Rogue

  Rogue    Povolání   

Pro tyto nájemné vrahy je důležitý pouze jejich kodex a jejich čest lze vykoupit jen zlatem. Tito žoldáci spoléhají na brutální a účinné taktiky, jejich svědomí je však netrápí. Smrtonosní vrazi a mistři stínů se přiblíží ke svým obětem zezadu, udeří do životně důležitého orgánu a znovu se ztratí ve stínu, ještě předtím, než jejich oběť dopadne na zem.

 

Historie

Pokud jste rogue, pak zřejmě vykonáváte nejstarší povolání na Azerothu. Většina těchto vrahů vznikla jednoduše z pirátů, pouličních lupičů a těch, kteří bojovali o vlastní přežití. Zabití jim nedělá těžkou hlavu a jediné, čím si můžete koupit jejich loajalitu, je měšec zlata. Někteří však život na volné noze nepovažují za to nejlepší a tak se z důvodu vlastního bezpečí i stálého přísunu práce a zlata přidávají k různým organizacím.

 

Hrdinové

Garona Halforcen

Garona je původem z Draenoru a do Azerothu se dostala Temným Portálem. Protože dobře znala orkskou kulturu, stala se neocenitelným přínosem pro Shadow Council. Je známá hlavně díky vraždě krále Llanea.

 

Valeera Sanguinar

Valeera Sanguinar doprovázela Variana Wrynna během jeho gladiátorských časů a poté se k němu přidala jako rádce a bodyguard.

 

Edwin VanCleef

Edwin VanCleef, vůdce Defias Brotherhood a jedním z nejobávanějších zločinců ve Stormwindském království. Po jeho smrti se do čela bratrstva postavila jeho dcera Vanessa.

 

Lilian Voss

Lilian Voss je jednou z novějších nemrtvých oživených v dobách Cataclysm. Rozhodla se však nepřidat k Forsaken a tak se toulá světem a je postrachem všeho zla.

 

Základní informace

Rogue může potřít zbraně paralyzujícími jedy, které učiní nepřátele neschopnými pohybu. Nosí kožené oblečení, což jim umožňuje rychle a neslyšně se pohybovat, a zajišťují si tím první úder.

 

dhTyp

  • Melee Damage

 

Bary

  • Život
  • Energie
  • Combo pointy

 

Dostupné brnění

  • Cloth
  • Leather

 

Dostupné zbraně

  • Daggers
  • Fist Weapons
  • One-Handed Axes
  • One-Handed Maces
  • One-Handed Swords

 

Dostupné rasy

Alliance Horda
Human Orc
Dwarf Troll
Night Elf Undead
Gnome Goblin
Worgen Blood Elf
Void Elf Nightborne
Pandaren

 

Schopnosti

  • Melee Damage - Rogue jsou schopni držet každou zbraň v jedné ruce a udílet tak masivní poškození svému vyhlédnutému cíli.
  • Stealth - Každý schopný rogue se umí plížit bitevním polem skryt před zraky nepřátel, aby o chvíli později vystoupil ze stínů a zasadil smrtonosnou ránu.
  • Evasion - Jakmile jsou v ohrožení, dokáží se vyhnout zrakům nepřátel a jejich útokům.
  • Combos - Plánováním a kombinováním útoků mohou rogue získávat combo pointy, které jim zvyšují sílu a damage během boje.

 

Talenty

  • Assassination
  • Subtlety
  • Outlaw

 

Klady a zápory

Přednosti

  • Všechny útoky a ability jsou instantní.
  • Může mít v každé ruce jednu zbraň (tzv. Dual-wield).
  • Má schopnost Stealth, která ho učiní neviditelným.
  • Může vyrábět jedy.
  • Pomocí Pick Pocket může vybírat peníze od nepřátelských NPC.
  • Může získávat Lockboxy, uvnitř kterých se skrývá mnoho užitečných itemů.

 

Nevýhody

  • Má jedinou abilitu na dálku.
  • Pokud za něj neumíte, můžete být díky málo životům velmi rychle poraženi.
  • Může nosit jen koženou zbroj.
  • Nemůže se léčit.
  • Nemůže poskytnout partě žádný užitečný buff.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Dupako 03.06.2010 12:32

poznam blackmagic ale som moc pohodlny nato, hlavne ked na vacsine raidov kukam na druhom monitore serialy, tazko mi je sledovat dalsie timery :x

Noeat 02.06.2010 13:27

uh, lovil sem ten ICD z hlavy.. tady je presnejsi popis )- Black Magic gives 250 haste,- lasts 10 secs,- its internal CD equals 35 secs

Noeat 02.06.2010 13:12

to souhlasim... neni lepsi/horsi, jen proste assa dava na static fightu o neco vic.. a u combatu je zas velkej burst dmg, kdyz se stridaj targety a vychazi to jak ma, tak ma navrch combat...mimochodem..rozumim, proto sem i postoval co to dela :-D tzn physical fakt neni magic... ale spis mne zaujaly tve podminky fightu a koho si vyjmul, koho ne...a tusim, ze si ty nazory precte trimilion novacku.. a budou behat jako assa... uz jen kvuli tomu, ze assa je spam jen dvou tlacitek (tri?) nejaky selfboosty, priority... to pro moc novacku neni (podle toho co clovek slysi na DT od assa rogun)takze kdyz to shrnu, rozdil v dmg tam je, combat za podminky, ze neni v grupe war ten rozdil smazne (pokud ma koho boostnout a je tam neco co dava phys dmg) (pocitame-li normalne dostupny gear (+-264+ /neboli gayscore (nemam ho rad )) 5800/5900+ ) coz uz ma dnes vicemene kazdej, kdo raiduje) + se hodi na switch na OH pro oba Black Magic (coz sem.. esli sem se neprehlid u tebe v tom WoL nevidel..) ale jinak je to pekny cteni i kdyz teda..celkem by me zajimalo co ty na +250haste ze zacatku fightu (klidne i vickrat - ICDtusim 45, nebo 50s) za cenu jednoho GCD pri switchi zbrani z5

Dupako 02.06.2010 01:13

a to nevravim o encounteroch kde sa casto strieda target -> to kde ma navrch combat takze vypravat ze jedna specka je lepsia ako druha je fakt vtip

Dupako 02.06.2010 01:10

ale co by som ignoroval udaj v %, sa tam nejak zamotavas, tych ~2k dps narast bolo s 9 melee (pocitane aj s huntermi) v raide tak uz mi tu prosim ta nespominaj 5ti dps. Este sam si napisal, citujem ...and all physical damage... to znamena ze ked tam zajebe retri palat seal of command logicky ten attack nebol boostnuty o 4% pretoze je to spelldmg, verim ze uz rozumies. Co sa tyka rozdielu medzi assa a combat... jasne ze som robot, jak chces prosim ta horsie alebo lepsie mackat spam sinistrov a evisceratov ? :> proste na statickom fajte v bis geare je mutilate o nejakych 200dps pred combatom, s horsim gearom sa ten rozdiel len zvysuje, priklad: v 264kovom to uz moze byt tipujem, tipujem 600-800dps, pri 251 ilvl geare to uz moze byt aj tvojich 1000-1500. Udaj ~200dps som zobral z EJ kde porovnavali v dps sreadsheetoch obe specky s bis gearom a ja som nevravel ze nemas pravdu pri tvojom udaje, len to bolo nepresne, to je to co som ti chcel povedat tak sa prosim ta zdrz 15yo komentarov na temu kto ma pravdu. Si vezmi ze tvoje nazory a rady precita trimilion novacikov a pak bude trimilion rogov behat ako assa takze by som ocenil nejaku tu pregnantnost na takejto sajtetu mas pre porovnanie wol zo saurfanga s 15% buffom http://tinyurl.com/37gascc

Noeat 31.05.2010 09:35

2Dupako: koukam, ze stale ignorujes udaj v procentech... ze by pokracovani demagogie o pevnych 1000-1500? :-D nicmene mas pravdu - u vas v raidu to dela 2k dps, kdyz to pocitas ty... uprimne, je mi fakt sumak, jestli to pri 5ti dps a za tvych podminek, ze nepocitas tanky, pety, janvmcojeste (treba das jen nektere buffy a rogue si vezmou jen jednu zbran) funguje jak rikas :-D ) hlavne, ze savage funguje...Increases your total attack power by 4% and all physical damage caused to enemies you have poisoned is increased by 4%.dal pokud toho jsi schopen, spocitej si sam dle vzorecku na EJ rozdil te dmg u combatu a assa)je super, ze jsi to otestoval v BiS gearu... ale vysledek je jen ten, ze to proste u jednoho mackas lip (logicky, pze predpokladam, ze nejsi robot)ale mas pravdu - omlouvam se, ten theorycraft si nesepsal ty... ja predtim ani na vterinu nezapochyboval, zes to mohl byt jen ty, kdyz tu primo srsis theorycraftem...ale pokud chces slyset, ze proto, ze jsi z BD, tak musis mit vzdy pravdu... v tom pripade.. mas vzdy pravdu... (mas rad anglictinu, jak vidim v tvem prispevku.. tak ti udelam radost) u win my little pixelfighter :-)

Dupako 28.05.2010 17:04

zjavne ti nejde moc matika, aj ked uvazujes tvojich 10k dps na statickom fajte, nemozes pocitat ze dany vysledok je 104% z celeho dps jednotlivca, takze to musis pocitat pre jednotlive classy, ked ma retri palat 10k dps, jeho physical dmg podiel je len cca 35%, preto musis pocitat 104% len z 3500dps.. clear ? hope soa tych 1000-1500dps rozdiel medzi assa a combat nemas pre rovnakych podmienkach nemas pravdu, cim lepsi gear, tym sa combat dotahuje k assa, mas to aj na elitist jerks pri bis gearoch a mal som to moznost realne otestovata ktomu tvojmu rejpu na zaver, nehnevaj sa ale ale moc dobre ti nerozumiem, aky vlastny theorycraft to pisem ? pokial viem nikde som nikdy nepisal nic take ani podobne, ak hej, linkni alebo to nejak dokaz

Noeat 25.05.2010 14:54

jeste k tomu arms warovi...ono se ti to ale opravdu lehce muze stat... zabrouzdej nekdy do pugu, pripadne do gild ponekud nize na progress zebricku... a proste se stane, ze war neni (tusim, ale ze sem tam psal, ze je to nepravdepodobny... ne?) na zaver si nemuzu odpustit malej rejp ohledne theorycrafteru... od cloveka, co pise vlastni theorycraft bych cekal kapku vice presnosti a treba i nejake aktualizace jeho theorycraftu, kdyz je neaktualni :-D

Noeat 25.05.2010 14:49

2Dupako: 1000-1500 dps bylo za predpokladu stejneho gearu a prikladu 10k u combat... jinymi slovy (coz uz sem taky mnohokrat psal) assa ma proste pri stejnych podminkach na stejne urovni o 10-15% vetsi dps...uznavam, ten priklad s tim savage byl zamerenej na melee a pokud se ti nelibi copypasta.. tak to samozrejme muzes prekladat a prepisovat sam... ja netusim proc bych to mel delat :-)ono nakonec stejne jde o to, jaka lampa toho assa hraje a jaka zas jede combat :-)a zarytej theorycrafter? proc? akorat mam informace... a nebojim se je pouzit :-Dnicmene mas tam nejakou chybku, pokud je dps u jednotlivce 8-10k (berme v potaz treba saurfanga... minimalne 10k tam muzou mit vsichni.. takze budeme mit statickejch 10k.. optimalne se to z toho pocita.. tak jak ti mohlo vyjit 2k? to jsi tam nemel prakticky zadne melee? respektive mel si tam 5 melee? smutny...ale tohle vsechno urcite vis

Dupako 15.05.2010 04:42

add Noeat, post z 28.01.10 12:09 - tych 6dps v 10mane ako pises na konci postu, to si predpokladal samych feral druidov a dps warov ktori maju ako jedini 100% podiel phys. dmg ? :> pre tvoje info tie cisla nie su az take velke, rucne som to pocital pre nas raid a vyslo mi nejakych cca 2k dps narast bez zapocitania tankov a petov u 10phys. dmg dilerov v 25man raide z ich vtedy aktualnych dps zo statickeho 4 minutoveho fightu (dps sa pohybovalo u jednotlivca medzi 8k-10k), takze tolko k savage combat. Dalej ma zarazilo, ked si opakovane tvrdil ze rozdiel medzi assa a combat je 1000-1500dps. Ked budem tvrdit ze je ten rozdiel 200-500dps tak nemam pravdu ? Od takeho zaryteho theorycraftera, copypastujuceho anglicke odstavce selijakych rotacii z EJ alebo z kereho kuta internetu by som cakal aspon davku presnosti.a nestretnut arms warra v 25tke toboz v 10tke by som sa fakt bal nevymreli uz nahodou ?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet