Patch 8.1 - Q&A s Ionem Hazzikostasem

  patch 8.1    warfronts    raid   

Game director Ion Hazzikostas dnes odpovídal na otázky hráčů ohledně současného fungování WoW i patche 8.1 – Tides of Vengeance. V novém patchi nás čeká pokračování frakční války v rámci War Campaign nebo nové Warfront Battle for Darkshore, nové raidy Siege of Zuldazar a Crucible of Storms, dále nové herní eventy zvané Incursions, Heritage armory pro trpaslíky a krvavé elfy a v neposlední řadě rozvoj příběhů Tyrande Whisperwind, Varoka Saurfanga či Vol'jina.

Veškeré články věnující se patchi 8.1 najdete v příslušné kategorii.

 

V dnešním Q&A se řešilo fungování Warfronts a Island Expeditions, nadcházející raid Siege of Zuldazar a loot ze současného raidu, dále azeritový armor nebo plány na změnu odemykání Legion spojeneckých ras a to, aby byla hra více user-friendly pro alty.

 

Vybrané otázky a odpovědi z Q&A

Přehled všech otázek a odpovědí najdete zde, popřípadě můžete zhlédnout přímo celý stream.

 

Warfronts a Island Expeditions

Poběží cyklus nové Warfront paralelně s tím současným?

Ano, poběží paralelně. Aliance bude útočit na Darkshore rovnou, bez Contributions fáze. Když poběží Warfronts paralelně, může to vypadat třeba tak, že budete útočit v jedné Warfront, zatímco v druhé budete v Contributions fázi.

 

Proč se nemůžeme zařadit do fronty na Warfront jako raid?

K tomuto rozhodnutí došlo v průběhu vývoje Warfronts. Důvodem je tempo Warfronts. Pokud byste měli kompletní raid, který by spolupracoval, došlo by k tomu, že byste se prohnali mapou a všechny úkoly splnili raz dva. Tým možná v budoucnu přidá "Heroic Warfronts", které by byly více nakloněny premade skupinám.

 

Neplánujete udělat odměny v rámci Island Expeditions rozmanitější?

Odměny jsou v současné chvíli moc podle šablony a zabíjení rarek jenom kvůli odměnám je nuda. Azerit byl vždycky hlavním cílem, ale tým pracuje na přidání více unikátních odměn. Jedna nová věc v Island Expeditions budou Extraktory, které vám budou poskytovat pomalý a stálý přítok azeritu.

 

Raidy a loot z raidů

Jak si myslíte, že ovlivní rozvržení Siege of Zuldazar souboj o world first, když bude mít Aliance a Horda jiné pořadí bossů?

Tým zvažuje přejmenovat tento raid na Battle for Dazar'alor, zatím je to ve stadiu diskuze. Devět bossů v raidu možná bude ve stejném pořadí pro obě frakce. Aliance může dostat svých šest bossů v daném pořadí a pak dostat flashback na to, jak si Horda poradila s finálními třemi bossy. Horda může dostat první tři bossy, pak flashback na to, jak se vedlo Alianci, a pak dokončit své tři horďácké bossy.

 

Plánujete vrátit zpět do hry unikátnost lootu z raidů?

Dříve to bylo tak, že nejlepší end-game loot byl z raidů. Tierové itemy už nebyly sety míněné pro end-game, většinou jste svůj tier získali během prvních pár týdnů. Neznamená to ale, že tým nemůže přidat nějaké drobné sety o dvou itemech s bonusovými efekty, jako byl třeba Drape of Shame v Legion.

 

Trinkety z Uldiru jsou příšerné v porovnání s trinkety, co padají mimo raid. Zlepší se to v 8.1?

V Battle for Dazar'alor bude víc trinketů. Komunita si v porovnání s trinkety z raidů více cení trinketů z Mythic+, z world questů a Emissary questů. Tým se snaží dělat trinkety z raidů rozmanitější, což je věc, která je statická a nezávislá na hráčově skillu. Není v plánu dělat trinkety z raidu méně rozmanité. Ale potřebují vyladit.

 

Azeritový armor

Nezměníte azeritový systém tak, aby šly traity ukládat pro váš spec, ne jen pro konkrétní item?

Azeritový armor je o dost přizpůsobivější než jiné itemy jako např. zbraně. Pokud měníte mezi DPS a tankem, budete potřebovat kompletní novou sadu zbraní a trinketů. To ale neplatí pro azeritový armor, se kterým si jen zaskočíte k reforgerovi a swapnete traity. Pokud svůj spec měníte často, vždy tu jsou generické traity, pokud nechcete tak často respecovat.

Mělo by to být jen o něco méně efektivní. Pokud zrovna neusilujete o world first, můžete prostě používat 370 namísto 385. Ale mělo by se to zlepšit spolu s lepší dostupností azeritového armoru.

Pokud se ohlédnete na Legion, je teď mnohem jednodušší měnit specy. Stále ale chceme zachovat to, že pokud někdo mainí Assassination rogue, měl by mít výhodu oproti někomu, kdo swapuje specy, jak se mu to zrovna hodí.

 

Budou v 8.1 nové traity na Mythic+ azeritovém armoru?

Ano. Veškeré existující itemy obdrží nový okruh, který by mohl zahrnovat i nějaké nové traity.

 

Nějaké plány změnit to, jakým způsobem získáváme azeritový gear z Mythic+?

Vývojáři nejsou spokojení s tím, jak to teď funguje, a snaží se přijít s nějakým kompromisním řešením. Nejprostší doporučované řešení je drop azeritového armoru z Mythic+ dungeonů, ale to vám pomůže, jenom když Mythic+ chodíte pořád dokola. A takových hráčů je minimum. V raidech a PvP je azeritový armor už tak limitovaný, protože za každého bosse nebo daný loot máte jenom jednu šanci na drop. Ale současný systém není nejlepší a tým zvažuje možná řešení.

 

Jak přesně omezování reforgingu azeritových traitů vylepšuje gameplay?

Pokud chcete z dlouhodobého hlediska přehodit specy, možnosti tu jsou. Tým se chce vyhnout tomu, aby to byla jen další sada talentů. Systém je vytvořen tak, aby omezoval neustále přepínání azeritových traitů.

 

Ostatní

Nějaké plány na změnu odemykání Legion spojeneckých ras (allied races)?

V Tides of Vengeance plánujeme zdvojnásobit  reputační zisky z Legion world questů, takže reputace budete moci nafarmit rychleji.

 

Neplánujete udělat War Campaigns víc alt-friendly?

Kapitoly War Campaign v současné chvíli nedávají skoro žádnou reputaci. V budoucnu budou kapitoly dávat velké množství reputace. Rovněž budou k dispozici útoky Hordy a Aliance.

Tým se také dívá na flight paths. Možná přidají knihu, kterou si budete moci koupit na maximálním levelu a která vašim altům odemkne veškeré flight paths.

 

Díváte se na zoubek vybalancování tanků?

Tým souhlasí, že DK a Brewmaster jsou na tom trochu až moc dobře, pokud jde o schopnost přežití, zatímco Prot warrior a Guardian druid jsou zase trochu slabší. Tým doufá, že v nepříliš vzdálené budoucnosti bude moci nějaké změny otestovat na PTR.

Taky se na PTR dívají na damage tanků.

 

 

Dozvěděli jste se, co jste chtěli, nebo vám pořád nějaké zásadní otázky ohledně nového patche nedávají spát?

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet