Komentáře ke změnám pandích talentů, část druhá

http://wowfan.cz//pic/news/wowfan-news15
Přinášíme vám další várku komentářů na reakce fanoušků týkající se změn talentů a kouzel v novém datadisku. Dnes se ještě krátce vrátíme k tomu, co jsme načali včera, ale na své si přijdou hlavně mágové, warrioři a zkraje i priesti.

Rogue

Kaivax zdroj

Q: Takže zase bude ve hře něco jako mace stun za TBC? A: Jednou z věcí, která činila z mace stunu tak zvrácenou a nebezpečnou věc bylo, že to procovalo poměrně často, kolikrát se stačilo protivníka jen dotknout, takže v těchto dobách nosil Stormherald skoro každý warrior. Nemyslím si ale, že lze přirovnávat Paralytic Poison právě k mace stunu. I když jde stále o onu "šanci" na proc, rozhodně to nebude tak silné, jak to na první pohled vypadá. A to proto, že až pátý stack jedu nepřítele zastunuje. To přináší mnoho proměnných, jelikož v PvP nastávají různé situace. Jednou vám nepřítel uteče před aplikováním pátého stacku, jindy bude poison dispelnut a podobně. Tento mechanismus tedy přidá do hry trochu komplexnosti - musíte si správně načasovat vaše ostatní stuny. Dalším rozdílem je, že oproti TBC si budete muset rozmyslet, co si vyberete - stun z tohoto jedu, damage navíc nebo lepší CC?

Mage

Kaivax zdroj

Vy, co máte strach, když jste nenašli portály a teleporty do měst v talentech, ho mít rozhodně nemusíte. Nepřišli jste o ně, pouze jsme je pro přehlednost neuvedli v seznamu. Q: Co to je "base mana regeneration" a co to pro castery (potažmo mágy) znamená v praxi? A: Healeři získávají většinu mana regenerace ze spiritu, ať už jsou nebo nejsou v boji. K tomu navíc budou mít všichni ostatní, kteří používají manu, zhruba 1% maxima many za vteřinu. Ale pokud si jako mág vezmete talent Invocation, tuto regeneraci ztratíte. Kouzla jako Innervate vám sice stále obnoví nějakou manu, ale pasivně obnova nebude žádná. Q: Jaký range bude mít Alter Time? (Alter Time je nové mágovské kouzlo z levelu 87, které si po zacastění zapamatuje vaše HP, manu a pozici a za 4 vteřiny vše vrátí do tohoto stavu. Pokud do té doby zemřete, kouzlo nebude mít žádný efekt, pozn. redakce) A: Zhruba 100 yardů. Ta poznámka "too far away" v popisku kouzla má jen za úkol, aby si lidi nemysleli, že se pomocí Alter Timu teleportnou zpět do Dalaranu, kde před čtyřmi vteřinami byli. Q: Zůstanou Arcane Missiles kouzlem z procu? A: Ano, stále je bude aktivovat proc z damage ostatních kouzel. Q: Bude mít Arcane Bomb limit co se týče počtu cílů? (Arcane Bomb je talent z levelu 75, který funguje tak, že mage dá na svůj cíl tuto bombu - DoTku, která při každém tiknutí dá 50% damage jinému okolnímu cíli, pozn. redakce) A: Prozatím ne a doufáme, že to tak i zůstane. Q: Popisek kouzel Invisibility a Greater Invisibility (talent levelu 60, pozn. redakce) říká, že po použití nepůjde mage targetnout. Znamená to, že tím ztratíme onu neviditelnost? A: Vůbec ne, stále vás použití učiní neviditelným tak jako doposud, stále vám ji zruší damage a stále se vám bude resetovat threat. Q: Co se týče kouzla Rune of Power, pokud už budu mít položené dvě runy, budu muset čekat na to, než ta první zmizí, než budu moci položit třetí nebo po položení třetí zmizí ta první? (Rune of Power je talent levelu 90, který funguje následovně: na zem můžete položit až dvě runy a pokud na nich bude mág stát, získá 100% mana regenerace a zvýší se mu spell damage o 15%. Najedou může mít položené je dvě runy a navíc tento spell nahradí Evocation, pozn. redakce) A: Vykouzlení třetí runy zruší tu první, podobně jako nyní fungují houby u balance druida. Mimochodem, runy položené na sobě se nestackují. Q: Má Arcane Charge nějakou dobu trvání? (kouzlo Arcane Charge funguje takto: jedná se o pasivní skill arcane stromu, kdy vám každé vykouzlení Arcane Missiles a Arcane Blast přidá jeden charge a všechny nastackované charge vám zruší Arcane Barrage. Každý charge zvýší Arcane Blast damage o 25% a zvýší také jeho cenu o 150%. Kouzlu Arcane Missiles zvýší každý charge damage o 15%, Arcane Barrage o 25% a navíc za každou charge zasáhne jeden cíl navíc, pozn. redakce) A: Ano, prozatím je nastavená na 8 vteřin.

Warrior

Kaivax zdroj

Q: Warrioři mají už dlouho problém s AoE tankováním, zůstane to takto v expanzi nadále? A: Thunder Clap nestojí protection warriory nic a aplikuje DoTku. Shield Slam a auto attacky generují rage pro použití Shield Blocku. Většina ostatních útoků nestojí žádný rage s výjimkou Heroic Striku a Cleavu, které jsou určeny k použití pouze při přemíře rage. Vylepšovat rotaci tankům není nikdy jednoduché. Pokud jim dáme příliš mnoho abilit, je pak pro ně těžké se naučit jejich použití v náročnějších bojích, kde musí sledovat bosse, pozicovat se nebo držet na sobě addy. Na druhou stranu, když těch schopností bude příliš málo, budou se tanci nudit tam, kde není potřeba příliš pohybu a cíl je jen jeden. Naším úkolem je, aby se tanci více zaměřili na schopnost přežití než na threat.

Priest

Kaivax zdroj

Od přidání kouzla Spirit Shell si slibujeme to, že tím Discipline priest získá opět spell s absorbem. Moc dobře víme, že se vám na této specializaci libí ona mechanika absorbů a rádi bychom ji přinesli zpět, což je těžké učinit pouze s kouzlem Power Word: Shield, který je instantní. V tuto chvíli smýšlejte o Spirit Shellu jako o kouzlu Heal a Power Word: Shield jako kouzlo Flash Heal. (Spirit Shell je nové Discipline kouzlo se tří vteřinovým castem, které vytvoří na cíli štít, který absorbuje damage, pozn. redakce) Evangelism je kouzlo patřící jak Holy, tak Discipline specializaci, ovšem v Talent Calculatoru je to uvedeno prozatím špatně. Shadow priesti mají zase Dark Evangelism.

Příště nás čeká závěrečný díl, kdy se podíváme na Death Knighty, Paladiny, Druidy a Warlocky. Hunteři a Shamani si budou muset bohužel počkat, nepřišla na ně ze strany Blizzardu řada, ale i oni se brzy dočkají velkých změn!

Naposledy upravil/a Geoffrey 18.02.2012 v 14:42:10.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

hitteeDus 14.06.2023 08:11

The avian liver, a primary hub of lipid metabolism and metal detoxification, demonstrates an intrinsic susceptibility to iron dependent cell death Cork 2000; Schafer and Buettner 2000, which may involve ferroptosis <a href=http://sildenafila.pics>does viagra increase size permanently</a>

Undiply 05.05.2023 05:39

An autopsy will be done on Monday, July 15 <a href=http://propecia.mom>finpecia fast delivery overnight</a>

Drex 19.02.2012 08:05

jam
mne teda osobně zajímá co udělaj Dkčkům...
No taky jsem na to zvedavej. Lidi z guildy rikaj ze docela zacina upadat v pvp.Protoze prevaha ostatnich class roste.Jako warrior mam malo s kterym dk problem. Ted co ho nerfnuli v bloodu uz davam i blood spec...

jam 19.02.2012 01:53

mne teda osobně zajímá co udělaj Dkčkům...

Anstriber 18.02.2012 21:08

ten alter time se mi zda zbytečny 4 sekundy je opravdu málo kdyby tak 10-15

Wreis 18.02.2012 15:45

Rád jsem pomohl ^^

Geoffrey 18.02.2012 14:36

Wreis
No ty změny vypadají přinejmenším zajímavě Možná bych měl ale drobnou výtku k pozn. redakce u Alter Time, pokud teda dobře chápu popis kouzla. Tady to zní, jako by po použití kouzla byl mág vrácen na pozici (s HP atd.) o 4 sekundy na zpět. Ale z popisu kouzla vyplývá, že mág kouzlo zacastí, uběhnou 4 sekundy (ve kterých ho někdo může zabít) a až potom se vrátí na místo (s HP atd.) kde kouzlo zacastil. Kde je pravda?
Máš samozřejmě pravdu, opraveno. Díky za připomínku.

Wreis 18.02.2012 14:33

No ty změny vypadají přinejmenším zajímavě Možná bych měl ale drobnou výtku k pozn. redakce u Alter Time, pokud teda dobře chápu popis kouzla. Tady to zní, jako by po použití kouzla byl mág vrácen na pozici (s HP atd.) o 4 sekundy na zpět. Ale z popisu kouzla vyplývá, že mág kouzlo zacastí, uběhnou 4 sekundy (ve kterých ho někdo může zabít) a až potom se vrátí na místo (s HP atd.) kde kouzlo zacastil. Kde je pravda?

bulljoker 18.02.2012 13:17

pche takže na shamany serou jo

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet