link

Patch 5.0.4

http://media.wowfan.cz/MoP/prepatch/small/mop-logo
Měsíc před vydáním čtvrtého datadisku Mists of Pandaria se objevuje nový patch s číslem 5.0.4. Obsahuje mnoho novinek, které jsou pro hru samotnou důležité a proto jsme vytvořili tento článek. Všechno důležité najdete níže.

Seznam novinek

Nový talentový systém

Jednou z největších změň tohoto datadisku jsou talenty. Talentové stromy obsahují šest řádků po třech kouzlech. Většina talentů, které jsou nyní vedeny jako pasivné jsou obsaženy již ve specializacích a jsou otevírány postupně.
Wowhead talent calculator

Změny Povolání

Můžete se těšit na nějaké změny i u povolání. Je jich dost, ale díky Blizzardu, který shrnul změny v krátkých odstavcích můžeme i my poskytnout celkem zajímavé informace o změnách, které na nás čekají.
Blizzard zdroj

Death Knight Prezence byly změněny. Frost Presence má nyní dvojnásobné generování Runic Power a každá specializace učí pasivní kouzla, která by měla přizpůsobovat prezence k používání. Necrotic Strike, stejně jako nový talent Death Siphon stojí Death Rune. To znamená, že mohou být využity jen tehdy, když se jedna z vašich run změní na Death Rune. Druid Feral specializace byla rozdělena do Feral (pro Cat Form) a Guardian (pro Bear Form) specializací. Každá ze čtyřech specializací má více odlišných kouzel, avšak některá se dají používat i s jinými specializacemi - například Feral a Guardian druidi mohou použít Healing Touch, který je bude léčit o něco více. Balance a Restoration druidi mohou využívat lépe některá kouzla z Cat Form a Bear Form. Hunter Byla odstraněna minimální vzdálenost pro ranged útoky. Ranged weapon slot byl odstraněn ze hry; hunteři nyní nosí svou zbraň jako main hand zbraň. Hunteři také využívají Expertise pro jejich útoky, kterým se může nepřítel vyhnout (dodge). Jakýkoliv pet si může zvolit ze tří specializací - Ferocity, Tenacity nebo Cunning. Mage Mágové se dočkali mnoho změn, které změní jejich rotaci a udělají jejich povolání více zajímavějším. Arcane Mágové mají nyní složitější rotaci. Fire Mágové mají možnost využívat náhodného charakteru svých kouzel. Frost Mágové jsou nyní o dost silnější a mohou se více zapojit do PvE. Hodně z Frost kouzel jako je Crowd Control nebo survivability kouzel bylo zpřístupněno celému polování nebo přesunuto do talentů. Paladin Paladin má nyní pár kouzel na dálku, ale přesto zůstává bojovníkem na blízko. Stále poskytuje mnoho raid buffů. Aury jsou odstraněny a buffy z aur jsou nyní obsaženy v Sealech. Paladin nyní může naspořit až 5 Holy Power, avšak použít může jen tři na jedno kouzlo. Priest Mana byla upravena pro všechny castery. Chakras je nyní podobná více stancím, které má Warrior. Discipline Priest prošel změnami, aby dále pomáhal s absorbcí damage. Shadow priest má nyní Shadow Orb jako zdroj pro svá kouzla. Shadow Orby jsou generovány ze základních kouzel a mohou být využita pro Crown Control nebo silnější kouzla. Rogue Poisony jsou nyní ve Spellbooku vedeny jako kouzla. Jsou rozděleny do dvou kategorií - Lethan (Deadly nebo Wound Poison) a Non-Lethan (ostatní) a hráč může použít jeden poison z každého typu pouze na zbraň. Většina kouzel, která byla určena pouze pro určitou specializaci je nyní přístupná pro všechny; takže můžete používat Shadowstep jako Combat Rogue nebo Cheat Death jako Assassination Rogue. Rychlost útoku dýk (Dagger) byla normalizována a již by nemělo existovat označení jako "off-hand". Jakákoliv dýka může být použivata v obou rukách. Shaman Totemy již neslouží jako hlavní hlavní buffy. Některé ze starých účinků totemů má nyní sám Shaman. Totemy nyní poskytují krátkodobé výhody. S ohledem na změny byl odstraněn z interface tkz. multidrop a všechny totemy jsou nyní seřazeny v nabídce ve Spellbooku. Warlock Každá specializace Warlocka má jedinečný sekundární zdroj, který umožňuje využití některých kouzel. Affliction Warlock se soustředí na více DoT kouzel a zesilování jejich účinků. Affliction Warlock používá Soul Shardy pro své silnější útoky. Demonology Warlock má nyní Demonic Fury místo Soul Shardů. Demonic Fury získává pomocí svých kouzel. Destruction Warlock nyní používá Unstable Embers, která pomalu roste s kouzlením kouzel. Použít jí může na vypuštění masivního útoku. Warlock již nemoůže používat kouzla na Armor, nyní má přidaný armor a životy pasivně. Démoni (peti) mají podobný damage a nejsou již svázání se specializací. Doomguard, Infernal a Soulstone cooldowny se resetují po smrti na raid nebo dungeon bossech. Warrior Rage prošla opět změnou tak, aby se stala více cennou. Warrior již nedostává Rage z damage, kterou dostává, ale generuje jí z jeho primárních útočných kouzel jako je Mortal Strike, Bloodthirst nebo Shield Slam. Stance nyní sdílí jeden bar pro všechna kouzla. Kromě těchto změn se změnilo i chápání samotných Stancí. Berserker Stance dovoluje získat nějakou Rage z příchozího damage, Battle Stance dokáže z útoků, které Warrior používá přidat Rage a Defensive Stance je určena na přežití.

Glyphy

Glyphy jsou nynyí více zábavné, ale i více užitečné. Prime glyphy jsou odstraněny a Major glyphy na sebe berou veškerou zodpovědnost za užitečnost a důležitost bonusů (jako měli v Cataclysmu Prime glyphy). Minor glyphy jsou nyní zaměřeny spíše na zábavnost a estetičnost. Major Glyphy Minor Glyphy

Snažší expení

S přidáním pěti dalších úrovní bylo jako vždy sníženo množství potřebných zkušeností, které hráč potřebuje. Pokud tedy plánujete, že dotáhnete další postavu na nejvyšší level a připravíte jí na Mists of Pandaria, máte možnost.
Úroveň
Stará hodnota XP
Nová hodnota XP
82-83
4,004,000
2,669,000 (-33%)
83-84
5,203,400
3,469,000 (-33%)
84-85
9,165,100
4,583,000 (-50%)

Další místo pro postavy

Zatím není zcela jasné, zda bude již v tomto patchi možno vytvořit jedenáctou postavu na serveru (bude aktualizováno ve středu).
11 slots per server

AoE Loot

Již středeční patch přináší nové lootování. AoE lootování chybělo hře již pěknou řádku let a Blizzard konečně plní přání mnoha lidí. Nedávno se taky objevilo API pro vývojáře addonů.

Dungeony

Jak jistě víte, některé ze starších dungeonů se předělávají. Řeč je o Scarlet Monastery a Scholomance. Během nového patche budete moci okusit nové mechaniky alespoň na nižších úrovních. O dungeonu Scholomance si můžete přečíst v článku, který napsal Geoffrey - Scholomace v Mists of Pandaria.
Scholomace Scholomace

Valor Point systém

V tomto patchi bude pár změn co se týče Valor Pointů.
Instance
Cataclysm
Mists of Pandaria
Raid Finder (Dragon Soul)
250x Valor Points
250x Justice Points
Random Heroic Dungeon (Cataclysm)
150x Valor Points
150x Justice Points
Random Dungeon (Cataclysm)
140x Justice Points
150x Justice Points
Random Dungeon (Mists of Pandaria)
-
60x Justice Points
Blizzard Entertainment zdroj

Přeměna měny s přicházejícím Mists of Pandaria se bude odehrávat ve třech fázích. 28. srpna, patch 5.0.4.

  • Valor pointy budou přeměněny na Justice pointy a Conquesty pointy budou změněny na Honor pointy.
  • Ani jedna z těchto měn nebude mít v tento okamžik žádný cap.
  • Stávající arena sezona bude ukončena.
  • Hráči nebudou mít možnost získat Valor nebo Conquest pointy (bossové budou dropovat Justice, areny budou uzamčeny).
  • Itemy, které je nyní možné koupit za Valor/Conquest pointy, bude možné zakoupit za Justice/Honor.
Přibližně dva týdny po Patchi 5.0.4
  • Všechny Justice a Honor body, které přesahují 4000 bodů budou automaticky proměny na goldy v hodnotách 35 silver za každý Honor a 47 silver za každý Justice bod.
  • Cap zůstane na 4000 bodech.

Account Wide Achievements

Ghostcrawler zdroj

Většina achievementů je pro celý účet To znamená, že pokud jednou jednou achievement získáte, budete jej mít na všech postavách. Avšak i při znovuzískání achievementu na jiné postavě bude získání oznámeno v chatu a objeví se i pop-up okno jako to bylo doposud. Myslíme si, že je to stále důležité u achievementů jako je získání maximální úrovně, dělání profesí nebo první zabití bosse. Je přeci zábavné, když vám ostatní gratulují k získání achievementu. Nicméně to bude pouze estetická úprava. Nebudou se zdvojnásobovat body. Většina kritérií není pro celý účet Pokud začnete achievement na jedné postavě, nebudete jej moci dokončit na druhé. Nemyslíme si, že by dávalo smysl udělat jeden charakter na 60. úroveň, druhý na 20. úroveň a získat achievement za dokončení 80. úrovně. Pokud začnete achievement jako Explore Thousand Needles, budete si ho pravděpodobně udělat i na další postavě. Některé achievementy jsou "Meta achievementy" Ve hře je dost achievementů, které vyžadují mnoho jiných specifických achievementů. Jako skvělý příklad poslouží What a Long, Strange Trip It's Been. Takové achievementy jsou z pravidla pro celý účet. Pokud jedna postava získá Noble Gardener a druhá The Flame Warden budete moci získat achievement pro celý účet. I když budete potřebovat Explore Thousand Needles na jedné postavě, ostatní mohou přispět k Explore Kalimdor. Minimum achievementů jsou pouze "account-only" Jsou tady dvě kategorie takových achievementů. Jedna z nich zahrnuje achievementy, které nepůjdou získat pouze na jedné postavě. Například vyexpení všech povolání na 90. úroveň. Do druhé kategorie se řadí achievementy extrémně těžké k získání na jedné postavě (a které již nebude nikdy chtít opakovat na jiné), jako jsou 2500 daily quests nebo 250K honorable kills. V takových případech se budou počítat kritérie za všech postav.

Seznam zajímavých Account Wide Achievementů

Account Wide Mounti

Mnoho mountů je nyní pro celý účet. To znamená, že tyto mounty budete moci používat na všech postavách na Battle.net účtu. Kromě specifických mountů (například paladinský kůň nebo PvP mounti) je většina mountů přístupná. Pokud se jedná o mounty omezené na frakci, tak se v okně budou zobrazovat (počítat se do achievementů), ale používat se budou moci pouze na správné frakci. Seznam zajímavých Account Wide Mountů

Account Wide Peti

Patch přináší i sdílení petů, které bude důležité při Pet Battle systému.
Blizzard zdroj

V patchi 5.0.4 budeme pomalu připravovat postavy na příchod Pet Battle systému, který bude plně funkční v Mists of Pandaria. Tento systém s sebou přináší sdílení petů pro celý účet. Během tohoto patche budou peti přenášeni mezi postavami. Výsledkem bude, že každá postava bude moci využívat všechny dostupné pety. Chytání a obchodování s mazlíčky jsou funkce určeny až pro datadisk, takže se s nimi v patchi nesetkáte.

  • Hráč bude mít možnost mít 500 petů.
    • Hráč bude mít možnost překročit hranici 500 petů v patchi 5.0.4.
    • Migrace petů dokáže přenést pouze 1500 petů.
    • Unikátní mazlíčci budou zabírat pouze jeden slot.
  • Peti určeni jiné frakci budou šedí.
    • Někteří z petů mohou být vyvolání pouze u dané frakce.
    • Například: Ballons, Moonkin Hatchlings.
    • Bude také pár petů, které nenajdete na všech postavách. Například: Guild Page, Guild Herald, Argent Squire, Argent Gruntling.
  • Unikátní peti budou zabírat pouze jeden slot. Například Lil' KT, Murky, a Frosty.
  • Ostatní standardní mazlíčci budou přeneseni. Limit je nastaven na tři stejné pety. Hráči, kteří mají více než tři stejné pety na svých postavách dostanou pouze tři po migraci. Například: Orange Tabby Cat, Brown Prairie Dog, Crimson Whelpling.

F.A.Q.

Zajímá mě, jak to bude s pety, které nemáme naučené, ale leží nám v batohu, bankách nebo v aukci. Budou nějak tito peti spojováni, automaticky učeni nebo redukováni? Klíčem k celé situaci je rozdíl mezi naučeným petem a petem schovaným v batohu, bance, aukci nebo poště. Sdílení budou pouze peti, které se hráč naučil. Peti jako itemy nebudou nijak zasaženi. Budou peti opravdu sdíleni na všech licencích na Battle.netu jako to bylo řečeno na schůzce novinářů nebo budou pouze na jednu licenci? Ano. Všechny charaktery na všech licencích budou mít přístup ke stejným petům. Ovšem pouze jeden hráč bude moci využívat službu Pet Battle. Hráči na dalších licencích budou moci přivolat peta jako companiona, ale nebudou se moci s ním přihlásit do bojů. Pokud máme více licencí na Battle.net účtu, bude každá licence mít možnost dělat si vlastní daily questy? Používat stejné pety? Budeme moci levelovat své pety ve světě? Ano. Daily questy jsou specifické a budou limitovány pouze pro jednu licenci. Mohou mezi sebou soupeřit hráči na stejném Battle.net účtu? Bohužel tito hráči budou muset rozdělit své licence a umísnit je na rozdílné Battle.net účty.

Cross-Realm zóny

Novinkou, která by měla odstranit problémy se servery, na kterých je málo lidí je Cross-Realm zónování. Na PTR a Beta serverech se již zkoušelo a vypadalo to dost dobře. Na patchi 5.0.4 bude spuštěno pouze pár serverů s touto funkcí, ale na Mists of Pandaria bude dostupná pro všechny servery.
Blizzard Entertainment zdroj

S Mists of Pandaria přinášíme do hry novou technologii, která umožní hráčům z odlišných serverů, aby se mohli v málo obydlených lokacích vidět a interagovat mezi sebou. Díky tomu se budou moci hráči spojit napříč světy do skupin a nemusí plnit úkoly v lokacích sami. I přesto, že budou moci hrát s hráči jiných světu, komunikace a veškeré spojení s domovským realmem zůstane nedotčeno. S touto technologií jsme také schopni rozdělit přelidněné lokace. Budeme mezi sebou propojovat následující skupiny serverů: PvP servery s PvP servery, PvE s PvE, RP-PvP s RP-PvP a RP-PvE s RP-PvE. Jako vždy i zde budeme nadále sledovat, jak toto rozdělení bude fungovat.

F.A.Q.

Q: Proč zavádět cross-realm zóny? A: Po mnoho let se většina postav, které jsou online, nachází na maximálním levelu. To způsobuje, že hráči, kteří procházejí procesem levelování, potkávají jen velice málo jiných hráčů. Cross-realm zóny nám mohou zajistit, aby i během levelování docházelo k interakci mezi hráči, což by mělo zlepšit zážitek ze hry. Q: Jak cross-realm zóny fungují? A: Pokud se budete nacházet v zóně, která bude označena jako "cross-realm zóna", všimnete si, že kromě hráčů z vašeho serveru vidíte a můžete komunikovat s hráči z jiných světů. To vše bude probíhat automaticky, vy díky tomu budete schopni být s těmito hráči v partě a plnit s nimi questy. Stejně tak, jako kdybyste hráli s hráči z vašeho serveru. Q: Jak tohle bude fungovat na lodích a vzducholodích? A: Přechody se budou dít na hranicích mezi zónami (např. při přechodu mezi Ashenvale a Darkshore). Q: Mohu formovat partu s lidmi, které potkám v takovéto zóně? A: Samozřejmě! Kromě vytvoření party můžete také s těmito lidmi mluvit. Nepůjde ovšem obchodovat s ostatními, podobně jako v raidech, dungeonech nebo battlegroundech. Q: Bude má cross-realm parta zrušena, když se přesuneme mezi zónami (např. přejdeme z Thousand Needles do Feralasu)? A: Momentálně by se v tomto případě stalo to, že by se vaše parta při přechodu mezi zónami nezrušila. Pokud ovšem hráči nebudou ze stejného serveru jako vy, už je nadále nebudete schopni vidět. Q: Budu moci tvořit partu s přáteli? A: Ano, budete moci tvořit party s vašimi Real-ID přáteli. Musejí být ale ze stejné frakce. Q: Jaké bude levelové omezení, abych se mohl s přáteli vidět? A: Žádné takové omezení není. Budete-li ve stejné lokaci, nic vás omezovat nebude. Q: Mohu jít do hlavních měst, zatím co jsem v partě s ostatními? A: Hlavní města bývají běžně obydlená velkým počtem hráčů, proto za normálních okolností nebudou nastavena jako "cross-realm zóny". S hráči z jiných serverů nebude možné v hlavních městech komunikovat. Q: Mohu obchodovat s hráči, které potkám? A: Platí zde stejná omezení při obchodování jako v raidech, dungeonech nebo battlegroundech. Q: Jak funguje group loot? A: Group loot bude fungovat naprosto stejně, jako kdybyste byli v naprosto normální partě pocházející z jednoho serveru. Q: S kým vlastně budu hrát? A: Toto se bude lišit server od serveru. Záleží to především na tom, jak moc budou dané zóny přelidněné/vylidněné. Hlavní města a vysoce obydlené lokace nebudou označeny jako "cross-realm zóny". Q: Jak to bude fungovat se zdroji pro profese, ty budou také sdílené? A: Zdroje jako např. kytky nebo minerály pro těžbu budou sdílené všemi přítomnými hráči v zóně. Budeme pečlivě sledovat, jaký to bude mít vliv na celkové fungování zóny, a v případě přelidnění v určité lokaci můžeme upravit, kolik serverů bude danou lokaci sdílet. Q: Znamená to, že bude sdílená i aukce? A: Ne. Aukce bude i nadále fungovat beze změn, bude přístupná jen domovskému serveru. Q: Co se bude dít se zónami, které budou už i tak přelidněné (např. startovní lokace nových ras)? A: S touto technologií jsme schopni vytvořit i více kopií dané lokace na jeden server. Hráči by byli mezi tyto lokace rovnoměrně rozděleni, aby se předešlo problémům spojeným s přelidněnými questovými lokacemi. Hráči nebudou moci komunikovat nebo jakkoliv působit na hráče v jiné instanci dané lokace. V případě vytvoření party mezi hráči z odlišných kopií budou všichni automaticky přesunuti do jedné kopie, aby se mohli vidět a aby mohli spolupracovat. Q: Jak bude fungovat spojení mezi PvP a PvE servery? Budou se lokace sdílet i mezi odlišnými druhy serverů? A: Ne. Pouze stejné typy serverů budou sdílet lokace (viz. druhý odstavec blue postu). Q: Co když se ale napojím do party s Real-ID přáteli, kteří jsou z jiného typu serverů? A: Pokud se napojíte pomocí Real-ID do party některého z vašich kamarádů, budou v zóně platit pravidla podle hráče, který partu vytvářel. Pokud byste například hráli na PvP serveru a připojil by se na vás kamarád z PvE serveru, připojili byste se do sdílené lokace mezi PvP servery. V takovém případě by zkrátka v zóně platily pravidla PvP serverů. Q: Nevidím důvod vytvářet party s ostatními hráči, když je vše tak strašně jednoduché na nízkých levelech. Všichni tihle lidi mi budou akorát krást moby, které budu potřebovat do questu, nebo mě budou zabíjet a krást mi kytky a minerály. A: Hra je speciálně navržena s nejrůznějšími respawny tak, aby vyhovovala hráčům při těch největších náporech. Hra není o tom, aby v lokaci bylo málo lidí. Nikdy to tak být nemělo. Q: Bude se nám tedy nyní muset načítat každá lokace zvlášť? A: Ne. V tomhle ohledu se nic nemění. Přechody mezi lokacemi budou fungovat stále stejně plynule.

The Battle of Theramore

Blizzard zdroj

The Battle of Theramore, první z mnoha Scenarios, které míří do World of Warcraft je event, který mění příběh Warcraftu. Bude dostupný pro 80. úrovně pouze pro jeden týden -- týden před vydáním Mists of Pandaria, které je naplánovano na 28. září. Po celý týden 18.9 - 24.9 se budou moci hráči s 85. úrovní zapojit do eventu, který má dvě podoby - Aliance a Horda má rozdílné eventy. To vše se dvěmi dalšími přátely (Poznámka: pokud nejsou přátele dostupní, budou poskytnuti. Baterie nejsou přiloženy. Změny vyhrazeny.) Jakmile bude spuštěn svět Pandarie, Battle of Theramore se připojí k ostatním Scenarios jako obsah pro 90. úrovně a každý -- včetně hráčů, kteří jej nestihli na 85. úrovni -- bude mít možnost si tento event zkusit. Jakmile hráč poprvé splní event, uvidí pozůstatky boje v Theramore (Duskwallow Marsh). Theramore bude v budoucnu změněm nadobro jako památka boji v některém z nadcházejícím patchi a nebude záležet, zda hráč splnit event nebo ne.

Buffy, Debuffy, Raid benefity

S novými talenty přichází i pár změn, které se doktnou buffování, debuffů a benefitů pro raid. Celý Blue-post si můžete přečíst v článku od Nibenwen.

Ukončení PvP Season 11

Blizzard zdroj

Bylo rozhodnuto, že ukončení 11. PvP sezony nastane ve středu 29. srpna. Poté se vyhodnotí, kdo obdrží end-of-season odměny. Hráči, kteří cítí, že by mohli dosáhnout na některou z odměn, by se rozhodně měli vyvarovat transferů svých charakterů na jiný realm nebo k jiné frakci, dokud sezona definitivně neskončí. Vyhodnocování a odměňování bude trvat přibližně týden od ukončení sezóny. Na jejím konci budou Conquest Pointy přeměněny v Honor Pointy a může se tedy stát, že přesáhnete Honor cap. Do vydání Mists of Pandaria 25. září bude Honor cap zrušen. Pokud bude vaše postava při vydání MoP vlastnit více jak 4000 Honor Pointů, tak za každý bod navíc obdržíte 35 silverů. Po ukončení sezony budou všechny itemy 11. sezóny stát Honor Pointy (kdy se cena bude rovnat původní Conquest Point hodnotě) s vyjímkou itemů vyžadující rating - ty už nebude možné zakoupit. Následující Arena a Rated Battleground sezóna pro hráče na levlu 90 začne zhruba jeden týden po spuštění Mists of Pandaria. V době mezi sezónami budou Arény a Rated Battlegroundy nedostupné. Matchmaking (MMR), team a personal ratingy budou se začátkem 12. sezóny zresetovány.

Warlock & Peti

Po dlouhém čekaní se i Warloci dočkají nových petů. Pomocí talentu Grimoire of Supremacy budou jejich nový peti silnější. Dostanou také nový vzhled a nahradí staré pety.
Warlock new pet Warlock new pet Warlock new pet Warlock new pet Warlock new pet Warlock new pet

Druid & Formy

Patch přináší i něco druidům. Pomocí glyphů Glyph of Aquatic Form a Glyph of the Cheetah mohou změnit vzhled své Aquatic a Travel formě.
Druid and his forms Druid and his forms Druid and his forms
Pomocí talentu Incarnation mohou formy dostat armor.
Druid and his forms Druid and his forms Druid and his forms Druid and his forms Druid and his forms Druid and his forms

Vytváření postav

Nedávno jsme vás informovali o aktualizovaném vytváření postav, které bude obsahovat i malou ukázku itemů, které může povolání nosit. Blizzard přidává tuto funkci již v tomto patchi.
Character Create Character Create Character Create Character Create Character Create Character Create Character Create Character Create Character Create Character Create Character Create
Celý proces vytváření a výběru postav byl doplněn ještě pozadím. První tři obrázky jsou z vytváření postav a další tři z výběru.
Character Create Character Create Character Create
Character Create Character Create Character Create

Interface

Jak už to bývá, Blizzard si rád hraje s Interface snad každý datadisk. Ani tento není výjimkou a čeká na nás pár změn, které jsme již popsali v článku Mists of Pandaria - Interface.
Interface Update Interface Update Interface Update Interface Update Interface Update Interface Update Interface Update

Mapy

V průběhu posledních měsíců jsem přinášel u Dataminingu zprávy, že se objevuje čím dál tím více map. Blizzard se snaží pomáhat nováčkům, ale i lidem s horší orientací (já...) a dodává do hry mapy i pro jeskyně, startovní lokace, aj.
Mapy Update Mapy Update Mapy Update Mapy Update

Grafické změny

Patch 5.0.4 přidá i nové grafické vymoženosti. Vylepšení se týká například osvětlení, podporu SSAO, ale nezapomnělo se ani na odrážení předmětů od vody. Změn je opravdu mnoho. Většinu uvidíte zítra naživo.
popis obrazku popis obrazku popis obrazku popis obrazku


Naposledy upravil/a Ellendway 28.08.2012 v 19:07:40.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet