link

Získejte svého Lucid Nightmare!

  Lucid    Mount    Tajemství   

Ve facebookové skupině World of Warcraft se začalo objevovat mnoho dotazů k tomu, jak získat epického mounta item #151623. Jedná se o odměnu z jednoho již vyřešeného tajemství, kterých bylo ve hře za tento datadisk habaděj.

 

Díky Zygor Guides a skupině WoW Secret Finding jsem tedy sepsal návod k tomu, jak mounta získat. Přeci jen stále není jisté, zda bude mount dostupný i v Battle for Azeroth.

 

Hned na začátek si doporučuji udělat nové makro, kterým budete sledovat vývoj celého tajemství. Přeci jen musíte jít krok po kroku, abyste mounta získali. Takže nezapomeňte, otevřít okno na tvorbu maker a vytvořit makro s textem

/run local N,t,d={"DAL","ULD","AQ","DEEP","GNOMER","VAL","MAZE","MOUNT"},{47826,47837,47841,47850,47852,47863,47881,47885} for s,k in pairs(N)do d=IsQuestFlaggedCompleted(t[s]) print(k,"=",d and "\124cFF00FF00" or "\124cFFFF0000NOT","DONE")end

 

1. poznámka - Curiosities & Moore

První poznámku, kterou musíte začít, naleznete v novém Dalaranu, přesněji v Curiosities & Moore. Poznámka nese zašifrovaný text:

It begins in the 2104059.

With a most pleasing sign.

(These letters will not always rhyme.)

2. poznámka – Směr Ulduar!

Předchozí poznámka v sobě nese poselství, přesněji datum – 15. 4. 2009. Neboli datum, kdy byla vydána aktualizace, která obsahovala dnes již legendární Ulduar.

 

V Ulduaru budete muset zabít prvního bosse a rovnou se vydat k XT-002 Deconstructor. Důrazně v tomto bodě doporučuji bosse vzít a zabít jej někde v rohu celého prostoru, protože by vám mohl zavazet v průběhu řešení další hádanky.

Jakmile bude boss mrtvý, v severozápadním rohu místnosti naleznete hromadu odpadu, na kterém se bude schovávat i malý Rusty Lever, který je potřeba aktivovat. Aktivací se objeví uprostřed místnosti 400 malých Scrapyard Lights, které je potřeba správně poskládat. A co by to byl za návod bez doprovodného obrázku, že?

Jakmile světla správně aktivujete, zmizí a místo nich se objeví další poznámka, která vám napoví, kam dál se vydat.

1000 years imprisoned.

Surely it wears on the mind.

3. poznámka – V tváří v tvář C’Thunovi

Přesně tak, zabalte si kufru, poletíte do Temple of Ahn'Qiraj! C’Thun je tak trochu chudák, který je v Ahn’Qiraj vězněn už nějaký ten pátek. A tak nelenil a připravil si pro hráče hru. Kterou nemůže sledovat, protože je potřeba C’Thuna prvně zabít.

Jakmile jej zabijete, odskočte si hned vedle do místnosti, kde na vás bude čekat Mind Larva, na kterou půjde kliknout. Po kliknutí se na obrazovce objeví „Wowkoidní Candy Crush“. Blizzard sice řekl, že k dokončení hry je potřeba pětkrát za sebou složit alespoň tři mozky, ale realita je taková, že když si hru náležitě užijete (mluvíme o 10 – 30 minutách), stejně ji dokončíte a objeví se vám další poznámka.

Poznámku, kterou naleznete, si samozřejmě musíte přečíst a její text je relativně děsivý…

Deeper than deep.

Awaits your seat.

4. poznámka – Níž než peklo? Jo! Deepholm

Než bezmyšlenkovitě kliknete na nejbližší portál do Deepholmu, skočte ještě do aukční síně a kupte si item #10025, kterou budete v Deepholm potřebovat. Helmu si můžete taky vyrobit, pokud máte Tailoring, což bude mnohem levnější. Já za helmu dal něco málo přes 4 tisíce a brečel jsem u toho.

 

Jakmile budete mít helmu, skočte do portálu Deepholm a pokračujte do jeskyně Crumbling Depths

/way 58 25 Crumbling Depths

V jeskyni se vyhněte velkému velké potvoře, která vás nebude chtít pustit dovnitř a dostaňte se až k Dark Fissure, která vás přenese do temné místnosti…

/way 63.76 22.51 Dark Fissure

V temné místnosti uvidíte židli. Jen židli. A za židlí je malá lebka, na kterou když kliknete, objeví se další zpráva.

Supremacy?

Get...

Shirk...

...eke..."

Komunita došla na to, že se celá věc točí kolem „Racksum Greep is the key“, což směřuje k NPC Racksum Greep. Právě Racksum nosí item #10025, takže nasaďte helmu a klikněte na lebku znovu. Po kliknutí se objeví další poznámka, na které stojí:

Where the shaded delegate may appear.

5. poznámka – Gnome… Gnome… Gnomeregan!

Tentokrát se podíváme do království zdegenerovaných gnomů (jako kdyby to byl nějaký rozdíl). Alianční hráči cestu určitě znají. Horda může využít vzducholoď z Orgrimmaru do Grom'gol Base Camp a z něj využít teleport.

Jakmile budete uvnitř dungeonu, následujte cestu, kterou se dostanete k desíti ovladačům. Nad ovladači jsou instrukce. Pevně věřím, že je dokážete vyluštit i bez pomoci:

01110111 00100 10010110 10101

11110111 01100 01111111 01000

011010111001011010010110 10111101

11001 00111111 10010 01001001

10000 011010010110100111010110

01011011 11110 11110001 11111

11100000 00010 11111111 01000

10110111 10101 01111111 00001

10101110 11111 00110000 01000

101101010010101110010110

 

180

 

+1111111111

Pokud po několika minutách tápání netušíte, pokračujte dál s tím, že ovladače nastavíte na hodnotu: 1222176597. Každý ovladač má po rozkliknuti možnost zvýšit nebo snížit číslo.

Po dokončení nastavování čísel se objeví další poznámka, která vám tentokrát řekne:

Games and toys are left behind.

When you awaken screaming.

6. poznámka – Zpět na Broken Isles

Předpokládám, že použijete Dalaran Hearthstone a poté se zběsile vydáte do Val’sharahu. Dopomoci s hledáním mohou i souřadnice:

/way Val'sharah 66 36.5

Jedná se malou chatrč, ve které najdete Nightmare Tumor. Po jeho aktivaci se objeví v podstatě podobná zábava jakou je Blingtron's Circuit Design Tutorial. Celé řešení spočívá v tom, že je potřeba rozplést klubíčko čar tak, aby se vytvořilo pět náhodně vypadajících obrazců, které budou propojeny pouze modrou čarou. Není to nic těžkého, jen to chce trochu popřemýšlet, jak přesně přesunout jednotlivé krystaly.

Po úspěšném dokončení se objeví poznámka. Tentokrát velice krátká a výstižná:

What you seek is buried within.

7. poznámka – Hrobka plná tajemství

Je jasný, že hned první, co vás napadne, je přeci Tomb of Secrets v Kun-Lai Summitu, že jo? Jo? Fakt? Snad… kdyby náhodou ne, tak tady jsou souřadnice:

/way Kun-Lai Summit 53.4 49

Jakmile dojdete do hrobky, pokračujte za zkamenělé strážce, až k hlavní hrobce a klikněte na urnu, která v sobě ukrývá popel ďábelského mučitele. Popel budete muset pozřít (protože nikoho rozhodně nenapadne lepší nápad). Jo a jen tak mimochodem, tím, že v okně potvrdíte, že chcete popel sníst, se přesunete do nekonečných hrobek.  

No a teď začíná teprve ta pravá zábava, ze které vám bude smutno, budete brečet, doufat, že už bude za vámi a chtít vymazat hru. Ano, jak už jsem napsal, jste v nekonečných hrobkách. Opravdu nekonečných. Ocitnete se totiž v místnosti, která má uprostřed oltář, na kterém může nebo nemusí svítit runa a kolem mohou nebo nemusí být orby různých barev. Úkolem je posbírat orby pěti barev a donést je na runy pěti barev. Po jednom, pěkně popořadě.

 

Jasně, zní to jednoduše, ale opak je pravdou. Jde v podstatě o obrovské bludiště, které je rozmístěno na 8x8 mřížce. Pokud se ovšem objevíte v místnosti, která má 4 východy, nejedná se o jednu, ale rovnou dvě místnosti v jedné a slouží jako křižovatky mezi prostory. Tyto místnosti nemají orby ani runy.

 

Dalším menším problémem jsou krajní strany bludiště. Ty totiž nekončí, ale pošlou vás na druhou stranu bludiště bez jediného upozornění. Takže budete mít prostě problém s tím, abyste si uvědomili, v jaké místnosti se právě vůbec nacházíte.

 

A jako by toho nebylo málo, tak je v bludišti ještě Teleportation Trap. Náhodně zvolená místnost, která vás přesune na náhodné místo v celém bludišti. Jakmile na tuto místnost přijdete a budete vědět, která místnost to je, zkuste se ji vyhnout.

 

Vysvětlení fungování bychom měli. Teď k přesnému návodu, jak to zvládnout. A jo, počkat. Ono se bludiště generuje náhodně… podle vaší postavy… a podle dnu v týdnu… takže smůla.

 

Samozřejmě existuje hned několik menších pomocníků, kteří vám s vyřešením poslední hádanky pomůže. Buď můžete použít nádherně zpracovaný obrázek od Celestalona:


Nebo můžete použít například addOn Lucid Nightmare Helper, který vám pomůže s mapováním teleportů a všech vašich kroků. Případně můžete použít online verzi „addOnu“ na http://endlessmap.info/. Samozřejmě můžete kouknout i na YouTube video, které vám s tím také hodně pomůže.
 


No a případně si ještě můžete přečíst opravdu dobře zpracovaný návod. Je obsáhlý a několik nocí po jeho přečtení se vám o něm bude ještě zdát.

Jakmile odevzdáte poslední orb na runu, můžete projít jakýmkoli východem a dostanete se do zlaté místnosti, ve které na vás bude čekat sladká odměna. Další poznámka. A ta říká:

The way is now open.

To the greatest secret never told.

A fitting end to your journey.

Cesta za odměnou

Forgotten Crypt. Karazhan. Sladká odměna v podobě mounta. Ano, poslední poznámka mluví u kryptě, která byla přes mnoho expanzí pouze místem, kam se dostalo jen několik vyvolených pomocí exploitů. Krypta je ovšem nyní přístupná a právě tam by měla vést vaše poslední cesta.

/way Deadwind Pass 39.85 73.6

Jakmile do krypty vkročíte, je potřeba najít The Pit of Criminals, ve které se bude skrývat malá bedna. A po otevření bedny získáte tíženou odměnu, která vám zabrala jen pár hodin, způsobila vypadávání vlasů a nejspíše zanechala mnoho jizev.

 


 

Gratulujeme k získání mounta a doufáme, že si jej náležitě užijete. Například tím, že nezůstane zapadlý v seznamu získaných mountů jako těch několik set ostatních.

 

Děkujeme komunitě WoW Secret Finding na Discordu, addOnu Zygor Guides a těšíme se na vás u dalšího tajemství, které se již začalo řešit.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Veilonn 31.07.2018 22:37

Od teď budu toho zpropadenýho psycho jednorožce tahat všude, projde si peklem a přísahám, že si ho pak upeču na ohníčku u řeky v Highmountain a pak ho sežeru!
Opravdu jsem už málem brečela, když jsem se snažila to bludiště dokončit. Trvalo mi to všehovšudy asi pět hodin. Nepomohlo nic, addon, kreslení, nic... Ale když já toho mounta fakt chtěla... teď už ho nechci

SlunecniQ 01.08.2018 01:29

Jsme to dodělali téměř souběžně Jsem nad všemi kroky dneska strávil od 16 hodin až do půlnoci s menší přestávkou na večeři samotné orby mi zabrali něco přes dvě hodiny, nejprve jsem psal na papír, pak použil i addon a ve výsledku to zkombinoval navíc to horko všude kolem, uf, ale stálo to za to, mount je krásný! A nejlepší bylo, že když jsem vbíhal do krypty, tak jsem potkal jiného hráče vybíhajícího ven a aniž by jsme se znali, tak jsme se zastavili a sám od sebe mi dal ještě radu, že musím pak do vody následně pak ještě pokecali o průběhu; on orby dělal náhodným běháním 4 hodiny v kuse navodilo to ve mně dobrý pocit spřízněné duše a dobře odvedené práce zároveň

Fuarran 31.07.2018 13:03

Patřím k těm šťastným, co vypadli z bludiště zhruba do dvou hodin, byť s výrazem šílence, tikem v oku a pomalovaným čtverečkovaným sešitem. Každopádně - místy jsem propadala hysterii podobné té, kterou jsem zažívala následně poté, co jsem (jako osoba nikdy dobrovolně nezkoušející PvP) zatoužila po té roztomilé kryse z Underbelly:-)

Horm 30.07.2018 09:48

Super návod, vůbec jsem o tomto Lucid Nightmare nevěděl. Většina úkolů byla zábavná, ale ten poslední ( tedy bludiště ) hrůůůůůza. 3 hodiny chození - více jak 550 místností - strašný. Ale i tak je to rychlejší než raid mounti :-D, kteří padnou jednou za X raidů. Budu rád za další takové články. Ještě jednou, díky.

Weppi 29.07.2018 11:32

Je nutne po vypadnuti v bludisku robit ho cele od zaciatku? Mal som zelene modre a fialove orby aj runy tak ma zaujma ci kvoli vypadku ich musim znova pozbierat alebo staci uz len oranzove a zlte.

Ellendway 29.07.2018 11:48

Nevím jestli od toho, co jdeš ven, ale pokud mezi tím proběhlo odlognutí, tak ano, musíš to dělat od začátku.

Weppi 29.07.2018 14:21

@Ellendway
Vdaka za info, no chcel som napisat ze mi vypadol internet takze tych 5 hodin utrpenia len na tri farby bolo zbytocnych, to som sa moc nepotesil

Ellendway 29.07.2018 20:04

@Weppi Co jsem koukal na Reddit, tak by to mělo být resetováno každý den o půlnoci, takže je možné, že budeš mít možnost i v případě disconnectu, atd.

Ale rozhodně tam pět hodin nebudeš. Použij jeden z addonů, které jsem ve článku zmínil a bude to fajn.

Weppi 30.07.2018 00:59

@Ellendway
no praveže ja som ten addon používal konkretne LucidNightmareHelper a bohužial tých necelých 5 hodín som tam važne bol neviem teraz už či som to čital v tvojom članku alebo inom o Lucid Nightmarovi ale to bludisko ma udajne aj nahodne generovanu obtiažnosť tak som asi trafil hodne dobre prvý pokus bol pre mna neuspešny našiel som len tri farebne kombinacie ako som písal už a teraz som spravil druhý pokus a cele bludisko za 52 minut takže spokojny si idem splniť poslednu poznamku a po mounta konečne PS: prvé 4 farby som našiel v priebehu 15 minut nasledne modrý orb na ktorý som si ale neklikol a hladal som dalej a omylom som si prepojil miestnosti takže hladat runu a znova aj modry orb nebyt chybičky bolo by to možno rychlejšie ako 52 minut :P

SlunecniQ 01.08.2018 01:40

Mne to pocitalo stejnou pozici i s runou v ruce i po odlogovani a jestli se to opravdu resetuje o pulnoci, tak jsem mel proklate stesti, pac jsem to dodelal par minut pred viz. ma reakce o par prispevku vys

Zug 29.07.2018 09:32

To jsem měl fakt takový štěstí s tím labyrintem? Já tam byl, podle stopek, jen 47 minut. Asi fakt luck...

Yuuka 28.07.2018 23:19

Byl to nádherný úkol. Ale ten labyrint mi pekelně zatopil cca 4 - 5 hodin a 70% toho času jsem hledal poslední (modrou runu).

Jinak ten obrázek u úkolu v Ulduaru je zavádějcí. Ty zelené čtverce nejsou dlaždice ale světla.

Onny 28.07.2018 23:02

Hodka a pul bez mapy lozeni v labirintu... asi luck

Jeylord 28.07.2018 15:26

Vysvětlil by mi někdo krok 5? Mounta už mám, ale nechápu ten binary code..

Esperanta 28.07.2018 15:52

Musíš na těch vypínačích nastavit 1222176597. Máš tam možnost posunout páčku nahoru nebo dolů. Pokud posouváš nahoru, z čísla 1 bude 2, z 2 bude 3 a tak podobně. Pokud posouváš dolů, z 2 bude 3. Prostě je takhle nastav a mělo by to být ok.

Jeylord 30.07.2018 13:48

@Esperanta To chápu, ale jak se z 01110111 00100 10010110 10101

11110111 01100 01111111 01000

011010111001011010010110 10111101

11001 00111111 10010 01001001

10000 011010010110100111010110

01011011 11110 11110001 11111

11100000 00010 11111111 01000

10110111 10101 01111111 00001

10101110 11111 00110000 01000

101101010010101110010110

stane 1222176597?

Astac 30.07.2018 13:53

@Jeylord ak vies anglicky tu mas vysvetlene ku vsetkym veciam ako si na to mal prist
https://worldofwarcraft.com/en-us/news/21115833/riddle-me-this-decrypting-the-lucid-nightmare

Eldera 28.07.2018 14:07

Tak tenhle mount mě docela bavil, měla jsem štěstí a za cca 2 hodinky jsem ho měla. Horší to měl můj přítel, v bludišti strávil 16 hodin čistého času, pak psal blizzardu - odpověď byla zajímavá, že každé bludiště je jinak náročné, a že některé zabere více času. Takže všem přeji hodně štěstí =)

Esperanta 28.07.2018 10:35

Řekla jsem si: to dám, to není tak hrozný a co s tím všichni tak mají? Vždyť ty puzzle a hádanky jsou sranda. A pak přišel labyrint. Ne. Ne. To nedám. Mám ráda svůj čas. Ne. Prostě ne. Až se budu fakt nudit, rozhodnu se být masochista, tak do toho půjdu. Ale mám se fakt hodně ráda.

Kaspo 28.07.2018 11:52

A to dúfaj, že sa ti to nebugne
Mne sa to stalo a musel ísť znova. A nepomohol ani ticket Blizzardu, pričom som zozbieral a doniesol všetkých 5 orbov. Proste niekoľko hodin behania zabitých zbytočne a prečo? Len kvôli bugu.

Esperanta 28.07.2018 12:24

@Kaspo Tak to bych předvedla tohle:

┻━┻ ︵ヽ(`Д´)ノ︵ ┻━┻

Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet