Problémy s nevyvážeností Azerite traitů a povolání

  Azerite    class    bluepost   

Datadisk je s námi sice jen pár týdnů, ale už tak je Blizzard bombardován komunitou ohledně nevyváženosti povolání a Azerite traitů. Hráči se neustále vyjadřují na komunitních fórech a Blizzard odpovídá. Nedávno odpověděl na otázku jak vyváženosti povolání, Azerite traitů tak i získávání Azerite zbroje.

 

Blizzard zdroj

Nemohu teď říct, jaké přesně máme plány pro patch, ale rozhodně plánujeme minimálně nějaká vylepšení, které budou obsahovat defenzivní buffy pro Protection Warriory.

 


Jen by mě zajímalo, proč nám nemůžete říct, co plánujete pro nadcházející patch? Už jste nám něco řekli o nadcházejících změnách pro Elemental Shamany, tak proč nemůžete mluvit o Warriorech? Nebo se v dalším patchi pro Warriory nic nezmění?

Mám k tomu několik důvodů. Jednak proto, že nejsem class designer, takže tato rozhodnutí nejsou na mně. A taky proto, že class team se ještě nerozhodl. Shodli jsme se na tom, že Protection Warrioři potřebují víc lásky, ale nejsme ještě 100% rozhodnutí, jaké změny potřebují, což znamená, že ještě nevíme, zda budou změny v patchi či ne. Změny u Elemental Shamanů potřebují patch, jinak bychom je dali do hotfixů.

 

Co se týče nadcházejícího tuningu, nemyslím si, že to vyřeší všechny stížnosti hráčů ohledně Protection Warriorů, ale mělo by to pomoct s dalšími potenciálními úpravami.

 

Nechtěl jsem to říkat (a už vůbec to přisuzovat tobě, Lore) ale nevyváženost povolání je teď vážně špatná. Myslím, že nikdo z nás nechce povolání, která jsou OP nebo překombinovaná. Ale chceme, aby byla vyvážená a přitom natolik kompetetivní, abychom se při jejich hraní cítili pohodlně a věděli, že veškerý náš čas, který do nich vložíme, nám zajistí nějaké dobré místo a budeme mít šanci v současném WoW obsahu.

Nevyváženost povolání je teď velmi diskutované téma jak v komunitě tak interně. Pracujeme na tom. Je to hodně choulostivá záležitost, protože chceme vyřešit problém hráčů, kteří se cítí, že jejich povolání nikdo nikde nechce, ale také se chceme vyvarovat toho, aby hráči přeskakovali na povolání podle toho, která jsou zrovna podle posledních několika týdnů nejlepší (to je také ten důvod, proč tyto změny radši děláme všechny najednou, než po částech, aby si všechno mělo čas si sednout než se udělají další úpravy).

 

Také bych chtěl vznést argument, že i když víme, že vyváženost povolání teď není to pravé ořechové, je stále ještě začátek datadisku, což je skoro *vždycky* hodně vratké pro vyváženost povolání. Musíme na tom zapracovat, udělat pár nerfů a buffů, ale až na tyto příklady naše data ukazují (založené na sta tisících killů bossů, aréna soubojích a dalších), že nevyváženost mezi povoláními není zdaleka tak strašná jako byla na začátku Legionu, WoD nebo MoP, atd.

 

Rozhodně na tom pracujeme a brzy se s vámi podělíme o další informace.

Azerite

Blizzard zdroj

Pár věcí:

Uznáváme, že nevyváženost traitů je teď opravdový problém. Minulý týden jsme udělali nějaká vylepšení a rozhodně jich plánujeme v blízké budoucnosti více (povětšinou zaměřené na traity, které si nevedou úplně dobře). Vidíme, že traity jsou zdrojem veškeré frustrace z celého Azerite systému, kdyby hranice mezi nejlepšími a nejhoršími traity nebyla tak velká, bylo by rozhodně méně frustrující, pokud váš Azerite armor nemá nejlepší možné traity.

 

Též přiznáváme, že situace s Mythic+ Azerite Armor není úplně ideální. Musíme být ovšem velmi opatrní s tím, jak budeme Azerite Armor odměňovat napříč M+ dungeony. V tuto chvíli má získávání Azerite Armoru z raidů větší výhody než získávání čistě z Mythic+, chceme tedy zachovat benefity pro hráče, kteří si dají tu práci se složením a organizací raid týmu. Proto tolik váháme přidat do hry něco jako "garantovaný kus Azerite Armoru" ve weekly truhle. Bylo by to až příliš výhodné.

Ovšem uznáváme, že současné nastavení je frustrující a snažíme se vymyslet lepší možnosti.

Diskuze

Akari 26.09.2018 12:55

Ten azerite armor loot system vymyslel nějaký blbec, který vymýšlel legion legendárky, protože je to tam něco neskutečně špatného, že to není možné. Mám 369ilv, ale pořád nosím 2x340ilv azerite armor, protože z raidu nepadá, z mythic+ padnou pro jistotu nemůže a z weekly truhle nepadá taky nic, hlavně že nás nechtěli naštvat RNG, že by někdo lootnul 1 item a někdo druhý zase 3, takto nás jedině naštvou tím, že RNG vám nepřeje vůbec.

Esperanta 25.09.2018 10:13

Přiznávám se, že zatím mě Azerite systém úplně neuchvátil. To už mě víc bavily Artefakty a světe div se, mě to grindění prostě bavilo a vždycky jsem se těšila jak si otevřu novej trait. Stejně tak ani Netherlight Crucible mě taky neuchvátil. Uvidíme jak to bude vypadat v průběhu datáče ale zatím u mě Artefakty vedou. Nemohu si pomoct.

Šéfredaktor WoWfan.cz

sw1tchCZ 24.09.2018 14:21

Nemuzu si pomoct ale celej ten azerite system mi prijde takovej nedodelanej. To i ty vsemi nenavidene attefakty (jako really co vam na nich tak strasne vadilo?) byly pri prichodu lepsi a honba za traitama plnohodnotnejsi nez ted. V okamziku pridsni totiz artefakt obdahoval jak traity jejichz pocet procentualne zvysovaly staty (dmg output a stamku), samotny traity zlepsovaly ability a dalsi staty a jeste tam byly relicy na ilvl. Ted mame jeden neck jehoz ilvl je z vetsi casti zavislej na repce (celkem 30 ilvl z hitnuti repky) dalsi cast je z grindu (i na artefakt byl grind lepsi) a tri kusy zbroje ktery v spbe maj traity. A jakmile nekdo dostane bis trait nema pro nej cenu upgradovat ilvl toho gearu protoze prijde i bis trait. To i ty relicy byly ze zacatku vymenitelnejsi. Byl to jeden bod traitu, takze clovek prisel jen o cast ne o cely trait. Proste mi prijde ze just chtely zrusit artefakty pac to je old content a ten prece v novem dataci nema co delat a horkou jehlou sesily nejakej neck a k tomu vzaly ze skladu nevyuzitych debilnich projektu tri kusy zbroje s traitama ktery totalne rozbijou kouzlo class pac skoro vsechny bis traity na frost dk jsou generic pro vsechny melee classy... Jakoze nejaky rozdily mezi classama jsou ty tam kdyz uz ani tier sety nejsou. Nakonec to dopadne ze budem mit na vyber melee/ranged dps, tank, melee/ranged healer a tim veskera diverzita skonci...

Reeki 24.09.2018 12:40

Souhlas, není nic horšího, než když vám už konečně padne z HC raidu první azerite item a zjistíte že 340 ilvl je lepší díky bonusu a nezachrání to ani státy 370 ilvlu. Tady je asi něco špatně rozmanitost traitu má být výrazně menší.

Lockdaar 24.09.2018 12:51

Možná, že by ty traity mohli trochu fixnout/vyvážit malinko ale zase to nemůže být srovnaný do takový míry, aby byly ty traity ve finále skoro všechny stejný (jak píše okojehly) - to by bylo podle mého taky špatně...

Reeki 24.09.2018 13:43

@Lockdaar A nebylo by lepší, mít na všech azerite věcech jeden či dva stejné traity, tak jak to bylo na setovkách ? Pak by jen doladily povolání mezi sebou a bylo by to jednodušší a rozhodoval by ilvl.

okojehly 24.09.2018 09:26

Správné traity nejsou právě to o co by mělo jít? To že mám 380ilvl ale má špatné bonusy pro moje hraní mě nutí hledat další verzi. To že je všechny srovnají do latě, plus mínus žádný rozdíl by bylo dost špatné.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet