Warrior v Cataclysm

/pic/cataclysm/classy/warrior

Nové schopnosti Warriorů



Inner Rage (Level 81): Kdykoliv postava dosáhne 100 rage, dostane buff, který způsobí, že útoky budou chvíli stát o 50% více rage a budou dělat o 15% více damage. Toto je pasivní schopnost, takže jí nebude třeba aktivovat. Cílem této schopnosti je poskytnout bonus za dosáhnutí plné rage místo toho, aby to byl postih. Nechceme však, aby si warrioři mysleli, že nemají nic dělat dokud nedosáhnou 100 rage, proto budeme mít tuto schopnost pod mikroskopem během beta testu a budeme jí měnit dle potřeby.

Gushing Wound (Level 83): Tato schopnost způsobí, že cíl začne krvácet. Pokud se postava pohne toto krvácení dostane stack navíc a obnoví svou dobu působení až do výše tří stacků. Současný plán je že tato schopnost nebude mít cooldown, bude stát 10 rage a bude mít devíti sekundovou dobu trvání. Tato abilita je navržena tak že je slabší než rend na jednom stacku, ale lepší se třemi, čehož bude dosaženo, pokud bojujete s pohyblivým cílem.

Heroic Leap (Level 85): Po použití této schopnosti postava skočí na její cíl a aplikuje Thunder Clap na všechny postavy v okolí. Heroic Leap bude použitelný v Battle Stance a bude sdílet cooldown s Charge, talenty Juggernaut a Warbringer umožní použití této schopnosti v jakémkoliv stancu a možná i v souboji. Cooldown této shopnosti bude delší než u Charge, ale také aplikuje stun, takže si budete jisti, že váš cíl bude na místě, kam dopadnete.

Změny ve schopnostech a mechanikách



Kromě nových schopností si všimnete řady změn ve schopnostech a mechanikách, které dobře znáte. Uvedený seznam změn není v žádném případě vyčerpávající, ale měli by vám poskytnout pěkný přehled našich záměrů.

warrior
  • Heroic Strike již nebude útok typu "při dalším útoku" jelikož tuto mechaniku v Cataclysmu odstraňujeme. Abychom udrželi Heroic Strike jako schopnost na zbavení se přebytečné rage, stane se z něj instatní útok který bude stát mezi 10 a 30 rage. Nebude použitelný, pokud nebudete mít alespoň 10 rage a bude konzumovat až 30 rage přičemž bude dělat tím více damage čím více rage budete mít. Scopnosti jako Cleave, Execute a Maul (u druidů) se budou chovat podobně. Cílem je poskytnout hráčům možnost, že když nebudete mít přebytek rage, tak schopnost nepoužijete, ale pokud máte přebytky tak jí budete používat hodně.
  • Battle Shout, Commanding Shout a možná i Demoralizing Shout se budou chovat podobně jako Death Knightův Horn of Winter. Nebudou nic stát, budou generovat rage a budou mít krátký cooldown.
  • Whirlwind bude zasahovat neomezený počet cílů ale pouze za 50% vašeho damage. Záměr je, aby se tato schopnost používala na více cílů a ne na jeden cíl.
  • Celkově léčení od hráčů bude v Cataclysmu nižší v poměru k vašim životům než je tomu nyní, proto měníme Mortal Strike na 20% snížení, aby již nebyl nezbytný, ale byl stále užitečný. Všechny podobné debuffy jako například ty od mage a priesta budou zredukovány o 20%. V současné situaci nezvažujeme přidání podobného debuffu někomu jinému, ale zvažujeme přidání PvP pomůcek povoláním, které historicky neměli velkou reprezentaci.
  • Sunder Armor bude zredukován na tři stacky místo pěti a stále bude poskytovat pouze 4% za stack. Chceme, aby tento debuff byl snadnější na aplikaci a menší redukci damage pokud ho nemáte.

Nové talenty a změny v talentech



warrior
  • Furious Sundering ve Fury stromu způsobí, že Sunder Armor bude dělat 25/50% damage zbraně a sníží jeho threat o 50/100%.
  • Talenty pro Mace a Poleaxe specializaci budou odstraněny. Poskytovaly pouze pasivní bonusy a to není typ talentů, které chceme navrhovat. Sword specializace zůstane ale bude změněna tak, aby poskytoval bonus všem zbraním.
  • Booming Voice (Fury talent) zvýší rage vygenerovanou vašimi pokřiky.
  • I když se nám líbí, jak funguje talent Titan´s Grip, uvědomujeme si, že někteří warrioři měli rádi Fury pro rychlé útoky, které mají jednoruční zbraně. Proto přidáme talent Single-Minded Fury který bude paralelní s Titan´s Grip a poskytne velké zvýšení damage při použití dvou jednoručních zbraní.
  • Některé talenty, které snižovaly cenu schopností budou změněny, aby místo toho zvyšovali damage těchto schopností.
  • Nový Arms talent Disarming Nature způsobí, že pokud úspěšně odzbrojíte váš cíl, tak bude vystrašen na 5/10 sekundy.
  • Další nový Arms talent Blitz způsobí, že Charge bude udílet více damage. Možná bude damage závislá na vzdálenosti, kterou urazíte.
  • Improved Pummel (Fury talent) způsobí, že vám úspěšné přerušení kouzla dá 10/20 rage.


Pasivní bonusy z Mastery



Arms

  • Melee Damage
  • Armor Penetration
  • Bonus Swing
    • Toto je stejné jako Sword specializace, která je momentálně ve hře, ale bude fungovat na všechny schopnosti a se všemi zbraněmi. Budete mít šanci na instatní volný švih navíc, který bude dávat 50% damage.

Fury

  • Melee Damage
  • Melee Haste
  • Enrage Intensity
    • Všechny bonusy enrage se zlepší, to zahrnuje více zranění/ léčení ze schopností jako Bloodrage, Death Wish, Enrage, Berserker Rage a Enraged Regeneration.

Protection

  • Damage Reduction
  • Vengeance
    • Tato mechanika zajistí, že tankův damage (a následně i threat) nebude zaostávat za DPS, které budou zlepšovat svůj gear v průběhu datadisku. Všechny tank specy budou mít Vengeance jako jejich druhý pasivní bonus. Kdykoliv tank bude zasažen, Vengeance jim přidělí attack power buff rovný 5% uděleného damage až do výše 10% jejich maximálního nebuffovaného HP. Očekáváme, že při tankování bossů bude tento buff vždy na 10%. 5% a 10% bonusy předpokládají 51 talentů utracených v Protection stromu. Tyto hodnoty budou nižší na nižších levelech. Nezapomeňte, že tento bonus dostanete, pouze pokud utratíte většinu svých talentů v Protection stromu, takže neuvidíte Arms nebo Fury warriory, kteří toto mají. Tato mechanika nám umožní definovat tankovací gear, tak jak to děláme dnes a budou na něm nějaké DPS staty, ale bude převážně orientovaný na přežití. Druidi mají typicky vetší DPS staty na gearu, takže jejich Vengeance bude pravděpodobně menší, ale konečný cíl je, aby všechny tankovací classy dávaly zhruba stejný damage.
  • Critical Block Chance
    • Jak jsme se zmínily v ukázce měnění statistik block rating se mění na 30% šanci na blokování útoku na blízku. Protection warrioři budou mít šanci, že blok bude kritický a zablokuje 60% damage. Pravděpodobně budou i taletny, které toto množství ještě zvednou.


Naposledy upravil/a Serwak 12.04.2010 v 21:29:34.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

pesus 14.04.2010 09:08

S tim novym HC bude Execute trochu zbytečnej ..

hitmanhunt 13.04.2010 23:35

btw diskuze jak bude vypda heroic leap bych vyřešil rád a provždy... tento spell měl být v tbc... nedošel... byl ve wotlk beta... zrušili ho... a bude vypadat snad takhle http://www.youtube.com/watch?v=g6-dCt2PqEo

ody 13.04.2010 22:14

přijde to jen mě nebo to jsou všechno nerfy sniženi suder armor . sniženi mortal strike . a Whirlwind což bylo do dnes hlvani fury abilita bude jen aoe utok . mam z toho obavy. jedine pozityvni je Single-Minded Fury

Mondrogar 13.04.2010 21:58

na heroic leap se tesim (konecne me to donuti doexpit warra). bomba byl uz v diable a tady by to mohla bejt vetsi pecka. Treba tim pujdou sundavat lidi z litaku :P

BRAINIAC 13.04.2010 17:43

Single-Minded Fury, už sa teším éra rýchlych útokov je naspäť

Moonis 13.04.2010 17:31

Heroic Leap ma myslim kral SW (ted mi vypadlo jmeno, jsem lama no ) pribehne k vam, da thundera, takze uz tusim, jak to bude vypadat.

Radiaw 13.04.2010 17:14

Nový Arms talent Disarming Nature způsobí, že pokud úspěšně odzbrojíte váš cíl, tak bude vystrašen na 5/10 sekundy. Jsem musel zajít na MMO abych zjistil, že je to Fear :-D

BlueWolf 13.04.2010 16:26

heroic leap mam rad uz od diabla 2 :-) uz se tesim

Falindran 13.04.2010 16:15

¨Heroic leap už těšim až ho budu testovat u sveho warry na ofíku :-)

De Ville 13.04.2010 16:12

super heroic leap je zpatky

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet