Blue Tweets #5

http://media.wowfan.cz/news/bluetweets_logo
Ghostcrawler zdroj

Classy

Měl jsem opravdu rád BM huntera a Arcane mage v Cata, přestože mnozí nesouhlasí. Je těžké najít nějaký střed při změnách rotací? Ano! Velmi těžké. Spousta hráčů volá po změnách, potom mnohem více chodí a chtějí mít starý styl zpět. Očekáváte návrat Dodge/parry v příštím datadisku? Nejsem si jistý, možná jeden z nich? Možná leather tanci dodge a plátoví parry? Více podobných by pomohlo. Porovnávali jste die by the sword a evasion? 100% parry chance, 20% redukce dmg a 2min CD oproti 50% dodge. To není balance. Nemůžete porovnávat samotné ability jen tak. Obě classy mají několik jiných obran.

Death Knight

Bude odstraněno to omezení 1 DK na realm? Pravděpodobně. Je to už přežitek.

Druid

Hodláte přiznat, že Resto hotky jsou poměrně slabé oproti burstu v pvp? Co se vůbec stalo s vaším přáním redukovat burst. Buffnuli jsme resto druidí healing v 5.2, speciálně Rejuv.

Mage

Frost je stejně přemnožený jako Warrioři nad 2200, které nerfy mágové nepotřebují? Výdrž a burst je šílený. Nerfování milionu věcí jen proto, že to není dobrý design. Sundali jsme RoF, Frost Bomb, CS. Toto jsou všechno značné změny. Mágové nepotřebovali více obran, tak jste jim dali nové obranné talenty. Ele shamani chtějí více obrany, vy jste jen přesunuli shamanistic rage. Jak nefér. Takže si myslíte, že by bylo fér pro mágy mít jen 2 talenty v jedné řadě s prázdným místem? Miluji, jak říkáte, že mágovský burst je ke zvážení, ale od té doby všechny nerfy jste vzali zpět a ještě jste je buffnuli, to fakt dává smysl. Vyměnili jsme Glyph of Fire Blast, což dává mágům možnost detonovat jejich bomby libovolně. Což je majoritní nerf burstu. Scorch býval vyplňovací spell, krátká doba kouzlení a nízký dmg. Použitelné, pokud jste byli silencnuti ve Frost specu atd, neberte nám ho. Nedokážu si představit, že by jste byli locknuti tolik v dnešní době, ale stále máte Frostfire bolt.

Monk

Chápu, že jste zvažovali monky bez auto attacku, zvažovali jste také ho odstranit všem? Nevypadalo by to jako nějaký dramatický problém. Vypadalo by to divně. Tvoje postava by jen tak postávala. Bez ohledu na vady na kráse, WoW stále ukazuje mnoho interakce v boji.

Paladin

Co takhle nějaké glyphy pro ret. Nebo to nebude taková zábava. Glyphy by mohly být lepší (a jsou zde i nějaké buffy v 5.2), ale spíš mám rád aktuální rotaci. Každý se naučí svou. A co takhle udělat Hand of Salvation dispellovat věci v PvP, místo sac (pro retri)? Takhle by to bylo oboje k něčemu. Salv si nyní můžete vyhodit z vašich action barů v PvP. Nechceme vynucovat další keybind.

Priest

Když se tu zmínil Frostfire Bolt, mágové nejsou penalizování za jeho kouzlení, narozdíl od Shadow Priestské Mind Spike. (odstraňuje DoTky) Nechtěli jsme, aby Mind Spike byla součástí normální rotace. Ta dot penalizace ji udržuje pryč od toho.

Warlock

Myslel jsem, že jsme měli dostat "úplný příběh" pro warlocky v 5.2, což ale končí v BT, kteréžto bylo už v 5.1. Bylo to nějak ustřiženo? Žádný quest v 5.1 nebyl, Celá quest linie bude dostupná v 5.2.

Warrior

Nerfli jste warriorské rage, kontrolu (DR s Warbringer) a výdrž (def stance nerf). Nerfujte jen jednu věc, sakra. Notak. Stuny jsou nejsilnější CC ve hře. Sedět v Def stanci celou dobu nebylo nikdy zamýšleno. Co by vás přesvědčilo, že nový CD na shockwave je chabá změna pro nové hráče, prot a v pve celkově? Vyžaduje to mnohem více zkušeností na hraní, což je dobře. Nebalancujeme vstupní obsah tak na těsno, aby se v tom nový hráč vyznal.

Character

Vanilla/TBC měl tento gear model, protože kontrola gearu/obtížnost, ale vy jste od toho odstoupili. Podle mě by měl být loot o tom, rozhodnout se, jestli je lepší A nebo B a ne dělat si seznam BiS věcí. Jeden problém je, váhy statů (jako Mr. Robot) říkají, že Spirit je top priorita. Aktuální množství se ale individuálně liší. Ano, nevím, jak si přiřazuješ váhu statů na spirit. Tolik s kolika jsi spokojený jako healer. Ano, gemování více než-li enchantování. Design nechal jen jednu odpověď na každý slot. Není tu žádný výběr. A pro gemování je? Nemyslíte si, že zbraně dělají příliš mnoho DPS samy o sobě? (per swing - autoattack) Štěstí na zbraňové RNG je důležitější, než-li class balance, podle mě. Je to otázka, to ano. Ale taky je otázka jestli raději "nerfneme srandu" získáním nové zbraně. Z pohledu vývojářů, jaký je účel JP dnes, speciálně v 5.2? JP slouží více čerstvým level 90 postavám, aby si obstaraly gear. Nemohou mít úžasný gear, protože nemají valor cap. Bude potřeba mít hotový 5.0 tier legendary quest, abychom mohli začít legendary quest linii v 5.2? Ano, je to progresivní quest linie. Upřímně raději lovím Transmog-itemy, než chodím normální raidy. Je nějaká šance, že bychom viděli starší itemy v novém? Možná, ale také bychom je chtěli sypat pomaleji, aby každý patch přinesl nové věci na shánění.

PvE

Bude Throne of Thunder otvíráno postupně jako Tier 14 raidy? Jestli ano, oba módy normal a heroic? Nebude, ale budete muset dokončit normal, abyste mohli jít heroic. Jen LFR verze bude otvírána s odstupem. Bude potřeba mít hotové TOES na normal, abychom mohli vstoupit do ToT? Ne. Drahý GC, můžeš vysvětlit, proč Korea dostává lepší loot na 25man a my EU a US dostáváme jen vyšší šanci v 25man dostat Thunderforged gear? Více asijiských hráčů volalo pro odddělené savy než US / EU hráči. Je to hodně kontroverzní. Takže se vracíme zpět do TBC/Vanilla WoW progressu v raidování, což? Stálo to za prd tehdy a bude i teď. Zas tolik zpět ne. Jen chceme, aby byl cítit progress více než předtím a méně epizodického obsahu. Konec konců je to RPG. Mají Berserk timery nějaký důvod v normal modech? Znevýhodňují velmi divné setupy (jako 10 healerů apod), ale jinak souhlasíme, že jsou docela krátké pro normaly. Není pointa vyhrát nad (soft/hard) enrage timeru být DPS? Garalon je otrava, ale essenciální. Je frustrující pro Normal grupu zvládnout mechaniky boje perfektně, ale wipnout na těsné DPS. Na Heroic by to mělo být natěsno. Mají class tokeny ještě nějaký smysl? V 10m způsobují problémy, když nábor způsobí nevybalancovanost v rozdělování tokenů classám. Designově zpomalují hráče, aby se hned nevygearovali instantně a kladou důraz na jiné skladby raidů. Je jedním z postihů wipe buffu v LFR, že pokud budete balancovat LFR bosse, tak je uděláte těžší? Nebudeme je buffovat všechny, ale pokud se to stane Elegonovi nebo Garalonovi v budoucnu, tak se snad nebudou raidy rozpadat.

PvP

Pokud bude přidáno více BG, zvýšíte také množství BG, které bude možno dát na blacklist? Nejdříve musíme získat dobrá data o tom, které BG bývají blacklistnuta nejvíce. Možná potom nám to pomůže vytvořit zajímavější BG. Blizzard udělal blog pro PvE hráče na pomoc balancu PvE, proč zásadně odmítáte toto udělat pro pvp? Je to nefér a nepochopitelné. PvE balance mnohokrát závisí jen na číslech, která mohou být ověřena. PvP balance je subjektivní. Na číslech záleží mnohem méně. Ahoj GC, nebyl by dobrý nápad dát trochu goldů do odměn z pvp? Trochu goldů by se hodilo z pvp, i když jen trochu. Normálně se nám tento nápad líbí, problém je že by toto dalo botterům dvě nejoblíbenější věci. Myslíte, že by mohly 1v1 arény fungovat? S nějakými pravidly, jako že žádný tank nebo heal spec dovolen apod. Dokud by hráči neočekávali žádný extra balance. Nakonec by došlo k individuálním CC rozkolům apod.


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Gustafa 22.02.2013 14:43

Dipp. Však proč nehrát dookola to samé několik let. To je vlastně úplně normální a vůbec to z tebe a tobě podobným nedělá pomalu autisty

Ellendway 22.02.2013 09:32

Dipp
Ty jo.. jak to tu tak čtu sem glad že hraju na 3.3.5ce
Máš se opravdu čím chlubit.

Dipp 22.02.2013 09:28

Ty jo.. jak to tu tak čtu sem glad že hraju na 3.3.5ce

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet