Muqqův otevřený dopis Blizzardu

Muqqův otevřený dopis Blizzardu: Nejdřív ze všeho jsem se lognul na account manager, abych zrušil platbu mého accountu. Bylo to pěkných 5 let a dva měsíce od chvíle, kdy vyšel World of Warcraft v Americe (USA). Za tu dobu jsem prožil pěknou řádku skvělých okamžiků. Nyní je vše u konce. 21.2.2009 mi skončí předplatné a bude to pro mě poslední den ve světě World of Warcraft. Jeden hráč z 11 milionů je pro Blizzard nic, takže mi neříkejte kra**y o tom, že mám vaší podporu. Tohle není o mně, ani o mé guildě. Je to o Blizzardu a zas***ch sr***ch, co dělají. Když se podívám zpátky, přechod z Final Fantasy X! na WoW, byl opravdu velký krok a byly časy, kdy jsem litoval svého rozhodnutí, ale i časy, kdy jsem byl rád, že jsem se tak rozhodnul. World of Warcraft byl jiný, nový, náročný a nepochybně zajímavý, ale zdaleka nebyl takový, jako je teď, ale to není důležité. Hra byla pokračování Everquestu, hry, ze které pochází spousta vývojářů World of Warcraft, lidí, kteří ji dokonale znali. Většina z nich hrála tu hru už roky a byla pro ně velkou inspirací při tvorbě WoW, jak jsem si všiml při jeho vydání. V tu dobu jsem byl i já vášnivým hráčem Everquestu a WoW mě právě zaujal, a tak jsem ho začal hrát. Věci se časem změnily, hodně změnily. Hra přestala být zábavná. Od příchodu TBC se hra neustále zjednodušovala a to nemluvíme o WotLK, který začal ukazovat odvrácenou tvář World of Warcraft. Všichni běhají se stejným equipem, vypadají stejně a dělají stejné věci. S příchodem Arén přicházely změny každý měsíc, které postihly mimo jiné i vývoj class a tím pádem i PvE. Vše začalo být předvídatelné a opakované. Celá věc s Hybridama (dual spec) byla prostě jen zas***á facka od Blizzardu. Když odstraníte všechno, co je na classach jedinečné a zajímavé, alespoň by měly být vyvážené v ostatních úlohách, které zastávají. Nápad hybridů je převzatý z Everquestu, kde lidé hrají za univerzální charaktery nebo přímo specializované classy jako je buffer, bard atd. Prostě classy, které jsou jen pro jeden účel a nic víc. Mnoho z nich odstranili s příchodem WotLK, ale zasekli se na myšlence, že hybridi jsou něco speciálního, protože mají abilitu respecnout do jiného specu. Je divné, udělat to jen proto, aby to zjednodušilo hru při levelování či oblékání postavy na jednom accountu, kde je čím dál více věcí "accountbound" nežli "characterbound". Podle mě opět dvojí metr Blizzardu, při odstraňování hranic mezi postavami na jednom účtu - na jedné straně a na druhé tvrzení, že hybridi musí být penalizováni, jelikož mohou respecnout, aby mohli zastat jinou roli ve hře, i když by stačilo jednoduché odhlášení a znovu přihlášení do hry. Přiznejme si to, tahle hra je pro veterány nudná, jediný důvod, proč ji stále hraji je ten, že během pěti let se neobjevila žádná jiná hra schopna konkurovat. Age of Conan, Warhammer Online a Aion jsou jen de******i sra**y. Opravdu... Vývojáři, pokud chcete udělat MMO, nedělejte zas***u kopii WoW. Pokud budou lidé chtít hrát WoW, budou ho hrát a na vaší zas****u de******í verzi WoWka se vykašlou. Ať je to ponaučením pro vývojáře. Mimochodem, zpět k tématu. Byly to dobré časy, i když občas někdo přestal hrát. Sám jsem nad tím chvíli uvažoval a vždycky říkal Buzzkillovi i ostatním, že čekám na nějaké znamení. Na znamení z nebes jako vodítko mé cesty. Dnes jsem jej obdržel. Pochybuji, že dostaneme někdy perm-ban, protože ztráta PR díky banu top guildy bude bolet hlavně Blizzard. Mnohem víc, než kňourání zku*****ch noobů ve hře. Opravdu, pokud víte ho**o o téhle hře, tak držte hu*u a dělejte něco jiného. Vaše lvl 1 příspěvky na fóra mohou jít upřímně do prd***e, protože víte úplný ho**o o téhle hře. Nakonec ,milý Blizzarde: Opravte ty Váše zatraceně zabugované a zkur***ě zas***é encountery. Množství času a úsilí, které věnujeme projití celého WotLK a Icecrownu, jen abychom viděli někoho umřít, a aby přišel na řadu Arthas, je jednoduše zbytečné. Konečně ho vidět umírat jen proto, aby byl CELÝ raid zabanován je prostě urážka. Je příliš snadné udělat zas***ě zabugovaný encounter, ale zabanovat lidi, když netuší, co způsobuje bug je zkur****j vtip a ten, kdo přišel s tímhle vyp*****m nápadem, může jít do pr****e. Pokud jste strávili hodiny našim sledováním jako GM, když jsme pro Vás testovali ten encounter naživo, tak se alespoň ujistěte, že jste nás zabanovali právem. Rozdávání banu hráčům, kteří narazí ve hře na bug je velmi krátkozraké a urážející. V téhle hře jsou statisíce chyb a většina lidí nebyla zabanována, když jen hráli svou hru i přes zabugovaný content, který jste jim vmetli do tváře. PTR pro každý patch je jedna věc, je v pohodě, když pro Vás testujeme ty Vaše zkur***é sr***y, ale pak jdete a suspendnete hráče, kteří se dostanou přes content, který nebyl nikdy testován veřejně a je zabugován. Content, na jehož test nepotřebujete nic víc, než zku***j godmode GM a 5 testovacích figurín a vyzkoušet jednotlivé fáze boje bez použití abilit. Dejte pokoj. Víte mnohem lépe než my, že jsme jeli normální rotace a nedělali nic zvláštního. Proč bychom se měli pokoušet pokaždé zabít Valkýry a mít buglou jen polovinu z nich než wipnem? Myslíte se, že bychom chtěli zbytečně ztrácet pokusy, kdybychom věděli jak využít tuhle sr***u z Vašeho encounteru? Udělejte mi laskavost, abych nemusel znovu ztrácet čas mé guildy kvůli tomuhle "jackass fu*k-fest", pošlete mi na e-mail mupp@gavle.to, pokud se rozhodnete: a) Udělat encounter, který není navržen retardovaným šimpanzem připoutaným ke krabici. b) Získat kvalitní tým. c) Udělat opravdu betatest toho zas***o encounteru. d) Patchnout to; a proboha udělejte to v tomto pořadí. Nebojte se, nebudu si účtovat konzultaci. A se štěstím i: e) Vyndat své hlavy z prd***e a když už jsme u toho... přejmenovat hru na World of Betacraft. Promyslete si své zas***é kecy. Opravte všechny bugy vyje***o ICC (doporučuji nechat kohokoliv, kdo opravovatl Blood Queen, aby na tom pracoval, protože ten frajer přestal s crackem, na kterém jede zbytek vašeho týmu). Opravte zas***é areny nebo ještě lépe, zrušte tu sr***u. Opravte MH (jen hádám podle vašich zku***ch záznamů). Nemáte zdroje na opravení těchto věcí? Přesuňte CELÝ Cataclysm team na opravu ICC a UDĚLEJTE TO HNED! Pokud tu sr***u nedáte dohromady, budete jediný kre***i spolu s hráči, co si předplatí 2 měsíce po vydání Cataclysmu. Máte 1 týden. Díky, Blizzarde, za těch 5 let, ale taky jděte do prd***e kvůli těm 5 letům. Jsem zabanován a jsem rád. PS: Za překlad děkujeme uživateli, který nechtěl být jmenován.

Naposledy upravil/a Satan 06.02.2010 v 19:41:59.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

dadadda 14.05.2011 20:10

tenhle dopis nemá žádnou hodnotu už jkenom kvůli tomu jak mluví kdyby jen vyjádřil svoje pohoršeni tak je to neco jiného

Skynet 13.11.2010 16:59

pred banom hral WoW normalne,po bane sa uz stazuje ake je WoW zle,lahke,kopirujuce,pred banom by sa nestazoval na to ake je WoW zle,lahke,kopirujuce atd..

Toren 13.11.2010 14:32

proč free servery na těch hrát nemusíš to tě neovlivňuje bohužel hráči s IQ pod 20

Ellendway 13.11.2010 14:13

Honza4545
Všímej si svího já taky třeba dřív hrál na offi ale teď nato kašlu když vidím jak tu hru kurvěj (můj názor)
Já myslím, že to co wowko kazí je Drak'Thul, 12leté děti, hráči s IQ pod 20 a free servery.

Dipp 13.11.2010 14:10

víc teček než bych já musel napsat za rok

Honza4545 13.11.2010 14:09

Feralda
inirdiseventis:tahni na svy freexko... , jinak jediný freečko, který za něco opravdu stojí je instant GM... slouží k jedinýmu a to docela krátkodobe zábavě, at jde o cokoliv. Ale jedině tento typ asi splnuje ucel a nejde nikde oficialne hrat
Všímej si svího já taky třeba dřív hrál na offi ale teď nato kašlu když vidím jak tu hru kurvěj (můj názor)

Honza4545 13.11.2010 14:06

Porentius
no tak v niecom ma chlapec pravdu, blizzard teraz oslavovali ze maju 12 mega hracov to x 12 eur mesacne = 144 milionov eur mesacne a za tie prachy by mohli najat Armaniho aby im navrhol T-sety a nie nejakeho vyhulenca ktory urobi pre kazdu klasu rovnaky set len ich inak nafarbi a lepsi in game support napisem GM a cakam pomaly 2dni nez sa dockam odpovede, a stym co by mohli za tie prachy urobit by som mohol pokracovat donekonecna..Suhlasim aj s tym ze v podstate na trhu neni ina hra ktora by mohla wow konkurovat, takze do kym tu taka hra nebude sme vsetci v okovach blizzardu
Taky ale za tech 144 milionu eur pripocti i výplaty zaměstnanců kteří tam pracují to máš gm , team který tu hru dělá apod. nehledě nato že několik gm nemohou stíhat in-game support na serveru kde je přes 1k hráčů. + ještě si musí šetřit na horší časy přece jenom wowko taky jednou zkončí a nebude už nehranější mmorpg na světě

Feralda 18.10.2010 17:42

inirdiseventis:tahni na svy freexko... , jinak jediný freečko, který za něco opravdu stojí je instant GM... slouží k jedinýmu a to docela krátkodobe zábavě, at jde o cokoliv. Ale jedině tento typ asi splnuje ucel a nejde nikde oficialne hrat

Porentius 17.10.2010 14:23

no tak v niecom ma chlapec pravdu, blizzard teraz oslavovali ze maju 12 mega hracov to x 12 eur mesacne = 144 milionov eur mesacne a za tie prachy by mohli najat Armaniho aby im navrhol T-sety a nie nejakeho vyhulenca ktory urobi pre kazdu klasu rovnaky set len ich inak nafarbi a lepsi in game support napisem GM a cakam pomaly 2dni nez sa dockam odpovede, a stym co by mohli za tie prachy urobit by som mohol pokracovat donekonecna..Suhlasim aj s tym ze v podstate na trhu neni ina hra ktora by mohla wow konkurovat, takze do kym tu taka hra nebude sme vsetci v okovach blizzardu

Nerzhul 24.09.2010 20:15

Ja som hraval wow na free serveri ale uz som taktiez skoncil. Mozno je to tym ze ma zaujala ina hra ale nwm cim. Ale pravda je ze ak dakedy dostanem moznost hrat na offiku tak si to mozno vyskusam ale teraz urcite ee

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet