Blizzcon 2009

Žhavé novinky z Blizzconu!

Blizzcon 2009

Den 2.



Blizzcon je v plném proudu. Nyní se podíváme, na co se můžeme dnes těšit:
  • Novinky ohledně Game Systému
  • Dungeony a Raidy v Cataclysmu
  • představení některých změn u zbývajících class, profesí a itemů.
    Vypadá to, že se máme opravdu na co těšit.

    Vše budeme opět sledovat a přinášet novinky, jak to jen půjde.




    Path of the Titans



  • Path of the Titans je další skvělá funkce, kterou můžeme zařadit do odměňovacího systému na maximálním levelu. Tato funkce implentuje do hry třetí druh glyphů nazývající se "Ancient Glyph". Tyto speciální glyphy nebudou přístupné přes Inscription a také nejsou specifické pro jednotlivé classy.

  • Každý si odemkne svojí cestu na které bude kráčet v průběhu hry. Jak budete postupovat, budou sa Vám také otevírat nové specialní glyph sockety (políčko pro další glyph). Pokud budete chtít změnit cestu, budete to moct udělat kdykoliv respecem.

  • Tyto prastaré glyphy (Ancient glyphs) získáte právě z nové profese Archeologie, která bude sloužit k obnově nebo prodeji artefaktů. Každá cesta bude mít 2-3 typy za rank a znovu je budete moci respecnout, pokud se rozhodnete jít jinou "cestou".

    Path (cesty) budou:
  • Path of Aman’Thul, the High Father
  • Path of Eonar, the Lifebinder
  • Path of Norgannon, the Dreamweaver
  • Path of Khaz’Goroth, the Shaper
  • Path of Aggramar, the Avenger
  • Path of Golganneth, the Thunderer

  • Váš postup v path (cestě) budou urychlovat věci jako plnění questů (úkolů), raidování, hraním PvP, vylepšováním profesí, atd. s týdenním omezením. Za nějaký čas se Vám odemknou nové ancient glyphy, které vylepší Váš character.

  • Tento nový systém bude přístupný pro všechny hráče po dosažení maximálního, tedy 85. levelu. Je taky možné, že budou časem přidány další cesty (path) v budoucím patchi.



    World of Warcraft Cataclysm Q&A Panel



    General:
  • Bude přídáno více slotů na charaktery, ale možná ne při spuštění Cataclysmu.
  • Bude upraven výběr charakterů.
  • Je zde pár nápadů pro lidi, kteří nepoužívají powerleveling. Věci jako downleveling (snížení levelu) pro sebe bude možné, ale nejspíš ne při spuštění Cataclysmu (snad to bude lépe vysvětleno).
  • Úprava charakteru se Blizzardu moc líbí a chtěli by tento systém vylepšit. Prozatím nejsou žádné další podrobnosti.
  • Dancing (tancování) je stále ve vývoji, že bychom se nakonec přeci jenom dočkali úpravy vlastního tance?

    Races:
  • Všechny rasové raciálky budou vylepšeny s uvedením Cataclysmu, nejspíš na způsob Goblinů, kteří mají zvýšení efektu z potionu (health/mana). Takže nečekejte nic velkého.

    Guild leveling system:
  • Guildy budou mít tzv. leveling systém, který se bude vyvíjet, každý tedy může přispět k tomu, aby byla guilda lepší. (Guildovní talent strom, atd)
  • Budete moct vyrábět guildovní heirloom věci, které budete moci předávat lidem v guildě.

    Profese:
  • Armorsmith a Weaponsmith specializace jsou velmi populární, a každý Blacksmither mohl mít jen jednu specializaci, to je důvod, proč to bylo ve Wrath of the Lich King ignorováno. Nakonec je to lepší, než aby někdo mohl vyrábět jenom obouruční zbraně.
  • Herbs a Ore Nodes budou upraveny se změnami.

    Raidy a Dungeony
  • V Icecrownu nebudeme moct získat Frostmourne, protože by ovladl naší duši. Frostmourne by hrál za vaší postavu místo Vás. Proto bude nahrazen Shadowmourne.
  • Onyxia pro 60 level navždy zmízí v patchi 3.2.2.

    Cataclysm:
  • Zatím nejsou v plánu preventivní opatření proti gankování Vaší postavy v Azerothu, když tu budete moci létat. To platí jen pro PVP servery.
  • Zatím vývojáři nechtějí uveřejňovat příběh ohledně Thralla a Garroshe.
  • Northrend a Outland nebudou ovlivněny Cataclysmem, ale pár oblastí bude upraveno. Například, abyste mohli vylevelovat Archeologii.

    Itemization:
  • Zatím nejsou žádne plány v zabránění Paladinům a Shamanům v používání clothu.
  • Armor Penetration bude odstraněna z gearu, ale ne ze hry. Blizz má pár nápadů na použití Armor penetration, nejspíš jako talent.
  • Spirit bude stat jenom pro healery.

    Classy:
  • Zatím nejsou v plánu nové classy (hero classy).

    Classy - peti:
  • V patchi 3.3 nebudou dostávat peti AoE dmg od bosse, samozřejmě to neplati v PvP.
  • V patchi 3.3 budou mít peti společné staty s vašimi.

    Druid:
  • Zatím není v plánu dát feral druidům legendární zbraň.
  • Trollové a Worgeni budou mít své vlastní formy.

    Mage:
  • Mage pro Noční Elfy bude přidán, protože jsou dobří v používání arcane magie.
  • Molten Armor bude změněn.

    Rogue:
  • Blizzard chce vidět Rogue s daggerama. V patchi 3.2.2 budou upraveny talenty v assassination.
  • Jeden z plánů pro Cataclysm je změnit počátek sublety talentů na pasivní schopnosti.

    Shaman:
  • Mana tide totem bude obnovovat manu mnohem více.
  • Enhancement Shaman nebude používat Intelect, budou mu proto změněny talenty.

    Warlock:
  • Warlockovo přežití není přilis dobré na začatku Wrath of the Lich King, ale jsou na dobré cestě k lepšímu.

    Warrior:
  • Arms ztratil jednu z hlavních abilit, když byl Mortal Strike přidán více classám.



    Zajímavosti z Blizzconu (mini live)



  • Začínám překládat World of Warcraft: Cataclysm Q&A Panel"
  • Trollové a Worgeni, jakožto Druidi budou mít své vlastní formy.
  • Proč jsou Night Elfové magy? Chilton: "protože jsou velice roztomilí"
  • Frostmourne nebude padat z Arthase! Místo toho bude padat Shadowmourne, protože Frostmourne by ovládl váší duši.
  • Jak bude vyřešen problém s kemepním postav, když budete moct všude létat. Chilton: Dobré...budete muset hrát na PvE serveru.
  • "Chceme 31 bossů v Icecrown". Blizzard: "Můžeme Vám dát Ten Horsemen" (10 Horsemanů) :)
  • Bude týdenní (featured) hodnocené BG. Hráč by neměl čekat, budou malé fronty.



    System panel



  • Je-li AB víkend, pak na celý týden bude vybavený BG pro hodnocené zápasy v AB.
  • Jak to funguje? Vyhrajete BG, získáte rating. Můžete také získat arena body.
  • Pokud prohrajete BG, neztratíte body ani rating, ale také žádné nedostanete.
  • Za konec sezony bude titul. Návrat titulů!
  • Dostanete za titul nove věci, a mounty.
  • Tol Barad bude Wintergrasp z cataclysmu, bude to kombinace Wintergraspu a IoQD.
  • Tol Barad bude pravděpodobně v jižní části Hillsbradu, ale možná bude ještě přesunut.
  • Zatímco bitva není aktivní, dostanete přístup k instanci, stejně jako v Wintergrasp.
  • Vítězný tým bude mít přístup k několika daily questů.
  • Ale všichni budou mít přístup ke standardním daily.
  • Hra bude mnohem zábavnější, když budete v guildě. Hráči vydělávají guildě zkušenosti různými způsoby.
  • Cash flow: zvyšuje goldy o 7%.

    Guild Interface
  • Guildy budou mít své vlastní achievmenty, některé staré achievmenty budou změněny na guildovní achi.
  • Nyní můžete zkontrolovat profesy každého z Vaší guildy a kontrolovat jejich recepty, abyste zjistili, zda mohou vytvořit daný item.
  • Rovněž budete mít možnost spolčit se s guildou a chodit na společné raidy přez kalendář.

    Mastery systém
  • Existuje příliš mnoho talentů, a mnoho z nich je nudných a dávaj pasivní bonusy. (1% hit bonus, atd ...)
  • Cílem je, aby se talenty více "využily".
  • Staré pasivní bonusy budou automaticky přidány k vašemu specu prostřednictvím systému Mastery. Čim víc bodů ve stromu tim více bonusu.
  • Mastery premie budou mít nižší energetické náklady (energy, rage mana..) a zvýší vaše brnění penetrace, atd ...

    Path of the Titans
  • Hráči zlepší svůj charakter pomocí nové profese Archeology.
  • Archeologie Vás odměňuje "starými symboly" a dá Vám odměny typu snížení fearu stunu sapu.. atd.



    Raid & Dungeons



    Cross Server LFG
  • Tento systém Vám umožní jít instanci 5-man s hráči z jiných serverů.
  • bude přidáno v patchi 3.3.0.

    Icecrown Citadel
  • Icecrown Citadela bude mít 4 podlaží.
  • Bude se jednat o 10 a 25 man verze s 12ti bossy.
  • Body na podlaží/ teleporty jsou rozmístěny po celém podlaží, protože jsou opravdu velká…
  • Nebude chybět Frost Wyrm a Arthas.
  • Ve 2. patře jste s vůdcem Vaši frakce a bojujete proti druhé.
  • Ve 3. patře budete moc bojovat s děly a katapulty.
  • Ve 4. patře je místo, kde budete bojovat s Arthasem.

    Icecrown Citadel - Dungeons.
  • Icecrown Citadel bude mít 5-man mód.
  • Má 3 různé křídla a 8 bossů.
  • Budete bojovat po boku hrdiny.(ze by Ashbringer?)

    raidy: Grim Batol, Skywall, Firelands, Blackwing Descent
    Dungeons: Grim Batol, Uldum, Deepholme, Skywall, Abyssal Maw, Blackrock
    Steré dungy přeměněny na HC: Deadmines, Shadowfang Keep

    Abyssal Maw (LVL 78-82)
  • Je to obrovský vír v centru oceánu.
  • Vchod bude na dně oceánu . Budete mít možnost vidět oceán skrze okna v žaláři a můžete tak prozkoumat voní efekty cataclysma.

    Halls of Origination
  • Bude zde vězení s výtahy pro přístup do vyšších
  • pater. Celkem 7 bossů. Ztracené město Tol'vir
  • 5-man dungeon .

    Blackrock Caverns
  • Blackrock Caverns je zcela nová instance umístěná uvnitř hory Blackrock.

    Blackwing Descent
  • Nefarian se vrati a to v nove instanci inspirované Blackwing Lairem s novymi looty atd..

    Firelands
  • Firelands je Elementals Plane of Fire .
  • Budete bojovat proti Regnarosovi.





    Den 1.



    Blizzcon sice začne ve večerních hodinách (kvůli časovému rozdílu), ale už dnes se spousta lidí dostavila zakoupit si lístky a hned obdrželi "Goodies Bag", který obsahuje spoustu pěkných věcí, viz obrázky dole. A jelikož je teď v Americe neco kolem druhé hodiny ráno, budeme si muset počkat na první informace do pozdních odpoledních/večerních hodin.

    Mapa a program Blizzconu



    Mapa - Blizzcon 2009

    Program - Blizzcon 2009




    Novinky



  • Z oficiálních stránek byla odebrána základní mapa Azerothu (Kalimdor a Eastern Kingdom)
  • OT: Nová classa v Diablu III je Monk!
  • Trailer z Blizzconu můzete stahovat ZDE!



    World of Warcraft - Cataclysm Preview Panel



    General:
  • Maximální level bude navýšen na 85.
  • Nový guild systém přidá do hry nové výhody pro guildu, jako jsou levnější opravy, menší ztráta durability při wipu nebo masivní ressurect.
  • Tzv. fázové questy budou upravovat území podle vašeho plnění úkolů. Břehy se budou více zaplavovat, v závislosti na pokročení v příběhu.

    Path of the Titans (Cesta Titánů)
  • Strom talentů nebude rozšířen o nové talenty, jen přibude dalších 5 talent bodů.
  • Path of the Titans dává hráči možnost sledovat cestu kterou se ubírá (není omezena podle classy), je to nový talentový systém s novými skilly a pasivními abilitami.
  • Několik talentů bude upraveno pro větší zabavu. Jde o to, aby hráči nedávali tolik talentů do jednoho stromu jen proto, že budou dávat větší dmg nebo vyšší šanci dát kritický útok.

    Archeology:
  • Archeologie je nová sekundární profese, prozatím nejsou dostupné žádné další informace.

    Deathwing:
  • Deathwing je vůdcem Black Dragonblight (Černé letky) a bude hlavním nepřítelem v datadisku.
  • Deathwing naslouchal Starým Bohům po příchodu Plamené Legie, od té doby se stal velmi silným a šíleným.
  • Jeho plán je chytit nic netušící Alianci a Hordu do něčeho velkého, do Elemental Planes.
  • Elemental Planes bylo vytvořeno Titány na uvěznění elementálů, kteří z toho nebyli zrovna nadšeni a někteří jako Ragnaros přímo zuřily.

    Nová rasa – Worgens
  • Diskutovalo se i o jiných rasách, ale vývojáři nakonec zvolili Worgeny, protože prý potřebují nějaké "zrůdy". :)
  • Genn Greymane uzavřel Greymane Hradbu, aby ochránil svůj lid před pohromou.
  • Arugal byl ochránce, vyzval Worgeny do boje o Gilneas, ale časem byl překvapen, jak nebezpečný byl tento tah.
  • Worgeni mají vlčí temperament a určitý čas jsou samotnými zvířaty.
  • Jedna z raciálek Worgenů bude Dark Flight, který umožní na krátkou chvíli sprintovat

    Nové rasa – Goblini
  • Goblini jsou "technologická" rasa z Kezanu, jejich území bylo zničeno, a tak se vydali hledat pomoc.
  • Cataclysm zasáhl Kezan opravdu těžce a z velké části úplně zničil. Gobliny nyní najdeme na Ztracených Ostrovech (Lost Isles)
  • Za Goblina budete začínat v neutrální oblasti a eventuelně se můžete přidat k Hordě, samozřejmě po splnění některých questů.
  • Racialka: Rocket Belt má hned několik možností, můžete ji použít jako odpálení sama sebe vpřed nebo vypálit na target rakety.

    Svět
  • V Azerothu budete moct létat. Spousta oblastí bude změněna, některé, jako Elwynn Forest projdou minimální změnou, ale další, jako Barrens budou rozděleny na dvě Deathwingem.
  • Wailing Caverns se promění v tropickou oblast.
  • Desolace se také zazelená a budou zde malá jezírka.
  • Auberdine bude zničena a Noční elfové založí nový tábor kousek na severu. Garrosh, který chce získat více z území elfů, nechá vybudovat ochrannou barikádu na jihu Darkshore, podobné té na severu Barrens.
  • Stonelaton bude očištěn Gobliny, Azshara bude nová Gobliní oblast, a hory které se tu nachází použijí Goblini k vytvoření jejich nového města.
  • Bude přidáno 7 nových oblastí: Twilight Highlands, Mount Hyjal, Deepholm, Uldum, Gilneas, The Lost Isles, Sunken City of Vashj'ir.
  • Startovní oblasti Worgenů a Goblinů budou pro 1-15 level.
  • Sunken City of Vashj'ir je podvodní oblast a také domov Lady Vashj předtím, než se vydala branou do Abyssal Maw. Abyssal Maw Vás vezme do Elemental Plane of Water, což bude také podvodní oblast, kde budete moct v některých částech chodit. Noví podvodní mounti budou součásti datadisku a budou mít stejnou rychlost jako normální létající mounti (jenom 60%?)
  • Deepholm bude centrem datadisku, bude zde několik portálů, které Vás teleportují na Hyjal, Uldum atd. Twilight Hammer nyní slouží Deathwingovi a pomáhají mu zvýšit jeho sílu v Temple of Earth v centru mapy.
  • Uldum bude rozdělen na dva dungeony a bude inspirován Egyptskou mytologii. Uldum je domovem Tolvirem, který byl vytvořen Titány.
  • Ragnaros využil cataclysmu k návratu zpět z Plane of Fire, kam byl Vámi poslán, a oblehl World Tree (Strom Světa), aby ho spálil na popel. Malfurion je zpět z Emerald Dream. V celé oblasti Hyjal bude hojně využit systém fázových questů.
  • Twilight Highlands budou chtít získat Grim Batol zpět.
  • Ogrimmar bude vybudován znova, a bude se podobat Garroshově pevnosti v Northrendu.
  • Undercity bude upraveno kvůli létaní v Azerothu a bude vypadat mnohem lépe než teď.
  • Deepholm nebude přidán k Azerothu, ale bude zvlášť, takže nás nejspíš čeká loading.

    Dungeony a Raidy
  • Firelands bude nový raid dungeon, zavede Vás do Elemental Plane of Fire kde navštívíte Sulfurons Keep, Ragnaros bude zde a je trochu naštvaný.
  • Uldum bude obsahovat dva dungeony, Lost City of Tol'vir a Halls of Origination (Titánské město)
  • Grim Batol bude sloužit jako levelovací dungeon pro 5 lidí a také zde najdeme raid instanci.
  • Skywall (Air Elemental Plane) bude sloužit jako levelovací dungeon pro 5 lidí a také zde bude raid instance.
  • Deadmines a Shadowfang Keep budou zpět a budou pro hráče na 85. levelu s obtížností heroic.
  • Blackrock Caverns bude levelovací dungeon pro 5 lidí, který se bude nacházet v Blackrock Spire. Tento dungeon bude kompletně nový, nové arty, nový nepřátelé, nové vše.

    PvP
  • Battle of Gilneas bude nový battleground, kde budete zabírat jednotlivé části města.
  • Tol'barad bude nová PvP zóna ve stylu Wintergrasp. Budou zde i daily questy a extra daily questy pro vítěze.
  • Do hry bude přidán nový odměňovací systém pro battlegroundy a nabídne odměny podobně, jako u Arén.
  • Nové arény budou také přidány.




    Class Discussions Panel



    Archeology
  • Sekundární profese (jako cooking).
  • V této profesy budete sbírat Artefakty, které budou po světe schovány.
  • Potřebujete ji k odemknutí Path of the Titans (více informací zítra).
  • Speciální odměny jako jsou non-combat peti, okamžitý přesun do instance, tituly, unikátní recepty pro ostatní profese, atd.

    Reforging
  • Díky Reforging si budete moct upravit svůj gear (vybavení).
  • Bude to opravdu levná profese, budete potřebovat někoho kdo je Blacksmith / Leatherwork / Tailor / Jewelcrafter nebo Engineer. Každá z profesí bude na určité typy věcí.
  • Nevýhoda bude v tom, že budete muset redukovat jeden stat.

    Profese
  • Multi-gains bude přidán, což znamená, že místo jednoho bodu u trade skillu se Vám jich může přičíst mnohem více. (Například 5 za rare item, avšak za zelený bracery jen jeden)
  • Gathering by měl být mnohem zábavnější.
  • Engineering je velmi zábavná profese, ale není příliš užitečná a tak ji mnozí vyměňují za jinou, proto budou do hry přidány věci typu Jeeves nebo Wormhole Generator, aby se Engineering stal více rozšířeným.
  • Fishing projde opravdu velkými změnami, zatím nejsou známy větší podrobnosti, ale bude to velmi zábavné.

    Itemization (Itemizace)
  • Mana 5 sec bude odstraněna. Regenerovat manu bude jenom Spirit.
  • Všichni healeři dostanou tolik oblíbený skill Meditation. (Zvýšená regenerace v combatu).
  • Mágové a Warloci už nebudou mít spirit v gearu, jako to je teď.
  • Spell Power bude odstraněna. Od nynějška bude Intelect určovat množství many a Spell Poweru.
  • Hunteři a Enhancement Shamani si už nebudou muset dělat starosti s intelectem.
  • Attack Power bude teké odstraněn.
  • Agilita bude přidávat 2 AP pro roguny, huntery, shamany a druidy. Už Vám nebudou krást charaktery v plátu žádný věci.
  • Defense bude odstraněna. Žádné další starosti ohledně capu. Tanci budou potřebovat anti crit talent (Survival of the Fittest).
  • Armor Penetration bude odstraněna. Bylo to příliš složité a od teď bude nahrazena mistrovstvím (mastery).
  • Mistrovství (mastery) Vás bude dělat lepším (více později).
  • Haste bude zvyšovat obnovu energy, run, rage a focusu.
  • Block value půjde stranou. Block mitigate bude procentuálně z damage. Nyní skutečný stat.(Snad to bude více upresneno).
  • Bez Defense, Spell Poweru, Attack Poweru bude více staminy pro všechny.

    Legendární item
  • Shadowmourne – legendární sekera.

    Goblini
  • Rocket Jump - Aktivuje Váš raketový opasek, se kterým skočíte do výšky 20 yardů každé 2 minuty.
  • Rocket Barrage – Vystřelí rakety z Vášeho opasku do nepřítele vzdáleného maximálně 30 yardů každý 2 minuty (má společný cooldown s Rocket Jump).
  • Time is Money – 1% z hotovosti se Vám přičte k útočné rychlosti.
  • Best Deals Anywhere – největší možná sleva, nehledě na reputaci.
  • Pack Hobgoblin – Zavolá Vašeho pomocníka, který poslouží jako banka každých 30 minut.
  • Better Living Through Chemistry – Navýšen Alchemy skill o 15, potiony Vám doplní více života/many.
  • Goblini budou mít přístup ke všem classám kromě Paladina a Druida.

    Worgeni
  • Darkflight – Aktivuje Vaši pravou formu (Worgení), zvýší rychlost běhu o 70% na 6 vteřin, každé 3 minuty.
  • Viciousness – Zvyšuje damage o 1%.
  • Abberation – Zmenšuje trvání Curse a Disease, které jsou použity znova o 15%.
  • Flayer – Skinning skill zvýšen o 15, skinnovat můžete mnohem rychleji a nepotřebujete k tomu ani nůž.
  • Worgens budou mít přístup ke všem classam kromě Paladina a Shamana.

    Hunter
  • Hunter už nebude mít manu.
  • Hunter bude používat focus (podobné jako energie u rogue), už žádné další starosti s intelectem nebo mana regenem.
  • Focus má stále regenerování.
  • Rogue ma regeneraci energie 10/sec, Hunter bude mít regeneraci focusu 6/sec (12/sec se steady shotem).
  • Jeden útok bude stát 30-60 focus.
  • Hunter bude mít menší cooldowny na abilitách.
  • Naboje budou jako item, ne jako spotřební zboží. :)

    Warlock
  • Soul Shardy už se nebudou sbírat do batohu. To uděla hraní trochu zábavnější.
  • Soul Shardy budou integrovány do interfacu (podobně jako má DK runy).
  • Dostanete tři shardy na boj, mimo combat se znovu rychle doplní.
  • Bude možné získat další shardy během dlouhého boje při použití Drain Soul.
  • Soul Burn (nové kouzlo): Cost 1 Shard, 30 sec cooldown, off the GCD. Zesiluje následující kouzlo (ne všechny).
  • Empowered Searing Pain: Následující 3 Searing Painy budou critical.
  • Empowered Summon Demon: Instantní kouzlo.
  • Empowered Soulfire: Instantní kouzlo (něco jako PoM Pyro).
  • Empowered Fear: Instantní kouzlo.
  • Empowered Death Coil: Delší "fear", větší bonus z healingu.
  • Jde použít jen v vombatu, summony a démoni už nebudou stát žádný shard.




    Class Discussions – Q&A



  • Casteři dostanou Legendární item v jednom z prvních raidů datadisku.
  • Cataclysm změní ability, jak je známe. Jejich ranky budou pryč a ability se budou zlepšovat s levelem.
  • Zatím není v plánu povolit více, než dvě hlavní profese.
  • Zatím není v plánu přidat více, než 2 specializace v dual-spec systému.
  • Batohy budou trochu větší.
  • Nikdy nebudete moci očistit Corrupted Ashbringer.
  • Vývojáři chtějí udělat ze Shamana dobrého skupinového healera a chtějí buffnout Chain Heal ještě víc.
  • Obojživelní mounti budou přidány do hry až později.
  • Každá healovací classa bude umět dispell magic.
  • Engineeři budou moct vyrábět luky (někdy v budoucnu).
  • Pokud už máte 310% mounta, navýší se Vám všichni 280% mounti na 310%.

    Hunter
  • Hunterům budou padat nové náboje z bossů, nebo si je budou moci zakoupit za emblémy, zatím ještě není rozhodnuto.

    Priest
  • Shadow Priest nejspíše dostane kouzlo hromadného ničení bez cooldownu.

    Shaman
  • Shaman (Elemental) je často někdo vysoko na věži a hází jeden chain lighting do davu, proto budou totemy upraveny pro větší zábavu.

    Warrior
  • Warrior nebude postihnut jako ostatní classy itemizací.




    World of Warcraft - Cataclysm FAQ



    Otázka: Jaký je příběh World of Warcraft: Cataclysm?

  • Odpověď: Zatímco pozornost Hordy a Aliance zůstala na pevném Northrendu, zlo spalo v Deephome, (země v elementární rovině). Ukryt v samotné svatyni zůstává, dračí Aspect Deathwing, kde čeká a zotavuje se ze zranění při jeho poslední bitvě proti Azerothu, svou nenávist k nižší bytosti, už nevyléčí a tak čeká na svou příležitost, dokud nebude svět v požáru a lávě.

  • Brzy se Deathwing the Destroyer(Ničitel) vrátí do Azerothu a jeho erupce z Deephome bude roztahaná po celém světě, takže zanechá hnisavou (jizvu?) napříč kontinenty. Jak Aliance, tak Horda a všechny jejich rasy, budou svědky pohromy epického Cataclysmu.

  • Tvář Azerothu se změnila navždy, jako ničení důsledků. Hráči budou mít možnost znovu expit ve známých oblastech Kalimdoru a Eastern Kingdoms, Northrend bude zřejme jen „zamrzlý“.

    Otázka: Jaké jsou znaky World of Warcraft: Cataclysm?

  • Odpověď : Game info World of Warcraft: Cataclysm:
  • Dvě nové Hratelné Rasy: Čeká nás super dobrodružství s novými rasami a to s prokletými Worgeny u Aliance a obratnými Gobliny u Hordy.
  • Level Cap zvýšen na 85: Získáte nové schopnosti, možnost nových talentů a pokrok prostřednictvím systému "cest", nový způsob pro hráče jak vylepšit postavu.
  • Classické Zóny upraveny: Původní zóny napříč kontinenty původního Kalimdoru a Eastern Kingdoms byly změněny navždy a aktualizovány s novým obsahem, od zničených lokací typu Badlands, až po rozbité Barrens, které bylo rozděleno na dvě části.
  • New High-Level zóny: Prozkoumáme nově otevřené části světa včetně Uldumu, Grim Batol, Hyjal a velké potopené město Vashj'ir pod mořem.
  • Raid instance budou težší než kdy předtím: Užijete si více obtížnostních módů než s předchozím datadiskem, s možností náročnější verze všech runů.
  • Nové classy k jednotlivým rasám: (sem dat tabulku!!)
  • Guild: Guildové odměny ve formě achievementů.
  • Nové PvP zóny, ranky v battlegroundech: PvP daily questy na ostrově Tol Barad, nové zóny ve stylu Wintergrasp a nové Battlegroundy s ranky.
  • Archeologie: Nová sekudnární profese pro získávání artefaktů a speciálních odměn.
  • Lítaní v Azerothu, prozkoumáte svět, jako nikdy!

    Otázka: Proč jste se rozhodli změnit kontinenty Kalimdor a Eastern Kingdoms?

  • Odpověď: Při vytváření předchozích datadisků jsme se toho opravdu hodně naučili, hlavně po technické stránce, aby hráči měli lepší zážitek ze hry - ale většinu nových věcí jsme vytvořili pro vysoké levely. Cítili jsme, že jsme mohli vylepšit Outland a Northrend a vylepšit také herní zážitek při levelování v původním světe. Představte si, úpravou známé oblasti, jako je Darkshore, který byl zničen Cataclysmem a pak se objeví zcela nová města a questy v jiných částech této oblasti.

  • Kalimdor a Eastern Kingdoms jsou pro World of Warcraft tradice a my chceme, aby tyto oblasti zůstaly důležitou součástí hry. Naším cílem je, aby se hráči vyrovnali s posunem příběhu, to také přináší více zábavy jak pro nové hráče, tak pro ty stávající.

    Otázka: Jak jste se rozhodovali o dvou nových rasách, Worgenech a Goblinech?

  • Odpověď: Komunita chtěla Gobliny a my viděli jako nejlepší příležitost právě tento datadisk. Probíhající globální změny jsou ideální dostat Gobliny do popředí a nabídnout větší rozhled do jejich minulosti, protože katastrofická událost datadisku je opravdu hit.

  • Pokud jde o Worgeny, hráči se chtěli dozvědět více o Silverpine Forest. To je skvělá příležitost k prozkoumání, jaká tajemství leží za Greymane zdí. Worgeni jsou agresivní a brutální rasa, což je něco, co vidíte často mezi rasami Hordy, ale je jedinečný mezi rasami Aliance.

    Otázka: Mají tyto dvě rasy nové začáteční lokace?

  • Odpověď: Ano, každý ze začínajících bude mít svoji začáteční oblast s úkoly měnícími vzhled oblasti, podobně jako u DK.

    Otázka: Které klasické zóny byly přepracovány? Můžete uvést nějaké příklady změn?

  • Odpovědi: Téměř všechny lokace z původní hry. Zóny jsou změněny do určité míry, ale rozsah změn se liší podle oblasti. Například Darkshore je zatopen a byl zcela přepracován. Barrens bylo rozděleno na dvě části, jedna polovina je pro hráče s malým levelem a druhá je pro hráče s větším levelem. Azshara je nyní pro nízké levely jen pro Hordu a propojeno přímo do Orgrimmaru. (Asi jako náhrada za Durotar, pozn. překladatele)

    Otázka: Bude přidána do hry nová classa či Hero classa?

  • Odpověď:Ne, v tomto datadisku to neplánujeme, budou přidány nové classy pro stávající rasy, proto budou v dalším datadisku.

  • Otázka: Budou potřebovat datadisk, abych byl svědkem změny?

  • Odpověď: Cataclysm se bude týkat všech, bez vyjímek. Bez datadisku nebudete moct navštívit nové oblasti, ovšem staré (ale změněné) oblasti zůstanou přístupné i se základní hrou.

    Otázka: Budou nějaká vylepšení grafiky a změní se minimální systémové požadavky?

  • Odpověď: Ano, bude další úprava a aktualizace, aby svět po grafické stránce vypadal pěkně. Například jsme vylepšili vzhled vodní hladiny (voda bude opravdu tekoucí). Systémové nároky uveřejníme až před vypuštěním hry.



    Zajímavosti:



  • Blizzard přezdívá Tauren Paladiny "Holy Cow".
  • Dvě oblasti pro level 1-15.
  • Gilneas bude ostrov pro level 1-50.
  • Kalimdor bude také upraven.
  • Barrens a Desolace se nam zazelená a bude vypadat opravdu pěkně.
  • Darkshore bude trochu poničen a okupován Hordou!
  • Ve Stonetalonu vybuchne sopka.
  • Azshara bude dost změněna, vypadá to, jako by se tam neco stavělo. :)
  • Budou podvodni questy.
  • V Deepholmu bude Temple of Earth, budou tam Earth elementálové.
  • Atworky z těchto míst vypadají opravdu zajímavě, doufám, že se dostanou na veřejnost.
  • Ta oblast u Silithusu je Uldum! Bude to nový dungeon.
  • Bude tam nějaká "super zbraň".
  • Oblast bude nejspíš ve stylu Egyptské mytologie.
  • A samozřejmě území vybudované Titány.
  • Hyjal jako nova přístupná oblast.
  • Velká změna v Burning Steppes.
  • Nová oblast Twilight Highlands.
  • Nové dungeony a raidy: The Firelands, Uldum, Blackrock Caverns.
  • Nová PvP oblast Tol Barad.
  • Battleground Battle for Gilneas.
  • Nové odměny pro PvPčkáře, něco jako byly dříve tituly (v původním WoW).
  • Nyní končí prezentace o WoW.

    Přímý přenos z Eurogameru


    Omlouvám se, ale celý přenos byl přesunut na samostatnou stránku přímo SEM.




    Galerie



    Rozdělení class, nové oblasti





    Obrázky ze hry ve vysokém rozlišení





    Atworky ve vysokém rozlišení













    Fotky ze zahájení







    Goodies Pack






    Fronty na výstavišti







    Stránka bude aktualizována v průběhu Blizzconu a to po celý den.


    Naposledy upravil/a Wrent 25.09.2009 v 22:46:00.

    Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.
  • Diskuze

    Žádné komentáře
    Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
    Přihlásit se
    nebo
    Zaregistrovat nový účet