Taktiky - Council of Elders

taktiky

Historie trollích kmenů Drakkari, Farraki, Amani a Gurubashi je poznamenána tisíciletími zrady a konfliktů. Zandalari však přislíbili, že s jejich pomocí vytvoří novou a nezastavitelnou říši, která konečně spojí tyto různorodé kmeny trollů do jednoho.
Porážka Gara’jala the Spiritbindera v Mogu’shan Vaults byla pouze důmyslná hra několika čepelí a kouzel, která vytrhla trollímu voodoo knězi duši z těla. Schránka byla nadobro zničena, ale Gara’jalova duše stále přežívala a toužila po pomstě. Ted´ se jí konečně může plně nabažit a pomoct všem čtyřem trollím vůdcům, aby je nestihl podobný osud jako jeho.

taktiky

Obtížnost Bossové Blessed Loa Spirit Shadowed Loa Spirit Living Sand
10 – man 89,8 M 1,39 M 1,85 M 1,07 M
25 – man 225 M 4,17 M 5,57 M 3,2 M





Obtížnost Tank Healer Dps
10 – man 2 2-3 5-6
25 – man 2 5-7 16-18





taktiky

Mimo equip uvedený v tabulce z bossů padají T15 hands tokeny.

Normal


  • Heroic


  • Raid Finder

  • taktiky

    Encounter proti The Council of Elders je jednofázový boj, během kterého musíte porazit čtyři trollí vůdce: Frost King Malakk, Kazra'jin, Sul the Sandcrawler a High Priestess Mar'li. Všichni čtyři bossové nemají sdílené zdraví a každý z nich má svoje speciální schopnosti, s kterými se budete muset vypořádat.

    Aby se věci staly těžšími, do boje se připojí duše Gara'jala the Spiritbindera, aby ostatním trollům pomohla. Kdo obdrží Gara'jalovu podporu, bude mnohem více nebezpečnější a nakonec začte chanellovat abilitu, která způsobuje velké poškození celému raidu. Jakmile uberete Gara'jalovu podporovanému cíli více než 25% životů, Gara'jal přejde pomáhat jinému vůdci. Vždy tedy může být podporovaný pouze jeden cíl. Tato mechanika se neustále opakuje a Gara'jal nikdy nepřestane s podporou trollů.

    taktiky

    Gara'jal a podpora

    Gara'jalova duše bude neustále pomáhat bossům. Když je boss pod jeho podporou, stane se následující:

    • Boss má vylepšené specifické ability (více se dozvíte v další sekci).
    • Boss získá Dark Energy bar s kapacitou 100 Energy. Bar se na začátku objeví s nulovou hodnoutou Energie, která časem postupně přibývá. Dark Energy bar se naplňuje rychlostí 3 Dark Energy za dvě sekundy a zcela se naplní po 67 sekundách boje.
    • Když Dark Energy bar dosáhne 100 Energy, boss přestane používat své typické ability a začne chanellovat spell , který udílí každou sekundu damage všem hráčům.

    Bosse odprostíte od podpory tím, že mu ubere 25% životů. Znamená to tedy, že pokud boss získá podporu na 95% životů, musíte ho srazit pod 70% životů. Jakmile boss o podporu přijde, stanou se dvě věci:

    • Boss připravený o podporu dostane stack buffu , který mu zvýší damage done o 10% a regeneraci Dark Energy o 10% při další podpoře od Gara'jala.
    • Gara'jal si vebere dalšího bosse, kterého začne podporovat.

    Zdá se, že Frost King Malakk je vždy pod Gara'jalovou podporou na začátku encounteru jako první. Nevíme přesně, zda si poté Gara'jal vybírá cíle, které mají nejvyšší počet životů nebo je vybírá náhodně.

    Když jeden boss zemře, ostatním se nedoplní jejich životy na maximum. Pokud trolla zabijete pod Gara'jalovou podporou, nic zvláštního se nestane. Podpora se pouze přenese na dalšího bosse. Pokud však boss zemře a není pod podporou, měli byste si dát pozor na jednu věc. Když totiž v encounteru zbydou pouze dva bossové a vy jednoho z nich zabijete, zrovna když není pod Gara' jalovou podporou, druhý bude podporovaný po celý zbytek boje. Toto může být problematické v případě, když má zbylý boss ještě hodně životů a bar s Dark Energy se mu naplní na maximální hodnotu.

    Frost King Malakk

    Frost King Malakk používá celkem dvě ability:

    • dá Malakkovu targetu Frost damage a umístí na něj stackující se debuff. Až tento debuff dosáhne 15 stacků, target dostane 15 sekundový stun. Proto by se tanci na tomto bossovi měli střídat.
    • použije boss na náhodného hráče a udělí mu Frost damage. Tento hráč poté způsobuje poškození ostatním hráčům v oblasti 4 yardů kolem něj po dobu 30 sekund.

    Pokud se Frost King Malakk dostane pod Gara'jalovu podporu, abilita se změní na . Boss zacílí náhodného hráče, udělí mu poškození a umístí na něj 5 stacků debuffu Frostbite, který uděluje damage všem hráčům v oblasti 4 yardů od poškozeného hráče. Tento debuff uděluje poškození i samotnému hráči. Debuff zmizí po uplynutí doby 30 sekund od aplikace. Stacky Frostbite je možné redukovat následujícím způsobem:

    • Jakmile do oblasti 4 yardů od hráče s debuffem přijde jakýkoliv hráč, počet stacků debuffu se sníží o 1 v 10-man/2 v 25-man/4 v Raid Finder obtížnosti. Tímto způsobem jde počet stacků zredukovat až na jeden.

    Kazra'jin

    Kazra'jin používá abilitu . Boss rychle skočí do oblasti, v které se nachází náhodný hráč. Každý, kdo se nachází v cestě jeho skoku, obdrží velkou damage. V místě dopadu, které je velké 5 yardů, budou všichni hráči odmrštěni pryč.

    Pokud se Kazra'jin dostane pod Gara'jalovu podporu, při každém dopadu po použití použije novou schopnost - . Boss dostane stun po dobu 20 sekund a během této doby odráží 25% poškození jako Nature damage.

    Sul the Sandcrawler

    Sul the Sandcrawler používá celkem dvě ability:

    • použije boss na náhodného hráče. Zasažený hráč a všichni ostatní v oblasti 5 yardů kolem něj dostanou Nature damage. Cast tohoto spellu lze přerušit.
    • vytvoří pod náhodným hráčem oblast písku. Písek uděluje Nature damage každému, kdo v něm stojí. Když hráč dostane poškození od těchto písků, získá stack debuffu , který snižuje movement speed o 15%. Pokud hráč získá 5 stacků Ensnared, zůstane na místě zarootovaný po dobu 30 sekund.
    Když Sul the Sandcrawler obdrží Gara'jalovu podporu, začne používat abilitu . Sul the Sandcrawler přemění každých 40 sekund všechny písečné oblasti na elementály s názvem Living Sand. Když Living Sand zemře, stane se z něj stejná písečná oblast.

    Ačkoliv Living Sand nezpůsobuje velká poškození, není možné ho nechat naživu. Po dalším použití získá stack buffu , který mu doplní všechny životy a zvýší jeho poškození o 100%.

    High Priestess Mar'li

    High Priestess Mar'li používá tyto dvě ability:

    • zacílí náhodného hráče a udělí mu velký Holy damage. Tato abilita jde při dvou sekundovém castu přerušit.
    • vyvolá Blessed Loa Spirit, který se objeví v blízkosti Mar'li. Blessed Loa Spirit se rozeběhne k bossovi, který má nejmenší počet životů. Jakmile se k tomuto bossovi dostane, doplní mu 10% životů. Pokud je Blessed Loa Spirit naživu více než dvacet sekund, zmizí ve svém cíli, kterému tak doplní 10% životů. Blessed Loa Spirit může být zpomalen nebo zarootován.

    Když High Priestess Mar'li obdrží Gara'jalovu podporu, změní se její ability na a .

    je naprosto stejný, jen uděluje Shadow Damage.
    vyvolá Shadowed Loa Spirit, který se rozeběhne k náhodnému hráči. Pokud se k němu dostane na vzdálenost 6 yardů, vybraného hráče zabije. Kdy Shadowed Loa Spirit nezničíte do 20 sekund, na svůj cíl skočí a zabije ho. Shadowed Loa Spirit může být zpomalen nebo zarootován.

    taktiky

    Omezení pohybu

    Různé schopnosti bossů budou způsobovat řadu omezení pohybu:

    • Raid by se měl rozprostřít tak, aby hráči od sebe nebyli vzdáleni méně než 7 yardů. Vyvarujete se tak zbytečnému poškození od abilit , a útěku více hráčů z nově vytvořených písečných oblastí při .
    • Když se Kazra'jin rozhodne použít , nestůjte mu v cestě. Kazra'jin se před použitím této ability na svůj vybraný target otočí a vám dá dvě sekundy k tomu, abyste se z jeho cesty vyklidili.
    • Pokud je Frost King Malakk pod podporou, použije na náhodného hráče abilitu . Až ji použije, pošlete 2 hráče v 10-man/4 v 25-man/1 v Raid Finder do oblasti 4 yardů k postiženému cíli. Tímto způsobem se nejlépe vypořádáte s touto abilitou.

    Pro meele DPS bude složitější se s těmito podmínkami vypořádat a nebude možné, aby všichni stáli nejméně 7 yardů od sebe. Budou prostě dostávat větší poškození. Také se budou muset všichni přemístit v případě, když se Kazra'jin rozhodne použít na hráče v jejich blízkosti nebo se pod nimi začne objevovat písečná oblast při .

    Přerušitelné ability

    Living Sands

    V encounteru se během času začne objevovat více písečných oblastí. Po použití ability bossem s názvem Sul the Sandcrawler se všechny v jednu chvíli změní do Living Sands. To vytvoří hodně zmatených situací, při kterých lehce přehlédnete ostatní ability, které bossové používají. Navíc se po druhém použití ability stanou Living Sands více nebezpečnějšími. Tank by je měl proto nabrat na sebe a v odlehlé části místnosti nechat zabít.

    Tanci

    Jeden z tanků by měl tankovat High Priestess Mar'li a druhý by se měl zaměřit na bosse Sul the Sandcrawler. Oba dva tanci si přehazují bosse Frost King Malakk, který na ně umisťuje stacky debuffu .

    Většina abilit jako // nemůže být na tanky použita.

    Pokud se objeví Living Sands, měl by je vzít tank, který netankuje bosse Frost King Malakk. Na konci encounteru se zde objeví tolik Living Sands, že by si je měli oba dva tanci rozdělit.
    Ve 25-man verzi můžete pověřit tankováním Living Sands třetího tanka.

    Healeři

    Očekávejte větší poškození u tanka, když bude tankovat Frost King Malakk a ještě dalšího bosse. Očekávejte také větší poškození tanků v případě, když na sobě tank bude mít Living Sands.

    Když boss, který je pod podporou, získá 100 Dark Energy, začne chanellovat abilitu do té doby, než je podpora u bosse odstraněna. Damage dalšího je navýšena o 10%.

    Když je Kazra'jin pod vlivem ability , bude odrážet 25% získaného poškození jako Nature damage. V této chvíli by měli healeři použít některé své raid cooldowny.

    DPS

    DPS priorita pro tento boj je následující:

    1. Blessed Loa Spirit nebo Shadowed Loa Spirit
    2. Living Sands
    3. boss pod Gara'jalovou podporou

    Nejprve se snažte zabít Kazra'jin a Sul the Sandcrawler. To sníží celkovou damage, kterou raid dostane.

    Pokuste se zajistit to, že Frost King Malakk nebude mít nejmenší počet životů ze všech 4 bossů. Kdyby se tak stalo, byl by problém s ním utéct před Blessed Loa Spirit. Frost King Malakk by totiž mohl být tankován stejným tankem, který tankuje High Priestess Mar'li.

    Alternativní strategie - Sul the Sandcrawler

    Hodně raidovacích skupin potvrdilo, že nejlepší je, když nejprve rychle zabijete Sun the Sandcrawler. Boj se tak stává mnohem lehčím. Pokud se tak rozhodnete, tank by si měl vzít Sul the Sandcrawler a tankovat ho vedle Malakka nebo Mar´li když jsou po podporou. Použijte Heroism, Bloodlust nebo Time Warp a zaměřte se na zabití Sul the Sandcrawler a snažte se zlomit podporu u dalšího bosse pomocí AoE, dot DPS. Rozdělte svoje DPS způsobem, abyste Sula dokázali zničit dřív, než pod podporou vytvoří Sandstorm.

    Heroism, Bloodlust, Time Warp

    Použijte tyto ability na začátku boje.

    Můžete je použít i v případě, když se nedokážete vypořádat s větším spawnem Living Sands na konci boje.

    Zdroj: www.icy-veins.com

    Naposledy upravil/a Sharz 29.03.2013 v 09:03:42.

    Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

    Sharz

    Sharz je autorem 12 článků. Více článků tohoto autora najdete na tomto odkazu. Pro více informací navštivte profil tohoto autora.

    Diskuze

    Sharz 29.03.2013 08:59

    Díky, bohužel neraiduju a tak nevím, co je nejlepší. Většina videí se držela normální taktiky. Už je to přidáno jako alternativní strategie. Příště na fórum, prosím.

    Entreri 29.03.2013 08:43

    Na 10 man je lepší zničit Sula dřív, než ho stihne duch posednout a vyvolat Sandy, míň práce pro všechny. Pořád je na něm jedno DPS a ostatní se střídají na Sulovy a posednutých. I s průměrnou parto se to pořád stíhá.

    Sharz 28.03.2013 20:02

    Pokud naleznete v článku nějakou chybu, napište na naše fórum:http://forum.wowfan.cz/showthread.php?7131-Feedback-Throne-of-Thunder-taktiky

    Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
    Přihlásit se
    nebo
    Zaregistrovat nový účet