floes má nyní 45 sekund cooldown (původně 1 minuta).
 - Scorch nyní stojí 3.5% základní many (původně 0.1%).
 - Mana cost Arcane Blastu byl zvýšen na 1.66667% základní many (původně 1.5%).
 - Frostbolt nyní udílí o 24% více damage, ale jeho debuff už nezvýší damage následujícího Frostboltu.
 - Freeze Water Elementala už nedělá žádnou damage, pouze poskytne Finger of Frost při úspěšném zmražení.
 
Monk
- Byl přidán nový talent na 60. úrovni, Ring of Peace. Tento spell vytvoří plochu o rozloze 8 yardů okolo targetu. Kdokoliv do této oblasti vstoupí, dostane disarm a silence.
 - Windwalker a Brewmaster obdrží novou abilitu na 30. úrovni: Nimble Brew. Nible Brew odstraní všechny stun, fear a root efekty a sníží trvání při re-aplikování těchto efeků o 60% na 6 sekund. Dvě minuty cooldown.
 - Chi Wave nyní udílí o 100% více poškození a healu. Navíc nestojí žádnou Chi, ale má 15 sekund cooldown.
 - Zen Sphere má nyní limit maximálně dvou vyvolaných (původně 1) a detonuje, pokud její cíl dosáhne k 35% životů nebo je dispellnuta. Také už nestojí žádnou Chi.
 - Chi Burst nyní udílí o 100% více damage a healing, nestojí žádnou Chi a má 30 sekund cooldown.
 - Path of Blossoms byl odstraněn.
 - Deadly Reach byl odstraněn.
 - Paralysis je nyní fyzický, nemagický efekt a už nemůže být dispellnut, uzemněn nebo reflektnut. Jeho základní dosah byl zvýšen na 20 yardů.
 - Tiger's Lust a Touch of Karma už nestojí žádnou Chi.
 - Tiger's Lust už nepůjde použít na cíl, který má aktivní jiný, dočasný movement speed buff.
 - Charging Ox Wave má nyní 30 sekund cooldown (původně 60 sekund).
 - Dempen Harm může být používán i během stunu a jeho cooldown nyní začne odpočítávat v okamžiku použití spellu, nikoliv po jeho skončení.
 - Healing Elixirs nyní léčí za 15% monkových maximálních životů (původně 10%).
 - Chi Torpedo udílí o 15% více damage.
 - Healing Sphere má nyní trvání 1 minutu. Healing Spheres vyvolané za pomoci Mastery: Gift of the Serpent mají trvání 30 sekund.
 
- Mistweaver
- Life Cocoon už nemůže být dispellnut.
 - Zen Focus, 4. Mistweaver set bonus, je nyní citlivější.
 - Už není možné použít Thunder Focus Tea, pokud má caster silence.
 - Healing Sphere nyní vyléčí za 50% původní hodnoty, pokud vyprší bez sebrání. Tento heal může být ovlivňován mastery.
 - Xuen už nebude fixovaný pouze na monkův původní cíl.
 
 
- Windwalker
- Byla přidána nová abilita na úrovni 75: Storm, Earth and Fire. Monk může vyvolat až dva spirity, které budou kopírovat poškození udělené monkem. Za každého aktivního spirita se kopírovaná damage sníží. Je-li aktivní pouze jeden, bude kopírovat 60% damage. Dva aktivní budou kopírovat 40% damage každý. Každý spirit zůstane aktivní, dokud není odvolán, zabit nebo se stane nějakým jiným způsobem nedostupný.
 - Combo Breaker je nyní pasivní schopnost přidána na úrovni 15, která přidá 12% šance, že následující Blackout Kick nebo Tiger Palm nebude stát žádné Chi.
 - Mastery bylo přepracováno: Mastery: Bottled Fury – damage bonus poskytovaný Tigereye Brew je zvýšen o 0.2% za mastery pro každý stack.
 - Tigereye Brew nyní zvyšuje damage o 1% za stack (původně 2%), ale může být vylepšován za pomoci Bottled Fury.
 - Tigereye Brew se může stackovat až dvacetkrát, nicméně pouze 10 stacků může být použito při jejich aktivaci.
 - Tigereye Brew přidá 1 stack za každé dvě použité Chi (původně 4 Chi)
 - Připomínka se nyní zobrazí pouze při dosažení 10 stacků Tigereye Brew.
 
 
- Brewmaster
- Mastery: Elusive Brawler nyní přidá 25% více Stagger za každý Mastery rating.
 
 
Paladin
- Hand of Purity nyní sníží přijaté damage o 10%.
 - Periodic Eternal Flame nyní poskytuje o 100% více healingu, pokud ho paladin použije na sebe samého.
 - Judgment nyní stojí 5% základní many.
 
- Protection
- Základní damage Consecration bylo zvýšeno o 789%, ale bonus získávaný z attack power byl snížen o přibližně 11%.
 
 
Priest
- Power Word: Solace byl přepracován.
	
- Power Word: Solace nahradí Holy Fire. Damage i interakce s ostatními spelly zůstává stejná. Tento spell nestojí žádnou manu, je instantní a obnoví 1% maximální many za každý cast.
 
 
- Dominate Mind má nyní 1.8 sekundový cast time (původně 2.5 sekundy).
 - Angelic Feather má 6 sekundovou dobu trvání (původně 4 sekundy).
 - Bondy and Soul má 3 sekundovou dobu trvání (původně 4 sekundy).
 - Glyph of Holy Fire byl přepracován. Nyní zvýší dosah Holy Fire, Smite a Power Word: Solace o 10 yardů.
 
- Discipline
- Focused Will nyní redukuje přijaté damage o 15% za stack, limit jsou dva stacky.
 - Spirit Shell už neprofituje z mastery a řádně zahrnuje bonusy pro Divine Aegis a critical efekt šance.
 - Rapture poskytuje 250% many (původně 200%) z priestova Spiritu, ale už neprofituje z krátkých Spirit bonusů.
 
 
Rogue
- Preparation je nyní základní kouzlo, které se naučíte na úrovni 68.
 - Versatility byl odstraněn.
 
- By přidán nový talent na 90. úrovni: Marked for Death
- Označí cíl a instantně na něm vygeneruje 5 combo pointů. Pokud cíl zemře, cooldown se zresetuje. Cooldown je jedna minuta.
 
 
- Byl přidán nový talent na 60. úrovni: Cloak and Dagger
- Ambush, Garrote a Cheap Shot nyní mají 30 yardů dosah a způsobí, že se rogue teleportuje za záda cíle.
 
 
- Burst of Speed stojí 30 energie (původně 50 energie), může být použit ve Stealthu, vždy přidá movement bonus a zruší snare efekty, ale už nezruší root.
 - Shuriken Toss nyní způsobí, že Rogue bude házet shuriken místo auto útoků po dobu 10 sekund od použití Shuriken Toss.
 - Deadly Throw může přerušit spellcasting, pokud je použit s 3, 4 nebo 5 combo pointy. Pokud úspěšně přeruší cast, tak také způsobí spell lock na danou spell-class na 4, 5 nebo 6 sekund v závislosti na počtu combo pointů.
 - Nerve Strike také sníží účinnost healů na cíl o 25%.
 - Shadow Focus nyní sníží cenu spellů použitých ve stealthu o 75% (původně 100%).
 
- PvP set bonusy byly změněny:
- Vigor je nyní 4. set bonus a zvyšuje maximum energie o 50 (původně 10).
 - Deadly Brew je 2. set bonus. Efekt zůstává nezměněn.
 
 
- Combat
- Vitality nyní zvyšuje attack power o 30% (původně 25%).
 - Blade Flurry má o 75% menší damage.
 
 
- Subtlety
- Sanguinary Vein zvyšuje damage do cíle o 20% (původně 16%).
 
 
Warlock
- Felhunterova abilita Spell Lock nyní pouze interruptuje a nedává 3 sekundové silence.
 - Blood Fear byl přepracován. Tato abilita je nyní kouzlena na Warlocka a způsobí, že pokud je Warlock během následující minuty obětí melee útoku, tak je na útočníka zakouzlen fear. Stojí 20% warlockových maximálních životů a má 30 sekund cooldown.
 - Soul Leech nyní poskytuje absorption efekt místo healu.
 - Sacrificial Pact nyní vyžaduje 25% petových životů k aktivaci (původně 50%).
 - Kil'jaeden's Cunning je pasivní talent a nemůže už tedy být aktivován ručně.
 - Pasivní poškození z Archimonde's Vengeanc už nemá žádný visual efekt.
 - Grimoire of Sacrifice nyní zvyšuje damage o 20% (původně 25%) pro Destruction a 45% (původně 50%) pro Affliction.
 - Grimoire of Sacrifice přidá spell Whiplash namísto Seduction, pokud je obětována Succuba.
 - Glyph of Burning Embers byl odstraněn a jeho efekt byl přidán jako základní spell pro Destruction Warlocky.
 - Glyph of Soul Shards byl odstraněn a jeho efekt byl přidán jako základní spell pro Affliction Warlocky.
 - Byl přidán nový glyph: Glyph of Ember Tap. Tento glyph zvýší přijatý heal z Ember Tap o 50%.
 - Byl přidán nový glyph: Glyph of Drain Life. Tento glyph zvyšuje přijatý heal z Drain Life o 30%.
 
Warrior
- Shockwave má nyní 40 sekund cooldown (původně 20 sekund). Pokud útok zasáhne 3 nebo více cílů, jeho cooldown bude snížen o 20 sekund.
 - Second Wind způsobí, že pokud Warrior klesne pod 35% životů, tak začne regenerovat 2% životů každou sekundu (původně 3%) a také vyprodukuje 15 rage během 10 sekund (původně 20 rage).
 - Warbringer nyní navíc zredukuje pohyblivost cíle o 50% na 15 sekund (8 sekund v PvP).
 - Shield Barrier nyní benefituje z attack power zhruba o 10% méně.
 - Storm Bolt nyní udílí 125% weapon damage (původně 100%).
 - Enraged Regeneration stojí 30 rage (původně 60 rage).
 - Glyph of Death from Above už nezvyšuje damage Heroic Leapu.
 
- Arms
- Taste for Blood byl přepracován. Nyní způsobuje, že Warrior získá 2 stacky Overpower (maximum 5 stacků), když Mortal Strike udělí poškození nebo se cíl vyhne. Navíc už nijak neupravuje Heroic Strike.
 - Slam nyní udílí 220% damage zbraně (původně 190%).
 
 
- Protection
- Základní damage Shield Slam a Revenge byl zvýšen o 150%, ale zároveň benefitují z attack power zhruba o 10% méně.
 
 
Shaman
- Elemental Mastery má nyní 1 minutu cooldown (původně 2 minuty).
 - Shamanistic Rage je nyní přístupné i Elemental Shamanům.
 - Conductivity už nevyžaduje, aby cíl stál v Healing Rain.
 - Ancestral Swiftness nyní zvyšuje spell haste o 5% a melee haste o 10% (původně 5% a 5%).
 - Glyph of Purge nyní přidává 6 sekund cooldown.
 - Stone Bulwark Totem nyní absorbuje o 25% více damage.
 - Unleashed Fury Flametongue nyní zvyšuje damage Lightning Boltu o 20% (původně 30%) a Lava Burstu o 10% (původně 0%).
 - Primal Earth Elemental a Prime Fire Elemental nyní udílí o 20% více damage.
 - Elemental Blast má nyní šanci na zvýšení agility Enhancement Shamanům.
 - Glyph of Flame byl přepracován. Tento glyph nyní způsobuje, že Flame Shock vyléčí Shamana za 50% damage.
 - Trvání Flame Shock bylo zvýšeno o 25%.
 
Naposledy upravil/a Aristo 25.12.2012 v 16:51:45.
                            Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
        
        
Diskuze
Muradin 25.12.2012 19:08
Ano W3 se dohral ,ale to pořad je to součast historie Wotlk se taky dohral a proto se hned nezmení věci ,ktere byly i tam (a napsal jsem to hlavně proto ,že Brewmastera chci hrat a ten spell se mi líbí )Aristo 25.12.2012 16:52
Concentration = Consecration, nevím proč, ale už několik let mám zažité, že se ten spell jmenuje jinak, než to doopravdy je, nemůžu se toho zbavit a píšu to tak všude, pardon.
Aristo 25.12.2012 16:50
Není to překlep Taky jsem se divil.Nezmo 25.12.2012 13:11
Základní damage Concentration bylo zvýšeno o 789%?Doopravdy tak podivné číslo nebo je to překlep? :-)
KiroNet 25.12.2012 12:29
Jo mohli by mu pridat par spellu jeste.. Ale nechapu proc to vsichni navazujete k W3? Warcraft uz se dohral, tohle je world of warcraft, proto tu mohou kohokoliv predelat.Muradin 24.12.2012 18:05
Hmmmm moc pěkné zatim jsem to nedočelt celé ,ale vypadá to dobře jen si myslim ,že Brewmaster by měl dostat vic spellu tipu Brew a taky si myslim ,že by mel dostat spell Storm,Earth and Fire ,protože ve W3 ho Brewmaster mel taky.
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet