Blizzard Must Be Crazy! - Pillars of Creation

Pillars of Creation

Frakce: obě

Lokace: různě

Questgiver: Khadgar

Potřebný level: 100

 

Broken Shore skončilo zdrcující porážkou a ústupem jak Aliance i Hordy. Aliance neví, proč se Horda stáhla, Genn Greymane si myslí, že je Sylvanas předhodila démonům. Anduin Wrynn se však snaží nenechat se strhnout všeobecným míněním a snaží se prosadit názor, že ať už se stalo cokoliv, vést válku na dvou frontách by bylo pošetilé a tak veškeré pochybnosti musejí jít stranou. Horda zase naopak přišla o Vol’jina a novým náčelníkem byla jmenována Sylvanas. Ovšem jedno je jisté: obě strany ví, že musejí vyřešit pár dalších věcí, které nesnesou odkladu. A iniciativu vyvine, jak jinak, hlavně Khadgar.

Když se procházíte po svém hlavním městě, uvidíte před sebou shluk arkánové magie. Tohoto konstrukta jste viděli už v minulosti v honbě za prstenem na Draenoru a tak víte, že patří arcimágovi. A když k němu přijdete blíže, už vás ani neudiví, že promluví Khadgarovým hlasem.

„Mé omluvy, že přerušuji tvůj boj proti Legii,“ řekne vám, „ale musím si vyžádat tvou pomoc z hlediska… diplomacie řekněme. Stojíme proti nevídané hrozbě a tak musíme zůstat jednotní a spolupracovat. Bohužel někteří s tím nesouhlasí.“ Moc dobře víte, o koho jde a tak se nevyptáváte. „Prosím, připoj se ke mně vně Violet Citadel v Dalaranu. Město jsme přesunuli do Eastern Kingdoms, takže ho najdeš nad Karazhanem.“ Mágové ve vašem městě již mají připravený portál a tak jen stačí sledovat instrukce a projít jím až do Dalaranu.

Portál vás teleportuje na Krasus‘ Landing a vy se vydáte k majestátní stavbě. Město znáte jako svoje boty, jen si za ta léta možná musíte rozvzpomenout, kde co najdete. Vystoupáte po schodech a pohledem vyhledáte arcimága.

„Jaká byla cesta?“ zeptá se vás zdvořile. „Vypadá to, že jsme přesunuli Dalaran z jedné temné a ponuré země do druhé. Alespoň je tu větší teplo.“ Khadgar se zhluboka nadechne a zavře oči. „Musím uznat, že být takhle blízko Karazhanu ve mně vyvolává mnoho vzpomínek.“

„Jak tedy můžu pomoct?“ dovolíte si přerušit mágovo rozjímání.

„Útoky Legie se budou jen a jen zvyšovat. Proto je nezbytné, abychom byli jednotní. Proto chci docílit toho, aby se Horda mohla vrátit zpátky do Dalaranu. A to se někomu nemusí líbit.“ Ať už patříte k Hordě či Alianci a máte názor jakýkoliv, stejně víte, že si arcimág prosadí své. „Důvěřuj mému úsudku. Svět, který je sám ve válce, nemůže stát proti Legii.“

Vyrazíte směrem ke vchodu do Citadely, kde jsou již shromážděni členové Velké šestky. Je zde Karlain, Vargoth, Modera, Ansirem a Jaina. Šestý člen stojí vedle vás.

„Rada už se sešla. Nesmíme je nechat čekat." Když vstoupíte dovnitř, Khadgar vám ještě zašeptá: „Tohle by mohlo být lehce nepříjemné. Jsi připraven?“ Přikývnete a Khadgar začne. „Děkuji, že jste se takhle brzy sešli.“

„Khadgare,“ promluví Jaina, „nemáme čas plýtvat časem na nějaké schůzky. Legie je na postupu a Horda zbrojí.“

„Dobrá, pak tedy přejdu rovnou k věci. Aby Kirin Tor mohla bojovat v plné síle, budeme potřebovat pomoc Hordy. Takže chci její mágy pozvat zpět do města.“

Jaininy oči se rozšíří šokem. „NIKDY! Slyšíš mě Khadgare?“

„Jaino, všichni víme, čím sis prošla. Ale tohle je o-“

„Vyhladili Theramore! Nechali nás napospas Legii na Broken Shore! Znovu a znovu dokazují, že jsou to monstra a zbabělci!“

Khadgar si povzdychne. „Chtěl jsem to udělat po dobrém. Se vší úctou, nechám o tom hlasovat.“

„Dobrá tedy,“ zavrčí čarodějka. „Ale zvaž své rozhodnutí velmi pečlivě. Jestli necháš ty krysy vpustit zpátky do tohoto města, už mě tady neuvidíte.“

Arcimág si rozhořčené Jainy nevšímá a tak začne: „Pro umožnění mágům Hordy vstup do tohoto města říkám „ano“.“

„Ano,“ řekne Karlain.

„Ano,“ přidá se Vargoth.

„Ne!“ zavrčí Jaina.

Ansirem se rozhodne ji podpořit. „Ne."

Konečné slovo má Modera. „Ano.“

Khadgar se kolem sebe spokojeně rozhlíží, zatímco Jaina má co dělat, aby na tváři udržela neprůhlednou masku. „Hlasy rozhodly. Je mi to líto Jaino, ale nebezpečí, kterému čelíme, je teď mnohem větší, než kdy dřív.“

„Jaino, prosím,“ Modera se k ní otočí, „děláme to, co je nejlepší pro Azeroth. Neodcházej!“

„Tahle rada je slepá,“ odsekne čarodějka. „Až vás Horda zase zradí, pamatujte, kdo vás varoval. Sbohem.“ Pozvedne ruku a zmizí v záblesku jasného světla.

„Bylo to… těžké,“ začne Khadgar, zatímco zaujímá Jainino místo. „Ale musíme jít dál. Pošleme náčelníkovi Hordy dopis. Máme válku, kterou musíme vyhrát.“

Než se všichni stačí vzpamatovat, do síně přiběhne trpaslík. Dle jeho klobouku a ošoupaných šatů poznáte Branna Bronzebearda. Ani se ho nestačíte zeptat, čemu vděčíte za tak vzácnou návštěvu, trpaslík spustí.

 

PoC

 

„Můj brácha Magni, bejvalej král Ironforge, se změnil v diamant, když zkoušel nějakej titánskej rituál. A zůstal zkamenělej v srdci města celý roky,“ řekne vám udýchaně Brann. „A teď se ke mně doneslo, že se probral… a že zná způsob, jak porazit Legii!“ Zatají se vám dech, ale rozhodnete se poslouchat dál. „Poslyšte, nevim, jestli se Magni zbláznil anebo je to pořád von. Ale jestli je tady aspoň maličká šance…“ Na chvíli se odmlčí a pak zakroutí hlavou. „Říkali mi, že si pro sebe mumlal jméno Ulduar. Takže tam určitě míří! A byl bych fakt rád, kdybys ty aj Khadgar šli se mnou!“ Pohlédnete na arcimága, jestli se vším souhlasí. Všechny jeho snahy vedou k tomu, aby zastavil Legii, takže je zbytečné po něm chtít odpověď.

„Jen řekni a dem!“ popožene vás Brann. Přikývnete a trpaslík vybalí z batohu titánský přístroj, který položí na zem. Ten se rozloží a začne tyrkysově zářit.

„Mimiron mi dal teleport… v případě mimořádnejch situací. A myslim, že je načase ho použít!“

„Ulduar skrývá mnohá tajemství,“ přikývne Vargoth, ohromen přístrojem.

„Nemohu se dočkat, až Magniho zase uvidím,“ řekne Khadgar a vykročí k teleportu. „Už je to dlouho.“

Ještě než vkročíte do teleportu i vy, Modera vám popřeje mnoho štěstí. Přenesete se do Ulduaru. Tu chodbu před vámi velmi dobře poznáváte. Rovně po schodech se jde ke Kologarnovi, zatímco směrem doprava vás cesta zavedla k Algalonovi. A přímo před vámi stojí mechanický gnóm.

„Vítejte zpět v Ulduaru!“ řekne vám robotickým hlasem. „Mluvčí už na vás čeká v Celestial Planetarium. Následujte mě, prosím!“

„Mluvčí?“ Brann pozvedne obočí. „To je můj brácha, ty pekelná mašinko!“

„Vsadím se, že Ulduar je mnohem tišší místo od doby, co jsi tu byl naposledy, Branne,“ popíchne ho Khadgar.

„Správci si vyžádali opravy infrastruktury Ulduaru,“ pokračuje mechanická bytost, zatímco vás provádí chodbou. „Smrtelníci jsou skvělí, když přijde na boj, ale ten nepořádek… Nic ve zlém, samozřejmě.“

„To mi povídej,“ přitaká Khadgar. „Trvalo týdny uklidit banketní síň poté, co-“

„Počkej,“ Brann se zarazí a pozvedne ruku. „necejtíš něco divnýho, Khadgare? Začínám mít takovej povědomej pocit… a vůbec se mi to nelíbí!“

Sotva to dořekne, uslyšíte v hlavě děsivý šepot: „Jsi jen figurkou neviditelných sil.“

A nato vás obklopí nazelenalý kouř a z něj se zhmotní Beztvářní.

„Ale né,“ povzdychne si gnóm, „správci po mně zase budou chtít vyplnit hlášení o nehodě!“ Zatímco gnóma trápí jen vyplňování papírů, vás a Khadgara plně zaměstnávají přisluhovači Starých bohů.

Když se probijete skrz ně, váš průvodce zní starostlivě: „Obrana města byla ohrožena. Jednotky přidělené k ochraně Mluvčího mi neodpovídají!“

„To můžou bejt Starý bohové!“ vyleká se Brann. „Třeba nejsme jediný, který se snažej nalízt cestu dovnitř!“

„Vskutku!“ souhlasí Khadgar. „Myslím, že bychom měli zrychlit tempo.“ Rozeběhne se k planetáriu.

„Zastavte vetřelce!“ ozve se démonický hlas z dálky. „Musím zjistit, co náš vězeň ví!“

„Branne!“ následuje ho vám známý hlas. „Snaží se mi dostat do hlavy!“

„Magni je tady!“ vyhrkne Brann a snaží se dohnat Khadgara. „Musíme ho zachránit!“

Doběhnete ke křižovatce, a když chcete zahnout doprava, zastaví vás bariéra ze zelených plamenů. „Dobře, že mám zkušenosti se snímáním těchto bariér.“ Arcimág se na vás podívá. „Dej mi povel a sejmu ji.“

„Zatímco tohle máte pod kontrolou,“ ozve se vás průvodce a pomalu couvá zpět, odkud přišel, „musím se věnovat dalším hostům. Omluvte mě!“ A nechá vás napospas osudu.

„Musíme zachránit Magniho!“ řeknete naléhavě a tenhle povel Khadgarovi stačí. Vběhnete do sálu a narazíte na démony, kteří drží Magniho v řetězech. „Zabte toho mága!“ vykřikne největší z nich. „Gul’dan chce jeho hlavu!“

„Vyřiď svému mistrovi, že jsem si svou hlavu docela oblíbil,“ odpálkuje ho arcimág. Boj je tuhý a démoni se nechtějí vzdát svého vězně snadno, ale nakonec je přemůžete a podaří se vám trpaslíka osvobodit.

„Ahh, mnohem lepší!“ oddychne si Magni, když vstane. Vidíte, že není z masa a kostí ale doopravdy z diamantu.

„Magni! Rád tě zas vidim!“ Brann se k němu rozeběhne a bratrsky ho obejme. „Ale proč si vopouštěl Ironforge? Proč si šel sem? Co se stalo s-“

„Vim, že máš hodně votázek,“ zarazí ho Magni gestem ruky, „ale ty musej počkat. Čas se krátí. Chce, abych předal hodně důležitou zprávu.“ Míří pomalu k planetáriu a vy za ním. „Rituál změnil moje tělo, ale taky mi umožnil začít slyšet hlas samotnýho Azerothu. A vona nejni jen kus šutru. Je to titán!“

 

PoC

 

„Titán?“ podiví se Khadgar. „To vysvětluje… hodně věcí.“

„Můj vlastní brácha se změní v diamant a začne mluvit s titánama?“

„Je toho víc, abych pravdu řek. Poďte se mnou dovnitř planetária a já vám ukážu pravdu.“ Zastavíte se před velkými železnými dveřmi.

Brann si je dlouho nedůvěřivě prohlíží. „Nebudem potřebovat klíč?“ Magni se zasměje.

„Brácho… JÁ sem ten klíč.“ Udělá pár gest rukou a vy slyšíte i vidíte, jak se do pohybu dává mechanismus a velké dveře se nakonec otevírají. „Pamatuješ si na todle místo, Branne?“ zeptá se Magni, když vkročí dovnitř a vám se otevře pohled na kulatou síň s vysokým stropem a zrcadlovou podlahou.

„Jasně, že jo! Začínám si vzpomínat na Algalona!“ souhlasí Brann.

„Souhvězdnej dělal jen svou práci. Ale nakonec ste mu dali pořádnou lekci.“ Magni uvede do pohybu další mechanismus a tentokrát se před vámi objeví ozvěna samotného Algalona.

„Možná je to právě vaše nedokonalost, která vám dává svobodnou vůli,“ řekne chladným hlasem Souhvězdný. „A pomáhá vám to přežít všechny možné kosmické odchylky. Přetrváte tam, kde i samotné výtvory Titánů selhaly.“ Echo zmizí a Magni se k vám otočí.

„Když byli Starý bohové poražený, správcum byl danej úkol, aby dali světu pořádek. A titáni jim dali ku pomoci pět mocnejch artefaktů… Pilíře Stvoření! A když bylo všecko hotový, správci Pilíře prostě už nepotřebovali. Ale jak už to bejvá, hodně relikvií stejně skončí v rukách smrtelníků.“

„Tvůj příběh zní povědomě,“ přeruší Khadgar Magniho monolog. „Už jsem o těch Piliřích někde slyšel.“

„Jasně, že jo, Khadgare,“ přikývne král. „To vědění bylo předaný ke střežení Strážci Tirisfalu a furt je tam, kde by mělo bejt.“

„Karazhan!“ uvědomí si Khadgar. „Samozřejmě. O těch artefaktech jsem četl v Medivhově starobylé knihovně.“

„Musíte najít Pilíře Stvoření!“ Magni naléhavě rozhodí rukama. „Jenom jejich společná síla dokáže zapečetit bránu Legie! Je to jediná možnost, jak ju zachránit!“

„Není to každý den, kdy mě sama planeta navede do mé vlastní knihovny,“ řekne arcimág s nadsázkou. „Děkuji, Magni. Půjdu do Kharazhanu.“ Poté pohlédne na vás a přikývne. „Sejdeme se na druhé straně,“ a projde portálem.

„A co ty, brácho?“ zeptá se Brann. „Pudeš zpátky do Ironforge?“

„Ne, Branne. Má pro mě další povinnosti. Ale klidně zůstaň, jestli si chceš popovídat.“

„Rád bych, ale myslim, že někdo pro mě má práci, kterou musíme udělat,“ a pohlédne na vás.

„S tim sem počítal,“ přikývne Magni. „Vopatrujte se. Brzo se zase uvidíme.“

Rozloučíte se s oběma trpaslíky a projdete portálem za Khadgarem. Ovane vás vlažný vítr a kolem vás se rozprostřou rozeklané šedé skály. Poznáváte Karazhan.

Khadgar už stojí u vchodu a čeká na vás. „Informace, která nám dal Magni, byly hodně důležitými, co se týče boji proti Legii. A samozřejmě jsem rád, že jsem ho zase viděl.“ Arcimág se nadechne, jakoby si tím mohl dodat odvahy. „Tak a teď najít něco o těch Pilířích Stvoření.“ Přikývnete, že Khadgarovi pomůžete. „Je dobré mít přítele, který naslouchá titánům. Je načase vejít do Karazhanu. Určitě ti nemusím připomínat, že je to nebezpečné místo. Jsou tam hotová oblaka kouzel, které protkávají celou věž, a konfrontace s takovými energiemi by mohla být… nemilá.“

Polknete naprázdno, ale rychle se oklepete. Půjde s vámi přeci Khadgar. „Běž napřed. Připojím se k tobě uvnitř. Potřebuji pár chvil… abych si urovnal myšlenky. Mám na tohle místo až příliš mnoho vzpomínek.“

Naprosto to chápete a tak vystoupáte po schodech, zaberete za kliku a se zvukem vrzajících pantů masivní dřevěné dveře otevřete a vejdete. Temná chodba je chladná a vás ovane odér zatuchlých knih. Všude jsou pavučiny a po zemi cupitají pavouci. Když ujdete pár kroků, Khadgar se zhmotní na terase nad schody. „Už vím, kde bychom mohli najít nějaké záznamy o Pilířích Stvoření,“ řekne vám, zatímco si smetává z ramene smítka prachu. „Ale dostat se tam bude možná trochu… obtížné.“ Zhluboka se nadechne a vy s ním. „Máme hodně věcí na práci a málo času. Jsi připravený?“

„Můžeme jít!“ řeknete Khadgarovi a bok po boku se s ním vydáváte do útrob věže.

„Byl jsem pryč příliš dlouho. Obávám se, že věž je od té doby v havarijním stavu. Prosím, omluv ten nepořádek.“ Usmějete se nad tím, že máte v patách Plamennou Legii a arcimága zaměstnávají myšlenky o úklidu Karazhanu. „Heh, pamatuji si přesně ten den, kdy jsem přišel. Mladý a nervózní… vyslán Kirin Tor, abych studoval od slavného mága Medivha.“

Jakoby věž sama slyšela, o čem mluvíte, a před vámi se objeví přízraky minulosti. Mladý mág vedený po schodech starším sluhou Moroesem.

„Nechcete klapky na oči?“ zeptá se přízrak Moroese. „Ostatním studentům velmi pomohly ignorovat ty znepokojivé vize všude kolem.“

„Uh… ne, děkuji. Co se stalo s ostatními studenty?“ zeptá se nervózně mladý Khadgar.

„Nebyl jsem první, kdo byl vyslán, aby studoval u Medivha,“ ozve se váš Khadgar. Stále stoupáte vysoké schody, kterým snad není konec. „Vlastně jsem byl jediný, koho za učně přijal.“ Konečně se dostanete do sálu s vysokým stropem a na ochozu nad vámi vidíte přízrak Medivha.

„Vypadá to, že mladý špión konečně dorazil,“ řekne Medivh chladným břitkým hlasem.

„Trvalo mi dlouho, než jsem si získal jeho důvěru,“ váš Khadgar na to. „Úklid knihovny nebyl ten nejzářivější start mé kariéry, ale naučilo mě to, že vše, co mi Medivh nakládal, byl test. Příprava… pro něco velkého.“ Arcimág setřese všechny vzpomínky a myšlenky a přejde s vámi místnost až ke vchodu na schodiště. Zdá se, že je zatarasen magickou bariérou. „Když jsem tu byl naposledy, nechal jsem tu pár… bezpečnostních opatření,“ vysvětlí vám. „Za těmito zdmi je mnoho tajemství a mnoho těch, kteří se nezastaví před ničím, aby se k nim dostali.“

 

PoC

 

Khadgar začne magickou bariéru rušit. „Hmm, vypadá to, že některé z mých zabezpečení byly pozměněny. Oči na stopkách, dokud tu bariéru nezruším.“ Jakoby ozvěny minulosti opět slyšely, co říkáte a znovu se ozve Medivhův hlas: „Kruh se uzavírá. Stráže, přivítejte naše „hosty“!“

„Stráž! Pozor!“ vyhrkne Khadgar. Otočíte se a jen tak tak uhnete rozlícenému kamennému golemovi. Ožene se po vás, ale není to nic, s čím byste si neporadili. Když golem padne k zemi, ozve se dunění. A přetrvává. Zdi se začínají třást a ozývá se nepěkné hučení magických energií.

„Ochrana věže byla prolomena! Cítím, jak úponky Medivhovy magie rvou má zabezpečení na kusy!“ Khadgar nechá bariéru bariérou a rozeběhne se zpět ke schodům a vy za ním. Jak to vypadá, nejste sami. Po schodech se proti vám řítí démoni.

„Cesta je volná!“ vykřikne jeden z nich. „Přesně jak velký předpokládal! Věž je naše!“

Arcimág pozvedne ruku a vytvoří silnou magickou bariéru. Démoni se před ní zastaví a pokouší se dostat skrze ni. Avšak ani démonické čepele jí neproniknou. Khadgar se znovu obrátí zpět a běží k bariéře. „Tohle je nezdrží dlouho. Musíme se dostat do knihovny! Sargeras ví, že jsme na stopě Pilířům!“ Stoupne si k jedné stěně a ruku položí na kámen. „Potřebuji, abys mi pomohl odstranit tu bariéru. Pojďme zkusit tyhle runy. Mohl bys položit tvou ruku na kámen?“

Stoupnete si ke druhé stěně, položíte ruku na zářící znak a zkoušíte magickou stěnu odstranit. Chvíli se nic neděje a nevypadá to, že to zabírá, ale bariéra nakonec slábne, až se rozplyne úplně. Vyběhnete po schodišti, div nezakopáváte. Když už jste v patře, vidíte, jak se dává do pohybu další golem.

„Ochrana! Jdou po nás další hlídky! Ještěže mám v rukávu pár dalších triků.“ Mág vytvoří magickou bariéru, do které začne golem bušit, ale není mu to nic platné. „Ta kniha,“ pohodí hlavou ke stole u stěny, „tě vezme do knihovny. Běž a buď připraven na všechno!“ Cítíte se provinile, že Khadgara necháváte napospas osudu démonům a rozlícenému konstruktu, ale nemáte na vybranou. Dotknete se knihy a jste teleportováni do knihovny, kde jste kdysi porazili echo Nielase Arana. Kolem létají knihy a moc přátelsky nevypadají. Což si potvrdíte ve chvíli, kdy k nim uděláte krok, a celý houf se na vás sesype. Jakmile agresivní svazky utlučete botou, uprostřed místnosti se zjeví Khadgar.

„Jestli máme mít nějakou šanci Legii alespoň pozastavit, musíme mít stráže na naší straně. Budeš je ale muset nejdříve porazit, než má kalibrace zabere. A nemusíš být něžný!“ Protáhnete si prsty a začnete bojovat s golemy, kteří se vyřítí proti arcimágovi ve chvíli, kdy započne zaklínadlo. Jeden po druhém se golemové vypínají a Khadgar je může přenastavit.

„Reaktivuj je. Já mezitím zabezpečím dveře a pak stráže pošleme proti Legii. To by nám mělo poskytnout nějaký čas.“ Aktivujete stráže a ty se vydávají ke dveřím teleportovat se za pochodující armádou.

„Nemůžeš nás zastavit, mágu!“ ozve se za víc a víc hlasitým duněním hlas démona. „Tvůj předchozí mistr nám otevřel cestu k vítězství!“ Zem se znovu otřese a pár knih spadá z polic.

„Už mám toho démona vážně, VÁŽNĚ plné zuby!“ zavrčí Khadgar a rozeběhne se k policím. „Vědění o Pilířích musí být někde tady! Musíme ten svazek najít!“ Nad Khadgarovou dlaní se zhmotní shluk arkánové energie, která začne prohledávat police a přelétává od jednoho svazku ke druhému.

„Tady? Ne…Tady! Ne,“ mumlá si pro sebe arcimág. Malé světélko slétne ke stolu mezi poházené knihy a zastaví se nad malým svazkem. „Může to být…? ANO! To je ono!“ Otřesy jsou čím dál silnější. Neváháte a popadnete knihu. Pak se otočíte ke Khadgarovi.

„Máme, pro co jsme přišli. Ale bylo by ode mě nedbalé, kdybych se nepokusil obnovit obranu Karazhanu. Medivhovi hodně dlužím. Býval to dobrý člověk, dokud se nestal pěšákem Sargerase.“ Moc se vám tu arcimága nechávat nechce, ale vzpomínáte si, že se o sebe dokázal vždycky postarat. „Vem tu knihu Modeře. Brzy se k tobě připojím.“ Ještě než projdete portálem, arcimág vám položí ruku na rameno. „A… děkuji.“ Mírným pokývnutím mu popřejete hodně štěstí a projdete portálem.

 

PoC

 

Když se zhmotníte ve Violet Citadel, vidíte, že jste přešli z deště pod okap. Ale mohlo vám dojít, že pokud se démoni probili do Karazhanu, nad kterým levituje Dalaran, město mágů také nebude ušetřeno. Budovy olizují zelené plameny a na měšťany útočí démoni. Ale svazek, který držíte v rukách, má přednost. Pohledem vyhledáte Moderu.

„Chvíli poté, co jste odešli, na nás zaútočila první vlna,“ začne vám líčit čarodějka. „Pořád je držíme zkrátka… alespoň prozatím. Tu knihu nechám u sebe do doby, než budu mít možnost ji prostudovat,“ a svazek si od vás převezme. „Dobrá práce. Ráda bych se jednoho dne také ponořila do vědění knihovny v Karazhanu. Alespoň myslím, že bych měla…“

Netrvá dlouho a před vámi se opět zhmotní Khadgarův pomocník, který opět promluví jeho hlasem. „Dalaran je pod útokem! Legie se nás snaží shodit z oblohy! Potřebujeme Pilíře stvoření, abychom Legii zatlačili zpátky do Spletitého podsvětí a zachránili náš svět.“ Není to nic, co byste nevěděli, ale také víte, že Khadgar to jen tak nenechá.

„Setkej se se mnou v Dalaranu. Mám plán. Šíleně nebezpečný plán… ale přesto plán!“ Slova „Khadgar“ a „bezpečí“ nejde dohromady. Jste zvyklí, že dokud budete mágovi pomáhat, budete muset dělat šílené, nebezpečné a možná i sebevražedné věci. Setkáte se s ním tedy v Chamber of the Guardian uprostřed města.

„Trochu jsem zacelil obranné mechanismy Karazhanu jak nejlépe jsem dovedl, ale mám pochybnosti o tom, jak moc velký nápor dokáží zvládnout. A stejně máme na starost jiné věci. Gul’dan poslal své poskoky na Dalaran. Chce, aby tohle město zmizelo… ale neuděláme to po jeho.“ Pozvednete obočí a jste zvědavi, jak šílený plán to tentokrát bude. „Věřím, že Dalaran by mohl být hlavní základnou odboje proti Legii, kde by se mohli setkávat hrdinové Aliance i Hordy a spojit se proti společnému nepříteli. Tak se pusťme do práce.“

„Dobrá, jaký je tedy plán?“ zeptáte se. „Přenesení Dalaranu sem bylo původně zamýšleno jen jako přechodné řešení. Ale asi budeme muset odletět dříve, než jsme plánovali. Přenést město z jednoho konce světa na druhý není žádnou překážkou. Ale nestabilní energie by mohly mít na svědomí nežádoucí vedlejší efekty. Arkánové anomálie dokáží ve městě nadělat pěknou neplechu. Jejich přítomnost by tedy mohla mít za následek velkou nestabilitu během přenosu. A to si nemůžeme dovolit.“ Khadgar vám tedy do rukou vrazí krystal. „Arcimágyně Modera a já budeme dál studovat svazek, který jsme nalezli v Karazhanu. My ty Pilíře NAJDEME.“ Pak se zarazí a na tváři se mu objeví zamyšlený výraz. „Hmm… což mě přivádí k myšlence… Prodiskutujeme to, až najdeš ty anomálie.“

Budete po městě pobíhat s radarem na anomální anomálie? Samozřejmě! A čím víc to pípá, tím blíž jste! Město napadají démoni, ale žádný problém. Vy si budete pobíhat po městě s pípajícím krystalem v ruce. Samozřejmě pro dobro světa! Kdepak… nepípá to. Musíte si holt poradit se svou intuicí. Jednu z anomálií najdete ve skleníku. Zamíříte na ni a zneškodníte ji. Další poletuje po ulici a jednu naleznete přímo u Antonidovy sochy. Poslední je u Violet Citadely. A celou dobu vám váš úkol znemožňují démoni, kteří pochodují ulicemi.

Když tedy zneškodníte poslední anomálii, vrátíte se zpět za Khadgarem, který už není sám, ale jsou zde všichni členové Velké Šestky, až na Jainu, jejíž místo zaujal Kalec.

„Dobrá práce,“ pochválí vás Khadgar. „Teď už jen musíme určit lokaci.“

„Neříkal jsi, že si promluvíme o té knize?“ připomenete mu.

„Prolistovali jsme tu knihu celou. Našli jsme plno vodítek o Pilířích Stvoření, ale nejdůležitější informace chybí: kde ty Pilíře najdeme.“ Khadgar uvidí zklamání ve vaší tváři a tak začne jinak. „Naštěstí máme přístup k expertovi celé věci. Autor této knihy, Alodi, byl prvním Strážcem Tirisfalu. Jeho duch je navždycky spjat s Výhní Strážce, která byla ponechána v naší úschově. Myslím, že je načase ho povolat.“

„Můžeme,“ dáte povel. Khadgar předstoupí před radu a pozvedne ruce. „Povolávám ducha prvního Strážce!“ řekne obřadně a zanedlouho se před ním zjeví duch muže ve zdobné róbě. Khadgar mu přikývne na pozdrav. „Buď zdráv, Alodi. Jmenuji se Khadgar, jsem arcimágem Kirin-“

„Znám tě,“ přeruší ho Alodi. „Učedník, který odmítl břímě, které jsem já sám jednou nesl. Co ode mě potřebuješ?"

„Plamenná Legie se vrátila,“ začne Khadgar. „Prohledali jsme celou knihovnu v Karazhanu kvůli knize, kterou jsi napsal: „Pozoruhodné starožitnosti prastarého Azerothu“.“

„Hledáme pět artefaktů známých jako Pilíře Stvoření,“ přidá se Modera. „Nenapsal jsi, kde přesně bychom je našli.“

„Samozřejmě, že ne!“ rozlítí se Alodi. „Pilíře jsou zhmotněním prastarých sil. Ani já jako Strážce jsem se neodvažoval s nimi zacházet!“

„Nalezení těch artefaktů je stěžejní!“ nedá se Khadgar. „Pilíře jsou naší jedinou šancí, jak zapečetit portál Legie v Sargerasově hrobce!“

„No tak dobrá,“ povolí nakonec Strážce. „Můj výzkum mě kdysi dovedl na Broken Isles. I když jsem nikdy nezjistil jejich přesný výskyt, věřím, že budou v držení národů této prastaré země.“

„To nám alespoň dává vodítko, kde začít,“ otočí se Modera na Khadgara. „I kdybychom měli prohledat každičký kousek ostrovů, pokud to bude nutné.“

„Musíte si ale pospíšit,“ řekne Alodi naléhavě. „V rukách Legie by Pilíře Stvoření mohly znamenat naprostou zkázu našeho světa. Hodně štěstí.“ Pokloní se a znovu se rozplyne. Dlouho je ticho, které nakonec prolomí Khadgar.

„Sice neznáme přesnou lokaci Pilířů Stvoření, ale zato víme, kde začít. A prohledáme každičký kout Broken Isles, dokud je nenajdeme. Útoky Legie se stupňují. Musíme připravit Dalaran na přesun k Broken Isles. A také nabrat dostatek sil. Přesun města bude vyčerpávající.“

Mágové se tedy připravují a vy mezi tím děláte, co můžete, abyste zachránili Azeroth. Poté vás vyhledá opět Khadgarův pomocník.

„Broken Isles je naše destinace,“ řekne vám. „Kouzlo, které přenese Dalaran do nové lokace není jednoduché. A bude vyžadovat plné soustředění celé Rady. Vzhledem k tomu, že Jaina… chybí, Kalecgos z Modré dračí letky nám nabídl pomoc. Legie podniká veškeré kroky k tomu, aby nás zastavila, ale my vytrváme. Je zas začít!“

Dorazíte tedy do Dalaranu a oslovíte Khadgara. „Jsem připraven.“

Dalaran se podařilo přesunout bez problémů. Stojíte na ulici, trochu se vám točí hlava, ale není to nic hrozného. Pak uvidíte, jak na vás mává Emissary Auldbridge.

„Ah, jsem rád, že už ses probral,“ řekne vám. „Členové Šestky se teď zotavují. Intenzita teleportačního kouzla byla pro ně vyčerpávající. Zdá se, že jsi trochu ztratil pojem o čase, ale aspoň ses neprobral zaseknutý ve zdi!“ To je možná jediné štěstí. A jak se říká, vždycky může být hůř.

„Dalaran se přesunul k Broken Isles, kde bude působit jako výchozí bod celého našeho tažení. Za Azeroth!“

 

Zpět na seznam questů


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

freetry 22.05.2023 22:42

Septic arthritis is a common complication of osteomyelitis when the involved bone has a metaphysis which is intracapsular e <a href=http://viagr.buzz>natures viagra</a> None of the reported P values have been adjusted for multiple comparisons, but the P values required for statistical significance of post hoc tests as determined using a step down Bonferroni procedure 30 are provided in the legend to Table 2

godlike 01.09.2016 11:07

sw1tchCZ
Kronika... A trochu se ti to pomotalo... Azshara je královna Nag. N'zoth je Old God. A Azeroth je jméno planety, která má v sobě duši titánky. Víc se opravdu dozvíš v té kronice takže za domácí úkol koupit a přečíst.
Kroniku mám doma ale mám na čtení moc věcí .Fakt se do toho budu muset brzo pustit

sw1tchCZ 01.09.2016 09:54

godlike
Nelíbí se mi to prej ho vede Titánka ale tady už přeci dávno nejsou kdo to teda je N´zoth? nebo Azsara?
Kronika... A trochu se ti to pomotalo... Azshara je královna Nag. N'zoth je Old God. A Azeroth je jméno planety, která má v sobě duši titánky. Víc se opravdu dozvíš v té kronice takže za domácí úkol koupit a přečíst.

Esperanta 31.08.2016 22:23

godlike
Nelíbí se mi to prej ho vede Titánka ale tady už přeci dávno nejsou kdo to teda je N´zoth? nebo Azsara?
Přečti si Kroniku.

Bellatrix 31.08.2016 22:22

godlike
Nelíbí se mi to prej ho vede Titánka ale tady už přeci dávno nejsou kdo to teda je N´zoth? nebo Azsara?
Doporučuji přečíst Kroniku, ta v tomhle spoustu věcí vyjasňuje.
Šéfredaktor WoWfan.cz

orbitaak 31.08.2016 22:12

godlike
Nelíbí se mi to prej ho vede Titánka ale tady už přeci dávno nejsou kdo to teda je N´zoth? nebo Azsara?
Azeroth predse... Je to slumbering Titan

godlike 31.08.2016 21:52

Nelíbí se mi to prej ho vede Titánka ale tady už přeci dávno nejsou kdo to teda je N´zoth? nebo Azsara?

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet