link

Shadowlands – Interview s Morganem Dayem

  torghast    castle nathria    covenant   

Včera večer měl Mike "Preach" možnost na svém Twitchi udělat rozhovor s Morganem Dayem, lead encounter designerem pro WoW. Jaké informace se od člověka, který zodpovídá například za souboje s bossy, ale nově také za Torghast, Covenanty a class design, dozvěděl?

1o3443hjft_71db410c2a544ddb321b650579b5e5bfe10fb89a_1589375582_2547.jpg
Morgan Day, lead encounter designer pro WoW

 

Byli jste spokojeni se soubojem s Blackwater Behemothem?

Vzhledem k okolnostem ano. Jedná se o souboj pod vodou, takže pokud ho hráči vyloženě nesnáší, tak je to úspěch. 

 

Torghast

Počítali jste při vývoji Torghastu s tím, že si lidé budou vytvářet alty speciálně určené pro věž?

Byla to jedna z myšlenek. Chtěli jsme přijít s herním modem, který ve WoW dosud nebyl. Když jsme viděli Žalářníkovu věž, chtěli jsme vylézt až nahoru a přemýšleli jsme, jaký herní žánr by se pro to hodil nejvíce. Máme rádi Roguelike hry, a tak padla volba na tento styl, umožňující téměř nekonečné možnosti.

 

Můžete nám představit ucelenější obraz toho, jak bude Torghast fungovat?

Je to content pro jednoho nebo partu až pěti hráčů. K testování velice dobře posloužily Horrific Visions. Na základě odezvy komunity zvažujeme, že budou dva módy. Klasický, který bude sloužit k získávání legendárek a neměl by zabrat moc času, tedy takové to "nutné zlo", které hráč musí absolovovat. A potom mód "nekonečný", pro zábavu, kosmetické a prestižní odměny, měl by připomínat Mage Tower.

 

Proč převládají Anima Powers pro classu nad Anima Powers soustředěné na specializace?

V Torghastu se soustředíme spíše na "class fantasy" než na "spec fantasy". Přesto, například  Anima Power přidávající ke Growl dps debuff mohou využít všichni druidové, ale Guardiani si ho přece jen budou cenit nejvíc.

dwvc7m5dq0_5ab5511b272db216493ec139a8517dc92baca4e7_1589376311_0136.jpg
Ukázka Anima Powers

                                                                                  

Přemýšleli jste o tom, že by Torghast mohl sloužit pro testovaní změn pro classy?

O tom jsme nepřemýšleli. Svým způsobem slouží k testování legendárek, protože uvažujeme, že by mohly mít některé Anima Powers efekty. Ty, které jsou zábavné a zajímavé, ale zároveň "nerozbijí hru".

 

Dungeony

Námi zatím testované dungy byly poměrně krátké. Je to úmysl, celkově dungeony zkrátit?

Neřekl bych. Halls of Atonement a Necrotic Wake jsou levelovací dungeony, a proto pravděpododobně nejsou tak dlouhé jako dungy pro maximální level, jako Siege of Boralus nebo Arcway. Navíc je to alpha a dungeony mohou být podtuněné. Ale i další dung k testování bude z těch kratších. Mists of Tirna Scithe obsahuje tři souboje s bossy, včetně trickstera, který si bude pohrávat s myslí hráčů.

 

Přemýšleli jste o redesignu affixů pro Mythic+?

Rádi bychom se vyhnuli pocitům z "mrtvých" klíčů jako při kombinaci Waycrest Manor a Sanguine. Pokud je dung o něco těžší kvůli affixu, je to v pořádku, ale ten rozdíl nesmí být masivní. Uvažujeme o spuštění Mythic+ k testovaní dřív, než tomu bylo u BfA, i když sezónní affix nebude připraven k "vyhlazení nekterých hran".

 

Castle Nathria raid

wixgoxpqgz_633fb9dd07749bdb6aaff16c30a587cf8d0d697f_1589376233_5192.jpg

Čekají nás nějaké souboje s bossy, kde se bude využívat prostředí?

Nejeden. Chceme tyto mechaniky používat, pouze pokud to dává smysl a aby působily unikátně. S Denathriem budeme bojovat v několika podlažích a budeme padat. 

 

Když vymýšlíte souboj s bossem a musíte se ohlížet na lore, je pro vás v Shadowlands osvobozující, že je to nepopsaný list?

Neřekl bych, že je to nepopsaný list. Je tam spousta vazeb a linků spojujících různé aspekty. Například Sylvarové nejsou podobní dryádám z Azerothu náhodou. A částečně tyto vazby zachytává komunita, když třeba Denathrius se na základě informací z dataminingu dočkal teorií o jeho minulosti, ale je zábavné sledovat komunitu, jak spekuluje.

 

Názor na exkluzivní Mythic fáze u bossů?

Máme je opravdu rádi a jako třeba v případě Cho'galla mohou být zajímavé i z pohledu příběhu. Pokud uděláme speciální Mythic fázi, chceme, aby byla vzrušující.

 

Covenanty

Posunula se diskuze ohledně Covenantů, abilit a případných změn Covenantu?

Ještě není nic definitivní. Soulbinds, Conduits a legendárky stále nejsou ve hře. Pracujeme na tom, aby se dostaly do hry co nejdříve a k co největšímu množství hráčů. Zjistili jsme, že Conduits jsou dobrá cesta k vyvážení Covenant abilit. Např. pokud je Kyrian abilita pro warlocka zaměřená hodně na single target, můžeme vytvořit Conduit, který je zaměřený na AoE. Pokud se něco ukáže mimo mísu, snažíme se to změnit.

c1mww5761s_633fb9dd07749bdb6aaff16c30a587cf8d0d697f_1589376233_5075.jpg
Revendreth Soulbind

 

V jaké fázi bude náš charakter při vstupu do prvního raidu?

Na maximálním levelu si zvolíte Covenant a dostanete Signature a class abilitu od zvoleného Covenantu a také jejich Soulbind. V rozhovoru s Paulem Kubitem bylo řečeno, že Torghast bude přístupný hned od vydání, a tak by hráč měl mít připravenou první legendárku pro raid.

 

Covenant ability v raidu?

Hodně nad tím diskutujeme, protože to vyvolává spoustu otázek ohledně balancování. Díváme se na souboj jako na skládačku. Největší problém nastává, pokud je nedostatek způsobů, jak skládačku vyřešit, a vede to ke stackování jedné classy.

 

Přechod mezi systémy datadisků?

Snažíme se oproti BfA, kdy jeden systém doplňoval další a pak další systém, dostat celkový obraz classy do hry najednou včetně Covenant abilit, Soulbinds a legendárek.

 

Novinky o Shadow priestech?

Dnes ne, ale brzyTM.

 

Nové informace o GCD?

Souhlasíme, že mačkat několik abilit, které mají cooldowny a jsou v rámci GCD, kdy trvá třeba šest sekund, než začnete dělat damage, nepůsobí dobře. Nesouhlasíme ale, že řešení je všechny "vyndat" z GCD. Více se soustředíme na celkový redesign. Jako příklad uvažujeme, že by některé ability mohly být změněny z dps na utility abilitu.

 

 

Těšíte se na nové systémy a mechaniky class, anebo byste dali přednost revampu talentového systému a změně class od základu?


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskusia

Žiadne komentáre
Pre pridanie komentáru musíte byť prihlásený.
Prihlásiť sa
alebo
Registrovať nový účet