World of Warcraft: Legion – podrobnosti o datadisku

http://media.wowfan.cz/uploaded/snapshot2
Přímo z Gamescomu vám přinášíme další čerstvé informace o novém datadisku Legion. Dva členové vývojářského týmu, Tom Chilton a Ion Hazzikostas, vypustili do světa další, detailnější informace o příběhu datadisku, Demon Hunterech, Artefaktech a jiných nových mechanikách, které nás v Legion čekají.

Příběh

Gul'dan & Illidan Stormrage

  • Jako první věc je třeba uvést na pravou míru to, že v Legion se nacházíme v naší, původní realitě a na NAŠEM Azerothu. Žádné alternativní nesmysly se tentokrát nekonají.
  • To znamená, že Illidan Stormrage, jedna z hlavních postav datadisku, je NÁŠ Illidan z Black Templu, na kterého jsme tehdy přece jen byli připraveni.
  • Gul’dan byl na konci WoD přenesen portálem zpět do našeho časoprostoru.
  • Scéna z prvního cinematicu, který byl na Gamescomu promítán, kde Gul’dan odkryje Illidanovo tělo, bude součástí příběhové linie Demon Hunterů. Také jde zároveň o důvod přítomnosti Legie – ta si totiž pro Illidana přišla. A vypadá to, že je na něj – vědomě či nevědomě – navedla Maiev Shadowsong, Illidanova bývalá žalářnice a současná arcinemesis.

Dalaran

  • Dalaran bude v příběhu datadisku hrát významnou roli. Půjde o neutrální hlavní město – ačkoli byla v MoP díky zásahu Jainy Proudmoore Horda z Dalaranu vykázána, současný vůdce Kirin Tor Khadgar není takový xenofobní hlupák a Hordě přístup opět povolil. Chce totiž i nadále spolupracovat s oběma frakcemi.
  • Přestože se Dalaran přesune k nové zóně Broken Isles, z důvodů game playe (pravděpodobně kvůli zachování časové kontinuity při questění) bude zároveň přítomen i na svém původním místě na Northrendu.
  • Jelikož se máme vrátit mimo jiné také do Violet Hold, dalaranského vězení, kde jsou drženy nebezpečné potvory, vývojáři na toto téma doplnili záhadnou informaci, že Dalaran nese nějaký prastarý účel, který nebyl dosud odhalen. Tento účel bude podle všeho nějak souviset s jeho nynější přítomností poblíž Sargerasovy hrobky... *dramatická pauza*

Smaragdový sen

  • Smaragdový sen (Emerald Dream), konkrétně tedy Noční můru (Emerald Nightmare), která se v něm rozmáhá, navštívíme pouze v podobě raidovací instance. Zároveň však bude vliv Noční můry citelný i jinde ve hře, ale pouze nepřímo.
  • Je však možné, že se v budoucnu Smaragdový sen/Noční můra dočkají nějakého rozšíření.

Ostatní

  • Na černého draka Wrathiona, který už v MoP prorokoval návrat Plamenné legie, Blizzard naštěstí nezapomněl. Na otázku, zda se ještě ukáže, zněla odpověď: „Uvidíme.“ Není možné, aby si Wrathion nechal ujít možnost omlátit nám o hlavu „Já vám to říkal.“
  • V úvodním cinematicu se nám krátce ukázal Karazhan. Není to náhoda ani bezvýznamná cool scenérie – Karazhan sehraje nějakou významnou roli.

Demon Hunters

  • Toho, kdo si lovce démonů pamatuje už z Burning Crusade, by nemělo překvapit, že nebudou moci nosit „vyšší“ než Leather armor.
  • Stejně tak jejich výzbroj se bude držet zažité představy o Demon Hunterech – budou totiž bojovat s tzv. glaives, dvojitými čepelemi, které proslavil Illidan Stormrage. Půjde o zcela nový typ zbraně a lovci démonů budou při výběru zbraní omezeni pouze na tyto glaives. Ty budou existovat vždy v páru a každá glaive tedy zaplní jeden zbraňový slot.
  • Důležitá informace pro hráče, kteří si již brousí zuby na Demon Huntera, je, že stejně jako Death Knighti ve WotLK budou začínat na vyšším levelu – jako pravděpodobný se zatím jeví nějaký level mezi 95 a 100. (Připomínám, že max. level pro tento datadisk je 110.)

Artefakty

  • Jako Artefakty jsou nazývány mocné a legendární zbraně typu Ashbringeru nebo Doomhammeru, přičemž každá classa bude mít „svoje“ artefakty. (Připadá 1 artefakt pro každou specializaci.)
  • Artefakt získáte už v rané fázi hry a budete jej tedy moci používat v průběhu dalšího hraní. Každý artefakt bude mít několik Relic slotů, které budou definovat staty zbraně (DPS, ilvl apod.) Tyto staty se budou v průběhu hry navyšovat v závislosti na vašich herních úspěších (porážení bossů).
  • Artefakty mohou být transmogrifikovány do podoby jiných zbraní. ALE jiné zbraně nemohou být trasmogrifikovány do artefaktů.
  • Existující legendární zbraně, co již ve hře jsou, zůstanou beze změny. Artefakty budou prezentovány odlišně. Zároveň v Legion nepřibudou do hry nové legendární zbraně.
  • Měli bychom také při hře věnovat pozornost příběhům těchto artefaktů a postav, od nichž vzejdou (viz Ashbringer – Tirion Fordring).

Gameplay

  • Classy se v Legion budou vyvíjet několika způsoby. Dojde ke změnám talentů i class jako takových. PvP talentový systém také vývojářům umožní pozměnit v současných talentových stromech talenty zaměřené na PvP. PvP talenty nebudou mít v PvE prostředí žádnou funkci.
  • Jako příklad classových změn budiž zmíněn Survival Hunter a jeho artefakt v podobě kopí (spear). Survival Hunteři totiž budou melee specializace, která bude zároveň spoléhat na peta. Naproti tomu Beast Mastery Hunteři budou ranged specializace s petem a Marksmanship Hunteři ranged specializace BEZ peta.
  • Další příklad: Demonology Warloci budou více zaměřeni na démony. Ačkoli specializaci dominovala Metamorphosis, vývojáři se nyní soustředí na to, aby hlavní slovo v této specializaci měli opravdu především démoni, jejich povolávání a ovládání. Affliction a Destruction specy žádné výrazné změny podle všeho nedoznají. Důležité je, že všechny tři Warlock specializace budou moci využívat démony, jen v různé míře.
  • Vývojáři se celkově při úpravě specializací snaží o to, aby se od sebe jednotlivé classy co nejvíc odlišily.
  • K žádnému velkému čachrování se staty by v Legion docházet nemělo. Současná úroveň HP je podle vývojářů přiměřená.
  • Profese získají mnoho nového. Tým pracující na profesích je podle všeho ten největší, jaký kdy ve WoW byl, a tento tým prý také hojně naslouchal feedbacku hráčů ohledně stávajícího stavu profesí a jejich přílišné vazby na Garrisony.
  • Už nebudou žádné „realm firsts“. Ačkoli některé mají podle vývojářů stále smysl (jako např. Mythic guild firsts apod.), celkově jsou toho názoru, že by si měli hráči užít hru a její obsah svým vlastním tempem.

Ostatní

  • Garrisony zůstanou omezeny na Draenor, neboť byly odjakživa zamýšleny jako něco, co patří pouze tam. Pokud se budete chtít vrátit a navštívit je, bude to možné. V budoucnosti se však možná dočkáme něčeho odlišného, většího a epičtějšího.
  • Order Halls – vaše classové budovy – na Garrisony nijak nenavazují. Jde o prostor hráči sdílený. Podobnost lze však spatřovat v tom, že odsud budete posílat na mise své Šampióny. Order Halls nijak nenahrazují hlavní města – nebudu tu k dispozici banky ani Auction Houses. Účel bude spíše podobný, jako byl ve WotLK Acherus pro Death Knighty.
  • Datum vydání ještě není pevně stanovené. Na full cinematicu se pracuje, ale dosud není hotov.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

FuciMiNaKule 07.08.2015 20:32

Zní to dobře, uvidíme jak to dopadne. Alternativní dimenze jsem bál, takže jsem rád že budeme u nás. Taky to vypadá že se poučili z Garrisonů. Jestli to teda ale chápu dobře tak Artefakty budeme stále upgradovat, znamená to že nebudou padat weapony ? Nebo budou ale budou nepoužitelné? To mě trochu překvapuje. Obvzlášť když artefakty získáme víceméně na začátku.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet