World of Warcraft: Legion – podrobnosti o datadisku

http://media.wowfan.cz/uploaded/snapshot2
Přímo z Gamescomu vám přinášíme další čerstvé informace o novém datadisku Legion. Dva členové vývojářského týmu, Tom Chilton a Ion Hazzikostas, vypustili do světa další, detailnější informace o příběhu datadisku, Demon Hunterech, Artefaktech a jiných nových mechanikách, které nás v Legion čekají.

Příběh

Gul'dan & Illidan Stormrage

  • Jako první věc je třeba uvést na pravou míru to, že v Legion se nacházíme v naší, původní realitě a na NAŠEM Azerothu. Žádné alternativní nesmysly se tentokrát nekonají.
  • To znamená, že Illidan Stormrage, jedna z hlavních postav datadisku, je NÁŠ Illidan z Black Templu, na kterého jsme tehdy přece jen byli připraveni.
  • Gul’dan byl na konci WoD přenesen portálem zpět do našeho časoprostoru.
  • Scéna z prvního cinematicu, který byl na Gamescomu promítán, kde Gul’dan odkryje Illidanovo tělo, bude součástí příběhové linie Demon Hunterů. Také jde zároveň o důvod přítomnosti Legie – ta si totiž pro Illidana přišla. A vypadá to, že je na něj – vědomě či nevědomě – navedla Maiev Shadowsong, Illidanova bývalá žalářnice a současná arcinemesis.

Dalaran

  • Dalaran bude v příběhu datadisku hrát významnou roli. Půjde o neutrální hlavní město – ačkoli byla v MoP díky zásahu Jainy Proudmoore Horda z Dalaranu vykázána, současný vůdce Kirin Tor Khadgar není takový xenofobní hlupák a Hordě přístup opět povolil. Chce totiž i nadále spolupracovat s oběma frakcemi.
  • Přestože se Dalaran přesune k nové zóně Broken Isles, z důvodů game playe (pravděpodobně kvůli zachování časové kontinuity při questění) bude zároveň přítomen i na svém původním místě na Northrendu.
  • Jelikož se máme vrátit mimo jiné také do Violet Hold, dalaranského vězení, kde jsou drženy nebezpečné potvory, vývojáři na toto téma doplnili záhadnou informaci, že Dalaran nese nějaký prastarý účel, který nebyl dosud odhalen. Tento účel bude podle všeho nějak souviset s jeho nynější přítomností poblíž Sargerasovy hrobky... *dramatická pauza*

Smaragdový sen

  • Smaragdový sen (Emerald Dream), konkrétně tedy Noční můru (Emerald Nightmare), která se v něm rozmáhá, navštívíme pouze v podobě raidovací instance. Zároveň však bude vliv Noční můry citelný i jinde ve hře, ale pouze nepřímo.
  • Je však možné, že se v budoucnu Smaragdový sen/Noční můra dočkají nějakého rozšíření.

Ostatní

  • Na černého draka Wrathiona, který už v MoP prorokoval návrat Plamenné legie, Blizzard naštěstí nezapomněl. Na otázku, zda se ještě ukáže, zněla odpověď: „Uvidíme.“ Není možné, aby si Wrathion nechal ujít možnost omlátit nám o hlavu „Já vám to říkal.“
  • V úvodním cinematicu se nám krátce ukázal Karazhan. Není to náhoda ani bezvýznamná cool scenérie – Karazhan sehraje nějakou významnou roli.

Demon Hunters

  • Toho, kdo si lovce démonů pamatuje už z Burning Crusade, by nemělo překvapit, že nebudou moci nosit „vyšší“ než Leather armor.
  • Stejně tak jejich výzbroj se bude držet zažité představy o Demon Hunterech – budou totiž bojovat s tzv. glaives, dvojitými čepelemi, které proslavil Illidan Stormrage. Půjde o zcela nový typ zbraně a lovci démonů budou při výběru zbraní omezeni pouze na tyto glaives. Ty budou existovat vždy v páru a každá glaive tedy zaplní jeden zbraňový slot.
  • Důležitá informace pro hráče, kteří si již brousí zuby na Demon Huntera, je, že stejně jako Death Knighti ve WotLK budou začínat na vyšším levelu – jako pravděpodobný se zatím jeví nějaký level mezi 95 a 100. (Připomínám, že max. level pro tento datadisk je 110.)

Artefakty

  • Jako Artefakty jsou nazývány mocné a legendární zbraně typu Ashbringeru nebo Doomhammeru, přičemž každá classa bude mít „svoje“ artefakty. (Připadá 1 artefakt pro každou specializaci.)
  • Artefakt získáte už v rané fázi hry a budete jej tedy moci používat v průběhu dalšího hraní. Každý artefakt bude mít několik Relic slotů, které budou definovat staty zbraně (DPS, ilvl apod.) Tyto staty se budou v průběhu hry navyšovat v závislosti na vašich herních úspěších (porážení bossů).
  • Artefakty mohou být transmogrifikovány do podoby jiných zbraní. ALE jiné zbraně nemohou být trasmogrifikovány do artefaktů.
  • Existující legendární zbraně, co již ve hře jsou, zůstanou beze změny. Artefakty budou prezentovány odlišně. Zároveň v Legion nepřibudou do hry nové legendární zbraně.
  • Měli bychom také při hře věnovat pozornost příběhům těchto artefaktů a postav, od nichž vzejdou (viz Ashbringer – Tirion Fordring).

Gameplay

  • Classy se v Legion budou vyvíjet několika způsoby. Dojde ke změnám talentů i class jako takových. PvP talentový systém také vývojářům umožní pozměnit v současných talentových stromech talenty zaměřené na PvP. PvP talenty nebudou mít v PvE prostředí žádnou funkci.
  • Jako příklad classových změn budiž zmíněn Survival Hunter a jeho artefakt v podobě kopí (spear). Survival Hunteři totiž budou melee specializace, která bude zároveň spoléhat na peta. Naproti tomu Beast Mastery Hunteři budou ranged specializace s petem a Marksmanship Hunteři ranged specializace BEZ peta.
  • Další příklad: Demonology Warloci budou více zaměřeni na démony. Ačkoli specializaci dominovala Metamorphosis, vývojáři se nyní soustředí na to, aby hlavní slovo v této specializaci měli opravdu především démoni, jejich povolávání a ovládání. Affliction a Destruction specy žádné výrazné změny podle všeho nedoznají. Důležité je, že všechny tři Warlock specializace budou moci využívat démony, jen v různé míře.
  • Vývojáři se celkově při úpravě specializací snaží o to, aby se od sebe jednotlivé classy co nejvíc odlišily.
  • K žádnému velkému čachrování se staty by v Legion docházet nemělo. Současná úroveň HP je podle vývojářů přiměřená.
  • Profese získají mnoho nového. Tým pracující na profesích je podle všeho ten největší, jaký kdy ve WoW byl, a tento tým prý také hojně naslouchal feedbacku hráčů ohledně stávajícího stavu profesí a jejich přílišné vazby na Garrisony.
  • Už nebudou žádné „realm firsts“. Ačkoli některé mají podle vývojářů stále smysl (jako např. Mythic guild firsts apod.), celkově jsou toho názoru, že by si měli hráči užít hru a její obsah svým vlastním tempem.

Ostatní

  • Garrisony zůstanou omezeny na Draenor, neboť byly odjakživa zamýšleny jako něco, co patří pouze tam. Pokud se budete chtít vrátit a navštívit je, bude to možné. V budoucnosti se však možná dočkáme něčeho odlišného, většího a epičtějšího.
  • Order Halls – vaše classové budovy – na Garrisony nijak nenavazují. Jde o prostor hráči sdílený. Podobnost lze však spatřovat v tom, že odsud budete posílat na mise své Šampióny. Order Halls nijak nenahrazují hlavní města – nebudu tu k dispozici banky ani Auction Houses. Účel bude spíše podobný, jako byl ve WotLK Acherus pro Death Knighty.
  • Datum vydání ještě není pevně stanovené. Na full cinematicu se pracuje, ale dosud není hotov.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

11.08.2015 14:13

FuciMiNaKule: pocitam ze zbrane budes mit, ale perky budes muset na tu zbran naexpit to by bylo podle me az moc zjednoduseni kdyby se expili i off spec veci to je blbost podle me

11.08.2015 14:10

FuciMiNaKule:artefakt se bude pravdepodobne menit podle specializace, jeste to nemaji uplne dodelany

The team doesn't want it to be too painful if you want to change specs, so there might be some kind of catch up mechanic for getting the Artifact weapon for another spec.

Muradin 10.08.2015 15:28

Bellatrix
To je přesně to, co mi vadí. Nemuseli bychom zachraňovat svět pořád dokola. Proto jsem vždycky ráda, když nějakýho bosse v lore nezabijeme my, ale jiná lore postava. Třeba Maiev Illidana apod.Garrisony ve WoD se mi líbily, to jo, že člověk velel té pevnosti a měl k ruce nějaké ty followery, to bylo cool a docela pěkně to kontextvě zapadalo do světa Warcraftu. Ale to věčný zachraňování světa... to už je prostě únavný.A u těch artefaktů mi asi hlavně vadí to, že tímhle ty zbraně ztratí svoji unikátnost a nějakou... já nevím, duši.
S tím jsem s tebou za jedno! Taky mi vadí jak si 20 lidí nakráčí přímo před bránu nepřítele a zabijeme Sargerase i se Starými bohy s prstem v nose. Zapojení NPC do raidů jsem měl vždycky rád. To se mi hodně líbilo v ICC, kdy jsme vlastně prohráli a dokonce i zemřeli a pak nás z toho vysekal Tirion. Vadilo mi spíš to jak jsme byly jakoby nikdo. Dokázali jsme toho tolik, ale furt jsme neřídili nic my a někdo nás komandoval.Jak tu bylo řečeno ten Archimonde mě naštval, ale aspoň tam ti tři byly no. Chápu jak to s tou duší myslíš a je mi trochu líto, ale proč by jsme je zase nemohli mít? Myslím že hodni toho jsme. Radši počkáme na datadisk jak to nakonec bude

FuciMiNaKule 10.08.2015 12:15

Ještě dotaz k artefaktům. Jak to bude s dual spec / změnou specializace? Budu moct mít dva artefakty, ke každému specu jeden? Když změním spec, budu dělat znovu artefaktový quest abych dostal nový? Anebo ho někde vyměním?

10.08.2015 08:44

Deathkroman: ja v tom nevidim zadnej problem je to scifi, a velůikost zde nehraje roli

Deathkroman 09.08.2015 20:14

Bellatrix
To je přesně to, co mi vadí. Nemuseli bychom zachraňovat svět pořád dokola. Proto jsem vždycky ráda, když nějakýho bosse v lore nezabijeme my, ale jiná lore postava. Třeba Maiev Illidana apod.
Přesně, já jsem třeba strašně rád že jsme Garroshe nezabili my, ale Thrall. A to jak zabíjíme do doby než přijdeme, neporazitelné bosse.. hrozný.. Třeba takovej Kargath, v pohodě zabil 100 nejlepších orkských gladiátorů nebo s pár stovkama bojem převzal největší město impéria ogrů a pak ho pár přiblblých dobrodruhů zabije v aréně.. to samí Archimond, ten podle mě neměl být ani bossem v raidu normálně by nás rozmázl jako šváby a my ho v pohodě zabijeme.. třeba aspoň k tomu cinematicu měli přidělat jak třeba Khadgar a Yrel spojej síly a pomocí magie a světla mu zasadí největší ránu.. ne cca padesát zástupců obyčejných ras ho zabije, u Illidana nebo Arthase to ještě pochopim ale u jednoho z nejmocnějších velitélů Legie? nepochopitelné

Bellatrix 09.08.2015 17:49

Muradin
Mě se to zase líbí. Předtím jsem si vždy připadal hrozně slabě... Už po 10 sem zachránil svět a jsem jen nějakej dobrodruh. Když si to vezmu kdo je takový Tirion? Opravdu jsem o tolik slabší? Je to taky jen člověk. Proč by jsme zase takové zbraně nosit nemohli? Vždyť jsem svět zachránil víckrát než on. Ve WoD jsem byl konečně aspoň commander. Dřív to bylo takové depresivní
To je přesně to, co mi vadí. Nemuseli bychom zachraňovat svět pořád dokola. Proto jsem vždycky ráda, když nějakýho bosse v lore nezabijeme my, ale jiná lore postava. Třeba Maiev Illidana apod.Garrisony ve WoD se mi líbily, to jo, že člověk velel té pevnosti a měl k ruce nějaké ty followery, to bylo cool a docela pěkně to kontextvě zapadalo do světa Warcraftu. Ale to věčný zachraňování světa... to už je prostě únavný.A u těch artefaktů mi asi hlavně vadí to, že tímhle ty zbraně ztratí svoji unikátnost a nějakou... já nevím, duši.
Šéfredaktor WoWfan.cz

Mordecay 09.08.2015 14:16

Walther
Trochu mi vadilo při SoO patchi, když jsem si expil charakter Undead a v Silverpine se Garrosh v klidu procházel a udílel rozkazy.Dalé mě zaskočil Darkshore, kde na konci questové linie se zjeví Azshara a ukazuje na nebezpečí na Mount Hyjal, jež bylo také zazežhnáno. Ano, těžce by se to měnilo. I přesto je to pro mě trochu zarážející.
Len počkaj keď demon hunters budú útočiť na Illidana v Black Temple

Deathkroman 09.08.2015 14:07

Walther
Trochu mi vadilo při SoO patchi, když jsem si expil charakter Undead a v Silverpine se Garrosh v klidu procházel a udílel rozkazy.Dalé mě zaskočil Darkshore, kde na konci questové linie se zjeví Azshara a ukazuje na nebezpečí na Mount Hyjal, jež bylo také zazežhnáno. Ano, těžce by se to měnilo. I přesto je to pro mě trochu zarážející.
Tak ono jakoby procházíš tím obdobím, jakmile třeba v Silverpine doděláš questy tak pak jsi jakoby v současné verzi datadisku. Ono když si to tak vezmeš tak to samé se dá říct o questování na Otlandu nebo celé výpravě na Northrend. Nebo objevování Pandarie nebo až bude Legion tak i zastavení Železné Hordy na Draenoru.

Muradin 09.08.2015 13:32

Bellatrix
Celkově bych to řekla asi tak, že jsem poměrně znechucená z toho, jak Blizzard neustále stupňuje ten dojem, že jsme my jakožto hráči neskutečně hustí a nic se nám nemůže postavit do cesty. A teď nám ještě dají do ruky Ashbringery a Doomhammery... Bez toho bych se mileráda obešla.
Mě se to zase líbí. Předtím jsem si vždy připadal hrozně slabě... Už po 10 sem zachránil svět a jsem jen nějakej dobrodruh. Když si to vezmu kdo je takový Tirion? Opravdu jsem o tolik slabší? Je to taky jen člověk. Proč by jsme zase takové zbraně nosit nemohli? Vždyť jsem svět zachránil víckrát než on. Ve WoD jsem byl konečně aspoň commander. Dřív to bylo takové depresivní

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet