Nejkouzelnější hudební zákoutí Azerothu #6 - Arthas, My Son

http://media.wowfan.cz/uploaded/hudba
S jednodenním zpožděním, ale přece, vám přináším již šestý díl série Nejkouzelnější hudební zákoutí Azerothu. V minulém díle jsme si připomněli píseň z původního traileru Seasons of War, a tak jsem se rozhodl tuto skladbu z dalšího traileru příliš dlouho neodkládat, protože si o ní řeklo už mnoho čtenářů. Opět přeji ničím nerušený poslech.

Arthas, My Son

Na začátek se musím trochu přiznat - na to, jaké má tahle skladba ohlasy (je zařazena i v mnoha hudebních výběrech videoherní muziky), nikdy nepatřila mezi mé nejoblíbenější. I tak má ale tato skladba z traileru na Wrath of the Lich King své kouzlo. Mrazivý začátek skladby nám připomíná, že na Northrendu nám opravdu teplo nebude. Náhlé stichnutí nám pak dává tušit, že přichází něco prastarého s kořeny hluboko v minulosti, něco, co snad kdysi mělo srdce na správném místě a třeba pro něj ještě existuje naděje. A jakmile začne pomalý dívčí zpěv, je jasno... Arthas nás očekává. Název skladby: Arthas, My Son (O Thanagor) Skladatelé: Russell Brower, Derek Duke a Matt Uelmen Hudba hraje v: World of Warcraft: Wrath of the Lich King Cinematic Trailer Vyšlo na: Wrath of the Lich King Soundtrack

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

cerberos 19.01.2014 09:08

příklad.v době vanilly nebyli blood elfové a draenei,ale až za Burning Crusade se objevili,a nikdo proti tomu nic neřekl,bodejt by ne nebot ve warcraftu III blood elfové byli/Kaelthas a spol/,draenei tam sice nebyli,ale myslím že tam byli unbroken draenei,ale to nehraje roli,nebot v té době už byli knihy o warcraftu, a tenkrát už každý fanda wow,věděl,že díky války mezi orky a draenei v Draenoru,se vyvíjel příběh wow,v době LK se objevila hero class a to Death knight,a bylo to v pořádku,nebot díky Teronu Gorefiendovi a Arthasovi patří do lore bezpochybně,...Cataclysm,goblini už byli ve vanille tam byla jen otázka času ke které frakci se přihlásí a taky díky knihám wow do lore též patří, o worgenech tam zaostávám,ale zase vyšel příběh o Greymanovi,a během vanilly,tbc,LK byla mezi hranicí Silverpine forrest a Tarren mill ta obrovská brána zavřená,a každej se ptal co tam se ukrývá za tajemství až ted víme...worgeni určitě do lore patří,až během MoP,už začali fandové na pandy všelijak osočovat a to i já a dokonce jsem vyhlašoval na website wow v době kdy byl vyhlášen nový datadisk MoP tohle lore world of warcraft death!!!,pak jsem si vzpomněl na warcraft III,tam se Rexxar setkal s Chenem,pak myslím že dokonce v době lk jsem jednoho pandarena v questu zahlídl,a ted když už znám jejich zemi i kulturu nedivím se,že se v Kalimdoru,Azerothu čí Northrendu neobjevovali,žili si klidně a nerušeně ve své zemi která byla pokrytá velkou mlhou,až příchodem aliance a díky stupidnímu Garroshovi i hordy byla Pandarie objevena,tím jsme probudili v té zemi veškeré zlo/Sha a další/,proto si myslím že pandy už ted do lore patří a taky proto je velká většina fandů wow se vůči nim postavila záporně...

cerberos 19.01.2014 08:30

Muradin
Nemyslím ,že by se lidé k MoP postavili jinak. Hlavní příčiny postoje lidí k němu totiž kolikrát pramenily z jiných důvodů.
to máš pravdu,ale bohužel,většina a to podle mě velká většina pramenila kvůli lore.pak až z jiných důvodů...

Muradin 18.01.2014 13:11

Nemyslím ,že by se lidé k MoP postavili jinak. Hlavní příčiny postoje lidí k němu totiž kolikrát pramenily z jiných důvodů.

cerberos 18.01.2014 11:16

Deathkroman
Na jednu stranu, kdyby Blizzard vydal ještě před WoW TBC, takový Warcraft IV a tam by započal nový lore, třeba by tam byl příběh do TBC a potom by byl datadisk k W4 a až poté by začali vacházet datadisky, které by se řídili hrou Warcraft IV, to by bylo již pravý lore a nikdo by nemohl říct, že WoW už není Warcraft jako byl, protože by WoW bylo podle Warcraftu Škoda, že to tak není...
Moje řeč!!,jako bys mi to vzal z pusy to cos napsal,jasně,kdyby vyšli Warcrafty ještě po warcraft III,určitě by většina fandů wow brala MoP jinak,nebot jak víme wow-ko to není jen battlegroundy ,raidy, arény atd,ale je to jeden ŮŽASNÝ příběh,a nejenom jeden příběh,příběhy hrdinů a tragických postav,které hýbaly wow světem atd,bez toho by wow nebyl wow-kem,kdyby po warcraftu III kdy Arthas porazil Illidana a nasedl na Ledový trůn a nasadil si Nerzhulovu helmu,pokračoval warcraft 4 s příběhěm s pádem lich kinga plus s návratem Deathwinga až po objevení báječné Pandarie,která byla schovaná v obrovské MLZE /Mist/,si myslím že by pak většina brala pandy jinak...a nakonec dodám za chvíli bude už Pandarie minulostí a chvála CHenovi Stomstoutovi součástí wow věčná sláva PANDÁM

Muradin 17.01.2014 20:38

Deathkroman
Na jednu stranu, kdyby Blizzard vydal ještě před WoW TBC, takový Warcraft IV a tam by započal nový lore, třeba by tam byl příběh do TBC a potom by byl datadisk k W4 a až poté by začali vacházet datadisky, které by se řídili hrou Warcraft IV, to by bylo již pravý lore a nikdo by nemohl říct, že WoW už není Warcraft jako byl, protože by WoW bylo podle Warcraftu Škoda, že to tak není...
To by možná vedlo k tomu ,že by WoW tím nebylo tak poznamenané ,ale technologie atd. není jediný problém ale je to problém i z hlediska ,že jsem tu mi hráči víceméně anonymní postavy ,které neustále potřebují nějaké úkoly a ,kteří odvádějí všechnu tu práci.

Deathkroman 17.01.2014 20:14

Na jednu stranu, kdyby Blizzard vydal ještě před WoW TBC, takový Warcraft IV a tam by započal nový lore, třeba by tam byl příběh do TBC a potom by byl datadisk k W4 a až poté by začali vacházet datadisky, které by se řídili hrou Warcraft IV, to by bylo již pravý lore a nikdo by nemohl říct, že WoW už není Warcraft jako byl, protože by WoW bylo podle Warcraftu Škoda, že to tak není...

Muradin 17.01.2014 17:55

milanko
Maš síce pravdu že wowko viac zničilo wow lore ako ho zlepšilo keď nám zabili ilidana,arthasa resp. všetkých bossov a ani jeden sa nestal šialený alebo čo.Okrem toho poviem vám jedno nehovorte že je mop najlepší datadisk zato že je technicky kvalitne spracovaný neovplyvňuje datadisk kebyže majú vtedy také technologie ako teraz bolo by to iné , vtedy bolo wowko prelomové populárne a v každóm hernom časopise ,programe sa to preberalo aj patche , dneska sa tam ledva dá datadisk ak aj to nie.Wowko nestíha z dobou a nevravte že je stále top v mmo kedže mmo scéna bez schopného ťahúňa ktorý vymislí nové prvy ktoré by mohli od seba kopírovať ako GW 2 napr. nepôjde ďalej.
Promiň ale nikde jsem nenapsal ,že WoW zničilo lore ,ale ano jinak je samozřejmě pravda ,že ho dost navedlo takovým směrem. No třeba to zabití Arthase bych tam nepočítal ,ale to sem nebudu plést. Proč bych nemohl já třeba MoP nejradši mám ať už po technické tak po lore stránce já bych třeba řekl ,že se to lore v MoP začalo trochu vytahovat. Ohledně popularity dob musíš vzít v potaz ,že za poslední dobu byl se počet her velkou rychlostí zvětšuje a taky to ,že dnes už žádná hra (a to neplatí jen o hrách) není lidem dobrá... zkrátka v té době byl vše úplně jinak.
Esperanta
Také jsem pandy nenáviděla... a z datadisku už není cítit takové kouzlo ale ty věci okolo sha, jsou parádní... ale mohlo se to řešit trochu víc.
To je pravda ,ale něco podobného platí o poslední větě mého komentáře trochu výš. Doba se mění a pozoruji to na jiných lidech tak i na mě samotném. Je to trochu škoda.

cerberos 17.01.2014 14:41

Takhle,každý datadisk měl něco dobrého i špatného,kromě vanilly a tbc,které nebudu hodnotit nebot to byl zaklad wow a první datadisk /byli pro mě super/,Lich King,byl vynikající co se týče lore a questů jinak nic,Deathwing..podle mě jeden z nejhorších datadisků ale lore dobré to spíš LK měl lepší lore, MoP mě velice mile překvapil,do ted i v dalších datadisků ho budu pořád velebit prostě jeden z nejlepších datadisků po tbc,prostě udělal průlom jak v raidování/trošku/ ale hlavně v lore,plus nové nápady,a to jsem na pandy nadával,nakonec jsem si jednu pandí slečnu vytvořil /windwalkera/ vyexpil na full lvl plus geary a nedám na ni dopustit,a proto na svoji pandarenku Máiu budu v dalších datadisku mít jako důkaz jak mě MoP velice a mile překvapilo...

Esperanta 17.01.2014 09:48

barrny
...
Také jsem pandy nenáviděla... a z datadisku už není cítit takové kouzlo ale ty věci okolo sha, jsou parádní... ale mohlo se to řešit trochu víc.

barrny 17.01.2014 07:19

to: Muradin myslím, že jsi dost inteligentní jedinec a víš jak to bylo s Arthasem a wowkem myšleno, to jakým způsobem se tzv. lore ve wow dokurv*lo to nelze popřít a je to neoddiskutovatelný fakt, paradoxně pandy i když je datadisk lepší, než cata, tak co se lore týče, stojí za úplné ... tady je krásně vidět že blizzard, dal přednost penězům z číny, před důstojným pokračovaní. Snad WoD alespoň částečně napraví již tak pošramocenou reputací a zpomalí markantní úbytek hráčů.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet