Patch 4.2

//pic/patch42/patch42logo

Ragnarosův čas se naplnil! Poté, co se spojil s kultisty Twilight's Hammer a pokusil se zničit Mount Hyjal, nastal čas, aby druidové Aliance i Hordy získali posily a vydali se zabít tohoto ohnivého elementále s konečnou platností. Pokud jste udělali všechny úkoly v Mount Hyjal, otevře se vám s příchodem patche 4.2 magická brána, kterou se dostanete do nové zóny Molten Front. Budete pomáhat vybudovat tam základnu, jelikož jde o nehostinnou zemi plnou ošklivých elementálů. Celá zóna představuje další krok ve fázování prostředí, více se dočtete dále. Celé zóně pak vévodí raid Firelands, ve kterém se setkáte se všemi možnými bossy, od obrovského pavouka, přes ohnivého hypogryfa až k zrádnému Fandralu Staghelmovi a samotnému Ragnarosovi.

Obsah článku

[odstavec]

Rage of the Firelands - oficiální trailer - české titulky

Blizzard vydal oficiální trailer k patchi 4.2, o němž právě z traileru již víme, že ponese jméno Rage of the Firelands. V traileru se můžete podívat na Thrallovo trápení s mlčícími elementy, jemuž na jeho volání odpověděl někdo trochu jiný. Jak už je u Blizzardu zvykem, trailer je opět skvěle zpracovaný.

[odstavec]

Firelands - nový pekelný raid

Tisíce let byly elementálové uvnitř Elemental Plane drženi pod zámkem, dokud však Cataclysm neporušil hranice reality a Ragnarosvy armády se nevyhrnuly na Mount Hyjal. Jejich útok na Nordrassil však nevyšel a hrdinům se podařilo je zatlačit zpět. Aby však zažehnali nebezpečí, musí zkoncovat s jejich pánem jednou pro vždy. Ragnarosovo sídlo - Sulfuron Keep je však dobře hlídán jeho nejvěrnějšími a dokonce i novou druidí frakcí zvanou Druids of the Flame, kterou vede zrádný Fandral Staghelm. Hrdinové se však nesmí zaleknout... Kdyby se Ragnarosovi někdy podařilo zničit Strom Světa, mohlo by to Azerothu zasadit takovou ránu, ze které by se už nemusel vzpamatovat...

Firelands by měl být novým venkovním raidem s vysokou obtížností - bude samozřejmě existovat ve verzích pro 10 i 25 hráčů a nabídne i Heroic módy. První čtyři bosse můžete vyzvat v libovolném pořadí, jelikož jde o venkovní zónu, můžete samozřejmě využít i své mounty a vyhnout se tak některým elitním elementálním válečníkům. Kromě toho nabídne celý raid několik úkolů, jejichž splněním se někteří hráči budou moci přiblížit k získání legendární epické hole (více dále v článku), na nichž se však bude muset podílet celá guilda, která bude případně odměněna speciálním non-combat petem.

firelands patch 4.2 firelands patch 4.2

V celém raidu na vás čekají lákavé odměny v podobě nových zbraní a výzbroje, dokonce i Tier 12 sety (více dále v článku). Sehnat půjde i tři nové mounty včetně velice vzácného ohnivého hipogryfa. Seznamte se s novým příběhem, epickou hudbou, dalšími achievementy... Šest bossů stojí mezi vámi ohnivým pánem, dokážete si s nimi poradit?

Beth'tilac (The Red Widow)

Ohnivý pavouk (nebo spíš pavoučice), jejíž sítě sahají až k nedohlednu. Abyste se s ní vypořádali, budete muset vstoupit do jejího teritoria a vyšplhat se po ohnivých sítích až k ní, kde budete čelit nejen strachu z pavouků, ale také z výšek.

beth'tilac the red widow firelands patch 4.2

Lord Rhyolith

Lord Rhyolith je obrovský magmatický elementál, kterého nebude jednoduché porazit. Hrdinové budou muset donutit jeho masivní postavu, aby se připletla do nějaké vulkanické erupce, která předznamená jeho zkázu. Snad jeho.

Alysrazor

Už jste někdy brázdili nebe na ohnivém hipogryfovi? Pokud budete mít štěstí smůlu, možná se vám to podaří při souboji s tímto bossem... Mějte však připravenou závěť.

alysrazor firelands patch 4.2

Shannox

Znetvořený naga, který se však místo vody oddal ohni. A jakoby snad ve Firelands nebylo už dost ohnivých tvorů, přitáhl si ještě dva další mazlíčky, s nimiž se budete muset vypořádat dříve, než on se vypořádá s vámi.

shannox firelands patch 4.2

Baleroc (The Gatekeeper)

Baleroc, ten jež stráží bránu do Sulfuron Keep udělá vše proto, abyste jí nemohli projít. Most nad lávovou řekou ještě žádný smrtelník (kromě dalšího bosse) nepřekročil, a Belroc to nehodlá měnit.

Majordomo Staghelm (Archdruid of the Flame)

Bývalý vysoce postavený druid Teldrassilu, nyní poslední překážka před Ragnarosem. Zrádný arcidruid ohně využije všechny své schopnosti a formy a nedovolí vám projít.

Majordomo Staghelm (Archdruid of the Flame) firelands patch 4.2

Ragnaros

Porážka v Molten Core ani na Hyjalu mu nestačila, abyste se ho navždy zbavili, musíte tak udělat v jeho domovině. Normal i Heroic verze se budou velice lišit a jen těm nejlepším se podaří ho zdolat! V Heroic verzi opustí Ragnaros svůj "bazének" a Blizzard mu tedy musel přidat nohy. Naštěstí prý nejde o finální model...

rangaros má nohy ranaros with legs Ragnaros firelands patch 4.2

Zajímá vás, jak bude celý nový raid vypadat?

[odstavec]

Regrowth a Molten Front - více než 60 daily questů

Mount Hyjal byla zachráněna, příroda obnovena a Malfurionova vojska oslavují vítězství. Sanctuary of Malorne byl přeměněn na magickou bránu, vstup do ohnivého světa Firelands, a hrdinové se tak můžou vypořádat s Ragnarosem jednou provždy. Aby tak však mohli učinit, musí nejprve na nepřátelském území vybudovat pořádnou základnu. Druidové však můžou těžko žít v zemi bez jediné rostliny a rozhodli se provést bláznivý plán. Pokusí se vypěstovat podivuhodný strom Sentinel Tree, který bude mít své kořeny na samotném Azerotu, ale proroste přímo doprostřed Elemental Plane. Tento plán si však vyžádá mnoho nekonečných bitev jak proti elementálním nástrahám světa, tak proti zrádným Druids of the Flame. Druidové i hrdinové se však k úkolu staví čelem!

moltenfront patch 4.2 moltenfront patch 4.2

Patch 4.2 přinese hned dva nové huby pro daily questy - the Regrowth na svazích hory Hyjal a Molten Front v hlubinách světa Firelands. Najdete v nich více než 60 úkolů pro solo hráče, jejichž plnění vám zpřístupní až čtyři prodavače zboží s item levelem 365 nebo unikátního mounta. Jak navíc dny poplynou, bude se vám svět měnit před očima.

Koncepcí budou úkoly v Molten Front podobné těm na Isle of Quel'danas. Podle toho, jak dobře budete úkoly plnit, se bude svět měnit a budou se odemykat další a další úkoly. Za splnění všech na vás čeká právě již zmíněný mount. Narozdíl od Isle of Quel'danas a patche 2.4 zde však každý hráč prožije ten samý příběh, nemusíte se tedy bát, že byste přišli pozdě. Bude zde totiž využito fázování a každý hráč uvidí svět podle toho, v jaké je zrovna fázi úkolů. Nejprve udělá několik úkolů na jednom místě, tím se mu zobrazí úkoly jinde a navíc třeba ještě povyroste strom. Narozdíl od fázování v jiných zónách se však zde uvidí všichni hráči a nebude záležet na tom, jak daleko v progressu zrovna jsou (až na pár speciálních úkolů). Můžou si dokonce i pomáhat...

moltenfront patch 4.2 moltenfront patch 4.2

Hráči budou mít za úkol odrazit nájezdníky, otevřít portál do Firelands a tam postavit již zmíněnou základnu. Postavit dům, zasadit strom. Hráči budou odemykat další úkoly pomocí speciální nové měny Marks of the World Tree a na podobném principu budou fungovat například i vendoři nebo speciální "pomůcky" jako Moonwell nebo armáda stromovců.

moltenfront patch 4.2

Ve Firelands se utvořili dvě nové mocné skupiny - Druids of the Talon a Shadow Wardens. Přinesení Marks of the World Tree jejich vůdcům vám otevře sérii unikátní daily questů. Úkoly od Druids of the Talon vás zavedou do Furnance, lokace pohlcené neutichajícím ohněm, pak k Molten Flow, lávové řece obývané elementály, a na Fireplum Peak, létající ostrov bráněný surovými ohnivými fénixy. Spolupráce s Shadow Wardens povede k obléhání Forlorn Spire, které se pokusíte nepřátelům sebrat, pak se vydáte k Widow's Clutch, kde se pokusíte prosekat hordami ohnivých pavouků a skončíte ve Wildflame Point, v základně Druids of the Flame.

moltenfront patch 4.2 moltenfront patch 4.2

Až si odemknete obě dvě frakce, budete se každý den moci rozhodnout, které úkoly ten den zrovna budete dělat. Každý den však můžete plnit pouze jednu frakci. Všechny úkoly se však nebudou zobrazovat pořád, některé se budou náhodně míchat a každý den tak budete dělat něco trochu jiného. Pokud splníte úplně všechny úkoly, odemkne se vám speciální jednorázový úkol, který poodhalí další roušku Malfurionova příběhu, navíc dostanete achievement a s ním krásného mounta!

mount hypogryf patch 4.2

Prostředí daily questů si můžete prohlédnout zde.

[odstavec]

Legendární zbraň



//pic/patch42/legendary/logo_clanek

Ti nejvytrvalejší budou moct v patchi 4.2 poskládat legendární staff - Dragonwrath, Tarecgosa's Rest. Její nositel se bude moct proměnit v člena modré letky, avšak nebude lehké ji získat. Spolupracovat bude muset celá guilda a pouze jeden si odnese kýženou oranžovou legendárku. Ostatní však dostanou alespoň unikátního non-combat peta.

Ukázka:
Od chvíle smrti aspekta Malygose, se modrá dračí letka potýkala s určením nového lídra. Členové letky jsou názorově rozděleni mezi dva nejvýznamnější možné nástupce: Kalecgos, který je znám pro svou vlídnost vůči ostatním rasám (také vzpomeňme na jeho pomoc v Magister´s Terrace a Sunwell Plateau); a Arygos...

>>> Přečíst celý článek <<<


[odstavec]

Tier 12 - nové sety



tier 12 world of warcraft

Ve Firelands se samozřejmě dočkáme i nových tier setů, teď již s pořadovým číslem 12. Prozatím se můžeme podívat na Death Knighta, Huntera, Paladina, Priesta, Maga a Rogue. Nejzajímavěji vypadá paladin, hunter a priest, zatímco "obyčejně" je na tom rogue. Pojďme se ale podívat, co si pro nás Blizzard připravil tentokrát.























Female









Male







[odstavec]

Blizzcast 16 - o patchi s vývojáři



//pic/uploaded/video1

BlizzCast je pravidelný pořad komunitního týmu World of Warcraft, jež se vydává za tvůrci hry, aby z nich dostal zajímavé informace týkající se vývoje nového obsahu hry. V pořadí šestnácté interview s vývojáři se ale poprvé přeneslo i na video a vy si tak můžete vychutnat dechberoucí podrobnosti přímo z úst vývojářů. Tentokrát přijde řeč především na blížící se patch 4.2, který představí novou lokaci Firelands plnou unikátních daily questů a nový raid Rage of the Firelands.

>>Wowfan.cz Youtube kanál<<
Nezapomeňte si zapnout titulky!

Překlad: Hanzik
Časování: Ellendway
[odstavec]

Dungeon Journal - menší WoWhead ve hře

Do hry by měla s patchem 4.2 přibýt nová UI funkce zvaná World of Warcraft Dungeon Journal. Tato nová vychytávka by vám měla poskytnout základní informace o dungeonech a raidech, jejich bossech a lootu. Dozvíte se z něj dokonce, jaké schopnosti daný boss má, avšak nenajdete v něm žádné taktiky nebo tipy na jejich pokoření. V dungeonu se Journal otevře stisknutím klávesy 'M', přes menu se však do něj půjde dostat odkudkoli. Prohlížet si loot nebo procházet schopnosti bossů tak budete moci odkudkoli, klidně z hlavního města. Informace budou dostupné pro úplně každého hráče, vůbec nebude záležet na jeho levelu nebo zkušenostech, na dlouhých cestách na nižších levelech tak určitě bude co studovat.

V okně Dungeon Journalu tak budete moct najít jeho mapu i s rozmístěním bossů, kliknutím na jejich ikony se dostanete přímo na informace o konkrétním bossovi. Na Loot panelu si budete moci zobrazit co se dá z kterých bossů získat a nechybí ani trash loot. Dungeon panel pak popisuje všechny schopnosti bossů, jejich kouzla a jejich jednotlivé fáze. Blizzard tuto funkci zavádí, aby omezil na minimum situace, při nichž hráč musí opustit okno hry a vyhledat si některé informace na webu.

Popisy schopností budou stručné, ale jasné. Dozvíte se, že tato schopnost dává to a to AoE damage, ale už vám to neřekne, že byste neměli stát v ohni (i když jsou tací, co to potřebují). Vedle schopností bossů najdete i schopnosti některých petů neboli adds u bosse. Zatím není jisté kolik bossů se v patchi 4.2 do Journalu dostane, ale určitě můžeme počítat s Firelands bossy.

[odstavec]

Nové modely (předměty, účesy aj.)



Firelands Itemy


Pokud netrpělivě čekáte na to, jak budou vypadat všechny itemy, mám pro vás vysvobození. Přináším 27 obrázků itemů, které budou padat z bossů, trashe a možná i z nebe, pokud budete pěkně prosit... Některé z itemů mají stejný vzhled, názvy jsme vynechali úmyslně. Pro ty, které zajímají názvy, mohou zkusit Wowhead, podle kterého jsem to postupně řadil.











Nové účesy


Když s příchodem Wrath of the Lich King přišel do hry holič, všem bylo jasné, že těch pár nových účesů ke každé rase nebude stačit. Bylo jen otázkou času, kdy přijdou nové. V novém patchi se stal tento sen skutečností. Bohužel se mi nepodařilo najít úplně všechny účesy, ale věřím, že Blizzard dodává účesy i dalším rasám. Tady máte alespoň malou ukázku toho, co na vás čeká.






Nováčci mezi mounty


Tak nějak jsme si zvykli, že skoro každý patch přichází nový mount, ale tentokrát jich přijde hned několik. Bohužel se mi nepodařilo získat slušnou podobu ohnivého hippogrypha nebo ohnivou verzi mounta Anzu, ale našel jsem nové PvP mounty. Pozemní vlci a koně budou nejspíše za mnoho HK (a nebo za vyhrané Rated battlegroundy) a jeden z draků (fialový) bude za PvP season, která brzy končí. Další dva draci nejsou zatím nikam přiřazeni, ale určitě si své místo najdou.




Nafukovací balonky


Chybělo vám helium? Už nebude... hned v příštím patchi se objeví pár nových non-combat petů.

[odstavec]

Pouta elementů - Thrall na pokraji smrti!



/pic/uploaded/elementalbonds

Nejen příběh Ragnarose a nových lokací se posouvá dál, do velkých problémů se kvůli elementům dostává i Thrall. Podaří se ho zachránit?

Krátka ukázka:
Po tom čo druidi a ich spojenci zmarili plány kultu Twilight's Hammer a Ragnarosa sa na posvätnú horu usadil vzduch mieru. Ako nový porast rozkvetal naprieč krajinou, členovia Earthen Ring a Cenarion Circle spoločne s vznešenými Dračími Aspektmi sa zišli pri prastarom Strome Sveta Nordrassile. Medzi zhromaždenými hrdinami boli legendárny archdruid Malfurion Stormrage, bývalý Warchief Hordy a vynikajúci šaman Thrall a...

>>>Patch 4.2 - Putá Elementov<<<
[odstavec]

PvP - nová sezóna č. 10



http://wowfan.cz//pic/arena/season10/arena10a

Příliš mnoho informací zatím nemáme, ale s patchem 4.2 by určitě měla začít PvP sezóna číslo 10. S tou přicházejí samozřejmě nové Arena sety... (šušká se také o novém battlegroundu, ale oznámeno nic zatím nebylo).

[odstavec]

Patch 4.2 videa

Na PTR serveru již bylo možno testovat plno bossů, jak na 10-manu, tak na 25-manu. Podívejte se na některé ze záznamů. Ve většině videí není boss mrtev, aby se neprozradilo moc.

Beth'tilac





Lord Rhyolith





Alysrazor





Shannox





Baleroc, the Gatekeeper





Majordomo Staghelm





Ragnaros





S příchodem Cataclysm dostali nové rasy worgenů a goblinů zvuk ke svému emote /roar, patch 4.1 jim však tuto schopnost, kterou měly na úkor ras ostatních, odstranil. V patchi 4.2 se však toto krásné vytí / křičení / cokoli jiného vrací a dostávají ho i ostatní rasy! Konečně tak budete při použití /roar vypadat pořádně drsně a ne spíš zoufale, jak tomu bylo doteď. Podívejte se na naše videa, jak budou tyto "pokřiky" vypadat a hlavně slyšet.

Aby nebylo těch videí málo, pojďme se podívat ještě na jedno od lidí z WoWhead.com. Patch 4.2 přinese mnoho nových daily questů a s nimi se váží různé odměny. Jeden z vendorů, který se vám po splnění Hyjal Regrowth daily úkolů odemkne, bude prodávat Mylune's Call, což je vlastně taková kouzelná hůlka, která jakoby vypadla z disneyovské Sněhurky. Ve videu jsou představeni i tři noví non-combat peti, které dostanete za achievementy za vlastnění 100, 125 a 150 různých non-combat petů.

[odstavec]

Oficiální patch notes

Toto jsou aktuální patch notes, poslední update 20.06.2011

[blue zdroj=http://us.battle.net/wow/en/blog/2723732 poster=Zarhym]

Všeobecné

  • Velké množství nových daily questů bylo přidáno do Hyjalu, hráči mohou pomoct Guardians of Hyjal se zatlačením Ragnarose zpět do jeho ohnivého světa a naopak ve Firelands vystavět operační základnu. Abyste mohli plnit Regrowth a Molten Front daily questy, musíte se dostat alespoň k úkolu Aessina's Miracle a splnit ho. Pak už si jen stačí promluvit s Matoclaw v Sanctuary of Malorne, čímž začnete pomáhat s Regrowth.
  • Nová úkolová linie Elemental Bonds: Pro postavy na levelech 85 je nyní dostupná nová úkolová linie, která odvážné dobrodruhy pošle Thrallovi na pomoc. Úkol The Call of the World-Shaman, který vás vyšle k Thrallovi a k The Nordrassil Summit, si můžete vzít ve Stormwindu nebo Orgrimmaru.
  • Nový raid The Firelands: Přímo uvnitř Elemental Plane se nachází nový raid pro 10 a 25 hráčů - Firelands, který přináší normální i heroickou obtížnost. Bitvami ošlehaní veteráni Hordy i Aliance nyní mají šanci zaútočit na Ragnarose the Firelorda a jeho loajální služebníky a vydat se do jejich světa skrz Sulfuron Spire v Mount Hyjal.
  • Nový legendární předmět - Dragonwrath, Tarecgosa's Rest: Vytrvalí raideři mají šanci pustit se do série úkolů a na jejím konci získat úplně novou legendární hůl pro castery. Aby mohli začít proces, který je k zbrani dovede, musí nejprve zabít nějakého Molten Lorda ve Firelands. Jakmile tak učiní, může hráč přijmout quest A Legendary Engagement od Ziradormiho v Garrosh Hold v Orgrimmaru nebo Coridormiho nahoře ve Wizard's Sanctum ve Stormwindu. Tato linie je dostupná pouze pro druidy, mágy, priesty, šamany a warlocky.
  • Nová UI funkce - Dungeon Journal: Informace o dungeonech jsou nyní zabudovány v UI v novém Dungeon Journal. Tato funkce bude dostupná skrz nové tlačítko v Navigačním baru kdekoli ve světě. Příběh jednotlivých bossů, detaily o soubojích a loot, to vše se skrz Dungeon Journal dá zobrazit pro všechny bossy, kteří byli do systému přidáni (mezi ně patří i všichni bossové z raidů a dungenů Cataclysmu). Přidání dalších dungeonů se plánuje na příští updaty.
  • Všechny postavy nyní mají u emoce /roar zvuk. (Video
  • Všetky Valor Points v Currency záložke sú skonvertované na Justice Points. Všechny Justice pointy, které budou přesahovat maximum Justice bodů budou převedeny na peníze - 47 stříbrných za bod - a poslány postavě mailem.
  • Klíčenka byla odstraněna, aby se v UI uvolnilo místo pro nové vychytávky.>
    • Klíče, které už ve hře nebudou mít smysl, budou odstraněny z inventáře. Všichni automaticky dostanou za klíče kompenzaci v podobě goldů, které by normálně dostali, kdyby klíče prodali.
    • Klíče, které byly potřeba pro úkoly, budou odstraněny z inventářů.
    • Klíče, které můžou stále být nějak užitečné, se přenesou do normálního inventáře. Pokud má hráč plné batohy, zůstanou tyto klíče zalogovány na serveru dokud nebude dostupné potřebné místo. Jakmile se tak stane, klíče se v batohu objeví hned, jak se hráč odhlásí nebo změní zóny.

Achievementy

  • Bear-ly Made It (nový achievement): Zachráň všetkých 4 väzňov skôr, než sú obetovaní v Zul'Amane na Heroic obtiažnosti.

Měna

  • Všechny současné Conquest Points ve vašem Currency okně byly převedeny na Honor Points. Jakékoli body nad maximem Honor Point musíte spotřebovat příští týden, než začně Sezóna 10. Jakmile začně, všechny body nad 4000 Honorů budou převedeny na peníze - 35 stříbrných za jeden bod - a poslány poštou dané postavě.
  • (!) Minimální cap na Conquest body na týden z Arén je nyní 1350 (tj. i ten nejhorší tým bude moct každý týden získat 1350 bodů, pozn red.), pokud bude vaše Arena Rating 1500 nebo méně. Maximum je nyní 2700, pokud máte 3000 nebo více Rating. Mezi těmito body se maximum nelineárně škáluje. Během sezóny 9 se maximum škálovalo mezi 1343 a 3000.
  • (!) Hra nyní rozdílně měří Conquest body z Arén a Battlegroundů. Battleground ratingy obdrží bonus 22,2% k maximu, které z nich vznikne, tj. maxima z battlegroundů jsou nyní 1650 a 3300. Hráči mohou během týdne získat tolik bodů, kolik odpovídá vyššímu z jejich maxima, ale jakmile u jednoho zdroje dosáhnou maxima, nejde z něj již získat body. Conquest body z Battleground holidays se počítají jen ke globálnímu maximu bodů.
  • (!) Příklad: Během prvního týdne Sezóny 10 začne každý s ratingem pod 1500. To znamená, že cap z Rated Battlegroundů bude 1500 1650 a z aréna ratingu 1000 1350. Během prvního týdne vyhraje postava dostatek soubojů, aby dosáhla na cap 1000 1350. V tu chvíli vám vyhrané arény již nedají Conquest body. Postava však stále může získat dalších 500 300 bodů z Rated Battlegroundů, nebo z bonusů za speciální a / nebo normální random daily Battleground. Další týden bude cap přepočítán na základě ratingu, a je dost možné, že arena rating vygeneruje vyšší cap. Druhý týden, je cap postavy z arén 1600 1800, z Rated BG 1500 1650. Postava má celkový cap 1600 1800 za týden. Až 1500 1650 bodů lze získat z Rated BG, ale posledních 100 150 by muselo jít z jiného zdroje.

Povolání: Hlavní

  • Všetky critical strike healov healujú dvakrát toľko, čo normálny heal (+100%), z 1,5-násobku normálneho healu (+50%).
  • Parry: Death Knighti, paladini, a warriori odteraz získavajú 27% z ich bonusov Strength ako parry rating z pôvodných 25%. Táto konverzia stále platí iba na Strength nad jej základnou hodnotou.
  • Buffy
    • Všetky ability, ktoré umiestnia buff na priateľský cieľ, viac negenerujú threat. Toto platí pre celoraidové buffy ako Mark of the Wild a Power Word: Fortitude, podobne ako aj spúšťacie efekty, ako napríklad Blessed Resilience alebo Fingers of Frost, a buffy na jeden cieľ, napr. Dark Intent a Hysteria. Výnimkou sú buffy, ktoré priamo spôsobujú healovanie alebo damage, ako Thorns alebo Renew. Ability ako tieto stále generujú normálny threat.
  • Peti
    • Agresívny postoj peta bol odstránený a nahradený postojom asistencie. Spôsobí, že hráčov pet zaútočí na hráčov cieľ. Pet nezmení cieľ, ak jeho pán neútočí na nový cieľ aspoň niekoľko sekúnd.
    • Defensivní postoj peta nyní způsobí, že pet bude nyní útočit pouze na nepřátele, kteří zaútočí na peta nebo jeho pána.
  • Spell Interrupty
    • Keď vám prerušia cast spellu jednej školy, ako Mind Flay alebo Frostbolt, hráči budú môcť castiť spelly dvoch typov, ako Mind Spike (Frost a Shadow typ) alebo Frostfire bolt (Frost a Fire). Avšak, ak vám prerušia cast spellu dvoch škôl, preruší to oba typy.
  • Crowd Control
    • Mnoho CC schopností již nezpůsobí, že po vypršení kouzla potvory na hráče zaútočí, a stejně tak to platí i pro okolní monstra. Pokud se však nějaký hráč přiblíží k příšeře, ta si to bude pamatovat a po vypršení kouzla na něj zaútočí. Důvodem pro tuto změnu je zlehčení situací pro některé dungeon skupiny. Změněné schopnosti: Hibernate, Entangling Roots, Wyvern Sting (stále spôsobí znepriatelenie,keď začne dávať damage), Freezing Trap, Polymorph, Repentance, Shackle Undead, Blind, Hex, Bind Elemental, Banish, Seduction.
  • Statistiky
    • Death knighti, paladini a warrioři už nedostanou bonus k šanci na dodge z Agility. Základní šance na dodge je nyní 5%.
    • Death knighti, paladini a warrioři nyní dostanou 27% z jejich bonusům k Strengh jako bonus k parry rating, místo 25%. Stále jde ale pouze o tu Strengh, která je nad rámec jejich základní Strenght.

Death Knights

  • Základná damage Obliterate bola znížená na 150% damage zbrane, pôvodne 160%.
  • Frost
    • Annihilation teraz zvýši damage Obliterate o 12/24/36%, pôvodne 15/30/45%.
    • Hungering Cold se nyní kouzlí 1,5 vteřiny.
    • Might of the Frozen Wastes nyní zvyšuje zranění obouručních zbraní o 3/7/10%, místo 4/8/12%.
  • Unholy
    • Unholy Might zvýši Strength o 10% 20%, pôvodne 5%.
  • Glyphy
    • Glyph of Dark Succor byl předělán. Místo toho, že dá 15% maximálních životů na Death Strike healing uvnitř Frost nebo Unholy Presence, nyní způsobuje, že další Death Strike během 15ti vteřin po zabití nepřítele (s honory nebo XP) vyléčí death knighta alespoň o 20% životů. (stále vyžaduje Frost nebo Unholy Presence)

Druids

  • Druidi nyní získají 1 attack power za bod Strength, místo 2. Stále však získají 2 attack za bod Agility pokud jsou v Cat nebo Bear Form. Navíc škálování u Cat Form z vylepšení gearu bylo pomalejší než u jiných povolání, což způsobovalo, že měli druidi menší damage na vysoké úrovni předmětů. Aby se vyrovnala změna síly a vylepšilo škálování, proběhly následující změny. Všechny čísla se týkají levelu 85.
  • Entangling Roots a podobná kouzla spuštěná pomocí Nature's Grasp nedávají zranění.
  • Damage Ferocious Bite bola zvýšená o 15%. Navyše, základná cena bola znížená na 25 energy a môže využiť až 25 energy na zvýšenie damage o 100%.
  • Mangle (Cat) damage na levele 80 a vyššie bola zvýšená na 530% 540% weapon damage, z pôvodných 460% a bonusové zranění bylo sníženo na 302.
  • Základní zranění Rake po zásahu nyní dává stejné zranění jako každý další tick (a stejně tak se chová v ostatních bojových výpočtech). Periodické zranění nyní získá 14.7% attack poweru za tick, místo 12.6%, a základní zranění za tick bylo sníženo z 557 na 56. U tooltipu je chyba, která bude opravena s dalším patchem.
  • Omen of Clarity clearcasting buff trvá odteraz 15 sekúnd z pôvodných 8.
  • Ravage damage na levele 80 a vyššie bola zvýšená na 975% 950% weapon damage z pôvodných 850% a bonusové zranění bylo sníženo na 532.
  • Savage Roar nyní zvyšuje melee auto attack o 80%, místo 50%. Glyph zůstává stejný.
  • Damage Shredu na levele 80 a vyššie bola zvýšená na 520% 540% damage z pôvodných 450% a bonusové zranění bylo sníženo na 302.
  • Swipe (Cat) teraz dáva 600% damage zbrane na levele 80 a vyššie z pôvodných 670%.
  • Innvervate teraz dáva priateľskému cieľu 5% jeho alebo jej many počas 10 sekúnd, ale stále dáva 20% many druidovi, ak to zakúzli sám na seba.
  • Zranění Starfire bylo zvýšeno asi o 23%.
  • Zranění Wrath bylo zvýšeno asi o 23%.
  • Balance
    • Trvanie Earth and Moon bolo zvýšené na 15 sekúnd z pôvodných 12.
    • Vizuálny efekt Fungal Growth bol aktualizovaný, aby bol menej rušivý a estetickejší.
    • Lunar Shower bol zmenený. Pri castení Moonfire, druid získa Lunar Shower. Lunar Shower zvyšuje priamu damage udeľovanú Moonfire-om o 15/30/45% a znižuje cenu many o 10/20/30%. Efekt sa môže až trikrát stackovať a trvá 3 sekúndy. Počas efektu Lunar Shower, Moonfire generuje 8 Solar Energy, a Sunfire generuje 8 Lunar Energy. Množstvo získanej Lunar/Solar Energy sa nemení podľa počtu bodov v talente, alebo stackoch Lunar Shower. Druidi, ktorí chcú zdržať prechod z alebo do Eclipse stavu, by mali castiť jeden z dvoch základných útokov, ktoré nepohnú Eclipse barom (buď Starfire, alebo Wrath).
    • Solar Beam má nový spell efekt.
    • Wild Mushroom: Detonate môže spustiť aj Earth and Moon spolu so Starfire a Wrath.
  • Feral
    • Zraňovací schopnosti v Bear formě se se zlepšujícím gearem škálovali oproti jiným tankům příliš rychle, a proto byly provedeny následující vyvažovací změny. Jde o čísla pro levely 85; nižší levely budou mít nižší čísla.
      • Základní zranění Faerie Fire (Feral) bylo zvýšeno na 2950, místo 679. Škálování attack power bylo sníženo na 10,8%, místo 15%.
      • Základní zranení Maul bylo zvýšeno na 35, místo 8. Škálování attack power bylo sníženo na 19%, místo 26,4%.
      • Procenta zranění zbraně z Pulverize byla snížena na 60%, místo 80%. Zranění za použití Lacerate bylo zvýšeno na 1623, místo 361.
      • Procenta zranění zbraně z Mangle (Bear) byla snížena na 190%, místo 260%. Bonusové zranění bylo zvýšeno na 3306, místo 754.
      • Základní zranení Swipe bylo zvýšeno na 929, místo 215. Škálování attack power bylo sníženo na 12,3%, místo 17,1%.
      • Základní počáteční zranění Thrash bylo zvýšeno na 1464 1042, místo 339. Škálování attack poweru počátečního zranění bylo sníženo na 13,8% 9,82%, místo 19,2%. Základní periodické zranení bylo zvýšeno na 816 581, místo 189. Škálování attack poweru periodického zranění bylo sníženo na 2,35% 1,67%, místo 3,26%. Navíc byl opraven bug, že armor snižoval periodické zranění této schopnosti.
      • Základní počáteční zranění Lacerate bylo zvýšeno na 3608, místo 2089. Škálování attack poweru počátečního zranění bylo sníženo na 5,52%, místo 7,66%. Základní periodické zranení bylo zvýšeno na 69, místo 16. Škálování attack poweru periodického zranění bylo sníženo na 0,369%, místo 0,512%.
    • Redukce zranění u Natural Reaction byla zvýšena na 9/18%, místo 6/12%.
  • Restoration
    • Symbiosis (Mastery) bolo odstránené a nahradené Harmony. Harmony zvyšuje priamy healing o 10%, a castenie priameho healu dáva ďalší 10%-tný bonus na periodické healy na 10 sekúnd. Každý bos mastery zvyšuje každý bonus o ďalších 1.25%. Healing Touch, Nourish, Swiftmend, a počiatočný heal z Regrowth sú považované za priame healy pre účely tejto Mastery. Všetky ostatné healy druida sú považované za periodické.
  • Glyphy
    • Glyph of Innervate nyní způsobuje, že Innervate nyní druidovy obnoví 10% jeho maximální many, pokud vykouzlí kouzlo na přátelský cíl, navíc ke svému normálnímu efektu.
    • Navýšení trvání u Glyph of Berserk je nyní 10 sekund, místo 5.
    • Glyph of Ferocious Bite byl předělán. Způsobí, že Ferocious Bite vyléčí castera o 1% jeho maximálních životů za 10 použité energie.

Hunters

  • Damage Multi-shot bola znížená. Teraz dáva 120% damage zbrane na levele 80 a vyššom, z pôvodných 137%.
  • Trapky už preberajú od huntera staty ako hit, expertise, spell penetration a attack power, ako bolo zamýšľané.
  • Marksmanship
    • Careful Aim nyní zvyšuje šanci na critical proti cílům s více než 90% životů, místo 80%.
  • Survival
    • Zranění Black Arrow bylo zvýšeno asi o 40%.
  • Peti
    • Intervene (Pet Tenacity) bylo předěláno. Pet plnou rychlostí vyběhne ke členovi skupiny a sníží zranění nadcházejícího melee nebo ranged útoku na něj rovnou 50% celkových životů peta.
    • Bylo přidáno 8 10 nových vzácných (rare) ochočitelných petů, každý z nich nabízí unikátní výzvu při ochočování. Budeš první hunter, co ochočí Deth'tilaca, nejvzácnějšího a nejmocnějšího z nich? Hráči budou muset projít skrz Hyjal Regrowth a Molten Front daily questy, aby získali přístup k těmto vyzívavým petům.

Mages

  • Ring of Frost se nyní kouzlí 1,5 sekundy.
  • Zranění Arcane Blast bylo sníženo o 5%.
  • Pyroblast: Verzia spellu castená, keď nebol aktívny Hot Streak dávala o trochu menej damage, ako Hot Streak Verzia. Jeho damage bola zvýšená, aby obe udeľovali rovnakú hodnotu damage.
  • Mana cost Spellstealu bola zvýšená o 100%.
  • Spellsteal má 6-sekundový cooldown.
  • Fire
    • Impact: Keď je Living Bomb rozšírená cez tento talent, bude rozšírená len na dva ďalšie ciele. Výsledkom je, že ak Mágov najčerstvejší cieľ pre Living Bomb je aj cieľom Impactu, tento cieľ nestratí efekt Living Bomb. Ak je Living Bomb aktívna na viacerých cieľoch, keď je Impact zacastené, Living Bomb zostane aktívna na najposlednejšom ciele tohto spellu a pridá sa na ďalšie dva okolité ciele.
  • Frost
    • Deep Freeze a Ring of Frost si navzájom spôsobujú diminishing returns.

Paladins

  • Cena Divine Light bola zvýšená na 35% základnej many z pôvodných 30%.
  • Cena Flash of Light bola zvýšená na 31% základnej many z pôvodných 27%.
  • Cena Holy Light bola zvýšená na 12% základnej many z pôvodných 10%.
  • Rebuke, Divine Shield a Divine Protection majú nové ikony.
  • Seal of Righteousness - môže procnúť z akejkoľvek melee schopnosti, nielen melee schopností na jeden cieľ. Toto pridáva Hammer of the Righteous (fyzický komponent) a Divine Storm do zoznamu schopností, ktoré ho môžu procnúť. Tieto procnutie môžu aj kritnúť.
  • Holy
    • Beacon of Light už nelze dispellnout.
    • Speed of Light nyní zvyšuje rychlost pohybu, pokud zakouzlíte Holy Radiance nebo Divine Protection. Navyše, tento talent znižuje cooldown Holy Radiance o 13/26/40 sekúnd, z pôvodných 10/20/30.
    • Denounce bolo zmenené. Stále redukuje mana cost Exorcismu. Avšak už nedáva šancu Holy Shocku, aby sa z neho stal instant cast bez many. Miesto toho má 50/100% šancu zabrániť cieľu spôsobovať kritické útoky ďalších 6 sekúnd. Tento efekt môže byť dispelnutý.
    • Holy Shock mana cost bola znížená 7% základnej many z pôvodných 8%.
    • Infusion of Light môže teraz znížiť čas castenia Flash of Light o 0.75/1.5 sekúnd, navyše k Holy Lightu a Divine Lightu. Ďalej, starý efekt Denounce bol presunutý na Infusion of Light, keďže Denounce už nie je proc.
    • Walk in the Light zlepšuje healing Word of Glory o 30%, ako prídavok k terajším efektom.
    • Illuminated Healing (Mastery) bylo trochu upraveno, takže když paladin obnoví již existující kopii jeho Illuminated Healing na cíli, nová absorbce bude přidána ke staré a trvání bude resetováno. Celková absorbce však nikdy nepřesáhne třetinu paladinových životů.
  • Protection
    • Ardent Defender má nový spell efekt.
    • Guarded By The Light už nijak nereaguje na Holy Shield.
    • Cena Hammer of the Righteous bola znížená na 10% z pôvodných 12%, aby sa zhodoval s Crusader Strike.
    • Judgements of the Wise teraz procuje na pokus a nie úder, čo znamená, že judgement, ktorý netrafí, stále vráti manu. Toto je kvôli tomu, aby sme sa uistili, že Protection Paladini nie sú bez many, ak aj nemajú dostatok hit ratingu.
    • Guardian of Ancient Kings používa asistovací postoj ako u peta.
    • Holy Shield předělán. Po jeho aktivaci se vám zvyší množství blocknutého zranění o 20% na 10 vteřin, 30ti sekundový cooldown. Nemá global cooldown.
  • Retribution
    • Seals of Command: Tento talent teraz spôsobí, že Seal of Righteousness trafí neobmedzené množstvo cieľov, namiesto iba dvoch ďalších.
    • Selfless Healer už nemôže byť dispelnutý a ukradnutý cez Spellsteal, a navyše znižuje cooldown Word of Glory o 5/10 sekúnd.
    • Inquiry of Faith nyní zvyšuje trvání Inquisition o 66/133/200%, místo 50/100/150%.
  • Glyphy:
    • Glyph of Seal of Truth: Expertise bonus z tohto glyphu teraz tiež funguje, ak je aktívne Seal of Righteousness.

Priests

  • Damage Devouring Plague done bola znížená o 12%.
  • Damage Mind Blast bola zvýšená o 12%.
  • Shadowfiend používa asistovací postoj ako u peta.
  • Damage Shadow Word: Death bola znížená o 12%.
  • Damage Shadow Word: Pain bola znížená o 12%.
  • Shadow
    • Damage Mind Flay bola zvýšená o 12%.
    • Fear efekt Vampiric Touchu z talentu Sin and Punishment už nemá diminishing returns.
    • Damage Vampiric Touch bola znížená o 12%.
    • Psychic Horror už nemá požadavek na to, aby priest stál k nepříteli čelem, tj se to nyní podobá ostatním CC kouzlům nezaloženým na nábojích.
  • Opravy bugů
    • Hráči už nezruší channeled kouzlo, když kliknou na Lightwell.

Rogues

  • Trvání Blind proti nepřátelskému NPC je nyní jedna minuta, proti hráčům zůstává 8 sekund.
  • Stealthu opět začíná cooldown poté, co rogue opustí Stealth.
  • Cloak of Shadows cooldown je nyní 2 minuty, místo 90 sekund. Navíc nemá global cooldown.
  • Combat Readiness a Cloak of Shadows mají nyní stejný cooldown.
  • Assassination
    • Bonusové zranění Assassin's Resolve bylo zvýšeno na 20%, místo 15%.
    • Vile Poisons nyní zvyšuje zranění jedů o 12/24/36%, místo 7/14/20%.
  • Combat
    • Savage Combat nyní zvyšuje attack power o 3/6%, místo 2/4%.
    • Vitality nyní zvyšuje attack power o 30%, místo 25%.
  • Subtlety
    • Elusiveness nyní snižuje cooldown Cloak of Shadows o 15/30 sekund, místo 10/20, a také snižuje cooldown Combat Readiness o 15/30 sekund.
    • Zranění Sanguinary Vein na krvácející cíle bylo zvýšeno na 8/16%, místo 5/10%.
    • Základní zranění Hemorrhage bylo zvýšeno o 40%.

Shamans

  • Zranění Fire Nova bylo zvýšeno o 15%.
  • Lightning Shield a Water Shield už nemôžu byť dispelnuté.
  • Unleash Elements je teraz v Nature type a nemôže byť teda použitý, ak Shaman nemôže tento typ použiť.
  • (!) Unleash Wind nyní dává 175% ze zranění zbraně, místo 125%.
  • Interný cooldown Water Shield bol znížený na 3.5 sekúnd, aby sa znova zhodoval s ostatnými shieldami. Množstvo vrátenej many, keď procne Water Shield, bola znížená o 50%.
  • Elemental
    • Lava Flows teraz dáva 30/60/90% buff na haste, keď je Flame Shock dispelnutý, z pôvodných 10/20/30%.
    • Thunderstorm teraz zníži rýchlosť pohybu hráčov, ktorí boli odkopnutí, o 40% na 5 sekúnd.
    • Call of Flame nyní také způsobuje, že Fire nova přidá 3/6 vteřin k trvání Flame Shock aur na cílech, které Fire Nova poškodí.
  • Enhancement
    • (!) Stormstrike nyní dává 225% zranění zbraně, místo 125%.
  • Restoration
    • Improved Water Shield bol zmenený a nazvaný Resurgence. KKeď je Water Shield aktívny, Resurgence spôsobí, že priame kritické healy vrátia manu (druhý bod v Resurgence je zhruba rovnaký ako 150% starej hodnoty Improved Water Shield, keď kritne Healing Wave alebo Greater Healing Wave, a podľa toho aj klesá pre spelly na viac cieľov alebo rýchlejšie).
    • Mana Tide teraz dáva 200% casterovho Spirit z pôvodných 400%.
  • Glyphy
    • Glyph of Unleashed Lightning (nový Prime glyph) dovoľuje castenie Lightning Boltu počas pohybu.

Warlocks

  • Soul Fire je nyní dostupný od levelu 20, místo 54.
  • Soul Harvest má nový spell efekt.
  • Glyph
    • Glyph of Soul Swap nyní umístí 30 sekund cooldown na Soul Swap, místo 15 vteřin.
  • Opravy bugů
    • Už nelze opustit combat při kouzlení Drain Soul.

Warriors

  • Recklessness a Deadly Calm už nejde použít najednou. Ani jeden nejde použít, pokud je druhý aktivní, ale použítí jednoho nedá na druhý plný cooldown.
  • Overpower nyní má 1,5 sekundy cooldown a global cooldown (Taste for Blood's Overpower cooldown se nemění).
  • Retaliation, Recklessness a Shield Wall už nemají požadavky na postoj.
  • Arms
    • Zvýšení zranění zbraně u Two-Handed Weapon Specialization bylo sníženo na 12%, místo 20%.
  • Fury
    • Zvýšení zranění zbraně u Dual Wield Specialization bylo sníženo na 5%, místo 10%.

Dungeons & Raids

  • Byly přidány Raid Profily, které umožní hráči uložit si vzhled svého Interface podle daného obsahu (např. 10man raidy, 25man raidy, Battlegroundy, aj.) a k tomuto vzhledu se později vrátit.
    • Hráči mohou vybrat PvE, PvP, specializaci a velikost skupiny. Každý raid profil se pak automaticky přepne.
    • Panel bude dostupný i pro hráče v 5man obsahu, pokud mají zaplé Show Raid Frames.
    • Raid Profiles může řadit skupiny jak horizontálně, tak vertikálně.
  • Raid tlačítko bylo přidáno do Navigační lišty, kliknutím na něj se dostanete přímo do okna s Raidy v panelu Social.
  • Valor Points
    • Maximum Valor bodů, které lze záskat za týden z raidů a dungeonů je nyní 980, místo 1250.
    • Maximum Valor bodů z Rise of the Zandalari dungeonů zůstává 980.
    • Maximum Valor bodů z Heroic dungeonů zůstává 490.
    • Počet Valor bodů za zabití bosse ve Firelands je 70 120 v 10man módu a 90 140 ve 25man módu.
    • Počet Valor bodů za zabití Occu'thara v Baradin Hold je 35 120 v 10man módu a 45 140 ve 25man módu.
    • Počet Valor bodů za zabití bosse na Heroic obtížnost v The Bastion of Twilight, Blackwing Descent a Throne of the Four winds je 35 v 10man módu a 45 ve 25man módu.
    • Baradin Hold
      • Occu'thar utekl ze své cely a představuje úplně nového bosse ve 10man i 25man verzi pro hráče, kteří ovládají Tol Barad.
    • The Bastion of Twilight
      • Úprava zranění na normal obtížnosti byla snížena u Arion, Elementium Monstrosity, Feludius, Ignacius a Terrastra.
      • Od každého typu bound elementálů v místnosti Ascendant Council byl jeden odstraněn.
      • Schopnost Frowt Whirl od Bound Deluge nyní dává o 50% méně zranění.
      • Arion
        • Zranění a dosah Chain Lightning sníženo.
      • Cho'gall
        • Životy, melee zranění, životy Corrupting Adherent, zranění Depravity, zranění Corrupting Crash, zranění Flaming Destruction a zranění Unleashed Shadows bylo sníženo o 20%.
        • Corrupting Crash a Depravity
          • Množství Corruption, které dávají, sníženo na 5, místo 10.
        • Corrupted Bite efekt způsobený Blood of the Old God byl snížen.
        • Zranění od Corruption of the Old God
          Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Javorovej 30.05.2011 17:12

Tak tak...a hlavně, kdo to má pak to samé progressovat i s dalšíma altama Když starší raidy budou nerfnuté, tak to nevadí...

Wrent 30.05.2011 17:09

Asi tak, obtížnost jde dolů jen trochu, Firelands bude zase pěkně silné kafe. Hráče by přestalo bavit, kdyby všechny raidy byly pořád těžší a těžší, takže by se zasekly třeba v druhém nebo třetím tieru. Takhle bude obtížnost pořád stejná - pořád tu bude ta největší HC výzva (a tím nemyslím jen HC módy) a za tou to bude už pěkně odstupňované...

Javorovej 30.05.2011 16:44

Je rozdíl mezi sjednocováním class a nerfem raidů. S prvním nesouhlasím, ale s druhé je v celku překousnutelné.S patchem přijde nový raid, který bude zajímat hodně guild a bude se progressovat. Kdo pak bude chtít jít do old raidů, když může raidovat ve Firelands?

DaveL 30.05.2011 13:38

Oveckoun
Já v tomhle Blizz tak trosku nechapu. Pred Cata snad jasne rikali ze chteji slozitejsi instance a ted to jde zase dolu . Nikdy nezapomenu na starej 60tkovej NAxx kterej byl tak obtiznej ze i lidi na levelu 70 s nim meli problemy . A kdo ho dal na 60 byl Buh
tehdá nebylo tolik 12ti letých smradů co furt QQ na fórech jak je tohle a tamto těžký a classy jsou nevybalancovaný.. Dneska je už jedno co hraješ. Seš buď tank, DPS nebo healer. Všechny classy maj heal, skoro všichni můžou už ressovat apod.

Oveckoun 30.05.2011 13:11

Já v tomhle Blizz tak trosku nechapu. Pred Cata snad jasne rikali ze chteji slozitejsi instance a ted to jde zase dolu . Nikdy nezapomenu na starej 60tkovej NAxx kterej byl tak obtiznej ze i lidi na levelu 70 s nim meli problemy . A kdo ho dal na 60 byl Buh

Empir 30.05.2011 12:37

Mě to zlehčení trochu štve. Já neprošel ani polovinu bossů,ale nic se nevyrovná pocitu když boss padne po řádným fightu.

Rahl 30.05.2011 09:43

měly by ty raidy nerfnout už před firelands aby si to lidi mohly uživat tak 2 měsice před příchodem nobvyho těžkyho raidu

Marec666 30.05.2011 06:11

Ať už jdou do pr****. Hraju resto shamana sice 3. den, jsem většinou bez many, ale už se učím, ale ty ku*** nejdřív nerfnou Earth Shielda teď ještě nerfnou Water Shield o 50 %, ikdyž teď skoro vůbec nic nedává, a ještě nerfnou Mana Tide totem taky o polovičku, ten totem teď obnoví úplný ho***. ... ... ...

Sakki 29.05.2011 00:50

Tak to nerfnou ty instance a co? V čem konkrétně ti to vadí? Budeš tam ještě chodit?

Wrent 28.05.2011 23:31

tak ono by to Firelands mělo zase vyvážit

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet