Rozhovor s Martinem Falchem, tvůrcem Tales of the Past

A = Atreids - pro WoWfan.cz
MF = Martin Falch - viz. WarcraftMovies.com
[odstavec]
Tales of the Past series
A: Můžeš se nám představit? Kolik ti je? Odkud jsi? Atp..

MF: Jmenuji se Martin Falch. Je mi 22 let a žiju v Dánsku. Většinu času trávím se svou přítelkyní a studiem ekonomiky na Aarthuské univerzitě.

A: Snad každý miluje tvou práci. Mám tím na mysli trilogii Tales of the Past. Můžeš nám říct co tě k tomu vedlo?

MF: Hmmm. Původně jsem si užíval práci s W3 map editorem a videí z něj – obecně mám rád spojování příběhů dohromady a pak jejich vizuální představování. Ve WoW jsem zkoušel udělat guild promo video a lidem z guildy se líbilo, za jejich podpory jsem pak zkusil něco většího. A tak vznikla trilogie.

A: Myslím, že to dopadlo skvěle. Někteří lidé říkají, že třetí část je jiná. Že chvílemi to vypadá, jako by to ani nebylo z WoW. Co si o tom myslíš ty?

MF: No takhle… (odmlka)
Existují různé názory, co zůstává ze hry, když je to "WoW Machinima" a co ne. Myslím, že například nedávné realizace vlastní 3D animace směřují WoW filmy ještě o krok dále od původního machinima modelu. Sám se snažím, aby například některé bitevní scény atd. vypadaly realisticky a držely svůj původní vzhled. Na druhou stranu musím také sledovat názory diváků a nové trendy, aby se filmy zdály čerstvé. Samozřejmě se zde liší věci, které můžete dělat ve hře a které uděláte za pomocí machinima, a to jsem se rozhodl udělat ve třetím dílu.

A: Musím říct, že některé bitevní scény jsou úžasné, ale na druhou stranu některé jiné, jako například finální úder proti Arthasovi, vypadají jako Naruto.

MF: Jsem dost udiven, že si tolik lidí myslí, že jsem čerpal z Naruta. Naopak. Čerpal jsem z jiných anime, a to hlavně z DBZ, Bleach, Devil May Cry, Final Fantasy atd. pokud se jedná o bojové scény. Možná si to tolik lidí myslí, protože jsem použil hudbu z Naruta, ale upřímně si na to nikdo nikdy nestěžoval.

A: Jo, ta hudba může být ten důvod. Nicméně viděl jsem tvou poslední práci pro Synergy. Chystáš se vydat nějaký nový úžasný příběh?

MF: Obávám se, že ne. Studium mi zabírá většinu mého času a mohu se soustředit na nové machinima jen pár minut denně. Synergy zabralo přibližně 10 hodin denně po 3-4 týdny. Radši budu dělat něco jiného toto léto. Ta minulá dvě jsem se věnoval machinimě.

A: Rozumím. Co se vůbec stalo s Eden Auroare? Doslechl jsem se, že guilda odmigrovala na Tarren Mill, ale to je poslední stopa, kterou jsem zachytil.

MF: Ano, guilda odmigrovala, ale myslím, že v ní prakticky nikdo aktivně nehraje. Většina členů buď přestala hrát, nebo se rozprchla do jiných guild. Nejsem si jistý. Mám jen kusé informace od doby, co nehraju.

A: To může hodně lidí zklamat. Ale hra je hra. Poslední dobou se setkávám s názorem, že WoW není hra, kterou většina lidí začala hrát před čtyřmi lety. Co si o tom myslíš ty?

MF: Je to asi pravda. Většina starých hráčů už nemůže najít ve hře tu zábavu, co dříve. Ale myslím, že je to důsledek hraní té samé hry po tak dlouhou dobu. Spíše bych řekl, že mě překvapuje, že WoW hraje ještě tolik lidí.

A: Dobře. Měl jsem připraveno mnoho otázek, ale nějaký zlý murlok mi je všechny snědl. Takže Ti děkuju za rozhovor.

MF: Není zač, bylo mi potěšením.

A: Sbohem.

MF: Sbohem.

Naposledy upravil/a Wrent 04.12.2010 v 20:54:05.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet