Arena Systém Update, Burst DMG v PvP

Protože nejsem zrovna ve škole, tak jsem si přivstal, abych napsal další článek.

Minulý víkend byly dočasně pozastaveny všechny arény. Během této pauzy se Blizzard snažil vyřešit problém s výpočtem ratingu. Po důkladném výzkumu našli řešení tohoto problému a arény navrátí zpět během následujících hodin, kdy jsou všechny servery off z důvodu údržby. Blizzard také vzkazuje abychom si byli vědomi toho, že Aréna teamy a jejich ratingy budou resetovány do stavu, v jakém byly minulý týden. Zároveň itemy a achievmenty, které byly získané nelegálně(chybným ratingem) budou smazány.

PvP je plné DMG,velkého DMG. Blizzard stále diskutuje o tomto problému a neví, zda je to problém jen určitých classů(Rogue, Mage, Paladin[konečně je to napadlo u toho paladina], DK) nebo je velký DMG prostě všude. Resilience stále dělá větší a větší rozdíly mezi hráči.
Možná řešení tohoto problému:
  • Snížit DMG
  • Zvýšit HP
  • Udělat Resilienci tak, aby redukovala DMG stálým %(tzn. že se nepůjde zvýšit ani snížit)
První a druhé řešení by mělo velký, negativní vliv na PvE. Třetí je zase lehké na realizovatelnost, ale muselo by se počkat na beta verzi tohoto řešení.

Z důvodu extrémně velkého overpower Glyph of Holy Light, byl snížen jeho rozsah z 20 yardů na pouhých 8.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet