Jedna malá konspirační teorie o tom, jestli to, co víme o našem herním světě, je takové, jak se zdá.
Pohled na to, jak umírá hype, a o stínech nad novým datadiskem.
Nejde o apríl na konci června. Přinášíme špatné zprávy o legendární guildě a společnosti, která ji zastřešuje.
Z dat hry vykoukly zajímavé informace o dalších možnostech přizpůsobení charakterů. O co konkrétně se jedná a jak se Blizzard staví k reakcím testerů ohledně povolání a herního obsahu obecně?
Líbí se vám myšlenka Heritage armorů? A co kdyby měly jednotlivé rasy speciální set pro každé povolání? Jeden šikovný grafik se tímto nápadem "lehce" zabývá.
Směrem k Shadowlands změnili vývojáři myšlenku class designu. Může to způsobit hráčům nějaké komplikace v kombinaci se systémy nového datadisku?
Také mistři v magii našli svitky s některými polozapomenutými kouzly.
Jak moc se změní nebo nezmění hunteři v Shadowlands?
Včera měl Mike "Preach" možnost na svém Twitchi udělat rozhovor s Morganem Dayem, lead encounter designerem pro WoW. Jaké informace se od člověka, který zodpovídá například za souboje s bossy, ale také za Torghast, Covenanty a class design, dozvěděl?
Je libo návrat Eclipse, Berserka nebo Swiftmend?
Také "DKčka" se v Shadowlands dočkají změn. Co se pro ně chystá nového nebo staronového?
S jakými změnami přichází lovci démonů do nového datadisku?
S novým datadiskem se chystá i více možností vylepšení runové zbraně.
Malé ohlédnutí za putováním, které začalo v zemi skryté mlhou.