Tom Chilton o patchi 6.0.2: Příběh nikdy nebyl ve WoW to…

Portál Games.On.Net vyzpovídal těsně před vydáním patche 6.0.2 Toma Chiltona, game directora pro World of Warcraft. Poměrně rozsáhlý rozhovor se týkal hlavně novinek, které přináší samotný patch, ale zabrousil i k motivaci za boostem na level 90 nebo k cestování v čase v příběhu, které přináší World of Warcraft. V této novince vám přinášíme shrnutí nejzajímavějších bodů.
  • Předdatadiskové patche, jako je právě 6.0.2, byly vždy zaměřeny hlavně na představení nového příběhu všem hráčům. V každém z těchto patchů se ale objevila spousta novinek, které patří k danému datadisku. Většinou jde o funkce, které se musí zpřístupnit všem hráčům, bez ohledu na to, jestli si nový datadisk koupí nebo ne. Právě proto se v těchto patchích mění většina herních mechanik (stat squish) nebo např. modely postav.
  • Warlords of Draenor se mnohem více než předchozí datadisky soustředí na nové hráče, začátky v hraní by díky tutoriálům měly být ještě jednodušší. Navíc se Blizzard hodně zaměřil na hráče, kteří se ke hře vracejí po nějaké době, protože i oni mohou být po všech změnách hodně zmatení.
  • Blizzard u spousty novinek zachovává možnost pro každého hráče nastavit si původní verzi. To se týká např. nových modelů. Sice to vývojářům ztěžuje práci, ale existuje významná skupina hráčů, která to ocení, protože jsou na takový svět prostě zvyklí.
  • Kdyby Blizzard nyní vydával novou MMO hru, pravděpodobně by do ní funkci podobnou Level 90 boost nedávali. Jelikož je ale WoW už poměrně staré a spousta nových i vracejících hráčů chce prostě hrát se svými přáteli na high-levelu, jevil se boost jako dobrá možnost. Tom Chilton si nemyslí, že by hráči, kteří si boost zaplatí, neměli dostatečné zkušenosti s hraním postavy. Tyto zkušenosti budou potřeba v end-game raidech a než se do nich dostanou, mají dostatek času je nabrat při levelování a v Heroic dungeonech.
  • Často se říká, že jakmile kniha, seriál nebo i hra představí cestování v čase, začne být příběh příliš komplikovaný. Tom Chilton se ale nemyslí, že to by byl vyloženě příběh WoD. Zaprvé WoW představilo cestování v čase už pomocí Caverns of Time a zadruhé je podle něj pro hráče skvělé, že můžou být na různých místech mytologikého světa v různých časových okamžicích.
  • Podle Chiltona není příběh na WoW to hlavní a oblíbenost hry nikdy nebyla postavena na příběhu. Ačkoli se vývojáři příběhu hodně věnují, nemyslí si Chilton, že by třeba v původním WoW byl příběh nějak důležitý. Šlo v něm v podstatě jen o několik zajímavých postav snažících se získat pro sebe vládu nad světem.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Muradin 16.10.2014 22:35

Pokud se to bere takhle taky nesouhlasím. Příběh Warcraftu mě vždy uchvacoval. Hlavně tedy Warcraft 3 ale myslím, že to bylo myšleno tak, že příběh se vždy podřídil hře.Jinak taky nesouhlasím, že by se příběh díky WoD nějak zvlášť zkomplikoval.

Zakys 16.10.2014 22:16

Upřímně...Příběh světa Warcraftu je pro mě vším. Už od W3 jsem se do toho příběhu zatraceně vžil. A myslím si že to tak má i většina lidí co hraje WoW. V tom si myslím že se zatraceně Chilton plete.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet