Druid v Cataclysm


Nové ability:

Thrash (level 81): Thrash způsobí zranění všem cílům v okruhu 10 yardů a zároveň na nich vytvoří krvácející efekt, který jim ubere zdraví každé 2 sekundy po dobu 6 sekund. Úmyslem je dát medvědům víc tlačítek k mačkání během tankování. Talenty vylepší onen krvácející efekt (např. Swipe bude dávat mnohem vyšší zranění). 5 vteřin cooldown a 25 rage.

Stampeding Roar (level 83): Tento výkřik navýší rychlost pohybu všech přátel v okruhu 10 yardů o 40% po dobu 8 sekund. Útok se dá použít v Bear formě i v Cat formě, ale medvědi budou mít pravděpodobně talent na snížení cooldownu. Cílem této schopnosti je obdařit Feral druidy něčím, co může značně pomoct raidu nebo partě. 3 minuty cooldown, nevyžaduje rage ani energii.

Wild Mushroom (level 85): Na zvoleném místě vyroste magická houba, která se po 4 sekundách zneviditelní. Nepřítel, který na houbu stoupne, ji detonuje, což způsobí AoE zranění. I přesto, že se efekt tohoto kouzla podobá Explosive Trap, hlavní součást zranění bude stále spočívat v single-target damage. Tím je myšleno, že nejvíce zranění obdrží především nepřítel, který na houbu stoupne. Druid se také může rozhodnout nechat houbu explodovat předčasně. Tento útok bude především nástrojem Balance druida, který bude moct toto kouzlo vylepšit pomocí talentů. Žádný cooldown, 40yd range a instantní cast time.

Změny ve schopnostech a herních mechanikách

  • Všechny HoTky budou nyní prospívat z Crit a Haste ratingu. Haste však nezkrátí dobu trvání kouzla, ale přidá počet "HoT ticks". Haste také zvýší rychlost obnovy energie v Cat formě.
  • Na rozdíl od ostatních healerů, druidi nedostanou nová kouzla. Už tak jich mají dostatek. Cílem tentokrát je, aby hráč dokázal každé z nich správně použít. Druid by tak měl být schopen léčit tanky pomocí několika stacků Lifebloomu, partu využitím Nourish nebo lehká zranění pomocí Rejuvenation.
  • Chceme přidat více nástrojů kočičí formě a trochu hloubky medvědí formě. Pokud má druid v kočičí formě zaplnit místo chybějícího rogua nebo enhancement šamana, potřebuji více nástrojů - především spolehlivý interupt. Medvědi by zase naopak měli mít možnost mačkat více tlačítek, aby jejich práce nebyla tolik suchá.
  • Barkskin nepůjde dispellnout.
  • Mangle (cat) bude dávat mnohem větší zranění.
  • Druidům bude odebrán Abolish Poison v rámci velké změny v mechanice dispellů. Restoration druidi dostanou naopak Dispel Magic (na přátelské cíle) v podobě talentu. Všichni druidi budou i nadále schopni odčarovat jedy a prokletí pomocí Cure Poison a Remove Curse.

Změny v talentech a nové talenty

  • Tree of Life se mění z pasivního talentu na talent založený na cooldownu (podobně jako warlockova metamorfóza). Prakticky je celkem neférové, že se druidi musí vzdát všech ofenzivních kouzel, jen aby byli schopni léčit jako každé jiné léčitelské povolání. Momentálně není úplně jisté, jaký bonus Tree of Life forma nabídne. Mohlo by to jednoduše vylepšit léčení nebo třeba způsobit to, že se každé léčící kouzlo bude chovat trochu jinak. Vedle toho nebude banish na Tree of Life formu nadále fungovat. K tomu všemu se pravděpodobně vylepší vzhled této formy, aby použití onoho cooldownu stálo opravdu za to. Cítíme, že se druidi málokdy ukazují ve své zbroji a bylo by fajn mít aspoň jednu specializaci, ve které by hráč vypadal jako normální Tauren nebo Night elf (a brzy i Troll a Worgen).
  • Rotace koček by měla být mnohem mírnější. Nechceme odstranit něco, co mají druidi rádi na hratelnosti, ale také nechceme, aby trpěli tím, že minou Savage Roar nebo Rake. Změny budou podobné navýšení doby trvání Mangle, jako jsme udělali v patchi 3.3.3.
  • Balance drudi získají novou schopnost prostřednictvím talentů - Nature's Torrent. Toto kouzlo zaútočí jako Nature nebo Arcane kouzlo podle toho, které by dalo větší zranění a posune měřič Eclipse (více níže). Vylepšená verze Nature's Torrent také sníží rychlost pohybu zasaženého cíle. 10 sekund cooldown.
  • Restoration druidi dostanou nový talent Efflorescence. Ten způsobí, že kritický zásah kouzla Regrowth vytvoří pod cílem léčivé rostliny.
  • Kočky a medvědi dostanou pravděpodobně ekvivalent útoků Kick/Pummel - interupt, který se dá použít nezávisle na global cooldownu. Feral druidi tak získají další nástroj pro PvP a budou moci řádně zaplnit melee pozici v partě nebo raidu.
  • Záměrem je, aby feral a balance druidi byly dobrou volbou pro aréna tým. Potřebují určitě nástroje, aby byli v některých případech lepší volbou než Arms warrior nebo mág/warlock.

Mastery pasivní bonusy talentových větví

Mastery je nový herní systém, který bude přidán k talentům právě v Cataclysmu. Podle toho, jak budete mít poskládaný talenty, dostanete určité pasivní "výhody" právě díky tomuto systému. Mastery nahradí některé staty v gearu (např. Armor Penetration) stejně jako některé "pasivni" talenty, které byly přidány s datadiskem Wrath of the Lich King.

Feral (Cat)

  • Melee damage
  • Melee Critical Damage
  • Zranění bleeding efekty

Feral (Bear)

  • Redukce zranění
  • Vengeance
    • Vengeance: Aby se předešlo tomu, že tank bude v pokročilé fázi datadisku zaostávat v damage (oproti DPS, kteří si neustále vylepšují svoji výbavu), bude do hry zabudována tato mechanika. Všichni tanci budou mít Vengeance jako jeden z jejich vedlejších bonusů. Kdykoliv je tank zasažen, získá bonusový attack power, který je roven 5% damage done až 10% celkového zdraví hráče (unbuffed). Očekává se, že při souboji s bossem bude mít druid neustále bonus k attack power roven 10% jejich zdraví. Mějte na paměti, že tyto bonusy budou aktivní pouze pokud hráč investoval 51 bodů do Feral stromu, tudíž neuvidíte Balance nebo Restoration druida běhat s tímto buffem.
  • Savage Defense
    • Bleed Damage a Savage Defense: Feral drudi obdrží dva sety pasivních bonusů (podle toho, jestli jsou v Cat formě nebo Bear formě). Bleed Damage bude vylepšení pro kočky (patrně navýšení zranění bleeding efektů). Savage Defense bude konvertovat kritické zásahy na absorpci příchozího zranění, které bude pro medvědí formy vylepšené.

Balance

  • Spell Damage
  • Spell Haste
  • Eclipse
    • Eclipse se přesune z talentů do jádra samotné hratelnosti. Balance druid bude mít k dispozici nový metr, který bude ukazovat slunce a měsíc. Pokud hráč bude čarovat Arcane kouzlo, ukazatel se posune blíž ke slunci a vytvoří buff, který navýší zranění způsobené Nature kouzly. Naopak pokud hráč vyčaruje Nature kouzlo, ukazatel se posune blíž k měsíci a vytvoří buff, který navýší zranění způsobené Arcane kouzly. Cílem je donutit hráče pravidelně střídat Nature a Arcane kouzla (především Starfire a Wrath).

Restoration

  • Léčení
  • Meditation
  • Škálování HoT kouzel
    • HoTky budou léčit více zraněné spoluhráče. Mechanika je podobná té u Restoration šamanů, u kterého tento systém funguje v rámci direct healů. Očekáváme, že v Cataclysm budou hráči používat větší škálu kouzel a bude znatelný rozdíl mezi normálním léčením a HoT léčením.
Během Beta testování datadisku se může ještě mnohé změnit.


Naposledy upravil/a Hanzik 10.04.2010 v 23:56:43.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

bloodhero22 17.09.2011 18:37

[url]http://www.youtube.com/watch?v=nexCyw8hYuk&feature=related[/url] kdo si mysli ze se to nemuze stat?

Lostlight 08.12.2010 08:55

Levopotak
Dohaje co tohle ma znamenat?Nejdrive Shaman s Wind Shear a ted Druid krome Maim mu ted daji jeste kick?Jsou sakra normalni ?Shadow priest si zase nezakasti.
shadow priest je itak jedna znej overpowered classu staci jim hodit 3-4 DoTky a muze jit kazdy do pr**** tak se nestezuj

Xter 02.11.2010 17:20

Suriencz
Zajímalo by mě, proč zrovna trollové, kteří úctou k přírodě moc známí nejsou, a lidé alias worgeni, kteří ani neví, co to ekologie je, dostanou druida...Nechápu, proč druida nedostanou spíš drenai a orkové, u kterých by k tomu jisté předpoklady byli...ale torllové a worgeni...blizz asi prochází senilní demencí
Protože jestli jste někdo četl knihy Warcraft (doporučuji Vládce Klanů) tak se orkové ve vedení GhulDana spojily s démony a když přešly na azeroth tak o moc přišly ale pořád byly pod vlivem démonické magie a k té se asi druidí magie nehodí. A jak už jsem tady někde četl tak si také myslím že worgeni se přizpůsobily své zvířecí formě a začaly uctívat přírodu.A draeneiové se podle mne k druidům také nehodí ty neuctívají přírodu ale ty svoje Naaru kteří jim dávají moc.Jinam se mi tenhle web moc líbí a moc se na Cataclysm těším.Tedy hlavně na nové mechaniky v feral talentech u cat formy a na houbu.A moc se OMLOUVÁM za chyby ale psal jsem to už docela unavený po škole a 3 hodinách tělocviku při kterém jsme museli za trest běhat kolem hřiště všechny 3 hodiny.

Quiet.Riot 27.10.2010 22:14

Zajímalo by mně, jak bude vypadat troll ve flight formě. Vrána s velkýma zubama nebo mu snad zůstane ta taurenská s rohama D

Cillithia 17.10.2010 13:20

chcel by som sa spýtať či tá huba vôbec bude pretože keď sa pozriem do spellbooku tak tam nieje a u trénera tak isto

Cillithia 16.10.2010 20:11

Najprv som bol nasr*ný že odstránia stromčeky ale až také zlá to neni na patchi 4.0.1. Sice ju teraz v dungeone ani nepoužijem aletak čo už. A hlavne sa teším na tu WIld Mushroom!

unname 25.09.2010 10:52

tady to napište

sustrak 24.08.2010 16:13

Lidi prosim vas napsite my na icq 377813417 nebo skypa a.c.a.b.dejf kde stahnu cataclysm betu atd.... dik

Spyrrow 20.08.2010 22:46

O, tak to jsem už těším!

Stiwy 11.07.2010 23:29

Co mna celkom zaujima, nakolko som restak ako to poriesia s armorom ktory druidovy daval stromcek...Pala ma plate + shield, shama mail + shield, priest bublu, druid ma stromcek, ktory mu zvysoval armor, bez toho bude pre meele na odstrel...Ako nehovorim ze to bol nejaky extra bonus, ale pomohlo to

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet