Patch 5.2

http://wowfan.cz//pic/MoP/patch_52/clanek/Patch_logo
Patch 5.2 jde tento týden na servery a společně s týmem jsme pro vás připravili seznam novinek, které nemůžete před přihlášením minout.

Patch 5.2: The Thunder King


Lei Shen, starověký Mogu král již od počátku věků spojoval klany Mogu pod svou nadvládu. Kdyby nebyl uvězněn, mohlo by stále na Pandarii přetrvávat otroctví Pandarenů, Jinyů a Hozenů. Ovšem Lei Shen byl jeho spojenci probuzen a král se vrací se slibem, že opět převezme nadvládu nad celou Pandarií.

Nedávno se Thunder King znovu objevil na ostrově, na kterém je v plné síle. Při jeho boku stojí mnoho jeho spojenců a také Zandalari trollové. Lei Shenův obří palác pamatuje mnoho bitev, je muzeem hrůzných zbraní, které po dlouhá léta mučily obyvatele Pandarie. V rukách Mogu mohou být opravdovou zkázou.

Po boku Shado-Pan a šampionů vaší rasy se budete i vy snažit útočit na Lei Shenův ostrov a pokusíte se překazit plán Thunder Kinga, který se chystá použít všechny možné prostředky ke zničení Pandarie.

Oficiální Trailer



[odstavec]

Oficiální seznam změn


>>PŘEJÍT NA PATCH NOTES<<

Jednou z věcí, která je spjatá s téměř každým větším patchem, jsou převody měn jak v PvP, tak v PvE. Tento patch ovšem nastává změna, protože se Blizzard rozhodl, že nebude převádět Valor Pointy na Justice Pointy - proč, to si můžete přečíst v oficiálním vyjádření >ZDE<. PvP hráče ovšem nepotěším. Pro ně přeměna Conquest Pointů na Honor Pointy stále platí.
Blizzard zdroj

Přeměna currency v 5.2

Patch 5.2 nám představí nový raid tier a PvP sezonu a z toho důvodu budou vyšší currency přeměněny na nižší během údržby. Nebude stanoven žádný soft cap. Staré Valor itemy nebude možné koupit za Justice Pointy. Navíc přidáváme nový rank PvP gearu. Dovolte nám říci, jak přesně bude přeměna probíhat.

PvP

  • Conquest › Honor
    • Všechny Conquesty budou proměněny na Honory.
  • Honor › Gold
    • Všechny honory, které přesáhnou cap 4000 bodů, budou přeměněny na silvery v hodnotě 35 silverů za bod.
Řekněme, že v okamžiku, kdy se realmy vypnou, budete mít 450 Conquest a 3800 Honor. Po následném připojení do hry byste tedy měli na své postavě najít 0 Conquest, 4000 Honor a 87,50 Goldů. V 5.2 představujeme úplně nový tier PvP oblečení, který bude možné zakoupit za Honory, abychom podpořili získávání gearu nových hráčů, altů, atp.

Další zajímavý bluepost, který rozhodně stojí za zmínku, je oznámení nového loot systému, kterým nás patch překvapí.
Tyiliru zdroj

V blízké budoucnosti bude na PTR servery přidán nový typ lootu v Normal i Heroic raidech, který se bude týkat ne-setových zbrojí. Každý 5.2 raid boss bude mít šanci na drop odlišného vylepšeného lootu, který je o 6 ilvl lepší než původní item. Tyto vylepšené itemy budou nazývány "Thunderforged". To znamená, že bude pět variant jednoho itemu. V LFR se setkáte s ilvl 502. Stejný item bude mít na Normal ilvl 522, Normal Thunderforged kvalita bude 528. Heroic itemy budou mít ilvl 535 a Heroic Thunderforged 541. Tato úprava lootu bude přidána z několika důvodů. Nejdůležitějí je pravděpodobně ten, že chceme aby byl loot celkově mnohem více zajímavý. Obzvláště až budete Throne of Thunder bosse jenom farmit. Jak se budete v celé instancii posunovat vpřed, tak i bossové, které už budete mít nacvičené, budou mít šanci na drop těchto itemů. Vylepšený equip bude také mít za úkol sloužit jako něco, co vám postupně zvyšuje sílu a pomáhá vám, pokud v raidu narazíte na nějakou překážku. Přečetli jsme hodně názorů týkající se 25-player raidů a snažili jsme se přijít s řešením. Od doby, kdy v 10 i 25-player raidech padá stejný loot, jsme zaznamenali, že hráči odmítají 25-player raidy chodit, proč by také měli. 25-player raidy vyžadují vyšší úroveň komunikace a koordinace. Naneštěstí je mnohem snadnější přesunovat se z 25 na 10-player raidy. Velmi vzácně se stane opak. Nicméně my máme rádi 25m raidování a skutečně ho nechceme vidět zaniknout. Jako mnoho hráčů, i my milujeme ten epický pocit, který máte, když sestavíte velkou skupinu mocných hrdinů a jdete se s nima postavit výzvám. Ano, také jsme se zabývali problémem, kdy 25m hráči budou mít přístup k lepšímu gearu. Když bychom se vrátili zpět v čase k době, kdy 25m odměňovaly vyšším item levlem - jako se dělo například v době Icecrown Citadel - tak bychom to brali jako ránu pod pás pro všechny 10-player hráče, kterých je momentálně mnohem více. V první řadě vyzkoušíme dát Thunderforged itemům vyšší šanci na drop v 25-player raidech. I přesto ale budou tyto itemy vzácné v obou verzích, pouze v 10-player vzácnější. Na konci by mohli 25m hráči skončit s o trošku vyšším item levlem po několika týdnech raidování.

PvP Gear v 5.2 a další změny

Daxxari zdroj

Přichází změny, které v relativně blízké budoucnosti zasáhnou PvP gear. Chtěli jsme se podělit o aktualizaci se změnami, které plánujeme.

The Challenges

Stále se potýkáme s problémy, které by měly být vyřešeny v průběhu dalších patchů: Early Advantage – V současné době je zcela běžné pro hráče, kteří začali dostatečně brzy, aby nasbírali itemy opravdu rychle a obsadili první místa žebříčku. Tito hráči se poté podílejí na hře v průběhu sezóny minimálně a pouze sklízí odměny za umístnění na konci sezóny. Není to příliš dobré pro ostatní, kteří se snaží, a myslíme si, že to také není žádná zábava. Rádi bychom viděli, že hráči v čele žebříčků zůstanou aktivní po dobu celé sezóny, místo toho, aby co nejrychleji dosáhli maxima a poté jen drželi své postavení. Mid-season Start – Hráči, kteří se do PvP sezóny připojí, až v průběhu mají problém se stát konkurenceschopní, protože většina hráčů, kteří začali před nimi, má velký náskok v oblasti itemů. Chceme, aby se hráči zapojovali do sezóny i v průběhu, ale zároveň odměnit hráče, kteří byli aktivní po celou dobu sezóny. Rating Requirements – Současné požadavky Ratingu na PvP itemech tvoří uměle vytvořený schod mezi hráči, kteří dosáhli ratingu nad 2200 a hráči, kteří se na tento rating z nějakého důvodu nedostali. Chceme, aby týmy postupovaly po křivce ratingu postupně a setkávaly se s týmy jejich zkušeností, místo toho, aby se zasekly na pomyslném schodu. Gear Advantage – Postupem času se rozšířil rozdíl mezi PvP itemy za Honor a Conquest body. Stalo se tak, protože chceme zachovat rovnováhu mezi PvE a PvP itemy. Právě teď jsou ve hře čtyři úrovně PvE itemů a pouze dvě úrovně PvP itemů. Chceme-li, aby PvP itemy nebyly nejlepší volbou pro start PvE, musí mít menší item level než itemy z Raid Finderu. Zároveň musí být itemy za Conquest body lepší pro PvP než Heroic PvE itemy. Zatímco mezi Raid Finder a Heroic PvE itemy je určitý most (normal itemy), v PvP tomu tak není. Plánujeme tento problém vyřešit přestavením nové úrovně PvP itemů. Flexibility – Item Upgrade systém umožňuje hráčům, aby pokračovali ve vylepšování již hotových setů, které používají pro hlavní talentový strom. Tento systém má ovšem i negativní dopad. Hráči neinvestují body do jiných itemů, na jiné talentové stromy. Rádi bychom, aby hráči měli jednodušší možnosti experimentovat s jinými stromy a staty.

Moving Forward

Ke splnění těchto úkolů bude zapotřebí provést i nějaké změny MMR, PvP gearu a toho, jak se bude PvP gear získávat a kupovat. Team Rating Inflation – Jak jsme již zmínili, chceme, aby se umístnění v žebříčku rozhodovalo na konci každé sezóny, ne na začátku. Rating se tedy bude postupně zvyšovat hráčům, kteří budou v PvP sezóně aktivní. Očekáváme, že nový systém pomůže k aktivitě všech hráčů na horních příčkách a že konkurence bude od začátku do konce sezóny. Gear Changes – Chceme udělat PvP přístupnější. Získávání itemů by mělo být více konzistentní a flexibilní. Již zmíněná křivka ratingu bude potřebovat pro fungování některé změny v získávání itemů:
  • Potřebný 2200 rating bude odstraněn ze všech itemů (Patch 5.2).
  • Malevolent Gladiator gear, včetně zbraní, bude možno zakoupit za Honor body (Patch 5.2).
  • Nový PvP tier: Tyrannical Gladiator bude přístupný za Conquest body (Patch 5.2).
  • Tyrannical Gladiator gear bude dostupný za Honor body, jakmile hráč získá 27 000 Conquest bodů (Patch 5.3).
  • Elite Tyrannical Gladiator gear bude dostupný za Conquest body, jakmile hráč získá 27 000 Conquest bodů (Patch 5.2).
Rating 2200, který byl potřebný pro gear bude v patchi 5.2 zrušen. Poté bude jedinou bariérou k získání Elite gearu nutnost nahrát 27 000 Conquest bodů v dané sezóně. Zatímco lepší hráči na vyšším ratingu budou mít gear rychleji, zmizí neviditelné stěna 2200 rating, která některé hráče nepustila za lepšími výsledky. Od patche 5.3 každý patch, který nebude obsahovat PvP sezonu bude umožňovat koupení zbraně za Conquest body. Nebude tedy potřeba nahrát 27 000 Conquest bodů. Tyto zjednodušené podmínky nastavíme, protože se jedná o střed sezóny a omezení již nebudou potřeba. Ovšem je nutno poznamenat, že stále budou platit požadavky, tedy 27 000 Conquest bodů, na Elite gear – jak armor, tak zbraně. Pokud jde o sílu itemů, upravujeme item levely, PvP Power a Resilience na nových setech PvP itemů tak, aby rozdíl mezi Malevolent a Elite Tyrannical Gladiator gearem byl podobný jako vztah nynějších Dreadful a Malevolent Gladiator setech. Přidáním nové úrovně PvP itemů dosáhneme kvalitnějšímu postupu hráčů. Také se po dosažení kritérií zlepší flexibilita a možnosti hráčů. Jakmile dodělají kritéria, budou si moci koupit Tyrannical itemy kupovat za Honor body, což jim umožní více experimentovat se staty a stromy talentů. Mid-Season Catch Up – Hráči, kteří začínají hrát až v polovině sezóny, výrazně ztrácí na gearu. I když chceme, aby hráči, kteří se zúčastnili celé sezóny, byli odměněni, musíme souhlasit se zpětnou vazbou, která zmiňuje fakt, že mezera mezi hráči v Conquest bodech je velká. Nový cap bude realizován pomocí následujícího vzorce:
[Aktuální týden sezóny] * 1000 – [Počet získaných Conquestů aktuální sezónu]
Tady je pár příkladů, jak to bude fungovat: Hráč A začíná hrát až desátý týden a v této sezóně nenahrál žádné Conquest body. K jeho týdennímu možnému zisku Conquest bodů bude možno nahrát 10 000 bodů. Hráč B již 10 týdnů hraje a získal 5 000 Conquest bodů. K jeho možnému týdennímu zisku bude možno nahrát ještě 5 000 bodů. Hráč C hraje celou dobu (deset týdnů) a získal již více než 10 000 Conquest bodů. Tento hráč má normální týdenní Conquest cap. V případě, že hráč získá všechny Conquest body z bonusového capu, bude další týden začínat standardně. Pokud hráč vynechá další týdny, bude mít možnost Conquest body opět nahrát. Takže, shrňme si plánované změny pro Patch 5.2:
  • Požadavky na Rating budou odstraněny.
  • Malevolent Gladiator itemy, včetně zbraní, bude možné zakoupit za Honor body.
  • Budou přidány nové itemy za Conquest body. Koupit půjdou, jakmile hráč dosáhne 27 000 Conquest bodů v dané sezóně.
  • Týmové hodnocení (Team Rating) se bude hráčům i týmům v průběhu sezóny zvedat, pokud budou stále aktivní. Tento systém je vysvětlen v článku Mists of Pandaria PvP Dev Watercooler.
A tady jsou plány pro Patch 5.3:
  • V patchích, které neobsahují novou PvP sezónu (včetně 5.3), bude požadavek 27 000 nahraných Conquest bodů ze zbraní odstraněn. Požadavek bude stále aktivní pro Elite itemy.
  • Jakmile hráč splní požadavek Conquest bodů, bude moci kupovat Tyrannical Gladiator itemy za Honor body.
  • Bude představen „Conquest Point Catch Up“ systém (viz. Mid-Season Catch Up).

Závěr

Očekáváme, že tyto změny vytvoří více aktivní a konkurenční PvP prostředí, zmenší mezeru v itemech mezi vysoce postavenými hráči a těmi, kteří se stále snaží něčeho dosáhnout a otevře dveře lidem, kteří se nebojí experimentovat. Těšíme se na vaše názory a zpětnou vazbu k těmto připravovaným změnám!

Změny v transmogifikaci

Jako součást změn v nadcházejícím patchi 5.2 se téměř všechny Main hand zbraně stanou One hand. Stejně tak jako v oznámení minule, většina 2-handed sdílí stejnou animaci, takže budou moci býti transmognuty mezi sebou. Totéž platí i pro jednoruční zbraně. Daggery nebudou moci být transmognuty na swordy a obráceně. Polearms nebudou moci býti transmognuty na ostatní dvouruční zbraně. Fist weapons nebudou moci býti transmognuty na ostatní jednoruční zbraně (a zase obráceně).

Orgrimmar & Stormwind


Světe div se. Blizzard si dal tu práci a popohnal dělníky v obou městech. Města jsou nyní víceméně opravená.
[odstavec]
http://wowfan.cz//pic/MoP/patch_52/clanek/ToT_Logo

Nový raid: Throne of Thunder


Throne of Thunder je pozůstatkem velkoleposti a moci říše Mogu. Věže tyčící se vysoko do oblak skrývají mnoho tajemného. Narůstající počty přívrženců krále Lei Shen se stávají čím dál tím více nebezpečnější a je potřeba se jich zbavit. Raid, rozdělený do čtyř křídel obsahuje 13 bossů, podporuje 10-man a 25-man skupiny a je dostupný ve třech obtížnostech.
Související články
  • Throne of Thunder - Tier 15 sety
  • Throne of Thunder - Zbraně
  • Throne of Thunder - Bossové
    • Jin'rokh the Breaker
    • Horridon
    • Council of Elders
    • Tortos
    • Megaera
    • Ji-Kun
    • Durumu the Forgotten
    • Primordius
    • Dark Animus
    • Iron Qon
    • Twin Consorts
    • Lei Shen
    • Ra-den
Blizzard zdroj

Se spuštěním patche 5.2: The Thunder King se stane obrovský Throne of Thunder dostupný. Jako už dříve, jednotlivá křídla Raid Finderu a Heroic obtížnost budou otevírány postupně. Přístup do nového raidu skrze Raid Finder bude vyžadovat minimální průměrný ilevel 480. Toto je rozvrh založený na plánovaném spuštění patche 5. března. Pokud bude patch z nějakého důvodu držen nebo se rozhodneme, že tento plán potřebuje změnu, tak upravíme tento článek. 5. března - Normal Throne of Thunder 12. března - Heroic Throne of Thunder a LFR část "Last Stand of the Zandalari" 19. března - LFR část "forgotten Depths" 2. dubna - LFR část "Halls of Flesh-Shaping" 16. dubna - LFR část "Pinnacle of Storms"


[odstavec]

Nové sety


Do hry se dostaly nové sety. Tier 15 bude získatelný v Throne of Thunder. PvP sezóna bude v tomto patchi již třináctá.

//pic/MoP/patch_52/clanek/Tier15_preview //pic/MoP/patch_52/clanek/Season13_preview
[odstavec]
http://wowfan.cz//pic/MoP/patch_52/clanek/IoT_Logo

Nová zóna: Isle of Thunder & Frakce


Nová zóna Isle of Thunder je určena pro postavy na maximální úrovni. V novém patchi budou moci hráči na tomto ostrově plnit nové denní úkoly, ve kterých budou útočit na Throne of Thunder a zabírat území po celém ostrově. Horda společně s Sunreaver Onslaught, kterou povede Lor’themar Theron, se bude snažit urvat co nejvíce. Do bitev se položí i alianční frakce Kirin-Tor Offensive, kterou vede Jaina Proudmoore. Neutrální frakcí je Shado-Pan Assault. Tato frakce bude také poskytovat plno denních úkolů, ale také zajímavé odměny.

Na ostrově se nachází mnoho menších world bossů, kteří u sebe mají solidní odměny. Před denní úkoly se hráč může dostat do scenarios, který bude jen pro něj a na konci jej čeká opět zajímavý loot. A aby toho nebylo málo, bude k dispozici také Thunder Forge jako součást nových legendárních úkolů. V této kovárně také budou hráči s Blacksmithingem vykovat Lightning Steel Ingots, se kterým budou moci vyrobit napodobeniny starších Blacksmithing zbraní.

Shado-Pan Assault

Jedná se o novou raidovací reputaci, což znamená, že ji můžete získat pouze v raidu Throne of Thunder zabíjením trashe a bossů. Odměny, které nabízí mají ilevel 522:
  • Neutral - amulety
  • Friendly - prsteny, trinkety, wristy
  • Honored - hands, legs, cloaks
  • Revered - chests, waists
  • Exalted - shoulders

Kirin Tor Offensive, Sunreaver Onslaught

Dvě nové frakční reputace nacházející se na Isle of Thunder. Epické odměny, které nabízejí mají kvalitu pouze ilevel 496 a reputaci získáváte plněním daily (ano, aby vám nechyběly), které jsou ovšem poměrně specifické. Každý den Vám hra nabídne možnost si vybrat, zda chcete plnit PvP nebo PvE questy. Pokud odkliknete položku "Player vs. Player", tak budete nasměrování na NPC nacházející se v základně opačné frakce, kde ovšem můžete získávat kredity do questů i zabíjením hráčů opačné frakce. Pokud hrajete na PvE realmu, tak se vám po přijetí questů automaticky aktivuje PvP. Player vs. Enviroment část je myslím poměrně jasná. Moc se neliší od questů které jste podkávali doteď. Mimo Valor odměny tyto frakce nabízí itemy, které vám pomohou v novém solo scenariu Troves of the Thunder King, jako je třeba . Mezi odměnama nechybí ani mounti na exalted. Pro hordu a pro alianci .

Mapy

SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ

Modely

SPOILER - ZOBRAZ / SKRYJ

World Bossové


vložte popis obrázku
Vzestup Thunder Kinga do jeho paláce svolává mnoho nestvůr, které svět ještě neviděl. Ovšem i venku se objevují příšery, které je potřeba zneškodnit. Nalak, the Storm Lord je v blízkosti Throne of Thunder a chrání Lei Shena jak se dá. Oondasta, krutý a děsivý raptor stráží Isle of Giants, který leží severně od Kun-Lai.

Související články
  • World Boss: Oondasta
  • World Boss: Nalak, The Storm Lord

Legendární úkoly pokračují


Blizzard zdroj

S příběhem, který přijde s novým patchem 5.2 se posuneme zase o něco dál s Wrathionem. Společně s Thunder Kingem vyvstane Wrathionovi v hlavě plno otázek. Kde vlastně berou mogu veškerou sílu? Co je jejím zdrojem? Jak již víme od začátku, Wrathion není zrovna hrdina, který by se někam vydal sám vstříc hrdinským činům.

Právě vás, hrdiny Azerothu, pošle do samotného nitra Lei Shenova paláce, kde leží tajemství časem nedotknutá. Postupem questů, tak jako tomu bylo u těch předchozích, se propracujete k novému legendárnímu metagemu: .

Legendary

Změny, které přijdou v nadcházejícím patchi 5.2:

Dodatky:
  • Nové Scenario přístupné pro všechna povolání, kde budete pomáhat Wrathionovi ve vytváření zbraně v Thunder Forge
  • Reputace s Wrathionem bude nyní možna dosáhnout na exalted
  • Bude přidán nový metagem: Crown of Heaven
Změny:
  • Sha-Touched zbraně již nebudou získatelné v novém raidu, ve starých raidech však ano (Mogu´shan Palace, Heart of Fear, Terrace of Endless Spring)
  • Gem, který jste získali z questu Breath of the Black Prince bude moci být použit na Sha-Touched zbraně, avšak ne na zbraně z raidu Throne of Thunder
  • The Eye of the Black Prince bude možno použít do nových epických zbraní
Odměny

[odstavec]

Warlock - Vlastní úkolová linie


Warlockům se slibovala vlastní úkolová linie už v patchi 5.1. To se bohužel nestihlo, ale vývojáři zapracovali a nyní má každý Warlock, který najde Sealed Tome of the Lost Legion možnost začít svou linii. K tomu, aby se Warlockům úkol otevřem musí Sealed Tome of the Lost Legion spojit s Healthstonem. Kolega ze srbské stránky http://blizzard.rs/ všechny úkoly natočit. Upozorňujeme, že videa obsahují spoilery.

Rare mobové

Patch 5.2 přináší i nové rare moby po celé Pandarii. Po zabití dostane hráč , které obsahují , , , a . Padá z nich také . Malé batohy obsahují goldy, rudy, květiny. Rare mobové se nachází podél pobřeží Pandarie a někdy budete k zabití potřebovat tanka a healera. Podaří-li se vám najít Zandalari Warbringer, tak máte šanci na získání některého z těchto tří pozemních mountů:
Rare mobové na Isle of Thunder Na Isle of Thunder se nachází 10 rare mobů, které musí hráč zabít, pokud chce Champions of Lei Shen. Mobové jsou rozmístění po celém ostrově a samozřejmě mají různé doby respawnu.
  • Haywire Sunreaver Construct
  • Mumta
  • Ku'lai the Skyclaw
  • Progenitus
  • Goda
  • Al'tabim the All-Seeing
  • God-Hulk Ramuk
  • Backbreaker Uru
  • Lu-Ban
  • Molthor
Po zabití těchto mobů má hráč šanci získat a . Každé zabití má hráč jistou . Pokud se vám je podaří najít a zabít všechny, tak obdržíte achievement Na ostrově se nachází ještě jeden rare mob, který není elitní. Jedná se o Ra’sha, který může hráčům při zabití dát . Do hry byl navíc zabudován nový systém pullování těchto elit. Dřívější systém byl jednoduchý - hráč, kterému se NPC podařilo pullnout jako prvnímu získal tzv. "tag", díky kterému si pouze on mohl nárokovat loot (vyjímku samozřejmě tvoří utvořené party, kdy moba pullnulo více hráčů). Nový systém funguje tak, že když potkáte hráče, který zabíjí jednu z těchto elit, tak můžete přijít blíž a začít elitu mlátit taky. V tomto případě se jí okamžitě zvýší životy o 50% a vy po zabití získáte loot také bez nutnosti být v partě s hráčem, který ji našel jako první. Takto se do boje může zapojit až pět hráčů. Tento systém bohužel platí pouze pro nové rare elity a některé questové moby. Starých se zatím vůbec netýká.

Isle of Giants

Tento nový ostrov vás zaujme hned z několika důvodů. Jeden z nich je, že se zde nachází nový world boss Oondasta. Blizzard oznámil, že tento boss bude na úrovni heroic encounterů z klasických raidů. To znamená, že pokud ho budete chtít zabít, tak se budete muset dostat do raidu skládající se ze 40 heroic raiderů. Po zabití budete mít šanci na získání lootu s item levlem 522. Budete-li mít hodně velké štěstí, tak vám v batohu může přistát i tento nádherný pozemní mount: . Na ostrově se nachází spousta dinosaurů, kteří mají 100% šanci na loot 1-9 , které následně můžete vyměňovat za zajímavé odměny.
  • - odměna je 1 gold a 14 stříbrných
  • - odměna je 1
  • - odměna je 1
  • - odměna je
  • - ano, čtete správně. Pro získání pozemního mounta a achievementu musíte nazbírat neuvěřitelných 9999 kostí. Pokud bude stav na live serverech stejný, jako na PTR, tak ke splnění tohoto questu musíte zabít přes 2000 dinosaurů.
Hunteři, ale i další hráči by měli vědět o NPC se jménem Zandalari Dinomancer. Huntery zmiňuji, protože pouze z tohoto NPC můžou získat a s tím i schopnost ochočovat Direhorny. Ostatní hráči, převážně blázni do non-combat petů, rádi uslyší, že můžou nasadit své farmíci kalhoty a nechat za sebou hromádku mrtvol těchto mobů, aby získali všechny tyto nové pety:
je item dropující z Direhornů po celém ostrově. Pokud si pamatujete - vajíčko, které je možné koupit za revered reputaci u The Oracles, tak budete určitě bez sebe štěstím, protože se jedná o jeho novou verzi. I toto raptoří vajíčko má malou šanci na drop mounta a jak jinak, než pozemního raptora [odstavec]

Profese


Archeologie

Všechny, kteří zajímá historie Pandarie a mají tuto profesi určitě potěším, když řeknu, že s patchem 5.2 bude možné studovat novou rasu - Mantidy. Vykopávky budete nacházet v Townlong Steppes a Dread Wastes. Díky budete moci jednou za den proměnit všechny vykopávky na Pandarii na ty Mantidské. Vzácně můžete najít a použít je na doplnění fragmentů.
Budete-li trpěliví, tak kromě běžných nálezů můžete najít i ty vzácne - a

Blacksmithing


Patch 5.2 znamená pro Blacksmithing kompletní přeměnu. Skillování této profese na levelu 90 bude mnohem snadnější (chacha vy, kteří jste skillovali před patchem!!). Umožní to tzv. Training Projekty, které vyžadují pouze a dá se s nimi získat skill přibližně 1-500. Nečekejte ale, že na skillování tímto způsobem zbohatnete díky prodávání starších surovin. Tímto způsobem totiž vyrábíte levný odpad, který pak prodáváte vendorům, např.: . Nová surovina je a můžete ji používat na tvorbu nově přepracovaných Vanilla a TBC zbraní! Tak jako na Vanille a TBC i jejich Pandarenské verze mají tři tiery, které musíte postupně odemknout. Uděláte to díky , který dropuje z NPC Itoka. Po dokončení questu se vám odemknou tyto recepty:
Zbraně z prvního tieru mají ilevel 463. Pokud chcete získat jejich vylepšené verze, tak nemáte jinou možnost, než vyrábět tier jedna. Během výroby totiž máte šanci, že se naučíte tier dva. Od patche 5.2 navíc můžou Blacksmitheři vyrábět zbroj ilevel 458 určenou pro PvP účely.

Engineering

Těšili jste se na ? Ano?! Tak to máte smůlu, protože Blizzard se rozhodl, že tohoto peta přidá až další patch. Pokud máte pocit, že se vám suroviny do cookingu v batohu rychle kazí, tak není nic snadnějšího, než si engineera nechat vyrobit novou, přenosnou chladničku . Nový unikátní létající mount také určitě stojí za zmínku. Jeho výroba trvá přibližně měsíc, protože recept má za podmínku vlastnit 30 - novou Engineering surovinu, která jde vyrobit pouze jedna za den. Odloženo pravděpodobně na další patch.

Jewelcrafting

a jsou dva nové návrhy, které mají malou šanci na world drop. Výsledné itemy pak mají šanci, že v nich kromě modrých gemů najdete i nebo .

Leatherworking

s jsou dva nové recepty, které lze získat z world dropu a , který se díky němu naučíte vyrábět vám dovolí šít nové ilevel 522 itemy a samozřejmě 458 Leather i Mail sety.

Tailoring

Tak jak Blacksmithing a Leatherworking i Tailoring dostal možnost vyrábět nové 458 PvP sety a epické raidovací oblečení. Naučit se je vyrábět je poměrně prosté - stačí vyrábět . [odstavec]

Naposledy upravil/a Aristo 07.03.2013 v 08:22:46.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Aristo 07.03.2013 08:20

Podle komentářů na wowheadu to vypadá, že padá z několika různých bossů v ToT.

Akari 06.03.2013 21:12

nemáte info o http://www.wowhead.com/item=95505#commentsz čeho vubec pada?

06.03.2013 07:50

DaveL: q linie byly i v clasiku nevim proc je aspon castecne nenechaly

DaveL 05.03.2013 23:12

Adrien
Nevíte někdo proč zrovna Lock má svou questovou linii? a chystají se to udělat i pro jiné classy?
Protože by jsme mohli mít questové linie pro všechny classy ale žádný content.. takže asi proto. Časem, možná pár dalších bude... možná.

Akari 05.03.2013 22:42

Nevíte někdo proč zrovna Lock má svou questovou linii? a chystají se to udělat i pro jiné classy?

BllazerW0W 27.02.2013 11:05

Nepáči sa mi že zredukovali second wind s 3% na 2%, a tiež vyprodukuje o 5 rage menej. Veď second wind je to čo veľa krát drží warriora na žive.

Mordecay 05.02.2013 21:17

Presne tak, patch 5.3. nebude obsahovať žiadne raidy.

Akari 05.02.2013 19:50

Neřekl nám tento achiev, že v 5.3 vlastně nebude nový raid conten, když to vemem z pohledu i těch ostatních 3 achievu za last bosse v mop instancihttp://ptr.wowdb.com/achievements/8249-ahead-of-the-curve-lei-shen

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet