link

Blizzard Must Be Crazy! - Fiona's Caravan

  Cataclysm    BMBC    Blizzard Must Be Crazy   

Fiona's Caravan

Frakce: obě

Lokace: Eastern Plaguelands

Questgiver: Fiona a její přátelé

Potřebný level: 40

 

Původně bylo zamýšleno, abych udělala quest o jedné z nejsmutnějších postaviček hry: o Pamele Redpath. Ano, samozřejmě že existuje spousta postav s tragickými osudy: Sylvanas, rodina Mograineů, Bolvar Fordragon a Dranosh Saurfang,... ale kolikrát nás spíše skryté příběhy dokáží dojmout více než ty známé. Jednou z těch postav byl i paladin Bridenbrad, který se rozhodl, že raději zemře osamotě, než aby nakazil i své spolubojovníky nákazou Pohromy a vydal je tak napospas Arthasovi (quest A Tale of Valor). A Pamela je neméně tragickou postavičkou... o to víc, když je to nanejvýš osmiletá holčička. Ještě za dob Wrath of the Lich King se tento quest bral ve Winterspringu v Everlooku od Pameliny starší sestry. Ale v Cataclysm byly Eastern Plaguelands oživeny jednou velkou questovou linií: Fiona's Caravan, která souvisí s achivementem achievement #5442, pokud tuto obří linii dokončíte a naberete dohromady osm charakterů, se kterými budete cestovat: s worgenkou Fionou, trpaslíkem Gidwinem Goldbraidsem, elfem Tarenarem Sunstrikem, člověkem Argusem Highbeaconem, nemrtvým trollem Vex'tulem, taurenem Rimblatem Earthshatterem, goblinem Beezilem Linkspannerem a právě s dotyčnou Pamelou Redpath. Co je na této linii zvláštní je: v jednu chvíli se smíchy popadáte za břicho, podruhé trnete hrůzou nebo máte na krajíčku. A hlavně její jednu část potřebujete splnit, abyste se dostali k Light's Hope a udělali si reputaci s Argent Dawn. A musíte jí projít i právě kvůli příběhu malé Pamely. Tato linie bude dlouhá, ale berte to jako vánoční speciál a dárek pod stromeček. Nuže, začněme.

K linii se dostanete jednoduše. Jakmile dosáhnete levelu 40, k Thondroril River v Eastern Plaguelands vás pošle cedule ve vašem hlavním městě.

Pokud jste již level 90, ale přesto si chcete příběh zažít, stačí dorazit právě na zmíněné místo a najít worgentu Fionu, která stojí u svého karavanu a na někoho čeká. Když se jí zeptáte, proč tu tak netrpělivě stepuje, zavrčí jen: „Tak kde jsou ti dva troubové?“ Sice nevíte o jaké trouby se jedná, ale nabídnete se, že je najdete.

 

Gidwin Goldbraids a Tarenar Sunstrike

„Mám ty dva ráda, neber si to špatně. Ale říkala jsem jim, že potřebuji PĚT MINUT, abych napojila a vyhřebelcovala koně a co oni na to? Utekli pryč! To je takhle pořád,“ řekne vám, když berete quest, abyste našli Gidwina. „Gidwin je ten menší. Běžel na sever podél řeky. Pokud půjdeš tím směrem a najdeš ho, mohl bys mu říct, aby se vrátil zpátky? Míříme k Light's Hope Chapel a já bez něj neodjedu.“ Hned na to vezmete quest ke hledání Tarenara: „Jakmile jsme zastavili, pronesli něco jako: „Kdo zabije nejvíc nemrtvých za pět minut.“ Už je to hodina a já stále čekám, až se vrátí zpátky. Viděla jsem Tarenara, jak běží na jihovýchod. Šla bych je hledat sama, ale naneštěstí tu nemohu nechat karavan samotný. Byl bys tak hodný a přivedl je zpátky?“ Jakmile uslyšíte větu: „kdo zabije nejvíce nemrtvých v pěti minutách,“ fanouškům Pána prstenů se vybaví dvojice Legolase a Gimliho. Easter eggů je ve hře už požehnaně, ale bylo jen otázkou času, kdy se tu ti dva ukáží!

Gidwina naleznete u chatrče, ve které přebýval Tirion Fordring, když byl ještě ve vyhnanství, jak je zabalen v lepkavém kokonu a snaží se kopat kolem sebe. „Fiono, seš to ty? Ať už seš kdo seš, moh' bys mi pomoct se vocaď dostat?“ zahuhlá trpaslík zabalený v pavučině. „Měls mě vidět bojovat! Musel sem jich zabít aspoň šest! Oh... počkej, ty je vlastně můžeš spočítat. Dobře, zabil sem jen čtyři, když na mě ten pátej hodil pavučinu.“ Trpaslík se z toho sám nedostane, takže je na vás, abyste sehnali žaludeční šťávy z nerubianů a mohli kokon rozpustit.

Když se vrátíte, trpaslík si vzpomene, že už má alespoň hodinu zpoždění: „Fiona bude naštvaná jak zmoklá harpie... asi bychom si měli pospíšit.“ Vyklopíte na Gidwina žaludeční šťávy z pavouků a vysvobodíte ho. Trpaslík vás sice kopne, protože si zprvu myslí, že jste jedna z těch osminohých oblud ale omluví se.

„Gidwin Goldbraids k vašim službám. Mám trochu naspěch, takže moh' bys mi udělat poslední službičku? Moje kámoška Fiona má takovej menší obchůdek a určitě využije něco málo z těch bylin, který rostou kolem řeky. Myslim, že když jí přinesem trošku těhle bylinek, bude mít míň chutí mě zabít. Mimochodem, to je plán.“ A tak jdete nasbírat pár bylinek, abyste worgenku podplatili.

Když se vrátíte k worgence, naprosto soptí: „Až se mi ten poloviční paladin dostane pod ruku, přetrhnu ho jako... počkat, nejsou tohle Banshee's Bells? Ty jsou pro mě? Ó, Gidwin tě požádal, abys mi je přinesl! To je ale sladký chlapík. Tímhle si to u mě napravil.“ Ano, ženy jsou náladové bytosti a kor worgenky. Gidwin a Tarenar se za tu dobu, co s ní po kraji jezdí, naučili, jak na ni.

 

Fiona´s Caravan

 

Gidwina jste zachránili před nerubiany a rozezlenou Fionou, Tarenara, kterého najdete v Death's Step ani tak zachraňovat nemusíte. „Pamatuji si, když jsem byl ještě mladý. Proplížil jsem se do Ghostlands a pobil jsem pár zombies. Nikdo mi za to nezaplatil. Prostě jsem to udělal. A teď se podívej před sebe. Tohle jsou opravdu pořádné zombie. Zrovna jsem se do nich chtěl pustit. Nepřidáš se?“ Samozřejmě, že se přidáte. Pobijete pár velkých nemrtvých a Tarenar vám řekne, že je čas vrátit se zpátky: „Fiona vede malý obchůdek, který vozí společně se svým karavanem. Ona a já, společně s naším přítelem Gidwinem jsme na cestě k Light's Hope. Jsem si jist, že se k nám přidáš... pokud tedy chceš. Ale Fiona na mě bude určitě naštvaná. Ale vždycky zapomene, že je naštvaná, pokud jí doneseš nějaký pěkný dárek,“ a pošle vás zabít pár nakažených psů a řekne vám, abyste Fioně přinesli jejich krev. Moc pěkný dárek pro takovou křehkou slečnu.

„Nech mě hádat. Tarenar ti řekl, abys mi přinesl dárek. To je ale bezohledný idiot! Ehm... ale stejně, co to bylo za dárek?“ Vidíte? Teď už víte, jak na Fionu, pokud ji potkáte. „Oh, to je přesně to, co jsem potřebovala!“ řekne vám worgenka, když jí dáte krev. „Dobrá, zapomenu, co se stalo. Nechtěl bys nás nějaký čas doprovázet?“

Samozřejmě, že ano. Jinak se moc daleko nedostanete. „Teď, když jsou hoši zpátky, můžeme odjet. Míříš na východ? Prosím, připoj se k nám! Trvám na tom!“ S tak dobře stavěnou a hlavně vzteklou worgenkou se nechcete hádat a tak nasednete na karavan i z důvodu, že toužíte po dobrodružství. Nasednete dozadu, Gidwin s vámi. A mezitím, co jedete k první zastávce, se ti dva hádají, proč Gidwin sedí vzadu a proč Tarenar vepředu.

Po nějaké chvíli dojedete k jedné ze základen Argent Crusade: ke Crown Guard Tower. Fiona vám řekne, že její koně si musí odpočinout, ale i tak doufá, že si najdete nějakou práci, než budete moci vyrazit. Práci vám zadá Tarenar. Máte se optat, kdo by se připojil k vám na cestě k Light's Hope. Máte dvě možnosti: jít přímo za Argusem Highbeaconem na vrchol věže a udělat pro něj pár questů, než s vámi vyrazí k Light's Hope, nebo vzít od Carlina Redpatha úkol: quest #27383. A my jej vezmeme.

 

Pamela Redpath

Jakmile přijdete ke Carlinovi Redpathovi, zeptáte se jej, zda by s vámi nejel k Light's Hope. Řekne vám, že nepojede, ale místo toho pro vás má quest. „Bitva o Darrowshire mě stále doprovází. Stále se probouzím se studeným potem, nejistý, zda jsem opravdu tady a zda je to opravdu minulost. Vyrovnal jsem se tím, že jsem ztratil své druhy, ale ztráta mé rodiny mě stále bolí. Jedna z nich, která zemřela při útoku nemrtvých, byla má neteř, malá Pamela,“ říká vám Carlin. „Pokud jsi natolik statečný, abys vkročil do Darrowshire, nezkusil by ses porozhlédnout po známkách mé malé Pammy?“

Pomalu máte slzy v očích a tak řeknete ano, jdete se do Darrowshire podívat. Maličkou Pamelu najdete v malém rozpadlém domku. „Ahoj, jsem Pamela. Jak se jmenuješ ty?“ řekne vám malá holčička, jakoby ani nevěděla, že je všechno kolem tak špatné. „Má tetička Marlene mi řekla, abych zůstala tady v našem domě, protože můj tatínek musí jít bojovat. Můj tatínek je ten nejstatečnější muž na celém světě!“ Pamela jakoby si povzdychla. „Ale už jsem tu moc moc dlouho a on pro mě nepřišel. Někdy za mnou přijdou špatní lidé a šeptají mi a já jim říkám, aby nechali mého tatínka na pokoji, ale on tu není! A někdy, když padne tma, bych si chtěla hrát se svou panenkou, ale nemohu, protože jsem ji nechala ve městě. Našel bys pro mě tu panenku?“

Když vám to tak Pamela říká, vy si uvědomíte, že holčička zřejmě neví, že je mrtvá. Co je lepší? Vědět nebo nevědět, že jsem mrtvý? Jakmile dojdete pro její panenku a vrátíte ji malé Pamele, je štěstím bez sebe. Ale má pro vás další úkol. „Můj tatínek si vždycky bral s sebou dva meče: jeden k boji s lidmi, druhý se zvířaty (narážka na Zaklínače). Nikdy mě nenapadlo, abych se jich dotkla, ale vím, kde je schovával. Jednoho dne říkal mé mamince, že šel bojovat s „osamělým lovcem“ ale vzal si s sebou meč proti zvířatům. Když se vrátil, žádný meč neměl. Až přijde táta zpátky, bude velmi šťastný, když mu ten meč dám! Šel bys a našel tátův meč?“ Nevinným dětským očím nejde odolat a už rozhodně ne malé mrtvé Pamele, která je velmi krutého faktu ušetřena. Meč najdete zabodnutý do lebky obrovitého vlka, který však ještě žije. Zabte ho, vyprostěte meč a běžte zpět k Pamele.

„Tatínek miloval svůj zvířecí meč. Vypadal velmi smutný, když už ho neměl.“ Meč tedy malé Pamele odevzdáte. „Budu si hrát se svou panenkou. Nechci si po tom všem hrát s tátovým mečem. Bude lepší, když si ho zatím vezmeš. Anebo lépe, mohl bys ho vzít mému strýčkovi Carlinovi? Nejsem si jista, kde je, ale občas ho slyším plakat. Vypadá to, že je blízko na sever. Doufám, že nepláče kvůli mě! Mohl bys najít strýčka a říct mu, že jsem v pořádku?“ Pokud byste to strýčkovi řekli, asi byste lhali. Pamela si myslí, že je v pořádku ale není. Moci v té hře opravdu být, asi bych se před Pamelou rozbrečela. „Jestli ho najdeš, řekni mu, že tu na něj čekám a chtěla bych od něj zase slyšet tu historku... o těch králících a borůvkovém džemu! Ten příběh je tak legrační!“

Jdete tedy za Carlinem a dáte mu meč. „Viděl jsi Pamelu? Je naživu? Je mrtvá? Ne! Pamelo! Proč tvoje dušička musí stále trpět na tomhle světě? Proč si tebe vzala smrt a mě štěstí nechalo naživu? Kdybych mohl, vyměnil bych si místo s tebou v Darrowshire, abych byl mrtvý a sám!“ Carlin se před vámi div nerozpláče, ale vy to naprosto chápete. „Ah, ale tyhle zprávy osud nezmění. Děkuji ti, ale má povinnost je pomstít se. Jaký že meč jsi to přinesl?“ a vy mu to řeknete.

 

 

„Ten meč patřil Josephovi Redpathovi, otci Pamely. Ale to už určitě víš. Chtěl bych, aby byl zase s Pamelou, ale jeho duše byla zvrácena Pohromou a stal se tak monstrem. Pamelin osud je zpečetěn ale možná máme šanci změnit Josephův osud.“ A řekne vám, abyste vyhledali zvláštní gnomku, která před chvílí dorazila ke věži. Její jméno je Chromia a vy už určitě víte, o koho jde. Chromie vám řekne, že je známa spíše jako Chronormu a je členkou bronzové dračí letky, což určitě víte. Podáte jí meč.

„Co to je? Válečný meč nebo nůž na máslo? Jsem bezradná, když přijde na čepele. Ale počkej... Ah, tento meč kdysi patřil velkému muži, ale v jeho minulosti je tolik tragédie... A ty jsi tu, abys mu pomohl? Teď už je pro něj pozdě... ale možná bychom mu mohli pomoct v minulosti!“ Prvním úkolem je donést Chromii lebku z ghoul lorda Horguse, kterého během bitvy zničila Aliance. Marduk the Black, rytíř smrti sice nebyl poražen, ale jeho pověstný meč ještě teď někde u cesty na jihovýchod rezaví (správný rytíř smrti se o svou zbroj stará, pche!). Obě věci Chromii přinesete. „Našel jsi je, výborně! Tyto relikvie v sobě nesou vzpomínky vojska Pohromy, které potřebujeme, abychom Josepha zachránili. Hned na to vás pošle za Carlinem, abyste získali letopisy Darrowshire. A hned na to ještě několik relikvií, které v sobě skrývají vzpomínky obránců. Vydáte se do The Marris Stead, abyste obstarali Redpathův štít a Davilovu svatou knihu (jak jinak přeložit libram...). Když jí vše přinesete, Chromie potřebuje opravdu něco speciálního.

„Tentokrát potřebuji opravdu speciální věc pro hodně silné kouzlo: lebky vojáků Pohromy, kteří byli přítomni u bitvy o Darrowshire. Vem si tento krystal a lov šampióny Pohromy. Krystal je očarován; pokud byl nemrtvý přítomen u bitvy, krystal začne rezonovat. Přines mi tyto lebky.“ A tak jdete do Fungal Vale, abyste tyto šampiony našli. A před vámi se občas zjeví duch, který zvolá: „Kapitáne Redpathe! Jak jsi nás mohl opustit?“ Každopádně musíte věci dovést do konce a Chromii přinesete poslední přísady do kouzla, které možná dokáží zachránit Darrowshire. „Teď se staneš součástí bitvy a zachráníš Josepha Redpatha. Máš dvě podmínky: Davil musí přežít smrt Horguse a Redpath musí být zkažen a poté poražen. Jakmile porazíš zvráceného Josepha, jeho duch bude zachráněn.“ Položíte balíček s věcmi doprostřed náměstí a hned na to se začnou zhmotňovat duchové. Bojujete s Pohromou a snažíte se pomáhat seč můžete. A hlavně udělat vše, co vám Chromia řekla. Musíte zachránit paladina Davila, aby nezemřel před smrtí Horguse a porazit Josepha Redpatha, jakmile jej zvrátí Marduk. To vše se povede a Darrowshire je zachráněno. A to díky vám a za velkého přispění Chromie.

„Temnota mi zastřela zrak. Ale ty jsi mě z ní vytrhl a já ti za to děkuji. Zachránil jsi mě. Prosím, odpusť mi,“ řekne vám Josephův duch a vy mu odpustíte. A tak utíkáte za malou Pamelou, říct jí radostnou novinu, že se tatínek konečně vrací.

„Bojování je u konce! Slyšela jsem tatínka, jak mi šeptá. Poslal všechny ty duchy pryč a vrací se domů! Jsem tak šťastná! A taky říkal, že až přijdeš do našeho domu, mám udělat nějaký čaj. Doufám,že máš rád hodně cukru!“ Vychovaně si tedy vezmete od Pamely přeslazený čaj. „Tatínek mi řekl, abych ti dala tenhle klíč. Říkal, že otevírá truhlu za naším domem. Taky mi řekl, abych ti poděkovala. Mohl bys pro něj udělat ještě laskavost? Řekl bys mu, že jsi našel mou panenku? Dobře, tady je klíč. A děkuji ti. Jsi velmi milý člověk!“ Hned na to Joseph za malou Pamelou přijde. Setkání je dojemné a vám ukápne nejedna slza. Konečně se po těch létech Pamela setkává se svým tátou... alespoň v něčem je Blizzard občas milosrdný.

 

Argus Highbeacon

Jdeme zpátky do Crown Guard Tower za již zmíněným Argusem Highbeaconem. Zeptáme se ho na to, zda by s námi nejel k Light's Hope. Argus vám řekne, že cestuje mezi věžemi, aby kontroloval aktivitu divoké zvěře kolem cest. Ale pokud mu pomůžete pročistit cesty od nebezpečných zvířat, pojede s vámi. Postaráte se o zvířata a můžete vyrazit, protože Gidwin už pár hodin stepuje, kdy karavan znovu vyrazí.

„Koně jsou připravení. Argus Highbeacon, ten džentlmen, který pracuje s Argent Crusade, už se mnou mluvil a zpravil mě o tom, že pojede s námi. To je skvělé!“ řekne vám Fiona. A tak všichni nasednete na karavan a jedete. Tarenar sedí vedle vás a Gidwin se chudák místa vepředu nedočkal, jelikož s vámi jede velevážená osoba. Proto se cestou pobavíte, když Gidwin balancuje na střeše mezi kufry a brblá, že to prostě není fér. Zastavíte v Light's Shield Tower, z čehož je Gidwin opět na prášky, nebo minimálně na meduňkový čaj. A proto se s Tarenarem rozhodne, že si to zařídí po svém. Argus jim totiž zasadil brouka do hlavy, že Light's Hope není tak daleko a mohou tam dojít i pěšky.

„Jakmile jsme sem přijeli, ti dva troubové utekli k Light's Hope. Sice to není tak daleko odtud, ale mohl bys zkontrolovat, zda jsou v pořádku? Vím, že se o sebe umějí postarat, ale i tak jsem raději, když o nich mám přehled, když musím zůstat tady u karavanu.“ Ještě než se za nimi vydáme, podíváme se na další charakter, který k achievementu potřebujeme.

 

Vex'tul

Vrátíme se ke Crown Guard Tower a vezmeme se quest od Urka Gagbaze jménem Zaeldarr the Outcast. Urk vás žádá o velmi naléhavou věc. Mají totiž problém se zloději. A ne jen tak ledajakými. S trolly... a co horší, s nemrtvými trolly! A cože kradou? Těla ze hřbitovů a odnášejí je do Undercroftu. A na vás je, abyste zabili jejich velkého šéfa Zaeldarra. To tak uděláte a donesete jeho hlavu orkovi. Poté se vydáte zpět k Light's Shield Tower. U věže najdete nemrtvého trolla jménem Vex'tul, který se vám ukáže jen po splnění questu pro zabití Zaeldarra. „Mé jméno je Vex'tul a viděl jsem tě bojovat. Jsi silný. Zabil jsi mého mistra. Ale Zaeldarr mě netíží. Vážím si síly více než loajality, kterou jsem k němu choval. Vážím si síly nad všechno ostatní. Dokaž mi tedy svou sílu i teď.“ Vex'tul proti vám pošle tři nemrtvé trolly, abyste mu dokázali, že jste skutečně tak silní, jak vypadáte. Když je porazíte, Vex'tul vám slíbí věrnost.

 

Fiona´s Caravan

 

„Ano, rozhodně jsi silný... to uznávám. Připojím se k tobě a tvé přítelkyni, k té worgence. Má síla je ti k službám.“ Netrvá však dlouho a Vex'tul žádá o něco vás. „Je načase, abych tě o něco požádal. Kousek odtud na sever od Eastwall Tower, skryté mezi kopci, leží hlavní město Mossflayer klanu, Zul'Mashar. Byl jsem tam, když jsem se narodil a byl jsem tam, když jsem zemřel. Zrádce, Thresh'jin sedí na vrcholku Zul'Mashar zikkuratu. Bylo mé právo tam být, ale on mi jej odepřel. Není silný. Je slabý. Setkáme se v Zul'Mashar a zabijeme ho společně.“ Vydáte se tedy na sever do skrytého města a zrádce zabijete. „Tohle bude asi poslední chvíle, kdy mě uvidíš. Opouštím karavan. Pokud chceš stále bojovat po mém boku, spal Thres'jinovo tělo.“ Jakmile to uděláte, Vex'tulova pomsta je dokonána a on už nemá proč zde setrvávat. Ještě než skočí do ohně také, řekne vám, že se určitě setkáte na zelených pláních na druhém břehu. A poté skočí. Není to nijak zajímavá postava, ale k dokončení achievementu jej potřebujete. A dostanete i bonus ve Fionině karavanu. Jako bonus při cestách po Plaguelands si můžete zvolit spell #85616, které vám k útokům proti nepřátelům přidávají jistou výhodu. Můžete se vrátit k Fioně a pokračovat směrem, kterým jste chtěli. Vydáte se tedy k Light's Hope a najdete ty dva před sochou Tiriona Fordringa. Zatímco Tarenar má povídavou náladu, Gidwin stepuje opodál a hudruje něco ve smyslu: „Tarenare, ty blboune! Kaple je dvanáct kroků vocaď. Pohni! Chci se přidat k Argent Crusade!“ J

akmile na trpaslíka promluvíte, rozpovídá se: „Vždycky sem se chtěl přidat k Argent Crusade. To je taky ten důvod, proč sem se stal paladinem. Roky tréningu, zlepšování svejch schopností... a teď sem konečně připravenej. Tarenar si to vo sobě myslí taky, ale já si tim nejsem tak úplně jistej. Vždycky byl tak trochu středem pozornosti a nikdy nebral své lekce zas tak úplně vážně. Ale i přes to sme si vodpřísáhli, že cíle dosáhnem společně. A teď sme tady.“ Nechcete těm dvěma zničit jejich sen a tak s nimi jdete za samotným Maxwellem Tyrosusem do kaple. Čeká nás však ještě velká část příběhu a ta chvilku počká kvůli dvěma charakterům, které v Light's Hope potkáte a jsou součástí achievementu achievement #5442.

 

Rimblat Earthshatter a Beezil Linkspanner

Kousek od hlavní brány stojí taurenský šaman Rimblat Earthshatter. Nemá pro vás též nic zajímavého, ale i tak to může být palčivý problém. Argent Crusade má totiž problém se zásobováním jídlem. Plaguelands totiž nejsou zrovna dvakrát místem, kde to překypuje lovnou zvěří. Tedy, možná ano, ale ochutnali byste ho jen jednou. Jak se od Rimblata dozvíte, jedinou nezkaženou „zvěří“ jsou obrovité larvy. Jejich maso se dá uchovávat poměrně dlouho a pokud nevíte, že jíte maso z olgoje chorchoje, je docela i chutné. Chvíli lovíte vypapané červíky a když maso z nich Rimblatovi přinesete, div vám nepožehná. Svěří se vám, že míří k Plaguewood, kam určitě míříte také. Ale nejdříve si chce udělat zastávku v Eastwall Tower, kde už přebývá i Fiona.

„Přivedl jsi nám šamana! A co víc, z Earthen Ring! Sice nevím, jak s námi bude cestovat, jelikož už v karavanu pomalu není místo, ale myslím, že něco vymyslíme. Vítej na palubě, Rimblate!“ Ano... karavan už vysloveně praská ve švech. Ale takový tauren se vždycky hodí. K plnému achievementu vám stačí už doopravdy jen goblin Beezil Linkspanner. Nedává žádný quest, pouze jen netrpělivě stepuje u Light's Hope, jelikož v Plaguelands ztroskotal se vzducholodí a nemá sebemenší chuť jít proti nemrtvým, kteří se kolem poflakují. A tak mu nabídnete, že se k vám může připojit. Hurá, achievement máme, můžeme se znovu vrátit ke questové linii, která po chvíli začne nabírat velmi zajímavý směr.

 

Paly Pals

 

Zajdete s Gidwinem a Tarenarem za Maxwellem Tyrosusem, abyste se přidali k Argent Crusade. „Takže vy se chcete přidat k Argent Crusade? Dobrá tedy. Pro nové rekruty zde máme pár úkolů,“ řekne vám Tyrosus. A taky že ano. Prvním úkolem je zajít do krypty, kde Argent Crusade pohřbívá své vojáky, kteří zemřeli v boji proti Pohromě. Jejich duše jsou sice na odpočinku, ale přicházejí zpět, aby testovali nové rekruty a tím pádem i vás... a vy tři se jim můžete postavit společně. Pro vás je to totiž i způsob, jak si udělat reputaci s Argent Dawn. Jakmile totiž splníte zkoušku v kryptě, získáte najednou revered s Argent Dawn. A Tarenar s Gidwinem se mohou připojit k Argent Crusade.

 

Fiona´s Caravan

 

Dalším úkolem je jít pozabíjet několik nemrtvých do Noxious Glade. Natlučete vojákům Pohromy lebky a vrátíte se zpět k Maxwellovi. Vůdce Argent Dawn je spokojen jak s vámi, tak s vašimi dvěma společníky. Pro další úkol vás pošle na sever. Gidwin a Tarenar jdou napřed a vy je doženete až na Eastwall Tower, kde je i Fiona. Gidwina však nevidíte a proto se jdete Fiony zeptat, kde trpaslík vězí. Odpoví vám, že ve věži. Oba jsou prozatím v pořádku, jen trpaslík se znovu nudí, ale Tarenar má pro vás úkol.

„Vím, že jsme měli jít do Northdale pozabíjet pár nemrtvých, ale to teď počká. Tahle rozkošná goblinka (Tarenar právě mluví s goblinkou Gamellou Cracklefizz) mi právě řekla o Pohromě, která je blíže. Jeden nerubianský lord jménem Ix'lar se snaží od doby pádu Krále Lichů vydobýt v Pohromě své místo. Vím, že Maxwell Tyrosus potřebuje, abychom zabili pár banshee v Northdale, ale nejdříve zabijeme tohodle, když jsme blízko.“ S Tarenarem tedy jdete pozabíjet Pohromu a zmíněného nerubianského lorda, aby měla dušička pokoj. Když se však vrátíte k Fioně, nemá zrovna dobré zprávy a je velmi rozrušená. „Nemohla jsem ho zastavit. Když jste byli s Tarenarem pryč, Giddy běžel sám na sever! Tarenare, měl bys ho za ta léta znát! Gidwin není ten nejtrpělivější trpaslík. Jestli se mu něco stane, budu z toho vinit tebe!“ Tarenara tato zpráva také dvakrát nepotěší.

„Zatracený trpaslík! Vždycky mě s Fionou dokáže rozkmotřit! Podívej na ni! Vůbec se mnou nechce mluvit! Raději zůstanu tady a pokusím se s ní usmířit, zatímco ty se půjdeš podívat k Northdale, zda je ten trouba v pořádku.“ Když dorazíte na místo, zjistíte, že je něco špatně. Pátráte po Gidwinovi, ale po trpaslíkovi jakoby se slehla zem. Jediné, co najdete, je jeho modlitební kniha. Místo toho, abyste začali vyvozovat závěry, knihu přinesete Tarenarovi.

„Neviděl jsi ho? Kam teda zmizel? Počkat... jeho modlitební kniha... proč by ji tam nechával? Oh... u Světla, co jsem to udělal?!“ Jakmile toto elf vysloví, uvědomíte si, že všechno se začíná stáčet opravdu špatným směrem. „Je to má chyba. Ignoroval jsem jeho varování, jeho rady... všechno. Nemohl jsem si pomoct. Viděl jsem tu Pohromu u téhle strážní věže a... prostě jsem musel jít!“ Tarenar ještě stačí zaklít na adresu Argent Crusade, ale raději se všichni rozhodnou nasednout na karavan a odjet k Northpass Tower u Plaguewood. Během jízdy si Tarenar vyčítá, že nechal Gidwina samotného. Trpaslík by přeci svou modlitební knihu jen tak nikde nenechal. Na klidu nikomu z nich nepřidá Argus Highbeacon, který prohlásí, že nejlepší rytíři smrti se stávají z nejlepších paladinů. A pokud tomu tak je, určitě bude v Plaguewoods. Příběh začíná nabírat opravdu zajímavých obrátek a zdá se že to bude pěkně nebezpečné. Přesto se rozhodnete s Tarenarem jít.

„Marníme čas. Každá minuta, kterou zde promarníme, je pro Pohromu další šance Gidwina zabít. Pokud už tedy není mrtvý. Ne... není... když na to přijde, Gidwin umí bojovat jako pravý paladin.“ Pokud se chcete vydat na záchrannou misi, musíte ze všeho nejdříve zjistit, kde trpaslík je. Nemáte lepší nápad než tyto informace vymlátit z inženýrů Pohromy, kteří se kolem věže pohybují. Sice mohou pořvávat, že trpaslík už patří jim a že jej nikdy nenajdete, ale to vás ještě více naštve. Jeden z kostlivců však řekne něco, co neměl: „Ona ti toho trpaslíka nikdy nevydá!“

Kdo je ta ona? To musíte zjistit. Když se vrátíte k věži, Tarenara nevidíte. „Nemohl už na tebe čekat a tak běžel do Plaguewood sám. To místo je rozlehlé. Doufám, že Tarenara najdeš a že vás uvidím přicházet všechny tři v jednom kuse. Zlom vaz,“ popřeje vám Fiona mnoho štěstí, než odejdete. Tarenara naleznete u křižovatky před Stratholmem.

„Nenašel jsem nic než pár tupých nemrtvých. Zrovna jsem si chtěl proklestit cestu do Stratholmu, než jsi přiletěl. Doufám, že jsi byl víc úspěšný.“ A byl... „Baronka Anastar ho drží? Tady v Plaguewood? Je to velké místo... ale my ho najdeme. My NAJDEME Gidwina.“ I kdyby to znamenalo zabít Rivendarovy dva pobočníky: Omasuma a Karthise, aby vám vydali Anastarinu polohu. Zprávu od jednoho z rytířů smrti doopravdy naleznete. A stojí v ní, že paladina drží v obrovském slaughter house uprostřed Plaguewoods. Okamžitě o tom zpravíte Tarenara dříve, než bude pozdě. Gidwina doopravdy najdete v obrovitém dómu a zrovna ve chvíli, kdy chce banshee Anastari provést rituál. Jenomže to nepočítala s tím, že si pro Gidwina někdo přijde. A že si pro něj nepřijdete jen vy s Tarenarem, ale i Fiona ozbrojena brokovnicí a všichni společníci, které jste během cesty skrze Plaguelands nabrali. A jak tak sledujete své přátele, kteří se do banshee pustí, říkáte si, jak je moc fajn navazovat nové vztahy.

„Ani nevíte, jak jsem rád, že vás voba vidim!“ řekne vám nadšeně trpaslík, když jej dostáváte z pout. „Vomlouvám se, že jsem vám způsobil takový problémy. Vezmete mě zpátky ke karavanu?“ Samozřejmě, že vezmete a jak se tak zdá, cesta končí. „Mám dost toho svinstva v tomhle kraji. Nemrtvý příšerně páchnou a když do toho přidáš aj houby... u Světla, já nenávidim houby! Asi se vrátim k Light's Hope. A vezmu Tarenara a Fionu s sebou. Myslim, že si dopřejem zaslouženou přestávku. Ale chtěl bych ti tohle dát. Je to můj hearthstone. Když budeš chtít, vezme tě okamžitě k Light's Hope, kdykoliv budeš potřebovat! Už ho nepotřebuju, budu cestovat v karavanu. Ale tentokrát sedim VEPŘEDU.“

 

Fiona´s Caravan

 

Když použijete hearthstone a vrátíte se do Light's Hope, uvidíte venku vedle hradeb Fionin karavan. Přijdete tedy blíže. „Byl jsi nápomocen víc, než bych od tebe kdy očekávala. Dveře mého karavanu jsou ti vždy otevřeny. Kluci a já jsme ti něco speciálního přichystali. Tu máš svou odměnu!“ Vy sice dostanete jen nějaké rare itemy, ale rozhodně máte za sebou opravdu parádní jízdu se skvělými a zábavnými charaktery. Questy nejsou zas tolik nudné, když jim alespoň trochu rozumíte, že ne? Važte si svých přátel. Jednou vám mohou zachránit život. A kdyby ne, můžete se s nimi alespoň jít opít do nejbližší hospody! Šťastné a veselé vám přeje tým WoWfan.cz!

 

Zpět na seznam questů


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

cerberos 27.12.2013 00:53

pro Coxx: i já děkuji

Coxx 26.12.2013 13:18

Esperanta
Toto si nainstaluji taky, když už ty questy dělám též... děkuji, Coxxi, za radu!
Rád jsem pomohl. Dlouho jsem hledal addon, který by mi ukázal všechny Q a ano, je jich spousta (EveryQuest, LoreMaster, placený Zygor atd.), ale všechny měli nějakou, bid drobnou vadu. Za tenhle níže postovaný ručím.

Esperanta 26.12.2013 13:06

Coxx
Naistaluj addony:Grail: http://www.curse.com/addons/wow/grailWholly: http://www.curse.com/addons/wow/whollyTrošku si s tim pohraj a je to. Myslím, že budeš mile překvapen, jak snadno ti to vyřeší tvoje starosti.
Toto si nainstaluji taky, když už ty questy dělám též... děkuji, Coxxi, za radu!

Coxx 26.12.2013 10:22

cerberos
pro Esperanta:koukám Esperanto,že ty questy děláš velmi poctivě za to ti moooc děkuji,ale chtěl bych od tebe pomoc i radu.Mám hodně altů,a je s nima docela fuška nejen zábava..,pro každého alta mám specialní ůkol a právě s mou warlockyní,mám takový že s ní dělám všechny questy po celém wow světě,ted je skoro u konce s questama v Netherstormu /Outland/(vanillu svět má dávno za sebou) pak se půjde na Northrend,ale to je právě ale,nemá všechny questy z Terrokaru,a tady tě prosím o radu jak se dá zjistit jaké questy ji chybí,podle achievementu ji chybí 4 ůkoly z Terrokaru,rád bych se svou warlockyní Outland opouštěl s čistým stolem než se vydá do toho Northrendu s tím pokračovat
Naistaluj addony:Grail: http://www.curse.com/addons/wow/grailWholly: http://www.curse.com/addons/wow/whollyTrošku si s tim pohraj a je to. Myslím, že budeš mile překvapen, jak snadno ti to vyřeší tvoje starosti.

cerberos 26.12.2013 08:37

pro Esperanta:koukám Esperanto,že ty questy děláš velmi poctivě za to ti moooc děkuji,ale chtěl bych od tebe pomoc i radu.Mám hodně altů,a je s nima docela fuška nejen zábava..,pro každého alta mám specialní ůkol a právě s mou warlockyní,mám takový že s ní dělám všechny questy po celém wow světě,ted je skoro u konce s questama v Netherstormu /Outland/(vanillu svět má dávno za sebou) pak se půjde na Northrend,ale to je právě ale,nemá všechny questy z Terrokaru,a tady tě prosím o radu jak se dá zjistit jaké questy ji chybí,podle achievementu ji chybí 4 ůkoly z Terrokaru,rád bych se svou warlockyní Outland opouštěl s čistým stolem než se vydá do toho Northrendu s tím pokračovat

cerberos 26.12.2013 08:21

Dělal,jsem tenhle quest,ale je to už dávno,máš pravdu Esperanto,též u té časti s Pamelou mi bylo všelijak,ale nedá mi to u té Pamely,pokud si vzpomínám i když matně,tak tam byl v té časti i quest,na něž jsem nadával kvůli cestování musel jsem až na místo kde stojí hrobka Uthera Lightbringera,stála chaloupka s taky myslím s duchem dospělé slečny a poněvadž anglicky neumím nevim co to bylo za q ale myslím,že to mělo co do činění s Pamelou...

milanko 25.12.2013 21:49

Super článok Ďakujem ti za celý rok práce pre wowfan šťastné a veselé

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet