WoW Legion: Představení druida

//pic/legion/class/preview/Legion-novinky-druid

Druidi mohou použít své síly k uzdravení nebo přímo oživení padlých spojenců v boji. Jako mistři v shapeshiftování na sebe mohou vzít podobu medvěda, kočky, vrány nebo lachtana. Tato flexibilita jim umožňuje zastoupit v týmu libovolnou roli. V jeden moment trháte nepřátele na menší kusy, v tom druhém zkoumáte bojiště vysoko z oblak. S velkou silou přichází velká zodpovědnost a drudi to velmi dobře vědí. Jako jedni z nejvšestrannějších hrdinů Azerothu musejí být připraveni na všechno. Nikdy neví, jaká výzva na ně za rohem čeká.

Používání více forem znamenalo v minulosti mnoho problémů. Hráč neměl dostatek off-spec talentů nebo třeba gearu. Abychom s tímto problémem pomohli, nahrazujeme Heart of the Wild celou řadou nových Affinity talentů, které umožní Druidům zvolit si off-spec ze zbývajících tří specializací.
  • Balance Affinity
    • Astral Influence: Zvýší range všech kouzel, abilit a autoattacků o 5 yardů.
  • Feral Affinity
    • Feline Swiftness: Zvýší movement speed o 15%.
  • Guardian Affinity
    • Thick Hide: Sníží všechen příchozí damage o 10%.
  • Restoration Affinity
    • Ysera's Gift: Periodicky léčí druida a jeho spojence, když má druid plné zdraví.

Na rozdíl od Heart of the Wild jsou Affinities permanentní buffy. Toto přehlednější řešení by mělo umožnit činit během bitvy mnohem zajímavější rozhodnutí.


Balance



Problémem Balance druidů v minulosti bylo, že jejich rotace kouzel vyžadovala od hráčů, aby neustále sledovali nápovědy v uživatelském rozhraní a následně používali kouzla ve velmi pevně dané rotaci. V Legion chceme dát hráči mnohem více možností, aby mohl s širší paletou kouzel lépe reagovat na dění na bojišti. Ukazatel Eclipse Bar byl nahrazen Astral Power. Hraní za Balance druida bude celé o udržení DoTek na cíli, generování Astral Power pomocí Lunar Strike nebo Solar Wrath a vydávání Astral Power za Starsurge nebo Starfall.

priest preview

Ukázka některých základních kouzel Balance druida:
  • Moonfire
    • 45 yd range, Instant.
    • Rychlé kouzlo, které na nepřítele aplikuje silnou Arcane DoTku na dalších 18 vteřin. V momentě zasažení kouzlem dá cíli také malý Arcane damage.
    • Použitelné v Bear formě.
  • Sunfire
    • 45 yd range, Instant.
    • Rychlé kouzlo, které na nepřítele aplikuje silnou Nature DoTku na dalších 14 vteřin. Tento efekt se též aplikuje na všechny další nepřátele 5 yd od původního cíle. V momentě zasažení kouzlem dá cíli také malý Nature damage.
  • Lunar Strike
    • 45 yd range, 2.5 sec cast.
    • Způsobuje silný Arcane damage zaměřenému cíli a menší Arcane damage všem nepřátelům v okolí 5 yd od původního cíle.
    • Generuje 15 Astral Power.
  • Solar Wrath
    • 45 yd range, 1.5 sec cast.
    • Hodí na cíl kouli solární energie za středně vysoký Nature damage.
    • Generuje 9 Astral Power.
  • Starsurge
    • 40 Astral Power, 45 yd range, Instant.
    • Odpálí dávku hvězdné energie na cíl za masivní Arcane damage.
    • Dále aktivuje buff Lunar and Solar Empowerments, který zvýší damage dalšího Lunar Striku nebo Solar Wrathu o 30%. Tento buff může mít až 3 stacky.
  • Starfall
    • 60 Astral Power, 45 yd range, Instant.
    • Vyvolá několik vln padajících hvězd, které způsobí vysoké Astral damage v cílové oblasti všem nepřátelům po dobu 8 vteřin.
    • Nepřátelé v této zóně dostanou o 30% větší damage z kouzel Moonfire a Sunfire.
  • Mastery: Starlight
    • Pasivní.
    • Zvýší damage bonus Starfall, Starsurge a efektu Empowerment o dalších ~30% (v závislosti na Mastery).

K dispozici je také účinný talent, který Balance druid rozhodně využije:
  • Blessing of the Ancients
    • Instant.
    • Získá efekt Blessing of the Ancients, který aktivuje nebo přehodí jeden z následujících buffů:
      • Blessing of Elune - Zvýší vygenerovaný Astral Power pomocí Solar Wrath a Lunar Strike o 50%.
      • Blessing of An'she - Vygeneruje 3 Astral Power každé 2 vteřiny.

Feral



Herní systém Feral druidů má již pevné základy, i přesto bychom si v Legion rádi pohráli s poskytnutím více možností. Zvolit Savage Roar jako volitelný talent se ve Warlords of Draenor velmi osvědčilo, proto bychom to rádi vzali o krok dál. Savage Roar nyní bude mít při výběru talentů dvě stejně lákavé alternativy, které budou vyhovovat hned několika různým herním stylům.

priest preview

Podívejme se na základní ability Feral druida:

  • Shred
    • 40 Energy, Melee Range, Instant.
    • Středně vysoký single-target Physical damage. Generuje 1 combo point.
    • Damage navýšen o 20% na cíle s Bleeding efektem.
    • Ve Stealthu má Shred navýšený damage o 20% a zároveň má dvojnásobnou šanci na kritický zásah.
  • Rake
    • 35 Energy, Melee Range, Instant.
    • Single-target abilita, která způsobí okamžitě menší Bleed damage a následně další Bleed damage po dobu 15 vteřin.
    • Ve Stealthu způsobí stun na 4 vteřiny.
  • Rip
    • 30 Energy, 1 až 5 Combo Points, Melee Range, Instant.
    • Finishing move, který způsobí masivní Bleed damage po dobu 24 vteřin. Množství damage závisí na počtu combo pointů.
  • Ferocious Bite
    • 25 Energy, 1 až 5 Combo Points, Melee Range, Instant.
    • Finishing move, jeho damage závisí na počtu combo pointů. Může spotřebovat až 25 Energie k navýšení damage až o 100%.
    • Když se Ferocious Bite použije na cíl s méně jak 25% HP, obnoví se na cíli doba trvání ability Rip.
    • Šance na kritický zásah je dvojnásobná, pokud je na cíli nějaký Bleeding efekt.
  • Omen of Clarity
    • Pasivní.
    • Autoattacky mají šanci snížit cenu Energie za další ability v Cat formě o 100%.
  • Primal Fury
    • Pasivní.
    • Za každý critical strike ability, která generuje combo point, vygenerujete o jeden bod navíc.
    • Toto neplatí pro DoT (damage over time) efekty.
  • Mastery: Razor Claws
    • Zvýší damage, které způsobují všechny Bleed ability Cat formy o ~60% (v závislosti na Mastery).

Feral druid může například využít talentu Jagged Wounds:
  • Jagged Wounds
    • Pasivní.
    • Rip, Rake a Thrash ability dávají stejný damage, ale stihnou to o třetinu rychleji.

Guardian



Guardian druidi kladli v minulosti velký důraz na Avoidance. Uhýbali útokům mnohem více než jakýkoliv jiný tank. To ale moc nesedí s obrazem statného medvěda. Chceme, aby Guardian Druidi používali k přežití silnou regeneraci a velkou odolnost. Zdraví, armor, regenerace - to jsou hlavní body nového designu.

priest preview

Níže najdete přehled základních abilit Guardian druidů:

  • Mangle
    • Melee Range, Instant, 6 sec cooldown.
    • Silný Physical útok, který sníží rychlost pohybu nepřítele o 50% na 12 vteřin. Pokud má cíl na sobě nějaký Bleeding efekt, zranění je navýšeno o 20%.
    • Generuje 5 Rage.
  • Lacerate
    • Melee Range, Instant, 3 sec cooldown.
    • Zakousne nepřátelský cíl za střední Bleed damage a udělí další středně vysoký Bleed damage po dobu 15 vteřin. Tento DoT efekt může mít až 3 stacky.
    • Lacerate má 25% šanci resetovat cooldown ability Mangle.
  • Thrash
    • Instant, 6 sec cooldown.
    • Zaútočí na všechny nepřátelské cíle v okolí 8 yardů za malý Bleed damage a aplikuje všem Lacerate efekt, který udílí střední Bleed damage po dobu 15 vteřin.
  • Moonfire
    • 40 yd range, Instant.
    • Rychlé kouzlo, které aplikuje na nepřítele silnou Arcane DoTku na dalších 12 vteřin. V momentě zasažení kouzlem udělí cíli také malý Arcane damage.
    • Použitelné v Bear formě.
Obranné schopnosti:
  • Ironfur
    • 40 Rage, Instant.
    • Zvýší armor o 100% na 6 vteřin.
  • Mark of Ursol
    • 40 Rage, Instant.
    • Sníží příchozí Magical damage o 30% na 6 vteřin.
  • Frenzied Regeneration
    • 10 Rage, Instant, 20 sec cooldown (2 použití).
    • Během následujících 6 vteřin uzdraví hráče za 100% zranění, které obdržel za posledních 6 vteřin (minimum ovšem bude 5% maximálního množství HP).
  • Mastery: Nature's Guardian
    • Zvýší maximum zdraví a obdrženého healingu o ~40% (v závislosti na Mastery).
    • Dále zvýší attack power o ~20% (v závislosti na Mastery).

Pro představu se podívejme na talent Rend and Tear, který může být jednou z lákavých voleb při nastavování talentového stromu Guardian druida:
  • Rend and Tear
    • Pasivní.
    • Bleed efekt z Lacerate sníží damage, který cíl bude způsobovat hráči, a zároveň zvýší damage, který mu hráč bude dávat, o 3% za stack.

Restoration



Restoration druidi mají jasně definovaný gameplay, proto se změny této specializace tolik netýkají. Co si říkalo o přepracování, byl především Mastery. Díky novému efektu tak chceme dát důraz na využívání HoT (healing over time) efektů, které jsou pro Restoration druida typické.

priest preview

Níže najdete přehled základních abilit Restoration druidů:

  • Mastery: Harmony
    • Druidův healing je o ~12% (v závislosti na Mastery) efektivnější. Tento efekt se násobí množstvím HoT efektů, které druid na cíli má.
  • Healing Touch
    • 2% Mana, 40 yd range, 2.5 sec cast.
    • Středně silné single-target kouzlo.
  • Regrowth
    • 3.7% Mana, 40 yd range, 1.5 sec cast.
    • Středně silné single-target kouzlo, které pak ještě dalších 12 vteřin léčí malé množství zdraví.
    • Regrowth má o 60% vyšší šanci na kritický zásah.
  • Rejuvenation
    • 1.9% Mana, 40 yd range, Instant.
    • Středně silné single-target kouzlo, které léčí po dobu 15 vteřin.
  • Lifebloom
    • 2% Mana, 40 yd range, Instant.
    • Středně silné single-target kouzlo, které léčí po dobu 10 vteřin. Když Lifebloom skončí nebo je dispellnuté, uzdraví cíli středně velké množství HP.
    • Může být aktivní pouze na jednom cíli najednou.
  • Efflorescence
    • 4.3% Mana, 40 yd range, Instant.
    • Na cílovém místě vyroste květ, který bude léčit tři zraněné přátelské cíle v okolí 10 yardů každé 2 vteřiny po dobu 30 vteřin.
    • Najednou může být aktivní pouze jeden Efflorescence.
  • Swiftmend
    • 1.6% Mana, 40 yd range, Instant, 30 sec cooldown.
    • Velmi silné single-target healing kouzlo.
  • Wild Growth
    • 7.5% Mana, 40 yd range, 1.5 sec cast, 10 sec cooldown.
    • Uzdraví až 6 zraněných přátelských cílů po dobu 7 vteřin.
    • Efekt kouzla postupně slábne, nejsilnější je tedy v prvních vteřinách doby trvání.
  • Living Seed
    • Passive.
    • Když vyléčíte cíl kritickým zásahem pomocí Swiftmend, Regrowth nebo Healing Touch, tak na cíli vytvoříte buff Living Seed.
    • Pokud na cíl někdo zaútočí, zatímco má aktivní Living Seed, tak bude cíl vyléčen za 50% původního healu.
  • Omen of Clarity
    • Pasivní.
    • Periodické healy z Lifebloomu mají 4% šanci způsobit Clearcasting state, který umožní použít Regrowth zdarma.

Jedním z lákavých talentů Restoration druida může být například Flourish, který má následující efekt:
  • Flourish
    • Instant, 1 min cooldown.
    • Prodlouží dobu trvání všech HoT efektů o 10 vteřin. Platí pro všechny přátelské cíle v okolí 60 yardů.



» ZPĚT NA SEZNAM POVOLÁNÍ «



Naposledy upravil/a Bellatrix 24.11.2015 v 21:17:55.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet