Patch 8.1 - Siege of Zuldazar

  siege of zuldazar    raid    patch 8.1   

Raid Siege of Zuldazar, který přijde v patchi 8.1, bude velmi unikátní – půjde o první raid v historii WoW, jehož průběh se bude lišit v závislosti na tom, zda budete hrát za Alianci nebo Hordu. Již 8. října večer můžete Blizzardu pomoci nový raid otestovat.

 

Pozor, článek obsahuje příběhové spoilery (v sekci Bossové).

nj9tujszw6_61328e8b6b4bb8f9b485d9f49f24ed57808c2947_1537300741_4041.jpg

Testování Siege of Zuldazar

Blizzard zdroj

 

V pondělí 8. října provedeme první testování Siege of Zuldazar.

 

Pondělí 8. října

 

Ra'wani Kanae/Frida Ironbellows – Heroic Siege of Zuldazar

22:00 (našeho času, pozn. překl.)

 

Grong – Heroic Siege of Zuldazar
23:00 (našeho času, pozn. překl.)

 

Jako vždy se testovací plán může ještě změnit. Může se stát, že budeme muset změnit čas konání, testované bosse nebo celý test zrušit kvůli bugům, potížím se serverovým hardwarem apod. Pro nejnovější informace sledujte oficiální fóra. Předem vám děkujeme za testování a poskytnutí zpětné vazby.

 

Q: Jak se dostanu do raid zóny?

A: V Zuldazaru, Boralu, Dalaranu, Orgrimmaru a Stormwindu si můžete promluvit s NPC Nexus-Lord Donjon Rade III, který vás teleportuje do raidové zóny, pokud bude zrovna otevřená k testování. (Možnost teleportování nebude přístupná, pokud zóna zrovna nebude otevřená pro testování.)

 

Q: Jakou postavu bych měl/a pro testování použít?

A: Kteroukoli, kterou preferujete. Pro potřeby testování budeme škálovat level hráčů na 120 a jejich item level na vhodnou úroveň odvíjející se od testovaných encounterů.

 

Q: Jak dlouho bude testování trvat?

A: Primárním účelem testování je získání informací, které potřebujeme pro vybalancování encounterů, zhodnocení mechanik a identifikování bugů. Jakmile budeme spokojeni se získanými informacemi, testování vypneme. Obvykle to zabere něco mezi 45 minutami a 2 hodinami, ale nejde o jistotu.

 

Bossové v Siege of Zuldazar

Jak bylo řečeno výše, Siege of Zuldazar bude nezvyklý v tom, že se bossové budou lišit v závislosti na tom, zda budete hrát za Alianci nebo za Hordu. Někteří bossové budou společní pro obě frakce, zatímco jiní budou unikátní pro každou frakci.

 

Také průběh raidu bude odlišný. Aliance přistane v docích a probojuje se na vrchol pyramidy ke králi Rastakhanovi. Horda začne na sever od pyramidy a bude se rovněž muset probít k Rastakhanovi, který představuje srdce raidu. Poté se však vydá do přístavu, kde se pustí do boje s aliančními námořními veliteli včetně Jainy Proudmoore.

 

Seznam dosud známých bossů je následující. Červeně zvýraznění bossové jsou unikátní pro Hordu, modří pro Alianci. Bossů by mělo být celkem 9 pro každou frakci (i když někteří jsou společní), takže seznam ještě není kompletní.

  • Frida Ironbellows / Ra'wani Kanae (podobný encounter)
  • King Grong / Grong the Revenant (jde o téhož bosse, Horda ho zabije příběhově jako první, poté oživí a pošle proti Alianci)
  • Flamefist and the Illuminated / Grimfang and Firecaller (podobný encounter)
  • Treasure Guardian
  • Loa Council
  • High Tinker Mekkatorque / King Rastakhan
  • Sea Priest Blockade (není oficiálně specifikováno, ale podle popisku jde o encounter pro Hordu)
  • Jaina Proudmoore (není u ní specifikována frakce, ale pravděpodobně půjde o encounter jen pro Hordu – leda by Jainu posedli Staří bohové a obrátila se proti všem :) )
 

 Osud krále Rastakhana jsme zmiňovali již ve včerejším článku. Jeho encounter bude zahrnovat fázi, ve které požádá Bwonsamdiho o pomoc v boji a rozsvítí se nám jako vánoční stromeček.

1csawo6hkj_c3103fb2f0b15d56ea88d8b60472549c45e99a3b_1538607183_8415.jpg

Bohužel mu to nebude nic platné, neboť encounter nepřežije. Totéž platí pro jeho alianční protějšek, High Tinkera Mekkatorqua. Ten sice nezemře v pravém slova smyslu, ale bude zmražen a podle vydataminovaných textů nebude nikdo vědět, jak mu pomoci – ani Jaina, která prohlásí, že mechanismus jeho zmrazení neodpovídá žádné ledové magii, kterou zná, a je tudíž bezmocná.

 

Pokud jde o Jainu samotnou, ta by měla svůj encounter přežít. Bude pouze zraněná.

 

Siege of Zuldazar loot

Na seznam lootu dosud známých bossů se můžete podívat zde. Item level by měl být 370 pro LFR, 385 pro Normal, 400 pro Heroic a 415 pro Mythic.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet