Coffee with the devs: Mists of Pandaria PvP #3

//pic/news/wowfan-news10
Teď, když už je Mists of Pandaria několik týdnů venku, bychom se s vámi chtěli podělit o tom, jak Blizzard hodnotí nynější stav PvP - co jim přijde, že funguje dobře, co by chtěli vylepšit a na čem nyní pracují. Rozdělím to tady na tři části - na diskusi o Matchmaking Ratingu (MMR), o problémech s vybalancováním povolání a o tom, co chystají do budoucna.
Ghostcrawler zdroj

PvP Sneak Peek

Máme spoustu nápadů, které házíme našemu týmu vývojářů na talíř. Často neradi diskutujeme o věcech, které ještě nemáme hotové. I přesto, že na tento fakt vždy předem upozorňujeme, nesplněné nápady a koncepty nám pak hráči vpálí do tváře jako nesplňené sliby. Berte proto, prosím, následující odstavce s rezervou. To, o čem se tu budu bavit, se nemusí objevit hned v následujícím patchi, ba možná ani ne v tom dalším. A kdo ví, třeba se neobjeví nikdy. Loss of Control UI - Tuto funkci jsme chtěli přidat už hodně dlouho a nyní jsme už kousek od finální podoby. Když vaše postava dostane fear, pravděpodobně si všimnete toho, jak vaše postava začne nekontrolovaně pobíhat sem a tam s obří lebkou vznášející se nad vámi. Když ovšem dostanete stun, disarm nebo silence, často si toho ani nevšimnete a začnete bouchat do klávesnice doufajíc v nějaký výsledek. Loss of Control UI by se mělo postarat o to, abyste si všimli i toho, když vám někdo zabrání v používání vašich abilit. Bude to mít užitek i v instancích nebo sólo hraní, především nám ale jde o užitek v PvP. Rated Battleground Participation Rewards - Pokud hrajete PvP delší dobu, určitě jste zažili minimálně několik her, kdy o vítězství rozhodovalo posledních pár vteřin a týmy pak dělilo na konci jen několik bodů. Pokud vše půjde podle plánu, měli bychom i poražené týmy v takovýchto případech odměnit nějakou menší odměnou za účast. Velikost odměny bude záviset na konečném skóre, aby se toho nedalo zneužívat. Improved Scoreboard - Někomu to možná bude připadat jako hloupost, ale my si myslíme, že na maličkostech záleží. Nyní vypadá tabulka výsledků poměrně zastarale a není moc zajímavá. Chceme něco, co vám do obličeje vpálí "Vyhráli jste!". Něco, co bude mnohem zajímavější. Smoother Battleground Brackets - Máme technologii, která dokáže škálovat hráčův gear pro Challenge mód. Něco podobného bychom chtěli zabudovat do low-level battlegroundů. Například ve skupině pro levely 15 - 19, by byly všechny postavy v battlegroundu uměle navýšené na level 19. Kdyby se to osvědčilo, mohli bychom spojit mnohem větší šíři low-level skupin a snížit tak dobu čekání na battleground. Matchmaking - Náš matchmaking battlegroundů se moc od své premiéry nezměnil a nevyužívá tak plně technologií, které jsme vyvinuli pro Dungeon Finder a Raid Finder. Původně byl systém tvorbu battlegroundů vytvořen s ohledem na rychlost, protože se staral pouze o hráče z jednoho serveru. Nyní bychom rádi zabudovali do systému to, aby bral například jen určité množství healerů nebo bral ohled na množství jednotlivých povolání. Honor and Conquest Item Upgrades - Už jsme psali o tom, jak si hráči budou moci vylepšit raidovací předměty za Valor pointy. Jak už jsem výše zmínil, hráči si budou moci též vylepšit své Honor nebo Conquest vybavení pomocí Honor nebo Conquest pointů. Small Groups joining Rated Battlegrounds - Ani nadále nechceme, aby se mohli hráči sólově hlásit do Rated battlegroundů, protože to by podkopalo význam týmové spolupráce v PvP a z Rated battlegroundů by se staly další normální battlegroundy, které by ale nabízely lepší odměny. I přesto jsme si vědomi vašich námětů, kdy jste se nám zmiňovali o tom, že dát dohromady skupinu 10 lidí není mnohdy vůbec snadné. Přemýšlíme o tom, že bychom dovolili i skupiny o pěti lidech, aby se mohly přihlásit do Rated battlegroundu. Tyto by pak byly při startu battlegroundu spojeny s nějakou další partou hráčů. Myslíme si, že i toto řešení by mělo poskytnout balancované zápasy. Jeden z těch šílenějších nápadů pak spočíval v tom, že bychom u menších battlegroundů vytvořili ještě možnost pro 5vs5 hráčů. Tol Barad and Wintergrasp - Přemýšlíme o tom, že bychom vytvořili verzi pro level 90. Hráči by zde mohli získat trochu honoru navíc. Jak už jsem říkal, tohle je jen nástin toho, nad čím jsme v poslední době přemýšleli. Je zde spousta nápadů mnoha různých vývojářů. Tohle není žádný patch notes a mnoho z výše zmíněných věcí ani nespatří světlo světa. Dejte nám, prosím, vědět, zda byste tyto věci vůbec ve hře chtěli.

Greg "Ghostcrawler" Street je vedoucí systémový vývojář pro World of Warcraft. NIKDY ve hře nepředstíral, že je ženská, aby dostal loot navíc.

Naposledy upravil/a Astra 13.11.2012 v 19:22:47.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Nightward 15.11.2012 02:08

Z duse neznasam PvP na wowku. Takze hocijake zmeny su mi ukradnute

sardras 14.11.2012 07:59

Taky bych Arathi Basin na 5vs5 nebral jako malý battleground. Spíš takové Warsong Gulch, Twin Peaks a Battle for Gilneas, asi i Temple of Kotmogu by se dalo jen v pěti představit.Blizz chce možná dát do rated a obnovit slávu Alterac Valley nebo udělat zajímavé Isle of Conquest, tam jsou malé spolupracující skupinky ideální, ale že by se strategie domluvila vzájemně lépe než při random pochybuji.

Quellie 14.11.2012 05:57

5v5 AB by znelo zajimave ale je to moc velke hraci pole pro 10lidi, spis si myslim jestli to chapu dobre, ze pujde joinovat po 5ti a spoji se vzdycky 2 skupiny po 5ti na kazdou stranu (cize 2x5lidi u hordy a 2x5 u ali)

Gustafa 13.11.2012 16:24

5v5 arathi basin to by bylo dost šílené a vyloženě jen o tom jak se kdo umí rychle přesouvat

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet