Profese v Cataclysm

  Cataclysm    profesion   
Profese v Cataclysm


O nové profesi Archaeology nebyla v tomto bluepostu ani zmínka, ale i tak nám Blizzard odkryl slušnou porci o změnách v už dobře známých profesích. Kromě toho nám prozradil něco o nových enchantmentech, minerálech, kytkách a bandážích.

Blizzard zdroj

Berte na vědomí, že všechna povolání jsou stále v hlavní fázi ladění, a i když jsou některá povolání obsázená množstvím informací, neznamená to, že bychom jim dopřávali více lásky než jiným profesím.


Podle všeho se bude nejnovější hodnost jmenovat Illustrious Grand Master (450-525).

Obecně

 

 

  • Všechny perky (Mixology, Toughness, Lifeblood) budou i nadále existovat a s rostoucím levelem se budou náležitě vylepšovat.

 

Blacksmithing, Leatherworking a Tailoring

 

  • Většina zelených (a možná i modrých) předmětů vyrobena během levelování pomocí těchto profesí bude obsahovat náhodně generované staty. Ve většině případů bude část statů pevně daná a část by byla čistě náhodná. Cílem je vytvořit trochu variability, když (například) tvoříte deset stejných druhů bot, které nebudou ve finále naprosto totožné.
  • Věci vyšší kvality, které vyžadují mnohem více materiálu, než jiné předměty, vás odmění více skill pointy. Pokud například vytvoření předměty vyžaduje třikrát více materiálu, než běžný předmět, dostanete až 3 skill pointy.
  • Všechny specializace těchto tři profesí budou odstraněny, protože se nedocílilo natolik očekávané flexibility, jak se původně očekávalo.
  • Aby se odstranil výše uvedený problém, předměty, které vyžadovaly specializaci, budou dostupné a použitelné kýmkoliv.
  • Šití (Tailoring) high-end předmětů v Cataclysm se bude točit kolem jednoho typu látky, které bude možné vytvořit pomocí 5 různých receptů. Každý z nich bude vyžadovat různé materiály a bude mít jinak dlouhý cooldown.
  • Všechny tyto profese budou mít dostupné recepty na vytvoření startovních setů pro PvP výstroj, přičemž jejich kvalita se bude moci každou sezónu vylepšit, aby se udrželo tempo s tím, co bude dostupné za Hero Pointy.

 

Alchemy

 

  • Nové elixíry budou asi o 25% slabší než flasky. Celkově tak můžete získat více statů se dvěma elixíry, ale flasky budou i nadále nejlepší volbou, když budete potřebovat jeden ofenzivní nebo jeden defenzivní stat.
  • Nový unikátní materiál, používaný k vytvoření většiny high-level receptů, bude mít jednodenní cooldown.
  • Nový Mysterious Potion, který půjde vyrobit z běžně dostupných přísad, bude obnovovat manu a zdraví v enormně náhodné škále a někdy dokonce obdaří hráče náhodným efektem jiného elixíru. Rozmezí škály bude od 1 do 20 000 zdraví i many a bude schopen kritického zásahu.
  • Všechny lektvary a elixíry budou mixovány pomocí jednoho základního druhu baňky. Flasky budou i nadále vyžadovat speciální baňky.
  • Dočkáme se samozřejmě i nových Alchemist Stones.

 

Enchanting

 

  • Obecně, množství materiálů vyžadované průměrnými recepty bude o něco mírnější než doposud, zatímco high-end recepty budou i nadále vyžadovat velké množství esencí. Cílem je odstranit zátarasy při levelování Enchantingu.
  • Dokonce se dostane i na prvního peta, zprostředkovaný pomocí této profese.
     
  • Náhled na nové enchanting recepty na zbraně:
     
    • Avalanche – šance na zasažení Nature útokem při melee zásahu nebo zásahu kouzlem.
    • Elemental Slayer – jak už název napovídá, tento enchantment pomůže hráčům dávat bonusové zranění do elementálů.
    • Hurricane – stackující se haste na procnutí.
    • Heartsong – regenerace many pomocí navýšení spiritu při kouzlení řetězových léčících kouzel.
    • Spousta dalších receptů je stále ve vývoji.

 

Engineering

 

  • Engineering je stále v ranné fázi vývoje, ale určitě očekávejte nové vychytávky a hračky, které budete moci použít jak ve svůj prospěch, tak i v neprospěch vašeho milovaného nepřítele – hračky, výbušniny a také nějací peti. Samozřejmě nezapomeňme i na supersilné mechanické luky, kuše a pušky.
  • Obecně chceme zachovat Engineering jako profesi na vytváření zábavných předmětů, ale zároveň bychom také chtěli otevřít možnost pro výhodné obchodování s ostatními hráči.

 

Inscription

 

  • S hromadou změn v povoláních přibude i nespočet nových glyphů s množstvím nových funkcí.
  • Minor glyphy jsou extrémně nevyrovnané mezi jednotlivými povoláními, tudíž je nyní práce soustředěna na pročištění těch nepotřebných a zajištění toho, aby hráč mohl používat hlavně ty, které ho budou bavit.
  • Budou přidané i nové Darkmoon karty, které (s trochou štěstí) budou stejně tak skvělé jako Greatness card.
  • Určitě přidáme i nové Major Glyphy, ale nejprve počkáme na plné spuštění datadisku, abychom glyphy pro nové schopnosti nenarušili rovnováhu kouzel.
  • Budou přidány nové a mnohem lákavější off-hand a relics recepty.

 

Jewelcrafting

 

  • Barvy některých gemů budou změněny! Hit je nyní modrý, Mastery a Dodge jsou nyní žluté a Intellect je nyní červený. Tyto jednoduché změny vnesou do hry spoustu nových kombinací.
  • Dočkáme se také nových Jewelcrafting dailies.
  • Budou přidány i nové recepty, které budou navyšovat Mastery stat.
  • Některé nové recepty šperků budou mít v Cataclysm náhodné vlastnosti a někdy vytvoří i superior nebo epic verzi onoho doplňku.

 

Herbalism, Skinning a Minning

 

  • U všech Cataclysm kytek bude šance, že v nich naleznete Volatile Life.
  • Obdoba Lotusů v Cataclysm už nebude. Alchymisti budou používat Volatile Life k vytvoření high-level flasks.
  • Za sbírání budete dostávat XP.
     
  • Příklady materiálů:
     
    • Heartblossom – pojmenovaná pro svoji rudou barvu. Tato květina roste při zemi a pokaždé v páru. Pokud vezmete jeden květ, ten druhý začne rychle vadnout.
    • Savage Leaher bude základní kůží, která půjde získat z většiny Cataclysm zvířat. Bude možno ji proměnit na Heavy Savage Leather v poměru 6:1.
    • Pristine Hide bude vzácným typem kůže, které půjde získat také speciální proměnou z Heavy Savage Leather.
    • Obsidian bude běžným minerálem, který může obsahovat gemy, Volatile Fire nebo Volatile Shadow.
    • Elementium bude vzácným typem minerálu, který může obsahovat gemy, Volatile Fire, Volatile Water nebo Volatile Earth.
    • Pyrite bude velice vzácným typem minerálu, který může obsahovat gemy nebo Volatile Fire.
    • Původní Elementium Ore a Elementium Bar pro staré questy bude přejmenováno na Elementium Ingot a Hardened Elementium Bar.

 

Cooking

 

  • Vaření je stále v ranné fázi vývoje, ale rádi bychom zachovali daily questy, hostiny (feasts) a nějaké ty zábavné recepty.
  • Líbí se nám styl plnění dnešních daily cooking questů, kdy hráč musí sbírat materiál blízko samotného quest givera. Nové daily questy budou velice pravděpodobně fungovat stejně.

 

First Aid

 

  • Bandáže budou mít krátký casting time a budou fungovat formou heal over time po dobu 8 sekund. Tato HoTka bude přerušena jakýmkoliv zraněním.
  • Tři nové typy bandáží! Přesně tak: ,,TŘI!“
  • Dense Embersilk Bandage – vyléčí 34 800 během 8 vteřin. K vytvoření této bandáže jsou zapotřebí 3 Embersilky.

 

Fishing

 

  • Dočkáme se spousty nových ryb a samozřejmě i hromady zábavných věcí, které budeme moci ulovit! Ryby budou i nadále sloužit k uvaření těch nejlepších delikates.
  • Nové fishing daily questy.

 

 

 

 

 


Chcete si povídat o World of Warcraft? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Gustafa 15.05.2010 20:40

která kuš se dá udělat z eng?
žadna ale asi to v cata pujde což bude dobre

Gustafa 15.05.2010 20:37

dyt ale first aid se vždycky přerušoval dmgem

Charlie 15.05.2010 20:37

která kuš se dá udělat z eng?

Trilobiter 15.05.2010 20:30

zajmavý, ale štve mě že u First Aid se dá heal přerušit dmgem.. do ted sem zachranoval životy přímo v combatu a ted nebudu moct

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet