5.4 - Siege of Orgrimmar

http://media.wowfan.cz/patch54/patch54logo

Rychlé menu


Oficiální trailer



Změny ve světě a nové lokace

Zničení Vale of Eternal Blossoms

Vale of Eternal Blossoms je nejposvádnějším místem celé Pandarie a teď už víme, že Great Celestials udělali chybu když vpustil Alianci a Hordu dovnitř. Ti z vás kdo viděl trailer k 5.4 mohli sledovat co Garrosh způsobil, když uvolnil moc srdce Y’Shaarj, Starého Boha, který po tisíciletí ležel pohřben pod Vale.
Nethaera zdroj

Před cizinci zapečetěno po mnoho generací bylo Vale of the Eternal Blossoms tělesným i spirituálním centrem Pandarie. Místo obrovské úcty a nekonečné nádhery. Něco se ale šeredně pokazilo a toto dříve nádherné a nedotčené místo bylo nenávratně zjizveno. Když byla válka mezi Hordou a Aliancí v plné síle, přikázal Warchief Garrosh Hellscream goblinským horníkům kopat a hledat tajemný artefakt nacházející se v samém srdci Vale. Ignorujíce Varování Taran Zhu, začali kopat Big Blossom Excavation. To, co našli, bylo jistě nad všechna jejich očekávání. Hluboko v zemi, ve velmi dlouho pohřbené tajné hrobce vytvořené samotnými Titány, Garrosh objevil sílu, která byla uzamčená po mnoho let: srdce Y'shaarj. Příběh, který se odehraje teď, odkrývá přicházející content update, Patch 5.4: Siege of Orgrimmar.

popis obrazku

Možná ne tak věčné

Událost, která následovala po objevení, drasticky změnila celé Vale. Kde se dříve jako klenot lesklo jezero Whitepedal Lake, je nyní pouze vyschlý písek a prach. Všechna jezera a řeky celého Vale jsou nyní vyschlé, dokonce i Jeweled Danio jsou pryč. (Přesto žádné obavy! Pilní cloud serpenti je zachránili a přestěhovali na Timeless Isle, kde můžou opět vzkvétat.)
popis obrazku
Navzdory událostem zůstává proces vstupování do Vale of Eternal Blossoms stejný, nicméně vstupní quest byl lehce upraven, aby reflektoval změny, které se staly. Dobrodruzi už nebudou uváděni do velkolepého Vale, jako tomu bylo dříve, ale místo toho budou svědci válkou Aliance a Hordy zamořeného území. Mimo fyzických změn ve Vale našli domov noví návštěvníci a staří získali více půdy. Na území Summer Fields, Big Blossom Excavation a Emperor's Approach převzali kontrolu oozy Vestiges of Pride. Na Guo-Lai Ruins bojují s mogu Manifestions of Pride. Dokonce i Golden Stair patří mezi kouřící zříceniny a mogu se přesunuli na sever do Ruin's Rise a Winterbough Glade. Vystrnadili pavouky, kteří zde byli. (Gratulujeme arachnofobici, pavouci jsou pryč, krom jednoho... toho velkého. Mysleli jste si, že se jí tak snadno zbavíte? Ashweb Matriarch Bloodtip nejde jenom tak vyhnat.) Mistfall Village je stále na jihozápadě a duchové pandarenských mnichů pokračují v jejich nekonečném souboji s mogu na Tu Shen Burrial Grounds na severu. Zdá se, že se jich uplynulé události nijak nedotkly.
popis obrazku

Questy ve Vale

Ti, kteří chtějí pokračovat ve svých dobrodružstvím ve Vale, zde najdou pozůstatky dřívější pagody, kde Golden Lotus hrdinům zadával úkoly. Už nicméně nestojí proti mogu a jejich nepřátelé se rozutekli ještě hlouběji do Vale. Existuje možnost získání reputace s těmito oddanými strážci. Zabíjením mnoha nestvůr a vzácných příšer budete získávat reputaci i Guo-Lai klíče k truhlám v ruinách. Všichni, kdo chtějí udělat achievement Eternally in the Vale, by si měli pospíšit! Jakmile bude patch 5.4 vypuštěn, tak se tento achievement změní na Feast of Strength a už nebude možné jej získat. Také je to vaše poslední příležitost k prožití příběhu Golden Lotus na Honored, Revered a Exalted. Daily questy budou stále dostupné na Setting Sun Garrison, nicméně jich bude méně jak Shado-Pan pokračuje v trénování a boji s mantidy za zdí, jak jim velí jejich přísaha. To, co se stalo ve Vale, zanechalo jizvu, ale hrozba ležící za Garroshovým objevem se rozšíří i za pobřeží Pandarie. Nezapomeňte se podívat na Siege of Orgrimmar trailer!

Timeless Isle: Nikam nespěchejte

Bashiok zdroj

Zatímco se hlavní pozornost patche 5.4: Siege or Orgrimmar soustředí na válku Hordy a Aliancie proti Garroshovi, mají hráči také možnost objevit nové území. Daleko od událostí v Durotaru... Tato nová oblast je jako žádná jiná před ní. Timeless Isle získalo jméno po nekonečném západu slunce a pro Pandareny bylo místo úcty. Bylo to zde, kde zkoušky moudrosti, naděje, síly a statečnosti před velkými Celestialy měly své místo. Bylo to zde, kde bojovníci i vůdci mohli prokázat ochotu pochodovat ve šlépějích mocného císaře, Shaohao. Jako důkaz jejich cíle dosažení rovnováhy všech věcí pandarenští mniši dokonce existovali v souladu s blízkými Yaungol, věřících ohnivého poloboha Ordose. Jednoho dne ale ostrov zmizel. Stejné svitky říkají, že se Timeless Isle zjevoval a zase mizel v celé historii. Někdy se jenom zaleskl v dálce a často se objevoval na různých místech. Někteří se odvážili v těchto okamžicích na ostrov vstoupit, ale rychle se ztratili v Timeways a už je nikdy nikdo neviděl. Nyní – a možná jenom na moment – se ostrov vrátil.

popis obrazku

Trvalá svoboda

Jakmile vstoupíte na Timeless Isle, můžete začít vlastním tempem objevovat jeho tajemství. Je zde několik questů, ale neřeknou vám kam přesně jít nebo co dělat. Místo toho existují, aby vás povzbudily k prozkoumávání krčem, podvodních jeskyní a soubojům s hrozivými šelmami všech druhů a získání úžasných odměn. Ostrov nabízí velké výzvy, jak se vzdalujete od klidného lesa kolem chrámu směrem k ohnivého Ordon Sanctuary, Cavern of Losts Spirits a Croacking Grottos. Je to otevřený svět, vše krom raidovacích bossů (více informací dole) je navrženo pro solo souboj. Vidíte level 93 Elite? Zaútočte na ni! V závislosti na vaší výbavě vám může chvíli zabrat ji zabít, ale zkušenosti a znalosti vašeho povolání i uhýbání útokům povede k vítězství. Mít možnost bojovat s velkými zvířaty sám za sebe také znamená, že dlouho po vydání patche 5.4 stále můžete Timeless Isle navštěvovat, i když zájem o něj opadne, a postavit se všem jeho výzvám. Elity jsou standartní „group-tap“, ale rare elity jsou „no-tap“, takže když uvidíte, jak s nimi někdo bojuje, dokonce i někdo z opačné frakce, tak se můžete přidat a oba dostanete odměnu. Všechno na ostrově dropuje něco unikátního. Ze slabších stvoření získáte Timeless Coin (více níže) a z těch silnějších může padnout i epický BoA token použitelný k získání Item Level 496 lootu, tokeny na vylepšení a získání ilvl 535, Lasser Charms, battle peti a mnohem více. Také tu je tuna nových achievementů za skoro všechno, co můžete na ostrově dělat.
popis obrazku

Věčné odměny

Měnou na Timeless Isle jsou Timeless Coins, které můžou hráči používat ke koupi Mogu Runes of Fate, další BoA výbavy, petů, mountů a několika jen-pro-zábavu itemů. Na ostrově se nachází nová frakce – ta, která tvoří tajemné pouto mezi ztraceným císařem Pandarie, Shaohao osobně – která vám dá přístup k ještě více kosmetickým odměnám. Získání reputace s Emperor Shaohao vyžaduje boj s většinou prastarých a mocných stvoření, která může ostrov nabídnout.
popis obrazkupopis obrazku
Ať už jste čerstvý level 90 hráč, plně vybavený raider, trenér petů, PvP hráč nebo cokoliv mezi tím, Timeless Isle nabídke odměny pro každého.
popis obrazku

Nikdy nekončící události

Timeless Isle Mapa Abychom podpořili proces objevování a prozkoumávání Timeless Isle, představujeme něco, co nazýváme Event System spojený s několika novými UI elementy. Timeless Isle je plný vzácných spawnů, rare elit, truhlic obsahující epický loot a událostí, které hodně odměňují. Když se budete nacházet v blízkosti některé z nich, tak se na vaší minimapě zobrazí ikona určující typ a místo události. K některým nebude snadné se dostat nebo snadné je najít, protože mnoho částí ostrova jsou skládanky ztracené v čase. Některé obsahují více než prosté upozornění, ale nebudeme prozrazovat překvapení a vážně se těšíme, až zjistíme, jak rychle můžou hráči odemknout všechna tajemství ostrova.

Solidarita pradávna

Pojďme si promluvit o raid bossech! První na ráně jsou August Celestias: Chi-Ji, Niuzao, Xuen a Yo'lon, které najdete na pradávné půdě uprostřed ostrova. Tato oblast byla po generace používána k prokazování, že jsou Pandareni schopní bojovníci a vy vyzvete Celestialy, abyste prokázali i tu svou. Po dokončení každý hráč obdrží osobní loot, stejně jako o ostatních world bossů.
popis obrazku
Mimo Celestialů, kteří jsou ekvivalent patche 5.4 k Sha of Anger nebo Nalakovi, můžeme hodit řeč o hardcore world bossovi určenému pro end-game raidery. Tento nový world boss, Ordos, poskytne několik unikátních úkolů. Abyste se k němu vůbec dostali, musíte od Wrathiona na některou svoji postavu získat legendární cloak. Jakmile souboj začne, tak hráči nebudou mít možnost vstoupit nebo opustit místnost s bossem. Hodně štěstí!
popis obrazku

Nekonečná moc

Ti, kteří se rozhodli připojit k Ordosově hořící síle, yuangol, následovníci Ordose, budou mít přístup k moci Censer of Eternal Agony. Použití Censer (kadidelnice) vás označí jako PvP cíl pro všechny – dokonce i vaši vlastní frakci. Vaše kůže bude pokryta ohněm ukazovat všem v okolí, že jste povolali hněv Ordose a že toužíte po krvi. Použití Censer navíc okamžitě zredukuje vaše životy o 10% (což můžete okamžitě vyhealovat), aby se zabránilo zneužívání jako rychlý přístroj pro ganging. Na PvE realmech stále platí pravidlo, že nebude možné útočit do hráčů s vypnutým PvP. Na PvP realmech to nicméně znamená novou hrozbu, která bude cílem pro obě frakce. A konečně, když zabijete hráče, zatímco jste pod účinkem Censer, získáte Bloody Coins – měnu kterou lze vyměnit za exkluzivní odměny.
popis obrazku
Jak budete prozkoumávat Timeless Isle, tak potkáte spoustu postav, na které jste narazili během expení v pandarii. Mohli bychom pokračovat, ale nechceme vás připravit o překvapení. Timeless Isle je určený k prožití a my doufáme, že si to užijete.

Nethaera zdroj

Přijde doba, kdy chce každý tank, healer nebo damage dealer alespoň trochu změnit svůj život a zkusit posunout své zkušenosti dále. V těchto dobách bude na tyto hráče čekat Proving Grounds. Opakovatelné scenario pro jednoho hráče se bude nacházet v Temple of the White Tiger a bude testovat hráče na 90. úrovni. V tomto scenariu si hráči vyzkouší bezpečnou cestou své různé role.

Začínáme

Chcete-li začít, musíte si promluvit s NPC postavou v Temple of the White Tiger, který se nachází v Kun-Lai Summitu. Také můžete navštívit Class trainera, který bude poskytovat vstup do instance. Po vstupu do Proving Grounds bude hráčům snížen item level stejně jako v Challenge Módech. V některých rolích nebudete muset jít samotní (ale měli byste… nebo nejste stateční?).
popis obrazku

Zvolte si roli

V průběhu Proving Grounds si bude moc hráč vybrat roli. Stejně jako v dungeonech si budete moci vybrat mezi healerem, tankem nebo DPSkem. Jakmile si zvolíte, budou na vás čekat výzvy pro danou roli.
  • Tank: Budete požádání o ochranu několika NPC proti mobům, kteří budou chodit proti vám ve vlnách. Každá vlna nepřátel otestuje vaše schopnosti. V boji avšak nebudete sami. NPC vás budou healovat a pomáhat se zabíjením.
  • Damage: Někdy budete muset jít sami a zabíjet co to půjde. V průběhu zabíjení budete muset reagovat na různé mechaniky, včetně přerušování healů, Crowd Controlu, časování cooldownů a mnoho dalšího.
  • Healer: Do vaší skupiny se připojí čtyři NPC, které budou vyžadovat speciální léčení, abyste vše zvládli v pořádku a bez ztrát na životech.
popis obrazku

Vyberte si vlastní dobrodružství

Proving Grounds budou dostupné ve čtyřech obtížnostech: Bronze, Silver, Gold a Endless. Každá obtížnost bude umožňovat hráčům učit se více a více možností svého povolání a role. Budete muset začít zcela od začátků u obtížnosti Bronze, abyste mohli postupovat dále. Jakmile dokážete, že máte dostatečné zkušenosti k poražení Gold obtížnosti, bude na vás čekat Endless, kde budete muset být připraveni. V Endless obtížnosti budete muset své možnosti více používat a snažit se přežít co nejvíce vln. Čím déle přežijete, tím lepší budete mít skóre. Skóre bude zaznamenávat systém a budete si moci své výsledky porovnat s přáteli, guildou či serverem.

Vytrvejte

Budete moci do dění v Proving Grounds naskočit kolikrát jen budete chtít. Vylepšováním svých zkušeností získáte odměny v podobě achievementů, které můžete použít pro vychloubání se před přáteli. Pro znovu zapojení se do akce si stačí rychle promluvit s NPC a jste zpět v akci. Nemusíte se starat o smrti nebo poškození vašich předmětů. Jídlo a flasky vydrží celou jejich délku, ale potiony můžete nechat doma – nepůjdou v Proving Grounds použít. Také budete mít přístup k různým prodavačům, opravářům a reforgerům. Nyní víte, co je vše se skrývá v Proving Grounds, tak rychle naostřete nože, enchantujte své itemy a buďte připraveni.

[odstavec]

Player vs. Player

http://media.wowfan.cz/MoP/patch_54/ArenaSystem
Daxxarri zdroj

Areny ve World of Warcraft čekají velké změny, které, doufáme, zajistí snadnější účast než kdykoliv předtím. Některé změny se objeví na PTR už brzy. Dnes je konkurence omezena pouze na Battlegroup a vaše možnost účastnit se Aren vyžaduje stabilní tým přátel na stejném realmu. V následujícím patchy 5.4 pracujeme na vylepšení technologie, kterou jsme za ta léta vytvořili (například region-wide matchmaking), abychom rozšířili okruh soutěžících a zlepšili tak zkušenosti s Arenami pro všechny World of Warcraft hráče. Jedna z věcí, kterých si všimnete v 5.4, je, že se nebudete muset připojit k Arema teamu. Místo toho bude připojování do Aren fungovat jako Rated Battlegroundy: můžete se připojit do Areny s dostatečně velkou skupinou hráčů (stále 2v2, 3v3 a 5v5) a vaši protivníci budou vybráni v závislosti na průměrném MatchMaking Ratingu vaší skupiny. Z velké části zůstane mechanika Aren stejná. Stále budete získávat a ztrácet personal rating v závislosti na výhrách a prohrách, nicméně váš Conquest Point cap bude závislý na Personal Ratingu. Podmínky pro koupi itemů budou také závislé na Personal Ratingu. Tyto změny vytvoří několik výhod, které starý Arena systém nemá:

  • Už se nebudete muset starat o pozvánky, připojování nebo odcházení z Arena Teamů. Teď můžete hrát, s kým budete chtít a kdy budete chtít.
  • Budete mít možnost připojit se k cross-realm skupině a následně s nimi jít Areny. Žebříček Aren už nebude dělený podle Battlegroupy. Stejně jako
  • Rated a normal Battlegroundy budou i Areny region-wide. Budete soutěžit s hráči zahrnující všechny z vašeho regionu.
Stejně jako předtím i nyní na konci sezony nejlepší z nejlepších získají tituly a mounty. Jsme z těchto změn nadšení a těšíme se na váš feedback. Prosíme připojte se k nám na PTR, až budou tyto změny online a projděte si je i vy osobně.


http://wowfan.cz//pic/news/ghostnakave
V jedném ze svých blogů Ghoscrawler vysvětluje změny provedené u povolání. Překlad jsem zařadil do PvP, kterého se spousta změn týká, ale najdete tam také nějaké PvE změny.
SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ
[odstavec]
http://media.wowfan.cz/MoP/patch_54/PvELogo

Nová raid obtížnost: Flexible mode

Blizzard zdroj

Raidování ve World of Warcraft má dlouhou historii nikoliv pouze soutěživých hráčů, ale také změn a vývoje, jak čas plynul a přibývaly nové datadisky. Jako se vším, co hra nabízí, přemýšlíme, co můžeme udělat, abychom v raidech zajistili lepší zážitky a zkušenosti a to i pro širší rozmezí hráčů. Normal a Heroic raidy jsou vhodné pro mnoho hráčů, tak si myslíme, že je jedna mezera, která by stála za vyplnění – a proto momentálně pracujeme na vývoji nového typu raidů v dalším velkém update contentu: Flexible Raiding. Jedna velikost nesedí všem Je nemožné všechny hráče zařadit do čistého a dokonalého vzoru a tak jsme poznali, že bychom mohli poskytnout lepší zkušenosti jedné široké zkušenosti raiderů: sociální skupiny skládající se převážně z přátel a rodiny, menší guildy, které dělají, co je v jejich silách, aby do své raidovací skupiny zařadili jak nejvíce hráčů jde. Během Wrath of the Lich King expanze sloužila těmto skupinám poměrně dobře 10-player Normal obtížnost, ale sloučení 10-player a 25-player raidů do jedné obtížnosti tuto výhodu odstranilo. Raid Finder mode je extrémně dostupný, ale neposkytuje menším skupinách užší sociální zkušenosti během progressu contentem. V patchi 5.4 plánujeme představit nový způsob raidování, který nám dovolí nabídnout ty zkušenosti, o kterých si myslíme, že hráči hledají. /Flex Abychom tuto díru zaplnili, pracujeme na novém Flexible Raid systému, který můžete zařadit někde mezi Normal obtížnost a Raid Finder, ale dovolí přátelům a rodině hrát společně. Tato obtížnost je dostupná předem připraveným skupinám 10 až 25 hráčů, včetně jakéhokoliv množství v tomto rozmezí. To znamená, že když máte 11, 14 nebo 23 kamarádů připravených na raid, tak se všichni budou moci účastnit. Flexible Raid systém je navržený tak, aby obtížnost zvyšovala úměrně počtu hráčů přítomných v raidu. Takže pokud jeden týden jdete se 14 hráči a další s 22, tak se úroveň automaticky upraví. Zapamatujte si, že na rozdíl od Raid Finderu není dostupný žádný matchmaking, takže budete muset sehnal lidi na vlastní pěst. Pokud se ale někdo z pozvaných lidí nestihne dostavit včas (nebo vůbec), tak to nebude konec světa ani raidu. Také budete mít pro invite možnost používat Real ID nebo Battle.net, pro vytvoření cross-realm skupiny. Koho se rozhodnete přibrat a jaký Item Level výbavu po něm budete vyžadovat, je čistě na vás – pro tuto obtížnost není žádná minimální hodnota ilvl. Připraveni zabít Nová raid obtížnost také znamená nový Item Level. Flexible mode bude odměňovat lootem, který se řadí někde mezi Raid Finder a Normal obtížnost a bude využívat Raid Finder loot systém (tedy individuální šance pro každého), volby specializací a bonus roll, takže se nemusíte bát, že vezmete špatného hráče a on sebere část gearu, na který tak dlouho čekáte. Vy máte klíčky Plánujeme Flexible Raid otvírat po křídlech, podobně jako Raid Finder, jenom trochu rychleji. Tato nová obtížnost má navíc oddělený lockout od Raid Finderu a Normal modu, takže můžete zajít všechny tři, pokud si to přejete. Také budete mít možnost dokončit váš „Glory of the Orgrimmar Raider“ raid meta- achievement ve Flexible modu, stejně jako v Normal Heroic a získat tak odměny, jako je například epický mount. To nabídne možnost před raidem změnit obtížnost a dokončit tak achievementy. A konečně, udělat část ve Flexible, Normal nebo Heroic obtížnosti poskytne přístup k dalším odměnám, které nejsou v Raid Finderu dostupné. Getting Down to Brass Tacks Podobně jako s každou jinou věcí ve vývoji pokračujeme ve vylepšování systému fungování Flexible Raid modu a těšíme se, že uslyšíme vaše konstruktivní názory z vašich zkušenosti z Public Test Realm, jakmile se na něj dostane.

Blizzard zdroj

Můžu jít Flex raid s 10 rogunami, nulou healerů a tanků? Nic nemění mechaniky, na kterých raidy fungují, je to pouze obtížnost, která se přizpůsobí množství lidí, které máte. Stále budete potřebovat tanky, stále budete potřebovat healery a stále budete potřebovat DPS. Základní herní mechaniky hry se nemění. Co když vezmou 10 raid skupinu a pak k tomu přidají 5 healerů, jak se bude obtížnost upravovat? Plánujete jenom stupňovat životy bossů? Neznamená to pak, že těchto 5 kamarádů-healerů jsou jenom zbytečná zátěž navíc? Pokud uvažujete striktně ve smyslu „co je pro nás ideální, abychom tuto obtížnost úspěšně dokončili“, tak Flex pravděpodobně není nic pro tebe. Balancování se vybarví nejspíše až během PTR. Můžu z raidu odejít a obtížnost se automaticky přizpůsobí v průběhu? A co když budeme někoho přibírat po startu? Ano a ano. Systém je dynamický. Jak se to bude stupňovat s healery? Pokud beru 17 hráčů, tak jak moc healerů budu potřebovat? Stále bude fungovat standardní poměr DPS/Healer. Nehledí na class nebo spec, stupňuje se čistě s množstvím hráčů. Bude záležet na raid leaderovi a v závislosti na výbavě a skillu, takže to bude rozdílné pro každou skupinu. A znovu říkám, že způsob balancování se nejspíše ukáže až v průběhu PTR testování. Promiňte, ale nemyslím si, že tradiční loot systém by mohl ve flexible raidech fungovat. Pokud přidají stupně, jak moc itemů bude dropovat v závislosti na množství lidí (například 2 s 10 hráči; 3 s 15; 4 s 20; 5 s 25). tak budou hráči brát tak akorát lidí, aby na to dosáhli. To je velmi dobrá pointa. Předpokládám, že to je jeden z důvodů, proč byl zvolen LFR loot systém. Také bych ale rád řekl, že je možné, že se může cokoliv změnit. Vývojáři občas rádi překvapí s jejich nečekanými řešeními.

Lore zdroj

Flexible Raid odměny Z Raid Finderu nic odstraněno nebude. Ve skutečnosti odměny zmíněné Ghostcrawlerem v jeho tweetech jsou něco nového, co jsme předtím neviděli v žádném raid contentu. Chceme pobídnout k udělání kroku pro přejítí z Raid Finderu k něčemu trochu víc organitovanému. Přesto to chceme udělat tak, abychom nevzali nic z Raid Finderu. Takže namísto odstranění set bonusů, trinketů, legendary postupu nebo čehokoliv podobného ražení jsme se rozhodli vytvořit něco nového. Abychom měli jasno: Raid Finder v 5.4 bude mít itemy se všemi věcmi, které jsme viděli v posledních několika tierech. Přesto bude existovat nová odměna pro ty, kteří se rozhodnou udělat krok směrem k Flex, Normal nebo Heroic raidům.

Watcher zdroj

Glory of the Raider

Je zde rozdíl mezi odstraněním odměny bez předchozího varování, což je něco, čeho bychom se rádi vyvarovali a představením odměn, u kterých jsme oznámili, že budou dostupné pouze omezenou dobu (například Gladiator mounti, Kok'kron War Wolf, WoW Anniversary peti, atp.). Chceme trefit nejlepší místo mezi permanentně dostupnými odměnami, které hráče povzbudí jít zpět a znovu navštívit starší content a nebo vybojovat nějaké věci, které potvrdí úspěch v určitém čase na určitém místě. Před léty když vás hráči viděli řídit Kor'kron War Wolf, tak věděli, že jste porazili Garroshe, když byl největší hrozbou pro bezpečí na Azerothu. A to je co říct. V Siege of Orgrimmar budou dostupní další dva mounti: Zaprvé Reins of Glakras z Glory of the Orgrimmar Raider achievementu, který už ale nebude vyžadovat smrt bossů na Heroic obtížnost a bude dostupný hráčům, kteří mají zájem a jsou schopni splnit určité podmínky na Flexible modu nebo výš. Druhý mount bude oddělený se 100% šancí na drop z heroického Garroshe. Později bude loot snížen na přibližně 2%, jakmile se souboj stane moc lehký díky postupu hry. V podobném duchu jako je Invincible nebo Mimiron's Head. Nejsem příznivcem odstranění podmínek heroic smrtí bossů z Glory achievementu. Glory achievementy byly pěkné odměny heroic raiderům v předchozích tierech, kde nebyl dostupný mount se 100% šancí na loot. Ale tady je 100% drop mounta na heroic (ano, na úrovni pro 25 hráčů bude padat víc než jeden). Řekl bych, že byla chyba nenabídnout mounta na Heroic Sha of Fear nebo Lei Shen. „Glory of the ______ Raider“ achievementy upřímně nemají moc velký smysl a moc dobře teď nefungují. Kostra achievementu byla navržena pro jedinou obtížnost (3.0 Naxxramas), kde guildy, které už daný raid farmily, si mohly udělat souboj trochu zajímavější s cílem dosáhnout těchto bonusových cílů a odměn s nimi spojených. Nicméně dnes máme Heroic mode a jak už jsem zmínil, tak velké množství achievementu na Heroic mod nelze tak úplně splnit, pokud se pohybujete na úrovni výbavy, která byla pro souboj zamýšlena (chtěl bych vidět hráče, kteří dělali „Like an Arrow to the Face“ na Heroic modu během 5.0 /5.1). Výsledek byl, že hráči, kteří získali Glory of the Raider achievementy, jsou v menšině proti hráčům, kteří čistí Heroic a dělají achievement runy (často ke zklamání těch, které nezajímají achievementy nebo mounti z Normal modu a kteří by raději využili možnost získat Heroic Thunderforged zbraň). Případně aby museli čekat na další tier, poté se vrátit zpět s menší skupinou a získat achievementy na Normal. Potom to není „Glory of the Raider“ tak, jak byl zamýšlen. Bez nutnosti obav nebo dokonce záminek pro jejich vytváření tak, aby byly splnitelné na Heroic mode, můžeme zajistit, že achievementy všeobecně vyžadují určitou základní úroveň provedení (a la „Show me Your Moves!“ nebo „The Mind-Killer“), díky kterým budou výzvou a odměnou zároveň. Původní Wrath of the Lich King 5-player dungeony nebyly moc velká výzva, nicméně mnoho starých Glory of the Hero achievementů rozhodně ano.


Nový raid: Siege of Orgrimmar

  • Immerseus
  • The Fallen Protectors
  • Norushen
  • Sha of Pride
  • Galakras
  • Iron Juggernaut
  • Kor'kron Dark Shaman
  • General Nazgrim
  • Malkorok
  • Thok the Bloodthirsty
  • Siegecrafter Blackfuse
  • Paragons of the Klaxxi
  • Garrosh Hellscream
http://media.wowfan.cz/MoP/patch_54/Tier16_Logo_mini

[odstavec]

Legendární quest pokračuje

Qian-Le, Courage of Niuzao
Qian-Ying, Fortitude of Niuzao
Gong-Lu, Strength of Xuen
Jina-Kang, Kindness of Chi-Ji
Fen-Yu, Fury of Xuen
Xing-Ho, Breath of Yu'lon


Naposledy upravil/a Hanzik 11.09.2013 v 17:38:40.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet