Patch 3.1 - Secrets of Ulduar

Patch 3.1

První velký patch po příchodu Wrath of the Lich King. Přinese nový raid dungeon Ulduar, který by měl být mnohem větší výzvou než Naxxramas či Malygos. V tomto patchi se také objeví dual-spec, což je funkce, která umožní jednoduché přepínání mezi dvěma talentovými specializacemi. Informace o patchi jsme rezdělili do několika kategorií: [odstavec]

Dual spec



Jelikož je patch již na PTR, známe o této funkci již hodně informací. Jednorázový poplatek za používání bude 1000 . Gear Manager se bohužel neobjeví přímo s příchodem patche, ale až o něco později..

Nyní je to tak, že přepnout mezi specializacemi můžete kdykoli a nepotřebujete žádný reagent.

Dual spec Otázky a odpovědi



Rozhovor s Game Designerem Gregem "Ghostcrawlerem" Streetem.

Co je to dual spec?
Dual spec je prvek hry, který vám umožní mít uložené dvě různé specializace talentů, glyfů a action barů.

Proč chcete dovolit hráčům mít dvě specializace až nyní?
Opravdu jsme cítili, že toto je skvělá cesta jak zvýšit flexibilitu hráčů a umožnení jim poznání více pohledů na hru. Například, někteří hráči mají rádi jak arény tak raidy, ale to jde těžko s jedním buildem spojit. Existují tu přece talenty, které se hodí do jedné části hry více než do jiné. Nyní hráči musejí při změně specializace například s PvP na PvE platit, složitě znovu sestavovat talent strom a přehazovat action bary. Nový systém z toho udělá více logický proces, ušetří čas a umožní hráčům jednoduché přecházení mezi jednotlivými aspekty hry.

Kdo to bude moci používat?
Hráčům na maximálním levelu bude umožněno dual-spec používat.

Proč?
Nechceme to dávat nižším levelům, protože těm jde většinou o levelování a o učení se hraní. Je ale možné, že pokud se systém osvědčí, můžeme ho rozšířit.

Jak bude možné nastavit si dual spec?
Hráči budou moci navštívit své trenéry, kde zaplatí poplatek a tím získají možnost k používání dual-spec.

Jak si prohodíte specializace?
Hráči budou moci změnit své specializace navštřívením Lexicon of Power. Lexicony of Power najdete v hlavních městech a inscriptoři budou moci vytvořit nový předmět, který takovýto Lexicon vytvoří. Každý si bude moci takový předmět koupit, ale bude to potřebovat rituál více hráčů k jeho vyvolání. Je to podobné repair botu v tom, že to bude žít pouze krátkou chvíli. Je důležité říci, že nebudete moci měnit své specializace v combatu nebo v aréně. I když nebudete zrovna u Lexicon of Power, budete si stále moci prohlížet svou druhou specializaci.

Budou mít solo hráči nějakou možnost jak změnit svou speacializaci mimo město bez Lexicon of Power?
Změny talentů bude možné provádět pouze u Lexicon of Power.

Je předmět, který použijete k vyvolání Lexicon of Power použitelný vícekrát?
Ještě jsme se ohledně tohoto tématu úplně nerozhodli a budeme to zkoušet na PTR.

Když budu chtít změnit jednu z mých talent specializací, je tu ta možnost, nebo budu muset změnit obě?
Když resetnete talenty, budete měnit pouze měnit pouze specializaci, kterou máte zrovna aktivní.

Půjde také s přehozením specializace také jednoduše vyměnit gear?
Ve stejném čase, kdy spustíme dual-spec, nastavíme také gear systém. Bude se to jmenovat "Gear Manager". Bude to moci být použito buď jen k přehození zbraní nebo trinketů, nebo např. k obléknutí tuxeda či ke kompletnímu svléknutí. Nebude to však měnit gear automaticky s přehozením specializace. Nejsme si jistí, jestli tato funkce bude na PTR ve stejném čase jako dual-spec.

A co hunteři? Specializace jejich petů je často závislá na specializaci huntera. Budou moci měnit talenty petů stejně jako své?
Resetne to pet talenty. Navíc odstraníme cenu za respec peta. Navíc, hunteři budou mít novou schopnost s velkým cooldownem, která jim na cvhíli dovolí přístup k jejich stáji z jakéhokoli místa. Tím by se mělo docílit používání většího množství petů.

Půjde změnit také glyfy?
Glyfy budou spojeny s jednotlivými specializacemi, takže se změnou talentů změníte i glyfy.

A co action bary?
Ty se uloží ve stejnou dobu jako talenty a glyfy a když změníte talenty, změní se vám i bary.

Je tu možnost pro hráče na vybrání jejich talentů bez uložení? Nyní je to tak, že jakmile požijete talent, musíte zaplatit abyste ho získali zpět.
S dual spec dovolíme hráčům nastavení talentů a až poté jejich uložení. Hráči proto budou moci vše nastavit před tím, než se cokoli uloží. To by mělo dát více svobody a zabránit chybám.

Hráči budou moci mít pouze dvě specializace?
Systém spustíme pouze se dvěma specialicemi, uvidíme, jak bude fungovat. Můžeme přidat další specializace později.

Kdy můžou hráči očekávat vyzkoušení dual spec?
Dual spec bude na PTR, hned poté, co je spustíme.
[odstavec]

Ulduar



Několik tisíciletí stál Ulduar nerušen smrtelníky na dalekém severu mimo všechno dění. Nedávno ho však některé rasy objevily, a uvědomily si, jaký potenciál toto prastaré titánké sídlo má. Někteří si v něm chtěli představovali město, které bylo kdysi sídlem velikostiTitánů, zatímco jiní tam chtěli hledat poklady, které mohly pocházet od samotných stvořitelů. Všichni se však mýlili... Pod branami není žádné město, žádný poklad, žádná odpověď na záhady okolo Titánů. Pod touto nádhernou architekturou leží zlo, které ani Titáni nedokázali porazit...

Pod prastarým Ulduarem, tiše šeptá Starý Bůh Smrti... Našlapujte opatrně, jinak se jeho vězení stane vaší hrobkou!


Ulduar bude dalším raid dungeonem, těžší než Naxxramas a to jak pro 10 tak pro 25 lidí. Setkáme se tu s dalšími inovacemi raid taktiky a grafického provedení. Ulduar má dvě od sebe oddělené části - v jedné z nich budete jen stát u bran Ulduaru a bojovat proti nekonečným armádám, které na vás budou přicházet. V druhé části, projdete skrz titánskou budovu a konečně odhalíte, co se skrývá v jejích hlubinách.

Poražení tohoto zla je na vás, Aliance a Horda jsou příliš zaneprázděni boji odehrávající se za Wrathgate a proto vám zde nebudou příliš nápomocni. I tak vám zde ale zanechali několik obléhacích zařízení, na kterých budete někdy také bojovat. Najdete zde motocykly, beranidla i katapulty, každé se speciálními schopnostmi pro řidiče i pasažéry - např. zamoření oblasti, odpálení ohnivé nálože či vystřelení pasažérů do dálky.

Například tam bude jeden takový boss, na kterého budete muset vozítka použít. Jde o obra, který je prakticky nezranitelný a proto budete muset použít velké zbraně. Budete muset vystřelit několik hráčů nad něj, kteří nejprve zničí jeho obranu a až poté se vypořádáte se samotným obrem.

Mělo by zde být celkem 14 bossů, z toho 11 by mělo mít nějaký těžší mód, aby i nejlepší guildy měly stále čeho dosahovat - za těžší módy dostanete samozřejmě odměny, speciální loot apod. (např. jako Twilight draci u Sathariona).

Odměna za splnění těžkých módů, které se v Ulduaru objeví nebudou pouze achievement body, title či mounti, ale nějaké vylepšené, rozdílné odměny ve formě předmětů.

Myslím si, že je bezpečné říct, že Ulduar bude o něco více těžší než Naxxramas, i bez těžších módů, které do něj implantujeme. Pořád upravujeme lokaci kvůli přístupnosti (bude tu např. jeden volitelný boss, který bude vytvořen jako těžký), ale raid skupina, který prošla Naxxramas, Malygose a Sathariona a získal tam gear, by měla být na Ulduar dobře připravena. Není to pouze tím, že gear se jim zlepšíl, ale hráči by už také měli mít pod palcem nějaké ty zkušenosti s raidováním. Navíc i my máme nyní mnohem přesnější obraz o tom co guildy zvládnou, jako heal, damage a tankování, lepší než před vydáním Wrath of the Lich King. Pokud byl Naxxramas uváděcím raidem do PvE pro hráče, kteří nikdy předtím neraidovali, berte Ulduar jako další a těžší stupeň.




Oficiální video s Ulduarem na tomto odkazu nebo níže.



Video s pravděpodobnou podobou Ulduaru, ale ještě se může hodně změnit.

[odstavec]

Tier 8 sety



V Ulduaru budou samozřejmě padat další Tier sety, tentokrát s pořadovým číslem 8. Statistiky zatím neznáme, ale na jejich modely se můžete podívat již teď.

Death KnightDruid
HunterMage
PaladinPriest
RogueShaman
WarlockWarrior
[odstavec]

Regenerace Many



Blizzard chce s patchem 3.1 také docela hodně překopat systém regenerace many. Přijde jim totiž že prozatím fungující regenerace je příliš silná a healerům vlastně vůbec nedochází mana. Nechtějí, abyste byli oom po každém boji, ale bude možné že se vám to stane, pokud si nebudete dávat na manu pozor. Regenerace many ve chvílích kdy nekouzlíte, bude pravděpodobně snížena. Chtějí zamezit tomu, že spousta healerů jen stojí a hází instant spell, čímž jim prakticky neubývá mana. Navzdory tomu budou naopak vylepšeny talenty jako Meditation, takže regenerace při kouzlení by měla zůstat stejná. Uvidíme jakých změn u mp5 se tedy dočkáme :). Mluví se také hodně o Replenishment. [odstavec]

Aréna Season 6



Předpokládá se, že několik týdnů či dokonce měsíců poté co vyjde patch 3.1 bude také spuštěna Arena Season 6. Mám tu o ní nějaké informace, které se ale ještě mohou změnit!!
  • Předpokládá se, že Blizzard s novou sezénou trochu pozmění systém, a to tak, že nové týmy nebudou mít 1500 rating, ale budou ho mít menší. To je důležitá informace, abyste se poté nedivili, když budu zmiňovat požadavky na předměty.
  • Hateful set-předměty a Deadly doplňky (Boty, Pásky, Prsteny...) nebudou mít žádný potřebný personal rating.
  • Deadly set-předměty budou mít snížené požadavky na rating. (od 1300 do 1550, např. rukavice 1350, ramena 1550)
  • Objeví se nové PvP sety - Furious, rating bude od 1400 do 2100, za nízký rating získáte pouze doplňlky, později také set-předměty a zbraně. Za 2300 personal rating budete moci získat tabard, který bude mít pouze kosmetickou funkci a bude prý vybadat dosti zajímavě! Přesně ceny pro každý předmět na fóru.
  • Nebude tak jednoduché získat Deadly itemy přes Emblems of Conquest (emblémy z Ulduaru?) tak jak je nyní jednoduché získat Hateful přes Eblems of Valor.
  • Objeví se nový Wintergrasp boss. Bude umístěný v dalším křídle Vault of Archavon a bude mít podobný loot jako nyní Archavon (čili asi Furious věci + náhodné T8)
  • Ceny věcí v honorech a v aréna bodech zatím nejsou uvedeny, ale předpokládá se, že Hatefuly získáte za cenu Savage, Deadly za cenu Hateful atd.
[odstavec]

Další info



Mounti - Pozemní mounti by měli s přichodem patche umět plavat.

Mapy dungeonů - Do byly hry přidány mapy dungeonů! Dostupné jsou zatím jen pro některé Northrend dungy. (příklady: #1, #2, #3)

Legendární palcát pro healery! - Půjde složit ze třiceti kousků, poté získáte předmět, který začne quest.
  • Val'anyr Hammer of Ancient Kings - Equip Efekt - Vaše léčící kouzla mají šanci, že na 15 sekund vytvoří Blessing of Ancient Kings, což přidá vašim healům schopnost na vytvoření štítu na cíli, které absorbují 15% zranění, o které cíl vyléčíte.
Tento palcát půjde složit ze 30ti Fragment of Val'anyr, které budou padat téměř ze všech bossů v Ulduaru 25. Po získání kousků musíte splnit úkol, ve kterém budete muset zabít posledního bosse - Yogg-Sarona, ale speciálním způsobem. Při boji budete muset totiž používat palcát ke zrušení několika bossových kouzel. Palcát vypadá takto.

Mounti - Objeví se několik nových mountů a petů. Zatím nevíme, jakým způsobem půjdou získat.

Glyfy - Bylo změněno a přidáno několik glyfů (možná doplníme jejich seznam) (seznam anglicky)

Informace z http://www.mmo-champion.com/

Naposledy upravil/a Wrent 04.12.2010 v 20:46:09.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet