Patch notes 4.3

//pic/cataclysm/patch43/patch43

Patch notes zdroj

Obecné

  • Transmogrifikace
    • Tato nová služba umožní hráčům změnit vzhled výbavy jako nikdy předtím. Spolu s Void Storage a Reforging NPC najdete Transmogrifikátory ve Stormwindu na náměstí před katedrálou nebo v Orgrimmaru v Dragu. Ceny spojené s touto službou se ještě mohou změnit.
  • Raid Finder
    • Tato nová funkce vám umožní rychle sehnat skupinu, se kterou se budete moci vydat do speciálně upraveného nejnovějšího raidu - Dragon Soul.
  • Void Storage
    • Hráči všech levelů mohou využít nové technologie zvané Void Storage, tedy 80ti slotového skladu na věci, které chtějí schovat na delší dobu. Void Storage bude přístupná ve Stormwindu a Orgrimmaru přes místního Vaultkeepera. Ceny spojené s touto službou se ještě mohou změnit.
  • Reforging
    • Staré NPC postavy, které poskytovaly Reforging, odešly do důchodu. Etherealové si vzali jejich obchod na starost a od nynějška tak najdete Reforging na stejném místě jako Transmogrifici i Void Storage.
  • Questy na Outlandu a Northrendu
    • Mezi levely 71 a 80 bylo sníženo množství potřebných zkušeností k získání dalšího levelu zhruba o 33%.
    • Většina group questů na Outlandu a Northrendu byla předělána tak, aby se dala zvládnout sólově. Tyto úkoly už tak nejsou nadále označovány jako "Group" questy.
    • Postavy, které dávaly na Outlandu a Northrendu různé dungeon questy, byly přesunuty přímo do odpovídajících instancí, aby byly snadno dostupné i při používání Dungeon Finderu.

Achievementy

  • Achievement Master of Alterac Valley už nadále nevyžaduje splnění Alterac Valley Blitz.

Povolání: Obecné

  • Veškeré raid buffy, které dávaly skupině 10% bonus k attack power, byly změněny. I nadále dávají 10% bonus k ranged attack power, ale vedle toho dávají 20% bonus k melee attack power.
    • Abominations's Might: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 5/10% na 10/20%. Ranged attack power bonus zůstává na 5/10%.
    • Blessing of Might: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 10% na 20%. Ranged attack power bonus zůstává na 10%.
    • Runescroll of Might: Melee attack power bonus z tohoto svitku byl navýšen z 8% na 16%. Ranged attack power bonus zůstává na 8%.
    • Trueshot Aura: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 10% na 20%. Ranged attack power bonus zůstává na 10%.
    • Unleashed Rage: Melee attack power bonus z tohoto raid buffu byl navýšen z 5/10% na 10/20%. Ranged attack power bonus zůstává na 5/10%.
  • Vengeance byl u Protection warriorů, Protection paladinů, Blood death knightů a Feral druidů trochu změněn. Na počátku souboje se už nebude pomalu zvyšovat. Namísto toho už od prvního zásahu generuje tank Vengeance ze 33% obdrženého zásahu. I po delší době, kdy tank nedostává žadné zásahy, nikdy mu poměr generování Vengeance neklesne pod těchto 33%. I nadále se však Vengeance může v průběhu souboje navyšovat až do hodnot, které známe doteď. Stále stejným způsobem klesá a stále nemůže být vyšší, než kolik dovoluje maximum určené na základě zdraví a staminy tanka.
  • Generování threatu všech tanků byl navýšen z 300% na 500%. Tím máme na mysli druidy v Bear formě, death knighty v Blood Presence, warriory v Defensive Stance a paladiny se zapnutým Righteous Fury.

Death Knights

  • Death Strike nyní vyléčí death knighty, i když dá zásah miss/dodge/parry. Kvůli této změně se při neúspěšném zásahu nevráti death knightovi žádná runa.
  • Blood Presence nyní navýší armor o 55% z původních 30%.
  • Blood
    • Talent Blade Barrier byl předělán. Nyní pasivně redukuje damage taken.
    • Bone Shield nyní vydrží 6 zásahů namísto dřívějších 4.
    • Talent Veteran of the Third War nyní sníží cooldown na Outbreak o 30 sekund.

Druids

  • Wrath má nyní nový effekt.
  • Damage Swipe (Cat) byl snížen ze 415% weapon damage na 340%.
  • Bear Form nyní navýší Staminu o 20% namísto původních 10%.
  • Restoration
    • Léčící efekt kouzla Wild Growth byl snížen o 20%.
    • Nature's Focus nyní také sníží spell pushback u Cyclone a Entangling Roots
  • Balance
    • Celestial Focus nyní také sníží spell pushback u Cyclone.
  • Glyphy
    • Glyph of Shred byl přejmenován na Glyph of Bloodletting. Kromě své dřívější funkce umožní schopnosti Mangle (Cat), aby obnovila dobu trvání ability Rip.
    • Glyph of Wild Growth nyní navýší cooldown tohoto kouzla o 2 sekundy.

Hunters

  • Monstrous Bite nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
  • Beast Mastery
    • Animal Handler nyní navýší Attack Power o 30% z původních 25%.
    • Widow Venom nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
    • Burrow Attack dává nyní přibližně o 20% větší damage a jeho AoE efekt byl navýšen.
    • Froststorm Breath dává nyní přibližně o 20% větší damage a jeho AoE efekt byl navýšen.
  • Survival
    • Explosive Shot damage byl navýšen o 15%.

Mages

  • Damage úvodního zásahu Pyroblastu byl navýšen přibližně o 26% a damage jeho over time efektu byl navýšen přibližně o 100%.
  • Fireball damage byl navýšen přibližně o 17%.
  • Fire
    • Damage over time efekt u Living Bomb byl navýšen o 10% a damage z jeho exploze byl navýšen o 120%.

Paladins

  • Holy Radiance má nyní 3 vteřiny cast time, žádný cooldown a vyžaduje přátelský cíl k vykouzlení. Tento přátelský cíl pak nadále lečí sebe a všechny v okolí 10 yardů instantně a pak každou vteřinu po dobu 3 vteřin.
  • Seal of Insight při použití Judgementu už nadále nevrátí paladinovi 15% base many. Při tomto sealu bude Judgment i nadále dávat damage a veškeré melee útoky budou stále vracet 4% base many.
  • Seal of Truth při Judgementu získává 20% bonus za každý stack Censure z původních 10%.
  • Holy
    • Clarity of Purpose nyní také sníží dobu kouzlení Holy Radiance.
    • Illuminated Healing (mastery) bude mít vliv i na Holy Radiance.
    • Infusion of Light bude nyní kromě svých původních efektů snižovat při kritickém zásahu Holy Shockem dobu kouzlení Holy Radiance.
    • Kromě navýšení haste ratingu bude efekt z Judgements of the Pure navyšovat mana regeneraci ze spiritu o 10/20/30% po dobu 60 vteřin.
    • Light of Dawn bude brát 6 namísto pěti cílů.
    • Paragon of Virtue nyní sníží cooldown Divine Protection o 15/30 vteřin (z původních 10/20 vteřin).
    • Speed of Light se nyní aktivuje už jen z Divine Protection. Nesnižuje tak cooldown kouzla Holy Radiance.
    • Tower of Radiance kromě svých původních efektů zároveň způsobí, že každý Holy Radiance vygeneruje 1 Holy Power.
  • Retribution
    • Sanctified Retribution nyní navýší critical hit chance kouzla Hammer of Wrath o 2/4/6% z původních 20/40/60%.
    • Two-Handed Weapon Specialization (pasivní) nyní navýší damage o 25% namísto původních 20%.
  • Glyphy
    • Glyph of Light of Dawn nyní sníží počet vyléčených cílů na 4 (namísto navýšení na 6), ale zvýší efekt tohoto kouzla o 25%.

Priests

  • Divine Hymn nyní vyléčí v každé vlně 5 cílů namísto původních 3.
  • Discipline
    • Atonement bude nyní správně počítat se vzdáleností nepřítele, aby se dal využít i u obřích monster (např. Ragnaros nebo Al'Akir).
    • Divine Aegis má nový efekt.
  • Holy
    • Spirit of Redemption byl trochu předělán, aby správně odpovídal na nové bojové situace. Jeho funkce ale zůstává naprosto stejná.
    • Talent State of Mind byl předělán a nazývá nyní Heavenly Voice. Heavenly Voice navyšuje healing done kouzla Divine Hymn o 50/100% a snižuje cooldown tohoto kouzla o 2,5/5 minut.
  • Glyphy
    • Glyph of Circle of Healing nyní zároveň navyšuje cenu many stejnojmeného kouzla o 20%.

Rogues

  • Wound Poison nyní sníží healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.

Shaman

  • Flametongue Weapon už nadále nenavyšuje spell damage. Namísto toho zvýší veškerý non-physical damage hráče o 5%.
  • Lightning Bolt má nový efekt.
  • Wind Shear má nyní cooldown dlouhý 15 vteřin.
  • Elemental
    • Call of Flame už nadále neobnoví použitím Fire Novy dobu trvání Flame Shocku.
    • Damage kouzla Earthquake byl navýšen zhruba o 75%.
    • Elemental Fury nyní odstraní cooldown z kouzla Chain Lightning.
    • Reverberation nyní sníží cooldown kouzla Wind Shear o 5/10 vteřin namísto původních 0.5/1 vteřin.
  • Enhancement
    • Improved Lava Lash nyní způsobí, že kouzlo Lava Lash rozšíří Flame Shock ze zasaženého cíle na další 4 nejbližší cíle (kromě crowd controllnutých cílů a cílů s už aktivním Flame Shock debuffem).
    • Improved Lava Lash už nyní nenavyšuje base damage kouzla Lava Lash o 15/30%. Toto navýšení bylo zahrnuto do základního kouzla a bude se započítávat automaticky.
    • Talent Mental Quickness byl předělán. Namísto toho, aby přidal šamanovi spell power, se budou všechna Enhancement kouzla chovat, jako by měl šaman spell power roven 55% jeho attack power. Enhancement šaman už nadále nevyužívá spell power z žádných jiných zdrojů.
    • Maelstrom Weapon může nyní procnout z plně absorbovaného melee zásahu.
  • Restoration
    • Ancestral Healing nyní způsobí, že veškerá léčitelská kouzla šamana navýší zdraví cíle o 5/10% z léčícího kouzla na 15 sekund. Maximum navýšeného zdraví je omezeno 10% maximálního zdraví cíle. Tento efekt se nestackuje s jinými šamany.
    • Periodické healy kouzla Riptide byly navýšeny o 50%. Úvodní instantní heal tohoto kouzla zůstává nezměněn.

Warlocks

  • Shadow Bolt má nový efekt.
  • Voidwalkerova ability Suffering nyní funguje jako Taunt u peta hunterů.
  • Soul Fire se nyní škáluje se 72.6% spell power z původních 62.5%.
  • Demonology
    • Master Demonologist nyní přidá základní bonus 18.4% a 2.3% za každý mastery bod (původně byl základ 16% a 2% za každý mastery bod).
    • Impending Doom se nyní též aktivuje použitím kouzla Soul Fire.
  • Destruction
    • Fire and Brimstone nyní navýší damage kouzel Incinerate a Chaos Bolt na cílech zasažených kouzlem Immolate o 5/10/15% z původních 2/4/6%.
    • Burning Embers nyní mají damage roven 25/50% kouzla Soul Fire a Impovo Fireboltu (z původních 15/30%).
    • Damage cap kouzla Burning Embers byl navýšen.
    • Shadowburn nyní dává Shadowflame damage namísto Shadow damage.
    • Improved Soul Fire nyní trvá 20 vteřin namísto původních 15 vteřin.
  • Opravy bugů
    • Opraven bug, který způsoboval, že Doomguard a Infernal získávali mnohem větší bonus z Demonology Mastery, než bylo původně zamýšleno.

Warriors

  • Charge a podobné ability by nyní měli zvolit správnou trasu k cíli, i když se cíl za použití Charge pohne. Šance, že po použití Charge dorazíte jinam, než kde se nachází cíl, by se tedy měla zmenšit.
  • Slam nyní používá novou animaci postavy.
  • Colossus Smash nyní používá novou animaci postavy.
  • Arms
    • Mortal Strike nyní sníží příchozí healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.
  • Fury
    • Dual Wield Specialization už nadále nenavyšuje veškerý Physical damage o 5%. I nadále však zvyšuje attack damage off-hand zbraně o 5%.
    • Furious Attacks nyní sníží příchozí healing na zasaženém cíli o 25% z původních 10%.

Dungeony a Raidy

  • Dungeon Journal byl obohacen o informace z nových instancí: End Time, Well of Eternity, Hour of Twilight a Dragon Soul.
  • Bossové v Ruins of Ahn'qiraj nyní droppují klíče Scarab Coffer Key, které mohou být použity k otevření Scarab Coffers. Tyto klíče jsou omezeny na zónu Ruins of Ahn'qiraj a vydrží 17 hodin. Tato změna platí stejně tak i pro Greater Scarab Coffer Keys, které slouží k otevření Large Scarab Coffers.
  • Hráči, kteří pomocí Dungeon Finderu navštíví náhodný Heroic dungeon, už nadále nebudou locknuti k té konkrétní instanci. Dříve hráči, kteří danou instanci navštívili pomocí Random Dungeon služby, nemohli v ten den vejít do této instance manuálně přes portál ani se do něho nemohli dostat přes Dungeon Finder. Hráči by nyní měli být schopni navštívit specifický dungeon nehledě na to, co v ten den splnili a navštívili pomocí Random Dungeon možnosti.
  • Guild Standards se dají už konečně používat ve Firelands. Doba trvání byla navýšena na 15 minut a jejich efekt dosáhne až 100 yardů do okolí a ovlivní i mrtvé hráče.

Rasy

  • Raciálka orků, Blood Fury, nyní navyšuje spell power namísto spell damage.

Předměty

  • Dragonwrath, Tarecgosa's Rest: Šance na procnutí efektu této zbraně byla snížena.

User Interface

  • Místa, kde lze provádět Archeologii, budou viditelná kromě mapy světa i na minimapě.
  • Vyhledávání v batozích
    • K batohům bylo přidáno vyhledávácí pole, které umožní hráčům hledat konkrétní předmět v jejich bance, guild bance, Void Storage a batohu.
  • Guildy s neaktivním guild leaderem budou moci za určitých podmínek převzít moc nad guildou. Už brzy budou dostupné další informace.
  • Reforging interface bylo vylepšeno.
  • Místa, která jsou sledována vaším Quest Trackingem, se budou vedle mapy světa zobrazovat i na vaší minimapě.
  • Mapa světa nyní zobrazuje ke každé zóně doporučený level.



Naposledy upravil/a Hanzik 28.10.2011 v 21:18:28.

Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet