Vývojář Chris Kaleiki odchází z Blizzardu

  Shadowlands    Chris Kaleiki    Blizzard   

Podobně jako Dave Kosak byl i Chris Kaleiki dlouholetým vývojářem v Blizzard Entertainment. Ten zároveň opustil po velmi podobné době jako jeho první zmiňovaný kolega – konkrétně po 13 letech. Na oficiálních World of Warcraft fórech byl Chris známý pod přezdívkou Phalanx. Ve WoW celkově měl na starosti PvP design a s příchodem datadisku Mists of Pandaria měl také v režii veškerý design classy monk. Společně s Brianem Holinkou například pracoval během datadisku Warlords of Draenor na Ashranu.

 

V poslední době se zabýval návrhy legendárních předmětů právě pro tuto classu, ale především mu mohou děkovat dlouho zanedbávání a nestabilní Shadow Priesti, za jejichž novým reworkem stojí právě on.
 

Kaleiki zároveň vydal video, kde na rozdíl od ostatních bývalých kolegů, kteří Blizzard rovněž opustili, detailněji popisuje své důvody k odchodu. Vadil mu především současný stav celé hry. Ve videu zmiňuje například odklon od aspektů typických čistě pro MMORPG, jako jsou guildy. Z příběhového hlediska kritizuje především centralizaci na hlavní dění, které je však založeno pouze na příběhu NPC. Podle něj by hráči měli být tím hlavní předmětem, od něhož se celkový příběh odvíjí. Asi jeho nejdůležitější připomínkou byly vady progression systémů, kterých jsme byli v posledních letech svědky.

 

 

Myslíte, že je v tom něco víc? Dějí se v Blizzardu vážnější věci, než se doposud myslelo?


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Marhov 01.12.2020 14:21

Výborně! Ještě by mohl odejít ten co udělal Demon Huntera a obě ty classy by mohli také smazat

Martins911 20.11.2020 19:45

Hm co na to vlastně napsat, ohledně pvp a spojení s Holinkou který to úplně zazdil víme svoje, to ostatní je složité ono vždy bude nějakej nehratelný spec.
Ale jinak těch odchodů už začíná být až moc jak jsem už jednou psal tohle nepocítíme hned ale na příštím datadisku, snad do té doby vydá nějaká větší společnost nové masivní mmorpg aby se to trochu zase pohnulo

Joe 20.11.2020 17:17

Ja jsem tak rad, ze jsem refundnul SL. Zacal jsem hrat classic, zrovna expim druhou 60tku a nechapu, jak jsem mohl cely ty leta hrat ten paskvil jakej se z toho wowu stal.

Batole 21.11.2020 12:47

Hehe a přitom jediný paskvil je classic.

Lockdaar 21.11.2020 14:03

@Batole ano bohužel obecně to paskvil je, ale jen výhradně díky té komunitě a tomu co z něj udělala, samotná hra jako taková paskvil není, ale to bohužel moc nepřevažuje tu komunitu, když ta hra je založená na tom že je nutné navazovat s lidmi nějaký kontakt během hraní

Lethal 19.11.2020 13:44

Hovorí mi z duše Presne tá centralizácia ústredných postáv ničí podstatu MMORPG a zároveň zanedbáva okolitý svet

Galifry 19.11.2020 13:36

Možná nejdůležitějším bodem je to, že ten vývojářský tým nefunguje jak má. Přiznal, že ta vize vývoje není jednotná a zřejmě tam probíhají nějaké konflikty. Může to znamenat, že není poslední na odchodu a upřímně, ztratit člověka, který designoval Monka v Pandarii a zprovoznil Shadow, který byl nehratelný když šel do bety je velká škoda.

Jinak teda naprosto sdílím jeho pohled na moderní WoW. Zabývají se jinýma věcma než by měli. Ten list "fíčur" Shadowlands by se dal shrnout jako "vytvoř si svého Simíka". Jedinej novej hratelnej content je Torghast, ze kterýho navíc vzali ten challenge, což byla ta nejzajímavější věc na věži.

Já samozřejmě doufám, že to dají dohromady a třeba po první sezóně se ke hře vrátím. Nicméně komu se nelíbilo BfA, bude ze Shadowlands možná ještě nešťastnější. U tý hry se zabaví a užije si ji spousta lidí, o tom nepochybuju, ale není to pro každýho jak Blizz zamýšlí a jak to rád prezentuje.

mato6666663 19.11.2020 08:37

zmena vzhľadu shadowformy priestov bola blbosť. teraz je to skôr len "darkform" a ani mounti už s tým nevyzerajú dobre, žiaľ.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet