Scalování mobů s item levelem

  Broken Isles    7.2    ilvl Scale   

 

Dnes se podíváme na novinku, která se týká mobů na Broken Isles. Tato změna nebyla zmíněná v patch notes, proto si vysvětlíme, o co se přesně jedná.

 

Legion přinesl spoustu zajímavého. Nejzajímavější byla volná ruka, kterou hráči dostali při výběru zóny a levelování. Nejpozoruhodnější na tom systému je, že se vám jakýkoliv mob přizpůsobil vašemu levelu. Nový systém pracuje na podobném principu, ale tentokrát se zaměří na váš item level.

 

V praxi je tento systém velmi jednoduchý. Čím vyšší item level máte, tím silnější budou i monstra, s kterými bojujete. Určitě se ptáte: proč mám tedy získávat lepší gear, když budou ve výsledku mobové stejně silní jak já? Nejedná se zas o tak velký rozdíl. Blizzard se však snaží zabránit tomu, abychom se dostali do situace, kdy trávíme lootováním monster víc času než jejich zabíjením. Sám si myslím, že hráči by měli cítit, že jsou silnější, ale jsou tu určité hranice, které by se neměly překročit.

 

Do hry je neustále přidáván nový content a s ním silnější a silnější itemy, které jakožto hráči můžeme získat. A řekněme si na rovinu, na konci každého patche byl předešlý content tak triviální, že se na něj nikdo z hráčů neměl zájem vrátit. A to i přesto, že v předchozím patchi se jednalo o velmi náročnou, a tím zároveň zábavnou oblast.

 

Rozhodně se jedná o skvělý krok vpřed, který má dostupný content na Legionu udržet co nejzajímavější a nejzábavnější. Nemyslím, že je tu někdo, koho baví zmáčknout jedno tlačítko a pak pět minut lootovat, hra tím strašně ztrácí své kouzlo.

 

Co na novou změnu říkáte? Líbí se vám tento systém? To nám dejte vědět do komentářů.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

hitteeDus 26.06.2023 20:42

Primary Prevention is related with the safety of products, education, information and legislation <a href=https://dapoxetin.sbs>walmart priligy</a>

Moped 12.04.2017 18:56

No mě se to také moc nelíbí. Už jen to že jsou na stejnym lvl a ted ještě silnější? Protože není nic lepšího než když si jedete a najednou na vás jde parta mobu, honí vás pul mapy a pak vás ještě vyhodí ze sedla hodinu je bijete a za chvilku znova. Ještě že tanky nende shodit ale ten dmg na ty WQ je pak špatnýý. Zas na druhou stranu je to ale potřebný fakt ohledně WQ, aby to nebylo tak snadné. Ale prostě byl bych raději kdyby to zůstalo ale co už no

EmperorNight 05.04.2017 14:59

Je teda fakt, že mě to úplně nesedí.
Hraju druida a primárně healera. Abych tedy mohl fungovat na WQ, tak jsem permanentně přepnutej v medvědovi a tank specializaci, jehož artefaktová zbraň má tak maximálně 25-26 level, ale protože je navlečenej v tom samým co mám jako healer, tak má prakticky totožnej ilvl (tedy kolem 890), takže mobky pižlám ještě dýl než předtím a odvázanej z toho zrovna nejsem.
Ale tak zase se mi nestane, že bych u toho třeba umřel, takže mi to akorát spolkne víc času.

Prunusak 05.04.2017 17:16

co balančák ?

Alaman 05.04.2017 12:42

Mně se scalováni s iLvl nelíbí. A ani nepůže to, že mi někdo bude povídat, že je to skvělý krok. Nevím, co je zábavného pžlat se s mobkou o něco dýl, když mi primárně jde o farmu "něčeho" např. kůží. Pokud by s mobek padaly vzácné předměty, tak ať jsou na to zóny s elitami. A po pravdě. Kdo zabíjí ve velkém mobky pro gear? V BS se aktuálně farmí mobky z portálů. Stejně na to naběhnou party, které to zabíjí tak, že jsou v zóně jen hory mrtvol. A pochybuji, že jde někomu o zážitek ze souboje

barrny 02.04.2017 10:24

Bohužel se ze hry stál jen umorny WQ festival, který vás nutí pořád dokola dělat to samé, nutný sběr AP a dalších zhovadilosti, hru posouvají na nikdy nekončící grind nic jiného tahle hra nenabízí bohužel

Martins911 02.04.2017 10:35

Ale wowko vždy bylo o farmě ale fakt je ten že pvp bylo na jiné úrovni takže to tak moc nebolelo

Bellatrix 03.04.2017 00:32

Já farmím AP jenom v rámci toho, co bych stejně dělala, i kdyby nic jako AP neexistovalo. A jsem happy.

Šéfredaktor WoWfan.cz

Hromovapest 02.04.2017 09:51

No já si myslím že wowko umřelo s Lich Kingem :-)
Ale pandarie mě nakonec ještě pobavila.Teď Draenor a Legion už jen lážo plážo nostalgie.
Pvp je zpackaný.Naprosto mimo.
A pve jen pořád to samé dokola.Navíc ty prodeje průtahů atd.Jak jedete poctivě a podle času hodně ztrácíte.A pak se vám chluběj tipani že si zaplatili ten a ten průtah a jaký maj gear. :P
Nejvíce mě vadí naprosto s prominutím zesraná ekonomika.
Už taky o ničem.

04.04.2017 13:23

Ja hraju ciste pro zabavu a je me uplne jedno jeslti si nekdo plati prutahy nebo ne je to jeho vec. kazdej den udelam wq na truhlicku a questy v rozlamane zatoce na repku na revered abych mohl litat random dung a tim koncim vypnu wowko a du hrat neco jinyho.

Alaman 05.04.2017 12:37

Beeda2004 V tom případě nechápu smysl i toho mála, co ve hře děláš

Bellatrix 05.04.2017 13:52

@Alaman Baví se? Odpočítá tam od povinností běžného života?

Šéfredaktor WoWfan.cz

Alaman 05.04.2017 16:15

@Bellatrix Asi je to o přístupu. Taky si dám WQ, dungeon. Několikrát to je zábava, pořád dokola povinnost pro vyšší cíl. Vyšším cílem může být farmení AP pro lepší DPS v raidu atd. atd. Pak už ale nechodím jen první zmiňované, ale dělám toho víc. Já si jen nedokážu představit, že by mě bavilo chodit jen WQ a dungeony půl roku dokola bez dalšího cíle. Ale každý máme jiné úhylky

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet