Patch notes 3.3

Patch 3.3 patchnotes

Hlavní

  • Icecrown Citadel
    • The Forge of Souls, prví křídlo 5-man dungeonu je dostupné k testování.
    • Další Icecrown Citadel dungeony a raidy budou dostupné v dalších testovacích buildech patche.
  • Dazed: Příšery útočící zezadu již nemohou způsobit Dazed hráčům na levelu 1-5, u hráčů na levelu 6-10 je tato šance snížena.
Povolání: Hlavní
  • Základní vybavení: Startovací zbraně se k vám nyn více hodí. Rogue začíná se dvěma dýkami. Všichni ostatní mimo šamanů začínají s obouruční zbraní a s již naučeným potřebným skillem. Shamani začínají s jednoruční zbraní a štítem, protože mají větší prospěch z něj, než z obouruční zbraně.
  • Glancing Blows: Mage, warlock a priest už nemají zvýšenou šanci na to, že jejich údery budou "glancing blow" (malé dmg) a penalizace zranění je nyní stená jako u ostatních povolání.s.
  • Regenerace zdraví a many: U nízkých levelů byly tyto regenerace zvýšeny o 200%. Jak se bude hráčův level zvyšovat, regenerace se bude snižovat, až se navrátí do normálu na levelu 15.
  • Ceny many za kouzlo: Tyto ceny byly sníženy téměř pro všechny nízké ranky kouzel. Navíc kouzla naučená před levelem 20, která se buď rychleji kouzlí, nebo mají kratší trvání, stojí také méně many.
Rasy: Hlavní
  • Rasové bonusy: Tyto bonusy byly předělány, aby vyrovnaly různé velikosti zdraví různých ras. Všechny rasy mají nyní stejně staminy, až na orky, trpaslíky a tauren, kteří mají o jeden bod staminy navíc. Pro povolání byly upraveny bonusy tak, aby každá rasa měla stejný celkový počet atributů.
Death Knight
  • Rune of the Stoneskin Gargoyle: Je tu nyní také jednoruční verze této runy.
  • Talenty
    • Unholy
      • Night of the Dead: Nyní redukuje zranění, které Váš pet dostane z AoE efektů o 45/90%, ale už nefunguje na AoE kouzla ostatních hráčů.
Druid
  • Peti
    • Pasivní ochrana: Nyní redukuje zranění, které Váš pet dostane z AoE efektů o 90%, ale už nefunguje na AoE kouzla ostatních hráčů.
Hunter
  • Misdirection: Předěláno. Místo toho, že máte omezený chargů, Misdirekce nyní spustí 4 sekundový timer, když hunter vygeneruje threat, a během nich bude tento threat převeden na přátelského hráče. Nyní navíc může více hunterů misdirectnout jednoho hráče.
  • Talenty
    • Beast Mastery
      • Intimidation: Pokud je hunterův pet v melee dosahu cíle, bude Intimidation stun použit okamžitě, místo čekání na další petův úder.
    • Peti
      • Ochrana (Avoidance): Nyní redukuje zranění, které Váš pet dostane z AoE efektů o 30/60/90%, ale už nefunguje na AoE kouzla ostatních hráčů.
Mage
  • Talenty
    • Arcane
      • Arcane Empowerment: Tento talent také garantuje zvýšení zranění mágově parté nebo raidu o 1/2/3% 10 sekund poté, co mág dá critical s Arcane Explosion, Arcane Missiles, Arcane Barrage nebo Arcane Blast. Tento efekt se vylušuje s Ferocious Inspiration a Sanctified Retribution.
  • Peti
    • Pasivní ochrana: Nyní redukuje zranění, které Váš pet dostane z AoE efektů o 90%, ale už nefunguje na AoE kouzla ostatních hráčů.
Priest
  • Peti
    • Pasivní ochrana: Nyní redukuje zranění, které Váš pet dostane z AoE efektů o 90%, ale už nefunguje na AoE kouzla ostatních hráčů.
Rogue
  • Dual Wield: Rogueové mají tuto schopnost už od přihlášení na levelu 1.
  • Stealth: Tao schopnost již nemá více ranků. Pokud je aktivní (od levelu 1), dovoluje rogueovi pohyb 70% rychlostí.
  • Vanish: První sekundu po aktivaci nemůže být ani Vanish ani Stealth jakkoli zrušen a ani nemůže rogue dostat žádné zranění.
Shaman
  • Fire Nova Totem: Tento totem byl nahrazen novým kouzlem - Fire Nova - které je dostupné na stejných rancích jako starý Fire Nova Totem. Existující postavy se toto kouzlo automaticky naučí místo totemu. Když je nějaký Fire Totem aktivní, shamani můžo použít Fire Nova (fire magic), kterým způsobí stejný AoE efekt jako starý Fire Nova Totem z aktivního Fire Totemu, toto kouzlo nezničí totem. Fire Nova aktivuje 1.5-sekundový global cooldown, když jí pužijete, a má 10ti sekundový cooldown. Shaman musí být maximálně 30 yardů od totemu, aby mohl tuto schopnost použít, ale nemusí ho vidět (LoS).
  • Talenty
    • Elemental Combat
      • Improved Fire Nova Totem: Přejmenováno na Improved Fire Nova. Tento talen nyní přidává dalších 10/20% zranění ke kouzlu a snižuje cooldown o 2/4 sekundy.
Warlock
  • Peti
    • Pasivní ochrana: Nyní redukuje zranění, které Váš pet dostane z AoE efektů o 90%, ale už nefunguje na AoE kouzla ostatních hráčů.
    • Summon Imp: Tato schopnost se nyní dá naučit od trenéra už od levelu 1 a nepotřebujete na ní dělat quest.
Warrior
  • Victory Rush: Tuto schopnost se nyní můžete naučit od levelu 6.
  • Talenty
    • Protection
      • Damage Shield: Tato schopnost již nespustí žádný chance-on-hit efekt.
User Interface
  • Quest Tracking (questy na mapě apod.)
    • Tento systém je ještě ve vývoji a není plně funkční.
  • Looking For Group System
    • Tento systém je momentálně předěláván a zatím není dostupný k testování.
Grafika
  • Byla přidána nová funkce k D3D graphics engine k vylepšení správy textur (specifické pro uživatele Windows XP). Při spuštění hry je tato funkce defaultně zapnuta.
Profese
  • Enchanting
    • Black Magic: Toto vylepšení nyní někdy zvyšuje haste rating kouzelníka než že nakazí cíl DoTkou. Nyní to také může být spuštěno přátelským kouzlem.
Předměty
  • Glyfy
    • Death Knight
      • Glyph of Icy Touch: Místo přidání dalšího runic power zvyšuje tento glyf zranění Frost Fever o 20%.
    • Shaman
      • Glyph of Fire Nova Totem: Přejmenováno na Glyph of Fire Nova. Snižuje cooldown Fire Nova o 3 sekundy.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet