
Ahoj, jsem Martenus a jsem jednou (woot jedinej kluk) z posil do týmu redaktorů, překladatelů. Doufám, že se vám moje články a překlady budou líbit a hlavně, že je s chutí budete číst. Přeji vám tedy, ať najdete co nejvíc cenných informací a ať nám to spolu jde. Vynasnažím se.
Dnes jsem přeložil post s kupou informací o nových i starých kouzlech od všech class. Aktuálně běží na beta buildu 12539. Takže scrollujte a najděte si vaši oblíbenou classu.
Death Knight
Blood
- Dark Simulacrum - Konzumuje 20 runic power a má 1 minutu cooldown. (Dříve - žádna runic power, 2 minuty cooldown).
 
- Icy Touch - Ve Frost presence generuje normální threat. (Dříve vysoký threat).
 
- Anti-Magic Shell - Absorbované poškození nepřidává runic power.
 - Ebon Plaguebringer - Ovlivňují i Chains of Ice.
 - Ghoul Frenzy - Poskytuje 50% haste pro vašeho peta. (Navýšeno z 25%).
 - Hysteria - Zvyšuje melee a ranged haste o 20%. (Navýšeno z 10%).
 
Druid
Balance
- Sleep (Tier 6) - Uspí vašeho nepřítele na dobu 6 sekund. Jakýkoliv útok jej opět probudí. / 80 mana, 30 yd range, 1.5 sec cast
 - Feral Swiftness - Nyní Tier 1 talent. (Dříve Tier 2).
 
Hunter
Mage
Arcane
- Mage Armor - Dostupné na levelu 68. (Dříve 64).
 - Arcane Explosion - Dostupné na levelu 58. (Dříve 56).
 - Mana Shield - Dostupné na levelu 46. (Dříve 52).
 - Arcane Intellect - Dostupné na levelu 52. (Dříve 48).
 - Conjure Mana Gem - Dostupné na levelu 48. (Dříve 46).
 - Slow Fall - Dostupné na levelu 32. (Dříve 26).
 
- Frostfire Bolt - Dostupné na levelu 56. (Dříve 68).
 - Molten Armor - Dostupné na levelu 64. (Dříve 54).
 - Scorch - Dostupné na levelu 26. (Dříve 32).
 
- Frost Nova - Dostupné na levelu 8. (Dříve 9).
 - Frostbolt - Dostupné na levelu 7. (Dříve 8).
 - Frost Armor - Dostupné na levelu 54. (Dříve 7).
 
Paladin
Holy
- Healing Hands - Nyní 1 minuta cooldown.
 - Divine Plea - Dostupné na levelu 58. (Dříve 68).
 - Light's Beacon - Funguje pro všechny léčící spelly. Beacon lečí za 50%. (Předtím pouze pro Holy Light a Holy Shock a 100%).
 - Holy Wrath - Dělí 2400 Holy damage mezi všechny nepřátele v dosahu 10 yardů. Není ovlivněno attack power.
 - Holy Shock - Nyní nabíjí Holy Power.
 - Seal of Wisdom - Odstraněno.
 - Seal of the Pure - Davá šanci na obnovení many.
 - Holy Light - Dostupné na levelu 14. (Dříve 5).
 - Divine Light - Velký lečívý spell za 7761.99 - 8648.14 hp. Dobrý pro chvíle silných ůtoků nepřátel. / 30% zásoby many, 40 yd range, 2.5 sec cast
 - Divine Favor - Zvyšuje šanci kritického healu dalšího Word of Glory, Holy Shock, Flask of Light, Holy Light nebo Divine Light o 100%. / Instantní, 1 minuta cooldown
 - Denounce - 50/100% šance na instantní Exorcism (a nestojící žádnou manu) při kritickém zásahu jakéhokoliv Holy kouzla.
 - Sacred Cleansing - Nyní Tier 4 talent. (Dříve Tier 5).
 - Infusion of Light - Nyní Tier 3 talent. Ovlivňuje pouze Holy Light. (Dříve Tier 4 a funkční i pro Divine Light).
 - Blessed Life - Nyní Tier 6 talent. (Dříve Tier 4).
 - Enlightened Judgements Nyní Tier 3 talent. (Dříve Tier 4).
 - Healing Light - Ovlivňuje i Words of Glory.
 - Tower of Radiance *NOVINKA* - Přímé léčení cíle s Beacon of Light má procentuelní šanci na nabití Holy Power.
 - Judgements of the Pure - Nyní Tier 1 talent. (Dříve Tier 2).
 - Sanctified Light - Zvyšuje šanci na kritický zásah o 6/12% a ovlivňuje i Word of Glory. (Dříve 5/10%).
 - Speed of Light *NOVINKA* - Holy Shock poskytuje 5/10/30% spell haste pro další Flash of Light, Holy Light nebo Divine Light; Healing Hands poskytuje 10/20/60% rychlost chůze na 10 sekund a zároveň snižuje cooldown Healing Hands o 10/20/30 sekund.
 - Clarity of Purpose *NOVINKA* - Zrychluje vykouzlení Holy Light a Divine Light o 0.1/0.2/0.3 sekundy.
 
- Shield of Righteousness - Dostupné na levelu 44. (Dříve 74).
 - Sacred Duty - Snižuje cooldown pouze u Divine Protection o 1/2/3 minuty.
 - Improved Crusader Strike nahrazeno Grand Crusader - Když váš Shield of Righteousness a Hammer of Righteousness zasáhne, má 20% šanci obnovení cooldownu Crusader Strike, který zároveň zasáhne s 50/100% větším poškozením.
 - Ardent Defender - Nyní Tier 4 talent. (Dříve Tier 5).
 - Divine Guardian - Členové party nebo raidu přijímají o 20% nižší poškození po dobu 6 sekund.
 - Holy Shield - Zvyšuje šanci na blok o 30% po dobu 10 sekund a dává 97.8 Holy damage za každý úspěšný blok. Spotřebovává Holy Power na prodloužení účinku o 10 sekund za každou Holy Power. / 10% zásoby many, instatní, 1 minuta cooldown
 - Hallowed Ground - Nyní Tier 3 talent. (Dřive Tier 4).
 - Vindication - Nyní Tier 5 talent. (Dříve Tier 4).
 - Shield of the Templar - Nyní Tier 6 talent. Zvyšuje šanci na kritický zásah Shield of Righteousness o 5/10%. Kritické zásahy Shield of Righteousness poskytují 50/100% šanci na kritický zásah dalšího Judgement.
 - Spiritual Attunement - Odstraněno.
 - Divine Sacrifice - Odstraněno.
 - Improved Exorcism je nyní Wrath of the Faithrul - Zvyšují Holy Wrath poškození o 10/20% a šanci na kritický zásah o 10/20%.
 - Improved Devotion Aura je nyní Protector of the Innocent - Vaše aury snižují přijaté poškození o 1/2/3% a velikost healu na jakýkoliv cíl o 2/4/6%.
 - Sanctuary - Snižuje šanci, že budete melee kriticky zasaženi o 2/4/6%.
 - Sacred Oath - Odstraněno.
 - Reckoning - 10/20/30% šance při úspěšném bloku na vytvoření extra útoku pro vaše další 4 melee útoky během 8 sekund.
 
- Divine Storm - Instantní útok na všechny nepřátele v 8 yardech zasahující za 20% poškození zbraně. Zároveň léčí až 3 přátele za 25% celkového poškození. Konzumuje Holy Power pro navýšení poškození. 1x Holy Power -> 22% poškození zbraně, 2x Holy Power -> 50% poškození zbraně, 3x Holy Power -> 90% poškození zbraně. / 20% zásoby many, instantní
 - Crusader Strike - nyní nabíjí Holy Power.
 - Inquisition *NOVINKA* - Spotřebovává Holy Power pro navýšení Holy poškození o 30%. Trvá 10 sekund za každý náboj Holy Power. / 20% zásoby many, instantní
 - Conviction - Nyní Tier 2 talent. (Dříve Tier 6).
 - Sanctity of Battle - Nyní Tier 3 talent. Snižuje cooldown Exorcism o 3/6 sekund. (Dříve Tier 6 a snížení o 2/4 sekundy).
 - Swift Retribution - Nyní pouze jeden rank. Zvyšuje rychlost melee a ranged útoku o 20%.
 - Fanaticism je nyní Improved Judgement - Zvyšuje poškození Judgement o 15% a snižuje jeho cooldown o 3 sekundy.
 - Judgements of the Wise - Obnovuje 40% zásoby many za 10 sekund. (Dříve instantně 25% zásoby many).
 - The Art of War - Nyní Tier 4 talent. 15/30% šance na proc z jakéhokoliv melee útoku. Nesnižuje čas vykouzlení Holy Light. (Dříve Tier 3 a 100% proc z kritikalu).
 - Seals of Retribution - Nyní Tier 4 talent. (Dříve Tier 3).
 - Eye for an Eye - Nyní Tier 1 talent. 5/10% šance na opětování útoku za 30% poškození způsobené vám. (Dříve Tier 2).
 - Righteous Vengeance - Nyní Tier 6 talent. (Dříve Tier 2).
 - Improved Judgements je nyní Improved Crusader Strike - Zvyšuje poškození Crusader Strike o 15/30% a snižuje jeho cooldown o 1.5/3 sekundy.
 - Heart of the Crusader - Nyní Tier 3 talent talent s jedním rankem. (Dříve 3 ranky v Tier 1).
 - Zealotry Crusader Strike generuje 3 náboje Holy Power z každého Strike na 30 sekund. Vyžaduje 3x Holy Power. / Instantní, 30 minut cooldown
 - Wrath of the Lightbringer - Zvyšuje šanci na kritická zásah Holy Wrath o 25% a snižuje cooldown Avenging o 0.5/1 sekundu.
 - Rebuke - Přeruší kouzlení a zablokuje možnost kouzlení spellu ze stejné skupiny po dobu 4 sekund. / 10 mana, 5 yd range, instantní, 10 sekund cooldown
 - Templar's Verdict - Instantní útok za procento poškození zbraně, zavisí na náboji Holy Power. 1x Holy Power -> 55% poškození zbraně, 2x Holy Power -> 125% poškození zbraně, 3x Holy Power -> 225% poškození zbraně. / 20% zásoby many, 5 yd range, instantní
 - Rule of Law - Zvyšuje šanci na kritický útok Crusader Strike a Holy Light o 5/10/15%.
 
Priest
Holy
- Healing Prayers je nyní Binding Prayers - Snižuje cenu many Binding Heals o 5/10% a váš Desperate Prayer také lečí spojence s nejnižšímy hitpointy v dosahu 40 yardů za 50/100% vyléčeného množství.
 
Rogue
Assassination
- Venomous Wounds - Nyní poskytují šanci na obnovení 3/6 Energy.
 - Focused Attacks - Odstraněno.
 - Master Poisoner - Nyní pouze jeden rank. Zvyšuje kouzelné poškození přijaté na vámi otrávený cíl o 8%, Envenom nekonzumuje Deadly Poison a trvání jedů aplikovaných na vás je sníženo o 50%.
 - Murderous Intent - Nyní Tier 5 talent. (Dříve Tier 4).
 - Deadly Momentum - Zvyšuje šanci na kritický zásah dalšího útoku o 40%, platí pro oba ranky.
 - Deadened Nerves - Snižuje přijaté poškození o 3/7/10%. (Dříve 2/4/6%).
 
- Shadowstep - Zvyšuje poškození dalšího Ambush nebo Garrote. (Dříve jakéhokoliv útoku).
 - Redirect *NOVINKA* - Přenese existující combo body na váš aktuální cíl. / 40 yd range, instantní, 1 minuta cooldown
 
Shaman
Elemental
- Elemental Devastation - Nyní Enhancement talent.
 - Ancestral Knowledge - Nyní Elemental talent.
 
- Improved Lava Lash - Nyní má 2 ranky. Zvyšuje poškození Lava Lash o 15/30% a extra 10/20% za každý náboj Searing Flames aplikovaný na cíl. Náboje jsou zkonzumovány. (Dříve 3 ranky).
 - Improved Shields - Nyní Tier 1 talent. (Dříve Tier 2).
 - Ancestral Swiftness - Odstraněno.
 - Frozen Power *NOVINKA* - zvyšuje poškození Lightning Bolt, Chain Lightning, Lava Lash a všech Shock kouzel o 5/10% na cíl s Frostbrand Attack. Frost Shock má 50/100% šanci na zmrazení cíle na 5 sekund pokud je použito z minimální vzdálenosti 15 yardů.
 
- Earth Shield - Dostupné na levelu 10. (Dřive 50).
 
Warlock
Affliction
- Bane of Doom - Sešle hrozivou kledbu na cíl, která způsobuje 2213.37 Shadow poškození kazdých 30 sekund. Když Bane of Doom úspěšně zasáhne, má 25% šanci na seslání Demon guardian. Pouze jedna Bane of Doom každého warlocka může být aktivní. / 15% zásoby many, 30 yd range, instantní, 1 minuta cooldown
 - Jinx *NOVINKA* - Curse of the Elements ovlivňuje všechny nepřátele v dosahu 20/40 yardů od postiženého cíle. Curse of the Weakness také redukuje regeneraci energy, rage, focus nebo runic power.
 
- Ritual of Doom je nyní Summon Doomguard - Sešle Doomguard, aby bojoval po vašem boku po dobu 45 sekund. Doomguard bude útočit na cíle zasažené Bane of Doom nebo Bane of Agony a někdy vás zbaví škodlivého magického debuffu. / 80% zásoby many, instantní, 10 minut cooldown, reagents: Demonic Figurine
 - Inferno je nyní Summon Infernal - Sešle meteor, který způsobí 28.87 Fire damage a odhodí všechny nepřátele v místě dopadu na dobu 2 sekund. Infernal povstane z kráteru a bude bojovat po vašem boku po dobu 1 minuty. Infernal způsobuje velké AoE poškození a bude se soustředit na cíle zasažené Bane of Doom nebo Bane of Agony. / 80% zásoby many, 30 yd range, 1.5 sekundy cast, 10 minut cooldown, reagents: Infernal Stone
 - Create Firestone - Odstraněno.
 - Create Spellstone - Odstraněno.
 - Detect Invisibility - Odstraněno.
 - Sence Demons - Odstraněno.
 - Unending Breath - Odstraněno.
 - Nemesis - Nyní Tier 5 talent a 2 ranky. (Dříve Tier 6 a 3 ranky).
 - Molten Core - Nyní Tier 4 talent. (Dříve Tier 5).
 - Demonic Brutality - Odstraněno.
 - Hand of Gul'dan - Doba kouzlení byla navýšena z 2.5 sekundy na 3 sekundy.
 - Ancient Grimoire - Zvyšuje dobu, po kterou můžete ovládat Infernal a Doomguard o 10/20 sekund. (Dříve 6/12 sekund).
 - Improved Succubus - Odstraněno.
 - Improved Healthstone - Odstraněno.
 - Improved Imp - Odstraněno.
 - Dark Arts *NOVINKA* - Snižuje čas kouzlení Impova Firebolt o 0.25/0.5/0.75 sekundy, zvyšuje bonus attack power Felguardova Demonic Frenzy o 1/2/3% a zvyšuje poškození způsobené Felguardovým Shadow Bite o 5/10/15%.
 
- Empowered Imp - Impův Firebolt má 6/12% šanci na instantní Soulfire během dalších 8 sekund.
 - Bane of Havoc - Nyní trvá 5 minut. (Dříve 2 minuty).
 - Nether Protection - Snižuje damage dané skupiny kouzel o 15%. (Dříve 30%).
 - Afterburn je nyní Burning Embers - Trvá 7 sekund. Poškození tímto kouzlem nemůže být větší než [ 1/2% ze Spell Power + 167.45 ]. (Dříve doba trvání 10 sekund).
 - Backlash - Jeho šance na procnutí je nyní 13/26%. (Dříve 8/16%).
 - Shadowburn - Základní poškození zvýšeno o 23%. Použitelné pouze na nepřátele, kteří mají méně než 20% života.
 - Improved Soul Fire - Pokud je Soul Fire sesláno na cíl s více něž 80% života, poskytuje 7/15% Spell Haste.
 - Emberstorm - Snižuje čas vykouzlení Soul Fire o 0.5/1 sekundu. (Dříve 1/2 sekundy).
 - Bane - Nesnižuje čas vykouzlení SOul Fire.
 - Improved Shadow Bolt je nyní Shadow and Flame - Zvyšuje poškození Shadow Bolt a Incinerate o 4%, Shadow Bolt má 33/66/100% šanci způsobit efekt Improved Shadow Bolt.
 - Shadowflame - Způsobuje fear.
 
Warrior
Arms
- Thunder Clap - Snižuje rychlost útoku na 30 sekund. (Dříve 10 sekund).
 - Rend - Zvýšeno poškození.
 - Second Wind - Nyní Tier 6 talent. (Dříve Tier 5).
 - Throwdown - Odhodí cíl na zem a znechopní ho na 5 sekund. / 15 rage, 5 yd range, instantní, 45 sekund cooldown
 
- Heroic Leap - Snižuje rychlost útoku na 30 sekund. (Dříve 10 sekund).
 - Enraged Regeneration - Nekonzumuje Enrage efekt.
 - Death Wish - Nyní Tier 3 talent. (Dříve Tier 5).
 - Rampage - Nyní Tier 4 talent. (Dříve Tier 5).
 - Heroic Fury - Má 30 sekund cooldown. (Dříve 45 sekund).
 - Even the Odds se nyní jmenuje Meat Cleaver.
 - Flurry - Nyní Tier 5 talent. (Dříve Tier 4).
 - Impending Victory - Nyní je Protection talent.
 - Piercing Howl - Nyní Tier 2 talent. (Dříve Tier 3).
 - Enrage - Šance na proc z jakéhokoliv útoku.
 - Unbridled Wrath - Když vaše zbraň úspěšně zasáhne cíl, generuje 5 rage. (Dříve 1 rage).
 - Enrage - Útoky na vás mají 30% šanci na proc Enrage, navyšující 6% bonus poškození na 12 sekund.
 - Raging Blow *NOVINKA* - Nemilosrdný útok oběmi zbraněmi naráz (včetně animace), způsobující 100% poškození zbraně. Pouze pokud jste Enrage. / 20 rage, 5 yd range, instantní, 3 sekundy cooldown
 
- Shield Wall - Snižuje poškození o 40%. (Dřive 60%).
 - Shield Block - Nyní stojí 10 rage a má 30 sekund cooldown. (Dříve žádná rage a 1 minuta cooldown).
 - Warbringer - Nyní Tier 6 talent. (Dříve Tier 5).
 - Vigilance - Vengeance se chová jako kdyby 20% z poškození bylo způsobeno vám.
 - Sweep and Clear je nyní Thunderstruck - Thunder Clap po sobě zanechá rozpraskanou zem nabitou energií po dobu 5/10 sekund, způsobuje 5.63 poškození každou sekundu všem nepřátelům, kteří na ni vkročí.
 - Hold the Line - Zvyšuje šanci na kritický útok a kritický blok o 10% na 5 sekund.
 - Impending Victory *NOVINKA* - Použitím Shield Slam na cíl s méně než 20% života má 50/100% šanci na Victory Rush, ale Victory Rush léčí pouze za 5% vašeho života.
 
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
        
        
Diskuze
kaynino 24.07.2010 15:07
hl takovej mensi detail ze hunter nebude mit manu .
Martenus 24.07.2010 00:04
Nektery spelly budou pridava silu, podle toho kolik mas te holy power. presne jak jsi to rekl =)Paratus 23.07.2010 21:03
Mohl by mi někdo vysvětlit tu holy power u paladina? Protože jestli jsem to pochopil správně, tak to bude něco jako combo pointy u rogue, akorát, že nebude potřebná pro použití nějaké ability, ale pouze bude ovlivňovat přímo úměrně (víc holy power větší síla) její sílu?
nayantara 23.07.2010 11:21
Nevim, ale veskery odkazy na zdroj mne hodi jenom znova na herniweb.cz...
Sinterie 23.07.2010 10:36
No tak řekl bych že nejvíc změn je u pala (což se mi nelíbí jelikož ho tunili už ve wotlk) a u locka (to se mi líbí jelikož za něj hraju).
Snake Plisken 23.07.2010 09:15
Jelikož neumíš číst. Tohle jsou změny v Cataclysm BETĚ a ne na live serverech s patchem 3.3.5.Fannda 23.07.2010 09:11
Frostbolt - Dostupné na levelu 7. (Dříve . Jenže Frostbolt je od lvl 4 . tzn nějak to nechápu :P
Javorovej 23.07.2010 08:22
žádné změny i u frost DK... TradiceSnake Plisken 23.07.2010 08:06
A proč asi, že? No ale jak se kouknu na svého mága, tak tam jsou změny jen v tom, od kterého levelu jde dané kouzlo použít, jinak tam změna není...Xemon 23.07.2010 01:27
Hmm u holyho docela zajímavý změny... budu se muset znovu učit healovat
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit senebo
Zaregistrovat nový účet