Blizzard mluví s hráči

http://media.wowfan.cz/uploaded/reddit_2012

Během dnešní noci se na Redditu odehrála živá konference s hráči a vývojáři. Za vývojáře se zúčastnilo pět důležitých členů – Dave Kosak, Tom Chilton, Ion Hazzikostas, Greg Street a Jonathan Brown. Otázek padlo opravdu mnoho a pánové odepisovali, na co mohli. Kompletní záznam si můžete přečíst na Wowheadu. Sepsal jsem krátký seznam nejzajímavějších odpovědí a doplnil je i věcmi, které denně Greg Street (alias Ghostcrawler) píše denně na svůj Twitter.

Player vs. Player

  • Je mnoho plánů, které mohou vylepšit rated, ale i unrated Battlegroundy.
  • V budoucnu se můžeme dočkat více balancovaných battlegroundů (a to hlavně v počtu healerů).

Player vs. Environment

  • Plán je stále stejný. Vydávat obsah tak, aby se hráči ve hře nenudili.
  • Můžeme očekávat kratší dobu mezi velkými patchi.
  • Raid Finder a Scenarios se mohou dočkat otevření pro menší levely.
  • V budoucnu se můžeme těšit na podobný raid jako Ulduar.
  • Přepínání mezi normal a hardmode, jako to fungovalo v Ulduaru, bude nasazováno pouze v případech, ve kterých se to bude hodit.

Svět

  • Stále existují problémy, ale i nápady pro vylepšení cross-realm zón.
  • Při tvorbě datadisku nebyl čas opravit Stormwind po návštěvě Deathwinga.
  • Pandarie má zatím nejlepší in-game příběh, který je propracován do videí, velkých eventů a většího začlenění do příběhu.
  • WoW bylo vždy v časovém paradoxu. Toto se nemění ani s Pandarií. Pandareni ve městech budou, i když jste ještě na nový kontinent nevkročili.

Různé

  • Modely hratelných ras jsou nyní na jednom z prvních míst.
  • Modely dostanou nové animace, vzhled a více textur.
  • Jakmile dokončíte úkol pro legendární gem, budete si jich moci koupit více.
  • Kouzla ras (Racial spells) budou vylepšeny.
  • Proving Grounds je stále v „todo“ seznamu, stejně jako Observer mód.
  • Vývojáři si stále pohrávají s myšlenou zrušeného Path of the Titans.
  • Ingame Voice se nedočká výrazného vylepšení – hráči preferují jiné prostředky.
  • Datadisky budou vycházet tak dlouho, dokud o ně bude zájem.



Naposledy upravil/a Astra 12.09.2012 v 18:50:14.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Kasiny 12.09.2012 17:13


Datadisky budou vycházet tak dlouho, dokud o ně bude zájem.
Ne nadarmo se říká v nejlepším přestat. Ale kdo ví kde bude wow a my za pět, deset let.

Coxx 12.09.2012 17:05

milanko
Pre toto si nekupim pandariu . Při tvorbě datadisku nebyl čas opravit Stormwind po návštěvě Deathwinga.
... /fail

milanko 12.09.2012 15:59

Pre toto si nekupim pandariu .

Při tvorbě datadisku nebyl čas opravit Stormwind po návštěvě Deathwinga.

Draculla 12.09.2012 15:59

Draculla
Si tak viem predstaviť Blizzard team o 30 rokov. Tom Chilton taký starý na vozíku s parkinsonom, že ledva pohne myškou a povie: Dufam, že tento datadisk bude posledný... čo tým ľuďom nestačí 13 datadiskov?
berte to ako joke

Draculla 12.09.2012 15:58

bulljoker
hm předtím říkali že chcou ještě dva datáče a max 100 level a teď dokud o ně bude zájem? ten bude vždy asi
Si tak viem predstaviť Blizzard team o 30 rokov. Tom Chilton taký starý na vozíku s parkinsonom, že ledva pohne myškou a povie: Dufam, že tento datadisk bude posledný... čo tým ľuďom nestačí 13 datadiskov?

bulljoker 12.09.2012 15:48

hm předtím říkali že chcou ještě dva datáče a max 100 level a teď dokud o ně bude zájem? ten bude vždy asi

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet