To nejzajímavější z bluepostů za poslední týden.

//pic/wod/warlordsofdraenor_logo
Za týden se na internetu nahromadilo doopravdy velké množství bluepostů. Některé jsou velice zajímavé, jiné méně. Nicméně dnes si představíme ty nejdůležitější z nich. Řeč bude opět o změnách v CC, ale také ochutnáme i z novinek pro určité classy. Nesmíme vynechat Garrison a na závěr si povíme něco málo o sólování starých raidů.
Celaston zdroj

Staty ve WoD:

Když odstraníte Hit a Expertise, co nás bude motivovat pro to, abychom stáli v raidu za bossem? Bude to spíše takto, z itemů tyto staty odstraníme a každý dostane +7,5% k oběma statům. Tudíž stále je pro vás výhodné stát za bossem. Šance, že váš útok nepřítel vykryje, bude 0%/0%/1,5%/3%, proti nepříteli na levelu +0/+1/+2/+3.(Boss má vždy o tři levely víc než vy). Bossové, jenž jsou stroji (například Siegecraft Blackfuse), budou mít pořád šanci vyhnout se našim útokům? Zde se jedná o specifický případ. Nicméně až přestane dávat tento pasivní skill smysl, tak ho vypneme.

PvE

Jednou jste se zmínili o možnosti, že by Flexi raidy byly až pro 30 hráčů. Tato možnost je stále ve vývoji, nebo jste se rozhodli nechat pouze 25m Flexi raidy? O této možnosti stále uvažujeme… Jak to bude s lootem, pokud by se chodilo Flexi v 30 lidech? Bude padat více itemů? Přesně tak, v 30 lidech bude padat průměrně o 50% více itemů. Takže to bude takto? V raidu o velikosti 8-19 lidí padne 1 +1 item, 20-29 lidí 2 tokeny + 2 itemy a 30 lidem padnou 3 tokeny + 3 itemy? Neškatulkujte to takhle, prosím, naše myšlenka je taková, že každý hráč bude mít šanci na drop itemu stejnou. Více podrobností vám sdělíme později.

Svět

Bude se ubírat nadcházející datadisk stejným směrem jako Timeless Isle? Tzn., bude svět stejně dynamický? Rozhodně! Od okamžiku, kdy vstoupíte do nového světa, až po dosáhnutí levelu 100, se budeme snažit, aby se svět stále vyvíjel a jeho obtížnost byla ušita vám na míru.

PvP

Hunter Když odstraníte silence efekt z interupt spellů, co bude s kouzlem Silencing shot? Odeberete ho hunterům? Kouzlo bude předěláno na nové s názvem Counter Shot Monk Je nějaký důvod, proč windwalker monk má tak velkou šanci na dodge/parry? Musím mít o 6% větší experise cap, abych ho trefoval. Classy, které mají jako primární stat agility, dostanou možnost dodge. Naproti tomu classy s primárním statem strenght získají parry. Útočte na něj zezadu, tak se vyvarujete zablokování útoku.

Garrison

Ani nedokážu popsat, jak moc se těším na garrison. Řeknete mi prosím o nich více info? Brzy.. A bude už garrison v betě? Pravděpodobně až později, chceme se ujistit, že vše bude fungovat, jak má.

Classy

Hunter Snake trap je skvělá díky svým poisonům, jedním z nich je i v PvP dost důležitý slow poison. Opravdu potřebuje dvě trapy, které vám zpomalí nepřítele? Ne, prosím, neberte nám Scatter shot. Zkoušeli jsme proti warriorům i trapy aktivovat instantně, ale nic nepomáhá. Warrioři už se nebudou moci chargnout přes trapy. Slibujete? Protože teď tomu je naopak. Navíc warrior se charguje i přes LoS Jejich charge se po novu bude řídit jiným algorytmem. Mage Jak čas pokročil a scaling u fire mage byl pořád dobrý, dostal strašný nerf. Každý datadisk tomu tak je.. Není to o tom, že bychom ho chtěli vždy nerfnout. Máme ale pro fire mage připraveny nějaké změny, které mu pomohou. Paladin Miluji Arcane Torrent, na mém healadinovi mi to pomáhá s mana regenem. Bude to tak stále ve WoD? Nebo všichni paladinové dostanou životy? Všichni paladinové dostanou holy power místo životů/many. Myslíme si, že holy power se dá lépe využít. Takže už žádná mana navíc pro paladiny? Velká změna. Takže i MW monk dostane energy? Nebo to chápu blbě? Předvídáte špatně. Bavíme se o Arcane torrentu, racial spellu blood elfů. Pane Celastone, bude zachován alespoň AoE silence efekt pro tento spell? Ovšem. Řekl byste nám něco o změnách pro retribution paladina ve WoD? Řekněme, že plánujeme pár kosmetických úprav, ale celkově jsme spokojeni s tím, jak funguje. Rogue Roguny jsou hodně závislé na critu, dostanou nějaký buff ve WoD? Je hloupost bavit se s vámi o nějakých změnách, když nevíte o všech, co s datadiskem přijdou. Bude paralithic poison odstraněn, nebo zůstane? Bude odstraněn. Shaman Zamýšlíte něco udělat s Windfury weapon ve WoD? Mnoho z shamanů cítí, že tento buff na zbrani už není, to co býval. Zkoumáme možnosti, jak bychom ho mohli upravit, ale nic neslibujeme. Warlock Upravíte pro nás Arcane torrent nějakým způsobem? Mana nám je k ničemu, dostaneme třeba burning ember, soul shard nebo demonic fury? Celý soul shard je moc, to je ten problém. A co ostatní spelly? 1 burning ember nebo 100 demonic fury není zase takový problém. Problém je v tom, aby to bylo fér vůči všem specům Warlocka. Ale víte, jak je nám mana na nic, mám rád Blood Elfy, ale přemýšlím kvůli tomu o změně rasy. Trollové a orkové jsou na tom lépe. Elfové mají pořád +1% crit, takže nejsou úplně na nic.

Sólování instancí

Máte nějaký nápad, díky kterému si budeme moci sólovat Thorima v Ulduaru? Ano, tato změna přijde v patchi 6.0. - Thorim se nebude resetovat ve chvíli, když bude místnost pod ním prázdná. Valithria v ICC: bude u ní nějaká změna? Ano, pravděpodobně půjde obejít. A co generál Vezax v Ulduaru? Trash znemožňuje jeho sólování I pro něj chystáme úpravu v 6.0.



Naposledy upravil/a Astra 31.03.2014 v 07:47:35.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Honza4545 31.03.2014 17:01

Beeda2004
Honza4545: tak zrovna destro lock nema ze solovanim zadny problemy s tim jeho burstem je schopnej znicit vetsinou vsechno driv nez ten combat pomalu zacne
Nojo ale vezzaxe ne (jačkoliv u něj nefunguje regen many a už jen samotnej incinerate stojí 60k many/300k).

31.03.2014 15:04

Honza4545: tak zrovna destro lock nema ze solovanim zadny problemy s tim jeho burstem je schopnej znicit vetsinou vsechno driv nez ten combat pomalu zacne

milanko 31.03.2014 10:14

Honza4545
Bude se ubírat nadcházející datadisk stejným směrem jako timeless isle? Tzn., bude svět stejně dynamický? Rozhodně! Od okamžiku kdy vstoupíte do nového světa, až po dosáhnutí levelu 100, se budeme snažit, aby se svět stále vyvíjel a jeho obtížnost byla ušita vám na míru. Nechápu v čem byl timeless isle dynamický.Je to zóna kde na každém rohu je elite mobka toť vše.
Tiež by som bol zvedavý čim bude unikatny draenor.Na timeless isle boli najlepšie dostupne itemy legend cloaka a vlastne same naj itemy ktore nas tam mali natlačiť však inak by tam človek ani nešiel.

Honza4545 31.03.2014 00:45

Bude se ubírat nadcházející datadisk stejným směrem jako timeless isle? Tzn., bude svět stejně dynamický? Rozhodně! Od okamžiku kdy vstoupíte do nového světa, až po dosáhnutí levelu 100, se budeme snažit, aby se svět stále vyvíjel a jeho obtížnost byla ušita vám na míru. Nechápu v čem byl timeless isle dynamický.Je to zóna kde na každém rohu je elite mobka toť vše.

Honza4545 31.03.2014 00:43

Metiu
Tak vezaxa sa da v pohode za kazdu klasu porazit myslim, staci nejaky ten heal ak si dobre pametam. A thorim ide tiez za kazdu klasu solnut. Jedine co tam treba je nejake bonusi na rychlost.
S destro lockem to jde velice těžko a sice by to s demem nebo aflinou bylo lepší ale né zase tak o moc.

Metiu 30.03.2014 22:43

Tak vezaxa sa da v pohode za kazdu klasu porazit myslim, staci nejaky ten heal ak si dobre pametam. A thorim ide tiez za kazdu klasu solnut. Jedine co tam treba je nejake bonusi na rychlost.

Draculla 30.03.2014 21:22

Metiu
Obidvoch bosov som si v ulduare solnul tak neviem v com je problem, bol to sice 10 a nie 25 ale obaja su solovatelny (MM hunter)
Ale nie každý je MM Hunter.

Metiu 30.03.2014 20:47

Obidvoch bosov som si v ulduare solnul tak neviem v com je problem, bol to sice 10 a nie 25 ale obaja su solovatelny (MM hunter)

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet