Bude Warcraft Movie trilogie? & Travis Fimmel nikdy nehrál…

http://media.wowfan.cz/uploaded/Warcraft_Movie
Před pár dny jsme si představili skvělého Roberta Kazinského aka Orgrima v připravovaném Warcraft filmu. Jelikož je tento počin (navzdory posunuté premiéře) nesmírně žhavé téma, je těžké vyhnout se debatování o něm. A jednou z velkých otázek je: poštěstí se nám spatřit Azeroth na filmovém plátně celkem třikrát? Režisér Duncan Jones se již v minulosti vyjádřil v tom smyslu, že by byl rád, kdyby se Warcraft film rozvinul v celou trilogii. „Peter Jackson odvedl s prvním Pánem prstenů skvělou práci, protože jím uvedl diváky do Tolkienova světa. A stejně tak moje práce v prvním filmu je představit postavy, místa a kulturu a zároveň vyprávět příběh, který dokáže nadchnout široké obecenstvo. A pokud svou práci odvedu dobře, budou lidé chtít vědět i vidět víc. A že je toho dost co povědět! Bylo by skvělé, kdybych se mohl podílet na rozšiřování příběhu Warcraftu. Všechno to ale záleží na názoru vás diváků na první film.“ To jsou tedy režisérova slova. Těžko říct, jestli se za téměř až romantickým nadšením skrývá představa zisků přirovnatelných právě k Pánu prstenů nebo novějšímu Hobitovi; ale ať tak nebo tak, pokud budou bohové války stát na naší straně a film se opravdu povede, stejně jako mnozí další bych dozajista nedokázala odolat dalšímu návratu na Azeroth. Takže držme Duncanovi palce a modleme se ke Světlu, aby Warcraft Movie nenásledoval neslavného příkladu neúspěšných filmů podle her, ale obohatil příběh naší oblíbené hry novými obzory. Myslíte si, že Warcraft film osloví i širší publikum než jenom hráčskou základnu a že jeho popularita připraví půdu pro možnou trilogii? Co si myslíte, že by bylo námětem dalších dvou hypotetických filmů? A neobáváte se (stejně jako já), že by další filmy byly stále méně a méně podobné příběhové předloze (jak se to stalo kupříkladu s přibývajícími sériemi Hry o trůny?)
A je tu ještě jedna informace, zajímavá hlavně pro fanoušky Travise Fimmela, který ztvární rytíře Anduina Lothara. Fimmel, kterého proslavila především hlavní role v seriálu Vikingové, se nechal slyšet, že hru nikdy nehrál, má o jejím příběhu nulové vědomosti a že nemá zájem si ji zahrát ani nyní, protože nikdy nebyl žádný velký hráč. Co je ale zajímavější, je jeho názor na podobu filmu v souvislosti se hrou. „Viděl jsem záznamy. A film je Warcraftu neskutečně podobný. Tvůrci se hry opravdu drží a člověk na ni získá dobrý náhled už jenom z toho, co se odehrává na place.“ Jelikož je Fimmel v tomto kontextu nezasvěcený člověk, který ke hře nemá žádný vztah a je mu tudíž pravděpodobně ukradené, jestli bude film hře podobný, nebo ne, řekla bych, že tento jeho názor nám dává velkou naději. I když bude film non-canon, pořád bude pěkné, pokud na něm bude vidět spřízněnost s předlohou.
Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Muradin 24.05.2015 14:20

Daralyn
rozhodně to nezní arogantně ani já nikomu neberu jeho názory...nicméně tady naprosto nesouhlasím. Hobit je dělaný jako pohádka a Jackson se pohádkou o dvoustech stranách snažil trumfnout fantasy trilogii která má stran dvanáctset.bojové a akční scény u skřetů a s vrrky?...zbytečné... legolas a Saruman? zbytečné... v knize prakticky nebyli. románek mezi elfkou a trpaslíkem? - vážně? proč?prostě trilogie je plná obsahu který tam nepatří aby zvýšili počet minut a vyšlo jim to na trilogii a přitom opoměli naprosto zásadní věci nebo je totálně zpitvořili (například Medděd - moje nejoblíbenější scéna z celé knihy mě ve filmu totálně znechutila.)jo Šmak je hezký ale je to vykradený deathwing a jeho přelet nad jezerním městem vypadá jako vystřižený z cataclysm traileru. Navíc v půlce druhého filmu s ním bojují snad dvacet minut (opět v knize nic není a ve třetím ho zabijí ještě před úvodními titulky?)prostě každému co jeho jest, ale já byl extrémě zklamaný protože jsem Tolkienův fanoušek...a Hobbita jsem nedostal. Měl jsem co dělat abych v druhém filmu neodešel v půlce filmu (když trpaslíci vylezli ze záchodu) a rozhodně jsem nevyjadřoval úctu tím že bych čekal na konec titulků... na trojce jsem v kině nebyl protože bych za to prostě prachy nezaplatil.toď můj subjektivní názor
Právě to, že se ji snažil trumfnut si nemyslím spíš se to snažil propojit a natočit jakýsi prequel.To že si něco přidal bych ani jako takový problém neviděl bylo to i v Pánu Prstenů (i když né tak moc), ale třeba využil zmínek o Bílé radě, která v knize není, ale existovala.Navíc přidané minuty pomohli tomu aby jsme víc poznali 14 hlavních postav a ještě k tomu když tam byly vedlejší...To jestli se inspirovali DW nevím, ale neřekl bych. Spíš to byla náhoda.Ten boj proti Šmakovi se mi právě zase líbí kvůli tomu způsobu jak probíhá.Ale jako chápu co se ti někdy nelíbí. Taky bych někdy nejradši vstal a zakřičel Tohle prostě ne! a scénu změnil. Myslím že hodně za to může časový nátlak. Třeba Páni prstenů se prostě točili asi 8 let zatímco Hobiti dostali podstatně méně. Oba se asi shodneme, že Peter Jackson je pořád skvělý režisér, ale tady trochu ztratil míru toho co ještě ano a co je moc.Jinak doufám, že nikomu tu naše debata o Hobitovi nevadí Ale snad ne protože když jste hráčem WoW tak k tomu patří světová politika, sport a všechno možné

Daralyn 24.05.2015 08:06

Muradin
Film Warcraftu by měl být lore méně věrný než Hobit.Mě osobně Hobit jako něco příšerného nepřijde. Nechci aby to znělo arogantně, ale považuji se za objektivního filmového fajnšmekra přičemž mám vkus a nechci jen akci akci a akci (jedno z mých vysněných povolání je režisér). Hobit je jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Uznávám některé chyby, Jacksonovi přehnané momenty a hlavně v trojce spousta místo věnovanému Legolasovi a jeho antigravitačním kouskům, ale to co oceňuji je jak byl film natočen. Původní kniha je napsaná jako pohádka pro děti a tak to i Jackson pojal. Natočil to s takovými pohádkovými momenty a udělal to i přesto, že spoustu diváků to neocení a bude zklamáno. Já jsem však šel do kina na Hobita a né na Pána Prstenů 2.0 a Hobita jsem dostal a jsem za to moc rád. Zkrátka myslím, že je to něco vyjímečného.
rozhodně to nezní arogantně ani já nikomu neberu jeho názory...nicméně tady naprosto nesouhlasím. Hobit je dělaný jako pohádka a Jackson se pohádkou o dvoustech stranách snažil trumfnout fantasy trilogii která má stran dvanáctset.bojové a akční scény u skřetů a s vrrky?...zbytečné... legolas a Saruman? zbytečné... v knize prakticky nebyli. románek mezi elfkou a trpaslíkem? - vážně? proč?prostě trilogie je plná obsahu který tam nepatří aby zvýšili počet minut a vyšlo jim to na trilogii a přitom opoměli naprosto zásadní věci nebo je totálně zpitvořili (například Medděd - moje nejoblíbenější scéna z celé knihy mě ve filmu totálně znechutila.)jo Šmak je hezký ale je to vykradený deathwing a jeho přelet nad jezerním městem vypadá jako vystřižený z cataclysm traileru. Navíc v půlce druhého filmu s ním bojují snad dvacet minut (opět v knize nic není a ve třetím ho zabijí ještě před úvodními titulky?)prostě každému co jeho jest, ale já byl extrémě zklamaný protože jsem Tolkienův fanoušek...a Hobbita jsem nedostal. Měl jsem co dělat abych v druhém filmu neodešel v půlce filmu (když trpaslíci vylezli ze záchodu) a rozhodně jsem nevyjadřoval úctu tím že bych čekal na konec titulků... na trojce jsem v kině nebyl protože bych za to prostě prachy nezaplatil.toď můj subjektivní názor

czlukas 23.05.2015 21:11

Metiu
tak ak by mali ale sfilmovat trilogiu, tak by bolo nelogicke sa odklonit od predlohy tym, ze vojna skonci vlastne uz v prvom filme. a filmovat cosi uplne ine ako napriklad arthasov pribeh, vojnu prastarych a podobne by tiez asi nebolo najlepsie, len tak skakat od jedneho k druhemu
Proč tak složitě? Však může být 1. díl první válka, 2. díl druhá válka a 3. díl za temným portálem.A potom můžou navazovat adaptacemi her.

Muradin 23.05.2015 18:39

Daralyn
osobně bych se trilogie obával právě kvůli hobitovi.Jackson udělal něco co nikdo, protože Pán Prstenů byl považovaný za nezfilmovatelné dílo a myslím že za to co natočil by se nezlobil ani Tolkien. Bohužel to co předvedl s Hobitem bylo něco příšerného a nechápu co se to stalo. Proto bych rád aby film byl věrný Lore a nepřevzal z franchise jen název a postavy jako to udělal film hobbit s knihou
Film Warcraftu by měl být lore méně věrný než Hobit.Mě osobně Hobit jako něco příšerného nepřijde. Nechci aby to znělo arogantně, ale považuji se za objektivního filmového fajnšmekra přičemž mám vkus a nechci jen akci akci a akci (jedno z mých vysněných povolání je režisér). Hobit je jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Uznávám některé chyby, Jacksonovi přehnané momenty a hlavně v trojce spousta místo věnovanému Legolasovi a jeho antigravitačním kouskům, ale to co oceňuji je jak byl film natočen. Původní kniha je napsaná jako pohádka pro děti a tak to i Jackson pojal. Natočil to s takovými pohádkovými momenty a udělal to i přesto, že spoustu diváků to neocení a bude zklamáno. Já jsem však šel do kina na Hobita a né na Pána Prstenů 2.0 a Hobita jsem dostal a jsem za to moc rád. Zkrátka myslím, že je to něco vyjímečného.

Metiu 23.05.2015 17:59

tak ak by mali ale sfilmovat trilogiu, tak by bolo nelogicke sa odklonit od predlohy tym, ze vojna skonci vlastne uz v prvom filme. a filmovat cosi uplne ine ako napriklad arthasov pribeh, vojnu prastarych a podobne by tiez asi nebolo najlepsie, len tak skakat od jedneho k druhemu

Bellatrix 23.05.2015 16:52

Daralyn
Proto bych rád aby film byl věrný Lore a nepřevzal z franchise jen název a postavy jako to udělal film hobbit s knihou
No, věrný lore nebude ani ten první film. Ne naprosto.
Šéfredaktor WoWfan.cz

Daralyn 23.05.2015 16:21

osobně bych se trilogie obával právě kvůli hobitovi.Jackson udělal něco co nikdo, protože Pán Prstenů byl považovaný za nezfilmovatelné dílo a myslím že za to co natočil by se nezlobil ani Tolkien. Bohužel to co předvedl s Hobitem bylo něco příšerného a nechápu co se to stalo. Proto bych rád aby film byl věrný Lore a nepřevzal z franchise jen název a postavy jako to udělal film hobbit s knihou

Don Tettino 23.05.2015 16:20

Osobne si nemyslím, že by sa ďalšie filmy odklonili od príbehovej línie... Podľa mňa by to Blizzard nedovolil... Nemá na to žiadny dôvod...

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet